Emphesize schreef:
voor een eerste hardstyle track is er zeker niks mis mee, leuk zon oldskool melodie dat vind ik altijd lekker klinken^^ en de kick is nog wat half half maar aangezien dit je eerste is komt dat wel goed verwacht ik zo!
Hier een preview van wat ik laatst poste met wat aanpassingen aan de leads enzovoorts nu klinkt het wat harder en ik ben tevreden met dit resultaat
Klinkt goed! Kick klinkt mooi en ligt lekker in de mix, alleen de lead vind ik persoonlijk iets te veel house-invloeden hebben. Probeer anders er ff een saw met een pulse van te maken. Ben benieuwd hoe dat klinkt, want de melodie is prima.
Edit: Nu ik er nog een keer naar luister valt 't best wel mee hoeveel house-invloeden je lead heeft, probeer 't alleen nog wat te layeren met saw leads. Probeer ook gebruik te maken van breaks met verschillende kleine FX-jes erin.
Ik vind het erg lekker klinken. Ik ben het ook helemaal eens met JesseDB: catchy melodie. Ik vind alleen dat je richting de climax meer spanning mag opbouwen.
Ik heb zelf een remake gemaakt van The Junk Project - Control. De kicks zijn niet van mezelf (helaas).