Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 166, 167, 168, 169, 170, 171, 172 ... 278  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jan 2014 22:12 

Hardtraxx Elite

@emphesize probeer op te bouwen naar je climax toe door middel van bijvoorbeeld noise sweeps, filters, snare rolls etc.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2014 17:30 

Hardtraxxer

MRHZ schreef:
JesseDB schreef:
Emphesize schreef:

voor een eerste hardstyle track is er zeker niks mis mee, leuk zon oldskool melodie dat vind ik altijd lekker klinken^^ en de kick is nog wat half half maar aangezien dit je eerste is komt dat wel goed verwacht ik zo!

Hier een preview van wat ik laatst poste met wat aanpassingen aan de leads enzovoorts nu klinkt het wat harder en ik ben tevreden met dit resultaat

Klinkt goed! Kick klinkt mooi en ligt lekker in de mix, alleen de lead vind ik persoonlijk iets te veel house-invloeden hebben. Probeer anders er ff een saw met een pulse van te maken. Ben benieuwd hoe dat klinkt, want de melodie is prima.

Edit: Nu ik er nog een keer naar luister valt 't best wel mee hoeveel house-invloeden je lead heeft, probeer 't alleen nog wat te layeren met saw leads. Probeer ook gebruik te maken van breaks met verschillende kleine FX-jes erin.

Ik vind het erg lekker klinken. Ik ben het ook helemaal eens met JesseDB: catchy melodie. Ik vind alleen dat je richting de climax meer spanning mag opbouwen.

Ik heb zelf een remake gemaakt van The Junk Project - Control. De kicks zijn niet van mezelf (helaas).

Je remake begint wel met een intro (het gedeelte waarin de DJ de track inmixt), maar eindigt niet met een outro. Daar klopt je structuur niet helemaal. Maar voor de rest klinkt ie lekker oldskool!
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2014 17:31 

Hardtraxxer

@MRHZ
Klinkt al niet verkeerd. Nu aan de slag om zelf kicks te maken! :thumbup:

Zelf heb ik een nieuwe screech gemaakt:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2014 17:35 

Hardtraxxer

@deniax

Screech klinkt vet! Hoe heb je 'm zo verschillend laten janken? EQ en dan d.m.v een peak het geluid vervormen?

Edit: Ik zit ff je Soundcloud te beluisteren, maar wat maak jij zieke tracks!
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2014 17:51 

Hardtraxxer

Heb zelf ook even wat gemaakt de laatste tijd.

Edit: Zet 'm weer online als er een nieuwe kick in zit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2014 18:04 

Hardtraxxer

@JesseDB
Probeer meer van jezelf in een track te stoppen want het is jammer dat het niet je eigen kick is. (Ran D, The Twilight Zone)
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2014 18:10 

Hardtraxxer

@deniax

Klopt, staat ook in de Soundcloud-beschrijving, maar dat heb ik gedaan omdat ik nog niet zo ervaren ben in het maken van kicks. Voor de rest?
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2014 18:28 

Hardtraxx Elite

@JesseDB nooit doen.. gewoon eigen kicks maken.. wordt je vanzelf beter in

@deniax aub deniax doe een schreech tutorial (L) klinkt echt geweldig! :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2014 19:16 

Hardtraxx Veteran

deniax schreef:
@MRHZ

Goed bezig :D Dikke kick en vette screech.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2014 20:00 

Hardtraxx Newbie

Yo guys!

Mijn naam is Thomas Koole en ik produceer al ruim een jaar houseplaten, nou heb ik voor de grap een tijd terug een hardstyle edit gedaan van Tsunami, het origineel kennen jullie vast wel. Deze is goed ontvangen door menig house dj's. Onder andere DVBBS, de maker zelf. Nou ben ik heel erg benieuwd wat jullie als hardstyle kenners nou vinden hiervan, want imo leer je het meest van feedback van mensen die er ook echt verstand van hebben. Ik zal proberen hier en daar mijn mening te geven over jullie muziek, maar erg veel verstand ervan heb ik niet! Ik hoop dat jullie wat op- of aanmerkingen hebben, ik ben zeer benieuwd!

Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2014 20:02 

Hardtraxx Elite

1) Graag eerst even feedback geven op andere, dat is wel zo netjes

2) Ik krijg de melding "This track is currently not available"

Edit: laat maar, hij doet het al
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2014 20:05 

Hardtraxx Newbie

ThaBomba. schreef:
Dragenser schreef:

Normaal produce ik hardstyle, maar hier iets experimenteel(voor mij) house-achtigs.
Graag op- en aanmerkingen :$
Het is niet de hele track maar een deel er van. Break en tweede climax.

[zippy]http://www16.zippyshare.com/v/35859808/file.html[/zippy]

Ah gelukkig, iets waar ik in thuis ben. Ik vind je melodie lijnen mooi. Klinkt lekker harmonisch, enige probleem is nog dat je climax niet echt een climax is, het mist nog heel veel power en klinkt nog vrij leeg. Wat je wel kan doen is hier meer een soort deephousy ding van maken, maar dan mag je bassline wat meer naar voren komen, dan heb je een heerlijk plaatje liggen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2014 20:07 

Hardtraxx Newbie

DJ_Tim schreef:

Ik was even zoeken naar iets waar ik nuttige feedback op kon geven. Excuses!
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2014 20:09 

Hardtraxx Elite

ThomasKoole schreef:
DJ_Tim schreef:

Geeft niet(:

over je track: Klinkt zeer netjes! De sounds klinken allemaal erg lekker en alles loopt mooi. Kick zelf gemaakt? die klink voor zover ik kan horen wel redelijk maar luister op het moment met hele slechte speakers.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2014 20:15 

Hardtraxx Newbie

DJ_Tim schreef:
ThomasKoole schreef:
DJ_Tim schreef:

Geeft niet(:

over je track: Klinkt zeer netjes! De sounds klinken allemaal erg lekker en alles loopt mooi. Kick zelf gemaakt? die klink voor zover ik kan horen wel redelijk maar luister op het moment met hele slechte speakers.

Min of meer wel. Zijn meerdere kicks gelayerd en door de eq's gedaan. Maar heb niet zoals de pro's vanaf scratch een kick gemaakt! Dat zit er nog niet in voor mij haha
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jan 2014 16:07 

Hardtraxxer

@ Thomas Koolen
Is wel leuk maar orgineel niet, kick lijn vind ik wel goed gedaan (kick is niet van jezelf neem ik aan?) en kwa geheel klopt het allemaal wel
en hij klinkt nog al onderdrukt! Maak een keer je eigen hardstyle nummer ben er wel benieuwd naar dan!
toch goed gedaan! :thumbsup:

heb wat nieuwe sounds gemaakt! (behalve de ''gil'' op het laatst is niet van mij :P ) kick is ook nieuw vind hem alleen wat lager mooi duister klinken,
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jan 2014 16:11 

Hardtraxxer

[/quote]

@ Deniax

wanne gek :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jan 2014 16:15 

Hardtraxx Beheerder

Klinkt best goed, alleen is je afmix niet echt goed. Je screech moet ook nog wat geeq'ed worden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jan 2014 16:27 

Hardtraxxer

deniax schreef:
@MRHZ

Beste Screech hoor :thumbsup: Welke VST gebruikt?
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jan 2014 17:20 

Hardtraxxer

@rumpfy
Klinkt opzich wel lekker man , ik zou alleen de kick inderdaad laag houden. voor de rest vind ik dat er wel een lekker sfeertje in de track hangt. ga zo door:)

Hier een concept van mijn kant
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jan 2014 19:09 

Hardtraxx Elite

klinkt wel lekker maar ik voel de kick nog niet echt.. Ik hoor alleen het geluid.. snap je wat ik bedoel? Probeer daar nog wat aan te werken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jan 2014 19:41 

Hardtraxx Veteran

The_Trial schreef:
@rumpfy
Klinkt opzich wel lekker man , ik zou alleen de kick inderdaad laag houden. voor de rest vind ik dat er wel een lekker sfeertje in de track hangt. ga zo door:)

Hier een concept van mijn kant

Melodie klinkt leuk. Synth is ook wel oke. Ik mis alleen iets van punch in de kick.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jan 2014 23:16 

Hardtraxxer

@ The_Trail,,

Knap staaltje werk! erg leuk, de kick pitch ook lekker mee!

Omdat ik in een lage kick bui ben! hot or not?
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jan 2014 23:27 

Hardtraxx Elite

Klinkt wel lekker! goeie punch, maar ik vind het totaal een beetje te rommelig. Misschien komt dit omdat je teveel distortion hebt op de lage frequenties? Maar dat weet ik niet zeker
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jan 2014 23:43 

Hardtraxxer

DJ_Tim schreef:
Klinkt wel lekker! goeie punch, maar ik vind het totaal een beetje te rommelig. Misschien komt dit omdat je teveel distortion hebt op de lage frequenties? Maar dat weet ik niet zeker

kick zelf is denk ik al 80 procent in het spel,, daarvan moet de rest van gruis geluiden nog tussen glippen (screech) dan komt het idd wel wat rommelig over maar het zit elkaar niet in de weg,, balkjes staan niet in het rood en heb hem ook niet onderdrukt
Vorige  1 ... 166, 167, 168, 169, 170, 171, 172 ... 278  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Producer's Corner