@DigitalEarthquake
Melodie werkt erg goed! Maar de mix en de kick zijn inderdaad nog wat rommelig.
@Hiddyian
De track heeft zeker potentie, de verschillende sporen mogen nog wel wat meer samensmelten. De mix klinkt nu net iets klinisch. Misschien een verb bus aanmaken voor de hele mix of een mastering verb gebruiken zou al helpen.
De vocal vind ik persoonlijk wat chaotisch (alsof een japanner engels zingt, lees: anime intro liedje) maar de melodie (van de vocal) is zeker wel okee en met die hoge noten de climax in, werkt wel opzwepend.
De kick kan wel werken maar verdient nog wat EQ, op de resonante frequenties. Ik denk dat je zelf wel weet dat hij nog wat aandacht verdient. De toon is in ieder geval goed in de pitches, de hoge noten zo lang aanhouden in de kick valt meestal niet in de smaak. Ook euforische Hardstyle is geen popmuziek.
@Amfeticz
Erg leuk eerste probeersel. Ik denk ook dat je veel plezier hebt bij het maken ervan

Het gaat niet helemaal mee onder de hedendaagse norm maar zeker dat early soundje op 0:38 pakt wel de essentie van wat er zo lekker kan zijn aan hardstyle! Ook al is het gedateerd, maak in eerste instantie wat je vet vindt en zelf op los kan gaan!
@sjuul
Ik kan er moeilijk iets van zeggen, geen idee wat er in Coone zijn remix pack zat aan sounds.
Update van eerdere SnippetDe instrumentale versie is nu zo goed als klaar. Idee bij deze track is om de eerste climax opbouwend te hebben en de tweede climax te gebruiken als release. Of zie het in een spanningsboog als vraag en antwoord.
De vocal moet dus nog komen, daar is in de mix ook wat ruimte voor gelaten. Uiteraard volgt er een uitro in de full length versie. Ik heb ook deels eerdere feedback verwerkt.