ricardo-paz schreef:
@ Soundphase:
[zippy]http://www67.zippyshare.com/v/2326928/file.html[/zippy]
Remixje voor Ironite. Zit nog wel met het probleem dat de vocalen niet overal even duidelijk zijn, iemand tips daarvoor?
Wow, vind dit echt goed! Kan hier weinig op aanmerken! Klinkt heel professioneel vind ik.
Vocalen misschien wat anders EQ'en, zodat deze niet meer stoort met je andere geluiden?
Flame schreef:
Verder met m'n eigen soundje; afkomstig van een ouwe melody maar toch begonnen om het een beetje uit te werken. Zijn nog wel wat kale plekken e.d.
Vind de break wat 'druk' op een gegeven moment (0:52), misschien dat geluid wat er dan in komt wat zachter zetten? Dat geluid wat er op 1:04 in komt vind ik dan wel weer wat hebben! Ik zou eens proberen dat koor op wat hogere frequenties te eq'en of evt. pitchen. Denk dat mooier klinkt.
Vind de tail van de kick wel mooi, maar de kick mist in zn geheel kracht. Er komt ook geen goede punch door.
Awethority schreef:
Hier een snippet van een project waar ik momenteel mee bezig ben. Ik weet zelf dat de mix beter kan, en dat een hardere kick er probably beter onder zou staan, maar die heb ik momenteel niet voorhanden.
Vind de kick eigenlijk prima erbij passen eigenlijk! Verder klinkt het ook heel goed!
Hier ben ik mee bezig geweest! Hoe vinden jullie het? Enige andere aanmerking/tips?