Combustion schreef:
Citaat:
ik wil hierbij ook eens een preview van mij laten horen, het is verre van professioneel maar toch ben ik al blij wat ik totnutoe heb, enjoy(hopelijk :p)
Vind die intro melodie wel wat hebben
Maar die kick heeft geloof ik veelste veel bass
Bij de melodie pitched die soms ook vals.
Vind de synth van de melodie ook nog erg kaal en simpel! Layer met wat meer synths!
Ik weet niet hoe lang je al bezig bent? Maar het heeft wel leuke puntjes maar er is nog veel werk aan de winkel.
Keep it up!
Heb t zelf weer eens over een hele andere boeg gegooid!
Ik ging weer eens een keertje frenchcore proberen en ik moet zeggen dat ik zeer tevreden ben over de kick!
Al weet ik even niet zo goed wat ik er verder mee moet doen. Mis daar even de inspiratie voor
Misschien hier nog mensen met advies of ideeën?
Bedankt voor de feedback, kben zelf ook nog niet tevreden over mijn track, probeer er zoveel mogelijk aan te werken zodat alles toch degelijk gaat klinken. Ik ben zelf 3jaar ongeveer bezig met fl studio heb alles zelf geleerd over hoe kicks en dergelijke te maken, heb ook geen muzikale achtergrond dus dat maakt het nog moeilijker haha :p, maar ik werk eraan

Ik ben persoonlijk geen fan van frenchcore, maar ik vind de track echt wel goed gemaakt, alle sounds klinken zeer zuiver, mooie kick ook