Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 160, 161, 162, 163, 164, 165, 166 ... 278  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 nov 2013 23:42 

Hardtraxx Elite

Nemesis schreef:

Wij zijn ook weer eens bezig geweest.

http://www34.zippyshare.com/v/53222446/file.html

Ff downloaden voor goede kwaliteit en let niet op de afmix :whistle:

Je intro is nog wat leeg, en word daardoor snel saai, probeer je melodie misschien nog iets 'opzwepender' of 'spannender' te maken ;) klinkt verder wel oke!

Hier iets nieuws van mijn kant, vind zelf dat het na t piano stukje nog een beetje rommelig klinkt, ga ik nog aan werken!

Ongelezen bericht Geplaatst op 26 nov 2013 23:53 

Hardtraxxer

@Tijntjuh120 Vind het beetje droog klinken met de snare :p verder een leuk idee :)

Bezig met een remix van "TNT - Skinner" :)

Ongelezen bericht Geplaatst op 27 nov 2013 00:50 

Hardtraxx Newbie

AvixDJ schreef:
@Tijntjuh120 Vind het beetje droog klinken met de snare :p verder een leuk idee :)

Bezig met een remix van "TNT - Skinner" :)

Ik vind dat je synth wat kracht mist en je kick mist ook wat kracht voor de rest is de sound van de synth wel lekker.

@Tijntjuh120
het klinkt alsof als je die hoover er in gooit dat het vals gaat klinken omdat hij niet lekker combineert met die pitch van de piano. Vocal is wel vet.

Hier waren wij op het moment mee bezig. We hebben net een nieuwe kick gemaakt + nieuwe screeches en synths/noises. We zijn wel benieuwd naar het commentaar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 nov 2013 14:06 

Hardtraxxer

Nice! alleen staat je clap veelste hard
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 nov 2013 19:02 

Hardtraxx Newbie

Annulate Music: die klimax is vet! ik hou er wel van ! de oubouw met die bel vind ik wat minder de kick klinkt lekker vind de "skreches" wel vet ! gaat lekker

AvixDJ: opzich wel vet een eigen styletje,, klinkt alleen allemaal wat hol, maar wel een leuk concept zo!
ga zo door!

ik hoop dit keer wel een beetje feedback te krijgen :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 nov 2013 02:33 

Artiest

@Leon_Cuperus:
Sfeertje en vocalen zijn wel cool. Kicks klinken ook niet verkeerd. Als je pant let er dan op dat je dit niet te veel doet en altijd een signaal over laat in het midden. Vooral als je je tracks in clubs wilt laten spelen is dit belangrijk, omdat ze dan vaak monosystemen gebruiken, dus dan zouden je elementen helemaal wegvallen.

@annulate music:
Klinkt wel leuk als een mid-intro, alleen gebruik wat meer soundfx om opbouw en afbouw te creëren. kan met sampletjes maar ook met bestaande sounds samplen en automation gebruiken.

@The Venator:
Productie technisch is het niet heel slecht, alleen mist het een wow effect. Vind het nu nog een beetje saai klinken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 nov 2013 11:35 

Hardtraxx Newbie

[quote="sjuul"]@Leon_Cuperus:
Sfeertje en vocalen zijn wel cool. Kicks klinken ook niet verkeerd. Als je pant let er dan op dat je dit niet te veel doet en altijd een signaal over laat in het midden. Vooral als je je tracks in clubs wilt laten spelen is dit belangrijk, omdat ze dan vaak monosystemen gebruiken, dus dan zouden je elementen helemaal wegvallen.

Dankje! Ik moet erlijk zeggen dat ik wel een beetje vast zit momenteel :oh:
Dus als ik het goed begrijp is het pannen in een afmix niet echt handig!?! Hier leer ik weer van. Bedankt! :aww:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 nov 2013 13:51 

Artiest

Het kan wel, maar doe het dan met mate of zorg dat je het kanaal dubpliceert en dat je 1 van die kanalen in het center laat en het volume daar wat zachter van zet. zo blijf je de elementen gewoon horen
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 nov 2013 19:23 

Hardtraxxer

sjuul schreef:
Het kan wel, maar doe het dan met mate of zorg dat je het kanaal dubpliceert en dat je 1 van die kanalen in het center laat en het volume daar wat zachter van zet. zo blijf je de elementen gewoon horen

Niet helemaal waar.. Pannen is essentieel in je mix. Op het moment dat je teveel in het midden laat, wordt het 1 grote rommelige bende. Mijn advies is: Zet een izotope ozone op je master channel (of een andere plugin waarmee je kan switchen tussen mono en stereo) en toggle zo nu en dan tussen mono en stereo. Een 'rule of thumb' is hierbij: Klinkt het goed in mono, klinkt het nog beter in stereo. Maar de kunst van het pannen is dat je bepaalde instrumenten ruimte geeft door de ander een stuk naar links danwel rechts uit te sturen. Soms gaat het hier om mimimale waarden, maar soms ook om grotere. Maar probeer gewoon eens te switchen tussen mono en stereo tijdens het afmixen van je track. Verlies je teveel van een sound, pan 'm iets terug of zoek juist de grens op bij sounds waarbij je nog meer kan pannen.. Het is gewoon een kwestie van goed luisteren naar je mix en een stukje smaak en creativiteit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 nov 2013 20:46 

Hardtraxx Newbie

Ik ben even bezig geweest en wilde graag de mening van wat mensen hierover, k heb er nog geen kick in want de kick lukt me nog niet helemaal :P
Alvast thanks :thumbsup:

https://soundcloud.com/richlooij/hardstyle-1-1
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 nov 2013 20:52 

Hardtraxx Beheerder

richlooij schreef:
Ik ben even bezig geweest en wilde graag de mening van wat mensen hierover, k heb er nog geen kick in want de kick lukt me nog niet helemaal :P
Alvast thanks :thumbsup:

https://soundcloud.com/richlooij/hardstyle-1-1

Eerst graag de anderen even wat feedback geven..
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 nov 2013 21:02 

Hardtraxx Newbie

PERCEPTOR schreef:
@Sjuul vette sounddesign en dikke reversed bass zeg! vocals zijn inderdaad een beetje hol, andere vocals zouden er beter in passen, een wat donkere zwaardere stem misschien?.

ben zelf bezg met dit:

wat vinden jullie ervan?

en ohja ik had dit laatst ook gemaakt haha (niet al te serieus nemen hoor) :

Ik vind ze allebei lekker klinken al, ik ben zelf nog niet super ver ofzo maar lekkere drive keep up the goodwork! :clap:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 nov 2013 21:05 

Hardtraxx Veteran

Heb in de zomervakantie samen met een maat veel geproduceerd, of in ieder geval een poging tot. Hij heeft het daarna afgemaakt en er verder aan gewerkt. Hij is nog lang niet proffesioneel, maar toch ben ik benieuwd wat de mensen hier er van vinden. Ik ken de regel feedback is feedback terug, maar ik ben zelf helemaal niet technisch ingesteld als het om producen gaat dus kan geen feedback geven. Toch zou ik het tof vinden als jullie eventueel wat tips/tops hebben voor hem/ons. bij voorbaat dank

Ongelezen bericht Geplaatst op 29 nov 2013 13:36 

Hardtraxx Addict

die kick klinkt wel dik. Vocals komen alleen niet zo lekker door, misschien harder/beter EQ'en?
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 nov 2013 23:02 

Hardtraxx Newbie

Al twee weken mee bezig.

Commentaar zeer gewenst :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 nov 2013 23:32 

Artiest

Cardioid schreef:
sjuul schreef:

Niet helemaal waar.. Pannen is essentieel in je mix. Op het moment dat je teveel in het midden laat, wordt het 1 grote rommelige bende. Mijn advies is: Zet een izotope ozone op je master channel (of een andere plugin waarmee je kan switchen tussen mono en stereo) en toggle zo nu en dan tussen mono en stereo. Een 'rule of thumb' is hierbij: Klinkt het goed in mono, klinkt het nog beter in stereo. Maar de kunst van het pannen is dat je bepaalde instrumenten ruimte geeft door de ander een stuk naar links danwel rechts uit te sturen. Soms gaat het hier om mimimale waarden, maar soms ook om grotere. Maar probeer gewoon eens te switchen tussen mono en stereo tijdens het afmixen van je track. Verlies je teveel van een sound, pan 'm iets terug of zoek juist de grens op bij sounds waarbij je nog meer kan pannen.. Het is gewoon een kwestie van goed luisteren naar je mix en een stukje smaak en creativiteit.

Klopt, maar dan heb je het ook over de wat minder 'hoorbare' elementen zoals hihatjes etc. In zijn geval ging het om de screech wat het 'hoofdgeluid' is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 nov 2013 23:36 

Hardtraxx Beheerder

Jurheinen schreef:
Heb in de zomervakantie samen met een maat veel geproduceerd, of in ieder geval een poging tot. Hij heeft het daarna afgemaakt en er verder aan gewerkt. Hij is nog lang niet proffesioneel, maar toch ben ik benieuwd wat de mensen hier er van vinden. Ik ken de regel feedback is feedback terug, maar ik ben zelf helemaal niet technisch ingesteld als het om producen gaat dus kan geen feedback geven. Toch zou ik het tof vinden als jullie eventueel wat tips/tops hebben voor hem/ons. bij voorbaat dank

kruif schreef:
Al twee weken mee bezig.

Commentaar zeer gewenst :)

De afspraak is dat je eerst feedback op anderen geeft voordat je zelf iets post.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 nov 2013 12:25 

Hardtraxx Veteran

Godverdomme Kees, ik leg het toch uit of niet? Droeftoeter
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 nov 2013 14:26 

Hardtraxxer

Feedback hoeft niet technisch te zijn; iedereen kan zeggen of ie iets (een track of een onderdeel van een track) mooi vind klinken of niet. Anderen zullen dit waarderen en zo kom je ook minder egoïstisch over... Voor wat hoort wat heet dat. Een beetje solidariteit mag wel!
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 nov 2013 17:18 

Hardtraxx Beheerder

Jurheinen schreef:
Godverdomme Kees, ik leg het toch uit of niet? Droeftoeter

Tsja, je kan altijd de moeite doen om even een leuke reactie op iemand zijn track te geven, is hetzelfde idee als dat je een track beoordeeld in de nieuwe tracks sectie bijvoorbeeld.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 nov 2013 17:49 

Hardtraxx Newbie

[zippy]http://www58.zippyshare.com/v/24937645/file.html[/zippy]

intro test
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 nov 2013 19:59 

Hardtraxx Addict

Echt, ban dit soort ventjes aub gewoon. De tering.

Track is niet slecht btw maar toch.

Betwijfel of die kick niet gejat is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 nov 2013 20:06 

Hardtraxx Beheerder

Sommige mensen zijn niet helemaal goed in lezen. jammergenoeg
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 nov 2013 20:12 

Hardtraxxer

@ Soundphase: Klinkt lekker apart man, lijkt nog wel wat laag te missen maar kan ook door zippy komen.

@ Leon_Cuperus: Vette vocalen! Misschien nog een keer dezelfde eronder zetten maar dan wat lager transposen en meer chorus en reverb, doet de duister sfeer goed denk ik. Lekkere screech en fx door die mid-intro(?) heen. Top!

@ Annulate Music: De bell in 't begin klinkt wat droog en staat iets te hard net als de snare, lead die er daarna in komt klinkt wel lekker. Sounds in de climax zijn lekker en kick is ook prima in orde!

[zippy]http://www67.zippyshare.com/v/2326928/file.html[/zippy]

Remixje voor Ironite. Zit nog wel met het probleem dat de vocalen niet overal even duidelijk zijn, iemand tips daarvoor?
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 dec 2013 12:12 

Hardtraxxer

Soundphase schreef:
[zippy]http://www58.zippyshare.com/v/24937645/file.html[/zippy]

intro test

Komt me erg bekend voor dit...
Vorige  1 ... 160, 161, 162, 163, 164, 165, 166 ... 278  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Producer's Corner