Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 171, 172, 173, 174, 175, 176, 177 ... 278  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 feb 2014 15:36 

Hardtraxxer

@UnnaturalSource

Je lead klinkt heel standart en saai, probeer hier aan te werken. Grootste tip is je synths layeren zodat ze voller gaan klinken, Je vocal is on duidelijk en niet zo mooi, ik persoonlijk hadt hiervoor een vocalist gezocht zodat je goede vocals krijgt. Je melody klinkt heel willekeurig en vindt ik ook niet echt mooi. je kick is ook nog niet top maar kicks maken is ook een vak apart :P voor tips voor je kick zou ik ff door het kick topic heen kijken
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 feb 2014 17:18 

Hardtraxxer

@DigitalEarthquake: Erg vette track, goeie drive en heerlijke melodie. Opbouw steekt ook goed in elkaar en de kick en lead klinken super. Deze track is zeker het afmaken waard, vet ook dat je dit in 3 uurtjes voor elkaar krijgt.

@UnnaturalSource: Ik vind de melodie en lead wel lekker duister, vocal sluit er ook goed op aan. Melodie gaat wel snel vervelen dus misschien nog wat variatie er in? Kick komt er nog niet helemaal goed door en mist wat kracht aan het begin.

Hier nog een remake van mijn kant van Concept Art - The Vault, het origineel is een erg mooie track dus ik besloot deze na te maken. Alles is op gehoor nagemaakt, dus geen midi's en samples die al klaar lagen. Enkel de vocal is geript uit het origineel.

Ik ben van plan de track te delen, dus .FLP inclusief presets en audiobestanden als ik deze wat verder klaar heb.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 feb 2014 22:53 

Hardtraxxer

evasive:
Het is n begin, het is nog heel leeg, en moet nog veel gedaan worden.
De kick is ook nog wat basic.
Ik zou de leads n low-cut / High-Pass geven :)
Ik zou ook nog wat effecten toevoegen, Crashes, hit FX, ect.
----------------------------------------------------------------------
Hier is n update van iets wat ik al eerder heb geupload.

--------------------------------------------------------------------
Hier in heb ik de break en buildups verbeterd, en nog wat meer variatie in de track gelegt.
I hope you enjoy!
:)
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 feb 2014 15:35 

Hardtraxxer

DigitalEarthquake schreef:
evasive:

Hier in heb ik de break en buildups verbeterd, en nog wat meer variatie in de track gelegt.
I hope you enjoy!

Vette track, mag misschien wat scherpere EQ hebben maar over het algemeen zeer vet! (misschien nog een snare-tje toevoegen bij de buildup (1:04 waar die kick verdubbelt))

Ongelezen bericht Geplaatst op 09 feb 2014 16:00 

Hardtraxx Beheerder

haha mooie kicks :lol:

Alsi k de kicks wegdenk is het best leuk, alleen mist het nog wat drive en alles klinkt nog wat dof.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 feb 2014 17:08 

Hardtraxx Veteran

The Venator schreef:
haha mooie kicks :lol:

Alsi k de kicks wegdenk is het best leuk, alleen mist het nog wat drive en alles klinkt nog wat dof.

Die kicks doen me denken aan een eend.. maarja, dit dus. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 feb 2014 20:23 

Hardtraxx Veteran

@Flame: Je melodie is een beetje een combinatie van Blame It On The Music en Live The Moment xd Wel een leuke melo hoor verder, kicks... tja :P Hebben echt heel veel werk nodig. Distort hem nog wat en veel EQ'en.

@DigitalEarthquake: Dikke sfeer in je tracks zeg en heel dikke sounds! Drop is ook erg lekker. De break is wat saai en leeg, misschien dat je die nog wat op kunt vullen met eventueel een vocal of zo.

Zelf bezig met een remix van Evanscence - My Immortal.

[zippy]http://www72.zippyshare.com/v/27785197/file.html[/zippy]
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 feb 2014 23:51 

Hardtraxxer

@fuzzy: ja idd live the moment bassline :p bijna identiek; track gaat ook 'Blame It On The Moment' heten xd

Komende weken maar 1x tijd besteden aan kick; vind het toch altijd het saaiste stuk omdat het zonder melody voor mij heel snel verveelt :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 feb 2014 12:24 

Hardtraxxer

@Flame: Kick is altijd lastig, maar dat is wel de basis van je track!

@DigitalEarthquake: Fijne track, misschien idd nog iets beter eq'en. Maar voor de rest heel fijn!

Ik heb ook weer is wat nieuws gemaakt.
Ben er best tevreden over, moet ik hiermee doorgaan?
Hoor het graag :thumbup:

[zippy]http://www56.zippyshare.com/v/55937297/file.html[/zippy]
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 feb 2014 17:37 

Hardtraxxer

Imation schreef:
@Flame: Kick is altijd lastig, maar dat is wel de basis van je track!

@DigitalEarthquake: Fijne track, misschien idd nog iets beter eq'en. Maar voor de rest heel fijn!

Ik heb ook weer is wat nieuws gemaakt.
Ben er best tevreden over, moet ik hiermee doorgaan?
Hoor het graag :thumbup:

[zippy]http://www56.zippyshare.com/v/55937297/file.html[/zippy]

Het is anders dan ik gewend ben, beetje appart in het begin.. Maar het klinkt goed, als je dit goed uitwerkt kan het echt wel wat worden :)

Verder heb ik hier mn 1e nummer geplaats, helaas was dat niet zo'n succes (lees vals rommelig ed) Nu wil ik dat natuurlijk veranderen. Iemand tips hoe ik de kwaliteit beter kan krijgen en kicks/melody beter tot hun recht komen? Hier een kleine test met een screech die ik duister en screeuwerig wilde hebben. Ben nu ongeveer 1 jaar met fl bezig en mn doel is de kwaliteiten te verbeteren.. Vind zelf dat ik veel gegroeit ben na wat ik een half jaar geleden maakte :surrender:

Ongelezen bericht Geplaatst op 12 feb 2014 20:47 

Hardtraxx Elite

Klinkt imo al beter dan de vorige ^^ Je screech is wel saai.. Zorg voor wat meer variatie en blijf ook werken aan het sound design.. Over je kick: Je tail klinkt redelijk maar je punch.. die is er gewoon niet. Hou deze tail en maak wat harde, losse, punch kicks en layer ze met deze kick. Dan klinkt hij al veel steviger en krijgt je hele track ineens power.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 feb 2014 23:35 

Hardtraxx Veteran

Fuzzylogic schreef:
Zelf bezig met een remix van Evanscence - My Immortal.

[zippy]http://www72.zippyshare.com/v/27785197/file.html[/zippy]

Iemand?
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 feb 2014 23:45 

Hardtraxx Addict

Waar is de bass?
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2014 00:08 

Hardtraxxer

@fuzzy, je mist idd veel bass.

Mijn nieuwe kick:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2014 18:57 

Hardtraxxer

evasive:

I hope you enjoy!

Mag ik vragen hoelang geleden je eigenlijk begonnen bent met produceren? En wat zijn je hulp/leer middelen om tot niveau te komen? Want vind je sound echt goed en voor mijn mening vind ik dit echt al professioneel klinken! Ga zo door :clap:

En hoe maak je trouwens zon crash die heel lang door blijft herhalen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2014 19:45 

Hardtraxx Elite

MikezDJ schreef:
Mag ik vragen hoelang geleden je eigenlijk begonnen bent met produceren? En wat zijn je hulp/leer middelen om tot niveau te komen? Want vind je sound echt goed en voor mijn mening vind ik dit echt al professioneel klinken! Ga zo door :clap:

contamintie: door blijven gaan of herhalen

Gewoon een lange crash pakken? Grote reverb erop en klaar. In de VEC samplepacs zitten altijd wel wat hele lange crash samples.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2014 22:40 

Hardtraxxer

DJ_Tim schreef:
MikezDJ schreef:

Gewoon een lange crash pakken? Grote reverb erop en klaar. In de VEC samplepacs zitten altijd wel wat hele lange crash samples.

Ik doelde op het geluid dat je tot de 0:20 seconde hoorde vanaf het begin... Zal vast wel een naam hebben maar die weet ik niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2014 22:44 

Hardtraxx Veteran

MikezDJ schreef:
DJ_Tim schreef:
MikezDJ schreef:

Ik doelde op het geluid dat je tot de 0:20 seconde hoorde vanaf het begin... Zal vast wel een naam hebben maar die weet ik niet.

Dat is een woosh met sidechain :D Weet de officiƫle benaming niet meer..
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2014 00:44 

Hardtraxxer

@Imation, vette melodie en de main lead is ook goed. In de intro zitten nog wel veel kleine kraakjes en wat onzuiverheden.

@MikezDJ, vind de screech best wel lekker rauw. De kick kraakt wat te veel vind ik en mist wat bass, maar met het karakter kun je wel weer wat lijkt me.

@Fuzzylogic, lijkt een beetje of het geluid in een andere kamer wordt gespeeld dus ik denk dat je flink met de frequenties moet stoeien om het helder te krijgen. Kick is niet goed te horen maar lijkt me goed als deze er goed door komt en zoals gezegd meer bass heeft.

@deniax, fijne kick weer met goeie bass en een lekkere rauwe fuzz! Screeches zijn zoals gewoonlijk ook weer heerlijk, zie verder geen verbeteringen behalve dat de track langer moet zijn zodat we meer te luisteren hebben...

Hier nog een preview van een nieuwe track van mij, nog tips voor verbeteringen iemand?
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2014 02:52 

Artiest

@tomax : White noise haha, en idd met sidechain

@evasive: Luister nu door een cheesy headphone dus kan het niet heel goed beoordelen, maar het idee van de track is er redelijk alleen nu nog wat beter afwerken. Layeren, wat beter EQ'en hier en daar en je kicks als ze pitchen ook opnieuw eq'en want nu valt de bass weg.

Ik wilde eigenlijk beginnen aan een nieuwe kick, maar het wordt uiteindelijk een reverse bass. Heb daar even gauw wat omheen gebouwd, dus niet te serieus nemen :P [zippy]http://www51.zippyshare.com/v/43586149/file.html[/zippy]
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2014 15:34 

Hardtraxxer

MikezDJ:
Ik doe dit al n jaartje of 2.
De enige tip die ik je kan geven is: Oefenen, en blijven oefenen.
Die crash is gwn n crash uit n sample pack, met n delay erop, en nog n extra eq en reverb om t nog beter te maken.
;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2014 17:45 

Hardtraxx Newbie

Gewoon een beetje iets waar ik aan werk
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2014 22:54 

Hardtraxx Veteran

De link van ProjectAliasOfficial is "currently not available.'
Dus pak ik de vorige maar.

@sjuul

Je reversed klinkt lekker, alleen mis ik nog iets kracht er achter. Misschien klinkt het met vette sounds er bij al heel anders. De screech is een beetje te schel maar die moest ik niet serieus nemen dus doe ik dat niet :D

Hierbij een test iets van mij.

[zippy]http://www77.zippyshare.com/v/73415202/file.html[/zippy]
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2014 23:35 

Hardtraxxer

ThaBomba:
Het concept is goed, alleen het zou misschien beter zijn als je die ruige leads softer maakt,
Dat zou wat beter zijn voor de sfeer van de rest van deze snippet :)

Ik heb *weer* n nieuwe melody gemaakt, en dit keer heb ik het n andere sfeer gegeven.
[zippy]http://www43.zippyshare.com/v/59868347/file.html[/zippy]
Ik ben hier net mee begonne, dus het is nog laaaang iet af.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 feb 2014 00:01 

Hardtraxx Newbie

ThaBomba:
Het concept is goed, alleen het zou misschien beter zijn als je die ruige leads softer maakt,
Dat zou wat beter zijn voor de sfeer van de rest van deze snippet :)

Ik heb *weer* n nieuwe melody gemaakt, en dit keer heb ik het n andere sfeer gegeven.
[zippy]http://www43.zippyshare.com/v/59868347/file.html[/zippy]
Ik ben hier net mee begonne, dus het is nog laaaang iet af.

Neuken zoon, nu wil ik niet aan mijn titel opnieuw te plaatsen xD neuken dope Die shit is.
Vorige  1 ... 171, 172, 173, 174, 175, 176, 177 ... 278  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Producer's Corner