sjuul schreef:
ik heb erbij nog een 2e climax achter gedaan, wat vinden jullie?

de breakdown ben ik nog niet heel tevreden over, dus die pas ik nog wat aan dan nog wat kleine dingetjes en dan wordt het tijd om weer iets nieuws te beginnen en dit weer te overtreffen
[zippy]http://www58.zippyshare.com/v/43386164/file.html[/zippy]
Catchy melodie, inderdaad wat blij, maar ik vind 'em lekker klinken. Ik vind de vocals alleen wat irritant, zeker naar de climax van 3:13 toe. Dat vind ik op het eind een stuk beter gedaan. Lekkere reversed(?) kicks in het begin ook

De kicks bij de climax missen nog wat power denk ik.
evasive schreef:
Hier nog twee tracks waar ik mee bezig ben geweest:
Laatste heeft nog veel werk nodig wat betreft de afmix.
Ben benieuwd wat jullie van de tracks vinden.
Eerste nummer begint erg lekker. De kicks en screeches(?) klinken erg goed! Vette vocal voor de climax van 2:37. De climax zelf mag van mij wat meer raggen. Nu klinkt het iets te vrolijk naar mijn smaak. Ik denk dat het door de eerste synth komt. Het laatste stuk spreekt me qua synth meer aan dan de climax zelf.
De vocals van het tweede nummer doet me denken aan een anthem van Masters Of Hardcore

Erg lekkere melodie al had je het wat mij betreft beter wat spannender kunnen maken naar de climax toe. Hij blijft wel lekker in m'n hoofd hangen. Ik vind 'em lekker al mist ie het 'losgaangehalte'.
Thund3R schreef:
Ik heb zelf even met Sylenth1 lopen spelen om een Frontliner style synth te maken. Best lekker gelukt moet ik zeggen!
Klinkt inderdaad qua mix heel goed. Ik vind het wel een dertien-in-een-dozijn-nummer qua melodie, helaas.
Thew schreef:
Om alvast het gezeik te voorkomen, de kicks zijn niet van mij

Onderbouwende kritiek asjeblieft.

Kicks hoef ik dus niks over te zeggen. Opbouw van het nummer is erg logisch en klinkt goed. Ik vind de lead erg chaotisch. Dat was vast de bedoeling, maar ik vind het té. Doet me een beetje denken aan een horrorfilm

Het heeft niet mijn voorkeur qua geluid.
erik5991 schreef:
Ben zelf ook druk bezig geweest het is me eerste track die ik bijna van begin tot einde af heb dus ben benieuwd wat jullie er van vinden.
Je gebruikt erg veel effecten door elkaar waardoor ik het chaotisch vind klinken. Het kan ook aan je afmix liggen waardoor het chaotisch klinkt, dat weet ik zo niet. Of aan de effecten zelf. Afgezien daarvan vind ik vooral het laatste stuk vanaf 3:57 wel lekker klinken. En inderdaad het mid-intro is erg goed.
Dragenser schreef:
Korte sample van waarmee ik bezig ben. nog tips etc?
Euhm, het begin klinkt een beetje als polka

Naar mijn mening mis je drive door de slappe kick en de te korte en zachte synths.