Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 163, 164, 165, 166, 167, 168, 169 ... 278  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 dec 2013 22:11 

Hardtraxxer

@ The Venator

Leuk Sfeertje (Atmozsfeertje :P )
opbouw is goed!, kick ook maar nog een klein tweakje in de eq voor wat diepere sound.
Melodie is ook niet verkeerd, doe is voor de grap de lange uithalen in de melodie met Automation clip laten trillen (phase, Modulation, pitch, bijv.) zo klinkt je track ook wat voller.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 dec 2013 22:14 

Hardtraxx Beheerder

Rumpfy schreef:
@ The Venator

Leuk Sfeertje (Atmozsfeertje :P )
opbouw is goed!, kick ook maar nog een klein tweakje in de eq voor wat diepere sound.
Melodie is ook niet verkeerd, doe is voor de grap de lange uithalen in de melodie met Automation clip laten trillen (phase, Modulation, pitch, bijv.) zo klinkt je track ook wat voller.

Ik heb er al een lfo op met de attack van de gain wat langer, maar heb hem niet erg hard staan, kan dat nog wel aanpassen :D

Thx
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 dec 2013 22:19 

Hardtraxxer

Heb net even melodie gemaakt (let niet op de afmix of kick ff snel onder gedaan)

Hier nog een ouder liedje wat ik toenet tegen kwam moeite waard om hem aftemaken? vind hem zelf net iets te hoog en te vrolijk allemaal -.-
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 dec 2013 22:23 

Hardtraxx Beheerder

Rumpfy schreef:
Heb net even melodie gemaakt (let niet op de afmix of kick ff snel onder gedaan)

Er zit geen bass in je kicks waardoor ze eigenlijk krachtloos zijn, de sound is er wel, alleen mis je de bass. Melodie vind ik erg vet :D
Ik zou je opbouw nog een beetje veranderen omdat die cutoff/filter niet echt lekker klinkt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 dec 2013 22:37 

Hardtraxxer

@ The Venator

Ja klopt ging alleeen even om de melodie nie om de synth opbouw of kick (stond er bij vermeld :P)
maar waar je Feedback/reactie over moest geven (de melodie) heb je ook gedaan en dat waardeer ik! danku :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 dec 2013 20:07 

Hardtraxxer

Rumpfy schreef:
Hier nog een ouder liedje wat ik toenet tegen kwam moeite waard om hem aftemaken? vind hem zelf net iets te hoog en te vrolijk allemaal http://soundcloud.com/rumpfy-1/melodie-2

Zeker doen! Leuke synths, klinkt eens als wat anders! Melodie is idd wat vrolijker (zal wel een major scale zijn?) maargoed, niet alles hoeft Raw en beukend te zijn, kijk maar naar Atmozfears :) alhoewel een aantal dingen/geluiden in je snippet naar mn idee wat te hard staan :x

Heb zelf nog wat aanpassingen gedaan met wat Limiters, compressie en wat EQ, ook is het mixwerk (volumes) naar mijn idee beter en heb ik voor het eerst een multiband compressor gebruikt (op de kick)! Misschien kan iemand me vertellen of ik het een beetje goed gedaan heb? :)
Overige feedback is trouwens ook welkom!

Ongelezen bericht Geplaatst op 17 dec 2013 20:29 

Hardtraxxer

Voor Jubke:
De kick mist naar mijn idee veel kracht, misschien dat je de mids op de punch een stuk omhoog kan gooien, hetzelfde zou ik ook doen met de tail van de kick, ietsjes, en daarbij ook de lows iets omhoog gooien. Tevens klinkt de kick vals bij de climax. Vervolgens zou ik bij de screech in het begin de highs omhoog gooien, en misschien wat meer reverb er op gooien.

Ik denk dat je daar al ietsjes verder mee zou kunnen komen hoop ik! :)

Bij deze dan mijn snippet:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 dec 2013 22:47 

Hardtraxxer

Gta Ripper schreef:
Voor Jubke:
De kick mist naar mijn idee veel kracht, misschien dat je de mids op de punch een stuk omhoog kan gooien, hetzelfde zou ik ook doen met de tail van de kick, ietsjes, en daarbij ook de lows iets omhoog gooien. Tevens klinkt de kick vals bij de climax. Vervolgens zou ik bij de screech in het begin de highs omhoog gooien, en misschien wat meer reverb er op gooien.

Ik denk dat je daar al ietsjes verder mee zou kunnen komen hoop ik! :)

Bij deze dan mijn snippet:

Nice track man :D klinkt zeer professioneel, alleen misschien nog iets extra geven aan de climax, maar dat is misschien eerder smaak :)

ik wil hierbij ook eens een preview van mij laten horen, het is verre van professioneel maar toch ben ik al blij wat ik totnutoe heb, enjoy(hopelijk :p)
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 dec 2013 23:12 

Hardtraxx Addict

GTA ripper,
Echt vet! :thumbsup: Doet me een beetje denken alsof t een collab tussen E-Force en Crypsis is ofzo ;D Misschien kan je die screech/sound uit de intro (0.28, 0.31, 0.34) in de 2e climax terug laten komen, want die vind ik ook echt gaaf. (:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 dec 2013 13:48 

Hardtraxx Addict

Citaat:
ik wil hierbij ook eens een preview van mij laten horen, het is verre van professioneel maar toch ben ik al blij wat ik totnutoe heb, enjoy(hopelijk :p)

Vind die intro melodie wel wat hebben ^^
Maar die kick heeft geloof ik veelste veel bass
Bij de melodie pitched die soms ook vals.
Vind de synth van de melodie ook nog erg kaal en simpel! Layer met wat meer synths!

Ik weet niet hoe lang je al bezig bent? Maar het heeft wel leuke puntjes maar er is nog veel werk aan de winkel.
Keep it up! :thumbup:

Heb t zelf weer eens over een hele andere boeg gegooid!
Ik ging weer eens een keertje frenchcore proberen en ik moet zeggen dat ik zeer tevreden ben over de kick!
Al weet ik even niet zo goed wat ik er verder mee moet doen. Mis daar even de inspiratie voor :D
Misschien hier nog mensen met advies of ideeën?
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 dec 2013 14:20 

Hardtraxxer

Ik ging weer eens een keertje frenchcore proberen en ik moet zeggen dat ik zeer tevreden ben over de kick!
Al weet ik even niet zo goed wat ik er verder mee moet doen. Mis daar even de inspiratie voor :D
[/quote]

Haha wauw! Dit leg dus echt totaaal niet in mijn straatje dit xD sorry maar ken hier niet echt een feedback op geven :x Im sorry! Ik vind die elektronische sound wel supervet btw!

Hier een demootje van ons in de jump stijlen!

Ongelezen bericht Geplaatst op 18 dec 2013 15:17 

Hardtraxxer

Combustion schreef:
Citaat:

Vind die intro melodie wel wat hebben ^^
Maar die kick heeft geloof ik veelste veel bass
Bij de melodie pitched die soms ook vals.
Vind de synth van de melodie ook nog erg kaal en simpel! Layer met wat meer synths!

Ik weet niet hoe lang je al bezig bent? Maar het heeft wel leuke puntjes maar er is nog veel werk aan de winkel.
Keep it up! :thumbup:

Bedankt voor de feedback, kben zelf ook nog niet tevreden over mijn track, probeer er zoveel mogelijk aan te werken zodat alles toch degelijk gaat klinken. Ik ben zelf 3jaar ongeveer bezig met fl studio heb alles zelf geleerd over hoe kicks en dergelijke te maken, heb ook geen muzikale achtergrond dus dat maakt het nog moeilijker haha :p, maar ik werk eraan :D

Ik ben persoonlijk geen fan van frenchcore, maar ik vind de track echt wel goed gemaakt, alle sounds klinken zeer zuiver, mooie kick ook :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 dec 2013 15:21 

Hardtraxxer

Amazis schreef:

Haha wauw! Dit leg dus echt totaaal niet in mijn straatje dit xD sorry maar ken hier niet echt een feedback op geven :x Im sorry! Ik vind die elektronische sound wel supervet btw!

Hier een demootje van ons in de jump stijlen!

[/quote]
Leuke track man :D, zoals een echte jumptrack moet zijn, vind ook de jumpkick goed gemaakt, tegenwoordig hoor je dat niet veel meer zo'n harde jumpkicks :p
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 dec 2013 15:56 

Artiest

@GTA Ripper: Idee van de track is er en is cool. Alleen heeft het nog wat betere afwerking nodig. Sounds klinken nog wat dun. Gebruik eens een filter icm distortion voor je screeches en nog wat beter EQ'en. denk dat het dan al wat professioneler klinkt.

@Gondrez: Ik heb het idee dat je je kicks op de verkeerde frequenties overstuurd. Probeer wat te boosten ronde 500-700 hz, dat te oversturen en je sub bass proberen clean te houden. De rest heeft ook nog wat meer afwerking nodig, maar opzich een leuk begin.

@Amazis: Ik ben niet zo'n jumpstyle fan, maar klinkt niet verkeerd. Volgens mij zit er wel een valse noot in je 2e climax.

Iets waar ik nu mee bezig ben. Er komt nog een 2e climax aan die nog net wat knellender moet dan de eerste. Ben nog aan het nadenken over hoe ik dat het best kan doen. Dus als iemand ideeën heeft laat het me maar weten :)

DOWNLOADEN AUB, want zippy verneukt heel veel haha :P

[zippy]http://www41.zippyshare.com/v/77466516/file.html[/zippy]
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 dec 2013 00:40 

Hardtraxx Newbie

sjuul schreef:

Iets waar ik nu mee bezig ben. Er komt nog een 2e climax aan die nog net wat knellender moet dan de eerste. Ben nog aan het nadenken over hoe ik dat het best kan doen. Dus als iemand ideeën heeft laat het me maar weten :)

Dat reverse bass :love: klinkt erg lekker hoor. ook die intro melo is gewoon echt gruwelijk misschien inderdaad wat knallender.

Graag hier wat feedback op had een mooi trance melodietje liggen dus ik denk doe er wat leuks mee.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 dec 2013 01:01 

Hardtraxxer

Emphesize schreef:
sjuul schreef:

Dat reverse bass :love: klinkt erg lekker hoor. ook die intro melo is gewoon echt gruwelijk misschien inderdaad wat knallender.

Graag hier wat feedback op had een mooi trance melodietje liggen dus ik denk doe er wat leuks mee.

klinkt lekker, alleen hou ik zelf van een wat vettere build up, en probeer je synth iets meer detune te geven in de drop zodat je wel een lekkere harde drop krijgt
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 dec 2013 10:43 

Hardtraxx Addict

sjuul schreef:

Doe mai die ma! Lekkere track ouwes! Paar puntjes van kritiek:

- De punch/tok van je reverse mag wel wat scherper
- Geldt ook voor je 'normale' kick, mag er iets harder op klappen. Speel een beetje met de reever/delay denk ik
- Van wat ik hoor staat je kick net niet op de goeie pitch in de climax.

M.b.t het knallender maken van je 2e climax. Werkt vaak erg goed om 'm 1 octaaf hoger te doen, geen build up, maar gewoon de synths.

Ben erg weg van 't sounddesign van je synths! Keep up the work!
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 dec 2013 10:45 

Hardtraxxer

sjuul schreef:

Klinkt lekker man! Alleen vind ik die reversebass jammer :P had gehoopt dat die er echt rauw inklapte!
Maar echt een lekker sfeertje! en een lekkere melodie!
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 dec 2013 16:59 

Hardtraxxer

Amazis schreef:
sjuul schreef:

Klinkt lekker man! Alleen vind ik die reversebass jammer :P had gehoopt dat die er echt rauw inklapte!
Maar echt een lekker sfeertje! en een lekkere melodie!

mee eens je track begint heel sterk, maar dan komt die reverse bass wat ik er niet echt bij vindt passen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 dec 2013 19:32 

Hardtraxx Newbie

Gaan met die banaan! Afbeelding

edit:

@ hierboven: Bedankt voor de track, maar nee, toch bedankt. Doe zo voort.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 dec 2013 21:41 

Hardtraxxer

eclipx schreef:

whahaha
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 dec 2013 22:30 

Hardtraxx Beheerder

eclipx schreef:

Wat wil je nou dat we doen? feedback geven? Ik dacht het niet.
Pas je bericht even aan, zodanig dat je feedback op de mensen boven je geeft. Doe je dit niet dan krijg je gewoon een waarschuwing.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 dec 2013 22:56 

Hardtraxx Addict

Hij wil views dus post hij het maar in elk topic :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 dec 2013 23:20 

Hardtraxx Newbie

The Venator schreef:
eclipx schreef:

Wat wil je nou dat we doen? feedback geven? Ik dacht het niet.
Pas je bericht even aan, zodanig dat je feedback op de mensen boven je geeft. Doe je dit niet dan krijg je gewoon een waarschuwing.

Nee gewoon luisteren. Simpel, meer vraag ik niet. Ik had nochtans een apart topic aangemaakt maar dan zei er een mod dat ik dit moest posten in Eigen Producties.

Doe ik dat, krijg ik meteen weer tegenwind...
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 dec 2013 13:47 

Hardtraxx Beheerder

Moeilijk hé? lezen.

Als je de eerste pagina van dit topic even leest weet je hoe het hier werkt. Als je geen feedback wil, prima, maar verwacht dan ook niet van anderen dat ze feedback op jou zullen geven..

Fijne dag.
Vorige  1 ... 163, 164, 165, 166, 167, 168, 169 ... 278  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Producer's Corner