Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 170, 171, 172, 173, 174, 175, 176 ... 278  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2014 20:50 

Hardtraxx Newbie

DJ_Tim schreef:
DigitalEarthquake schreef:
D-Ruz: Ik zou alles nog wat voller maken, de kick beter pitchen (je nam een beetje van de punch mee)
en de leads iets beter eq'en (ietsjes minder high) :)

Hier iets van mij, 10 minuten geduurt om dit in elkaar te knutselen.

[zippy]http://www77.zippyshare.com/v/42688820/file.html[/zippy]

Tering man :drool: 10 minuten?? Waarom zit jij niet bij 1 of ander major label

De reverse bass vanaf 0.52 klinkt wel echt lekker, verder vind ik het nummer een beetje leeg. Probeer je synth wat meer te layeren.

Wij zijn de laatste tijd ook weer bezig geweest, dit is een van onze nieuwste projecten, hoor graag wat jullie er van vinden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2014 23:24 

Hardtraxxer

@ Myth

climax zit lekkere sfeer in man! :thumbsup: maar die vocals in combo met opbouw heb ik zwaar het gevoel dat ik Chain reaction aan het luisteren ben! Reverse Kick is wel in orde! het 2de stuk vind ik de sound niet echt lekker overkomen,,

Hier waar ik toenet aan begonnen ben kickje die erin komt heb ik ff snel achteraan geplakt

vind het wel grappig klinken
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2014 11:56 

Hardtraxxer

@Myth, Sounds klinken allemaal dik in orde, goeie reverse bass ook. De vocals vind ik wat minder, misschien omdat ze me heel erg doen denken aan 'The Record Breaking'. Heb je ook een volume automation op de vocal staan? Het effect is leuk maar klinkt soms wat storend; misschien iets veranderen aan de wijze waarop je dit doet...

Rumpfy: break klinkt goed, de fxkicks/noises die ertussendoor komen klinken ook zeer nice. Een goeie vocal ertussen zou het denk ik beter maken. Verder klopt de daadwerkelijke opbouw naar de kick voor mij niet helemaal...

Hier een mid-intro/break/climax waar ik mee bezig ben:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2014 15:21 

Hardtraxxer

Dank allen voor jullie feedback. Ik ga er zeker iets mee doen. :)
De lead wat dikker maken, wat percussie toevoegen enz.
Over de vocal: Deze haal ik waarschijnlijk weg en verplaats ik voor iets anders. Misschien zelf iets inspreken ofzo? :P :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2014 20:53 

Hardtraxxer

@Awethority:
Ik zou Alles nog wat voller maken, iets meer layeren bijvoorbeeld.
Je screetch in t begin klinkt goed, maar de kick is nog wat aan de dunne kant,
en zou naar mijn mening wat rauwer mogen zijn. ;)
Ik had zelf ook de kick gepitcht in de climax,
maar buiten deze kleine puntjes, is de rest gewoon goed!

Ik heb zelf dit in elkaar gezet:
[zippy]http://www2.zippyshare.com/v/52980579/file.html[/zippy]

Ik weet dat alles nog wat dun is, maar er word nog aan gewerkt.
Hier heb ik maar n uurtje over gedaan, dus er komt nog vanalles :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2014 21:02 

Hardtraxx Elite

Myth schreef:
Over de vocal: Deze haal ik waarschijnlijk weg en verplaats ik voor iets anders. Misschien zelf iets inspreken ofzo? :P :P

je verplaats iets of je vervangt iets voor iets anders
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2014 21:22 

Hardtraxxer

DJ_Tim schreef:
Myth schreef:

je verplaats iets of je vervangt iets voor iets anders

Ik vervang hem voor iets anders bedoel ik te zeggen :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2014 21:51 

Artiest

D-Ruz: Ik zou alles nog wat voller maken, de kick beter pitchen (je nam een beetje van de punch mee)
en de leads iets beter eq'en (ietsjes minder high) :)

Hier iets van mij, 10 minuten geduurt om dit in elkaar te knutselen.

[zippy]http://www77.zippyshare.com/v/42688820/file.html[/zippy]

Klinkt netjes, alleen het feit dat je erbij moet vermelden dat het in 10 minuten is gedaan vind ik dan weer minder :P
ik zou de off-beat lead iets meer op de achtergrond zetten en de 'main' lead wat meer naar voren. met name in de opbouw. Ook zit er een soort van resonerende buzz in je kick, die vooral goed hoorbaar is als je hem pitched. Verder netjes gedaan, ben benieuwd als je hem wat meer hebt uitgewerkt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2014 19:35 

Hardtraxxer

DigitalEarthquake:

Je hebt een goede sound! vooral dat melodietje van da 10 min werk van je! klasse! verder uitwerken
waar maak jij je leads mee?

hier iets verder uitgewerkt weet nog niet wat erna komt miss wel een rauwer stuk,,, tips?
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2014 21:14 

Hardtraxxer

Rumpfy:

Ik maak al mijn leads met Sylenth.
Je intro klinkt goed!
Ik had zelf aleen geen 1/4e maat met 1/3e maat zamen gedaan.
;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2014 11:47 

Hardtraxxer

Ik heb hierboven al feedback gegeven

Gister avond heb ik dit gemaakt.
[zippy]http://www61.zippyshare.com/v/39023835/file.html[/zippy]

Het is nog heel slordig en er komt nog van alles bij.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2014 12:24 

Hardtraxxer

Hele vette melodie en je kick is erg mooi! Als je deze uitwerkt, zou 't zomaar een goeie track kunnen worden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2014 18:11 

Hardtraxxer

@digitalEarthquake Klinkt netjes hoor!
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2014 19:05 

Hardtraxx Newbie

JesseDB schreef:

Hele vette melodie en je kick is erg mooi! Als je deze uitwerkt, zou 't zomaar een goeie track kunnen worden.

True, erg strakke melodie en mooie kick, moet wel nog e.e.a. qua EQ gebeuren, maar uitwerken en het kan nog wel eens wat worden:)!!

Zie hier mijn laatste track "New Life", welk niet bedoeld is voor de raw-liefhebbers.

Hope u guys like it :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2014 13:26 

Hardtraxx Newbie

@digitalearthquake

Vind dit zeker goed klinken,heerlijke melodie en kick. Ik zou zegge ga lekker zitte werk je kapot eraan en zet m op de site want dit is zeker een goeie!
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2014 13:32 

Hardtraxx Newbie

M'n eerste serieuze hardstyle nummer waar ik mee ben begonnen, er moet natuurlijk nog vreselijk veel gedaan worden, dit is een beginnetje. Ben mezelf sinds kort meer gaan verdiepen in hardstyle. Moet natuurlijk nog veel leren.
T is heel leeg etc, maar miss dat iemand er al wat over kwijt kan?
Alvast bedankt

mischa,
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2014 16:13 

Hardtraxxer

Het begin is een beetje saai, maar je drop vind ik wel lekker, vind het wel weer lekker om wat early hardstyle te horen
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 feb 2014 10:15 

Artiest

@Hiddyian: Klinkt niet verkeerd alleen je kicks maken de track heel amateuristisch, daar kun je beter even wat tijd aan besteden.

Ik was een tijdje geleden ook begonnen aan de remix voor Coone, alleen niet genoeg tij dmeer gehad om er nog aan verder te werken. Volgens mij is de deadline ook al bijna, dus weet niet of ik er nog iets mee ga doen maar wel benieuwd wat jullie vinden...

[zippy]http://www29.zippyshare.com/v/56696534/file.html[/zippy]
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 feb 2014 13:45 

Hardtraxxer

Na de break 01:24 vind ik hem wat eentonig, mag van mij wel wat meer variatie in doormiddel van andere noten of andere sounds. Ook vind ik dat er net wat teveel stops in zitten (01:27).
Ondanks dat denk ik dat je er wel een leuk nummer van kunt maken en wil hem wel horen als hij af is ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 feb 2014 14:41 

Hardtraxx Newbie

@DigitalEarthquake
Melodie werkt erg goed! Maar de mix en de kick zijn inderdaad nog wat rommelig.

@Hiddyian
De track heeft zeker potentie, de verschillende sporen mogen nog wel wat meer samensmelten. De mix klinkt nu net iets klinisch. Misschien een verb bus aanmaken voor de hele mix of een mastering verb gebruiken zou al helpen.

De vocal vind ik persoonlijk wat chaotisch (alsof een japanner engels zingt, lees: anime intro liedje) maar de melodie (van de vocal) is zeker wel okee en met die hoge noten de climax in, werkt wel opzwepend.

De kick kan wel werken maar verdient nog wat EQ, op de resonante frequenties. Ik denk dat je zelf wel weet dat hij nog wat aandacht verdient. De toon is in ieder geval goed in de pitches, de hoge noten zo lang aanhouden in de kick valt meestal niet in de smaak. Ook euforische Hardstyle is geen popmuziek.

@Amfeticz
Erg leuk eerste probeersel. Ik denk ook dat je veel plezier hebt bij het maken ervan ;) Het gaat niet helemaal mee onder de hedendaagse norm maar zeker dat early soundje op 0:38 pakt wel de essentie van wat er zo lekker kan zijn aan hardstyle! Ook al is het gedateerd, maak in eerste instantie wat je vet vindt en zelf op los kan gaan!

@sjuul
Ik kan er moeilijk iets van zeggen, geen idee wat er in Coone zijn remix pack zat aan sounds.

Update van eerdere Snippet
De instrumentale versie is nu zo goed als klaar. Idee bij deze track is om de eerste climax opbouwend te hebben en de tweede climax te gebruiken als release. Of zie het in een spanningsboog als vraag en antwoord.
De vocal moet dus nog komen, daar is in de mix ook wat ruimte voor gelaten. Uiteraard volgt er een uitro in de full length versie. Ik heb ook deels eerdere feedback verwerkt.

Ongelezen bericht Geplaatst op 06 feb 2014 23:06 

Hardtraxx Veteran

@conqreet: Klinkt erg goed man! Intro is prima, pakkende melodie, wat vocals zouden hier niet misstaan. Die kleine 'opbouw' na de break tot aan de climax vind ik nog wat saai en leeg klinken, misschien dat je die wat op kan vullen. De FX Kicks in de climax passen ook prima! Kick klinkt prima maar nog wat dofjes.

Zelf bezig met een housetrack:

[zippy]http://www35.zippyshare.com/v/39396320/file.html[/zippy]
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 feb 2014 23:52 

Hardtraxxer

@conqreet, vind persoonlijk je top melodie niet lekker bij de rest passen, Vooral vanaf 02:08. Als je hier een andere sound vervangt (en eventueel wat andere noten gebruikt) Dan zal het al een stuk beter klinken. Je kan ook kijken om het volume wat zachter te zetten maar dat heeft niet mijn voorkeur.
Hier en daar mag de variatie ook wat beter, klinkt nu nog net wat teveel van hetzelfde.
De kick zou ik ook net wat duidelijker naar voren trekken, vind dat hij nu nog teveel op de achtergrond ligt.(kwestie van je kick afmixen en evt goed eq'en zal hier al veel schelen)

Zoals ik nu via soundcloud kan horen mag de afmix nog wel beter. Gelukkig heb je alles qua geluid/volume aardig op hetzelfde niveau zitten maar ik mis bijvoorbeeld het hoog (Rond de 12/14Khz bijvoorbeeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 feb 2014 23:02 

Hardtraxxer

Fuzzylogic:
Ik denk dat n house track niet echt hoort op dit forum, maar toch geef ik je feedback.
Het is nog heel leeg, en de leads klinken heel droog.
Je mag er nog wat FX in doen, en alles nog wat voller maken.

Hier iets van mij zelf :)
[zippy]http://www49.zippyshare.com/v/59381443/file.html[/zippy]
Ik heb hier nog maar 3 uurtjes aan gewerkt dus er moet nog veel gebeuren...
;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 feb 2014 12:28 

Hardtraxxer

Hey,

We zijn begonnen met onze eerste track. Er moet nog heel wat aan gesleuteld worden maar we willen wat meer feedback omdat we niet verder komen.. de kicks moeten voller maar weten niet hoe! Hier wat meer info:
Als DAW hebben we FL Studio 11 gebruikt. De synths zijn gemaakt met Sylenth1. Kick is gemaakt met Microtonic, Izotope trash, GS Venm, Camelphat3 en Maximus. Iemand enige tips waardoor de kicks voller/harder worden ?
Hier de track:

De synth zoals die nu is (mag wel voller) willen we behouden :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 feb 2014 14:07 

Hardtraxx Veteran

Welke maatsoort is dat? Zowel 4/4 als 3/4 klopt de melodie namelijk niet in.
Vorige  1 ... 170, 171, 172, 173, 174, 175, 176 ... 278  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Producer's Corner