Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 158, 159, 160, 161, 162, 163, 164 ... 278  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 nov 2013 22:32 

Hardtraxx Beheerder

mrbubble456 schreef:

Ik heb mijn melodie van een tijdje geleden aangepast, zoals ik toen al aangaf ben ik pas begonnen met produceren en nog alle ins and outs van FL aan het ontdekken. Heb de melodie naar mijn mening iets dikker gemaakt. Wel de glide gelaten, maar iets aangepast.

NB: Kick is niet van mij, ben zelf nog bezig met het geluid voor de ideale kick te vinden. :P

Synth is nogsteeds erg dun, maar aangezien je net begonnen bent neem ik dat voor lief. Kicks zijn ook niet van jezelf, maar dat is ook niet van toepassing hier.

Je melodie is aardig alleen wat saai, ook je afmix is nog niet al te best. zorg ervoor dat je je synth ongeveer bij 142hz cut zodat al het laag weg is en het daardoor niet in de weg zit met de kicks.

De glide is wel aardig, maar die is ook nog wat dun.

Ik ben zelf verder gegaan met mijn Intro. Ik vind hem zelf al redelijk vet :P

[zippy]http://www17.zippyshare.com/v/76013035/file.html[/zippy]

Afmix moet nog wel een stukje beter, maar daar had ik nu geen zin in.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 nov 2013 10:40 

Hardtraxx Newbie

Hallo allemaal,

Graag wil ik aan alle hardstyle liefhebbers en hardstyle kenners een eerlijke mening weten over de tracks die ik zelf maak.
Ik ben nog zeer amateuristisch hierin maar het begin is er.
Er staan tot zover 3 tracks op (sommige BETA versies).

Ik hoop snel van jullie te horen.

Ongelezen bericht Geplaatst op 16 nov 2013 12:40 

Hardtraxxer

jeffblaze schreef:
Hallo allemaal,

Graag wil ik aan alle hardstyle liefhebbers en hardstyle kenners een eerlijke mening weten over de tracks die ik zelf maak.

Vind het al een aardig mooi begin zo, kick bij de intro en outro vind ik lekker, bij de climax totaal niet. De fx kicks zijn ook strak maar dat lijken me gewoon samples? intro stukje voor de climax klinkt erg vet en de lead is ook wel goed. Mag alleen wel wat harder allemaal want nu klinkt het nog een beetje dofjes. Succes verder
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 nov 2013 13:34 

Hardtraxx Newbie

evasive schreef:
jeffblaze schreef:
Hallo allemaal,

Vind het al een aardig mooi begin zo, kick bij de intro en outro vind ik lekker, bij de climax totaal niet. De fx kicks zijn ook strak maar dat lijken me gewoon samples? intro stukje voor de climax klinkt erg vet en de lead is ook wel goed. Mag alleen wel wat harder allemaal want nu klinkt het nog een beetje dofjes. Succes verder

Bedankt, de kick is zeker iets waar ik in deze beta nog mee aan het sleutelen ben! Tevens heb ik nog een project liggen die inmiddels al ietsjes verder is, (ook graag een mening over svp)
Maar inderdaad, de bass :S t moeilijkste in deze génre !
wederom, Bedankt!
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 nov 2013 17:42 

Hardtraxx Beheerder

The Venator schreef:
Ik ben zelf verder gegaan met mijn Intro. Ik vind hem zelf al redelijk vet :P

[zippy]http://www17.zippyshare.com/v/76013035/file.html[/zippy]

Afmix moet nog wel een stukje beter, maar daar had ik nu geen zin in.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 nov 2013 18:33 

Hardtraxx Elite

Klinkt heel vet ! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 nov 2013 12:24 

Hardtraxx Addict

heel vet venator!
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 nov 2013 16:46 

Hardtraxx Beheerder

jeffblaze schreef:
Bedankt, de kick is zeker iets waar ik in deze beta nog mee aan het sleutelen ben! Tevens heb ik nog een project liggen die inmiddels al ietsjes verder is, (ook graag een mening over svp)
wederom, Bedankt!

Je sounds klinken nog wel wat droog allemaal, werk eens met wat meer reverb en misschien een chorus om alles wat dikker te maken :). je kicks hebben nog weinig bass waardoor het wat slap klinkt. werk goed aan je afmix, dit is het belangrijkste.

Ik heb mijn intro even geupload naar soundcloud. Ik ben even met de afmix gaan kloten zodat het niet meer zo slap klinkt. Tips zijn welkom, want ik vind hem al aardig 'af'.

Ongelezen bericht Geplaatst op 18 nov 2013 11:18 

Hardtraxxer

The Venator schreef:
jeffblaze schreef:
wederom, Bedankt!

Je sounds klinken nog wel wat droog allemaal, werk eens met wat meer reverb en misschien een chorus om alles wat dikker te maken :). je kicks hebben nog weinig bass waardoor het wat slap klinkt. werk goed aan je afmix, dit is het belangrijkste.

Ik heb mijn intro even geupload naar soundcloud. Ik ben even met de afmix gaan kloten zodat het niet meer zo slap klinkt. Tips zijn welkom, want ik vind hem al aardig 'af'.

@jeffblaze: over the harder stylez BETA 3.. stop aub met het gebruiken van samples van bestaande tracks. Hoor dat de kick van noisecontrollers is in de intro, fx kicks ook gesampled... geluidje in de intro van scope dj - robot >.< >.<

over our world have met before BETA: klinkt allemaal wat dun en om te beginnen de vocals, die staan mono. probeer ze wat breder te zetten met een stereo widener ofzo. je meot zorgen dat als je geluiden in je totale mix een plekje krijgen in het gehoor gebied.

@the venator: de screech klinkt naar mijn mening nog niet krachtig genoeg. vocal kan er beter uitkomen... hmmm, het klinkt vrij leeg ofzo

;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 nov 2013 12:05 

Hardtraxx Newbie

Kijk! hoop info om mee aan de slag te kunnen! Bedankt allemaal!
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 nov 2013 18:42 

Hardtraxx Veteran

Ben ook wat bezig met produceren, maar totaal niet in deze richting. Ben benieuwd wat jullie ervan vinden. :)

[zippy]http://www66.zippyshare.com/v/4020754/file.html[/zippy]
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 nov 2013 21:07 

Hardtraxx Newbie

@The Venator: Hard Society zei het al, maar je screech mist ook voor mij nog wat power. Daarnaast heb ik het idee dat die tweede screech die er na 32 kicks in komt iets te veel volume heeft en zou ik proberen om je breaks voller te laten klinken. Bijvoorbeeld door layeren of andere effecten.

@Edwinn: Dat is weer eens totaal iets anders :D Volgens mij zou je deze sfeer mooi in een hardstyle/hardcore track kunnen verwerken ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 nov 2013 00:38 

Hardtraxx Veteran

Dat zou kunnen inderdaad, maar momenteel heb ik daar totaal geen behoefte aan. Ik ben wat functies aan het ontdekken van het programma en maak gewoon wat ik leuk vind. Hardstyle/core staat daarbij niet echt hoog op mijn lijstje, haha.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 nov 2013 11:32 

Hardtraxx Newbie

Edwinn schreef:
Dat zou kunnen inderdaad, maar momenteel heb ik daar totaal geen behoefte aan. Ik ben wat functies aan het ontdekken van het programma en maak gewoon wat ik leuk vind. Hardstyle/core staat daarbij niet echt hoog op mijn lijstje, haha.

Volgens mij zeg je daar precies wat iedere producer zou moeten zeggen. Gewoon maken wat je leuk vind en niet wat anderen willen dat je maakt! :thumbup: Welk programma en plugins werk je nu mee dan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 nov 2013 16:05 

Hardtraxxer

Jo

Heb terror nummertje gemaakt, wa vinde dr van?

https://soundcloud.com/joegoslaaf/tiefu ... -2/s-yJ8fW

gr
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 nov 2013 17:39 

Hardtraxxer

Cruelty schreef:
ik vind der tiefusherrie van

+1

Nee, aan mij heb je niks als het om terror gaat..

@Edwinnn: gek vraagje, maar wat moet het voorstellen? Soort van break idee of? Zo ja, probeer er meer sfeer in te leggen. Komt naar mij mening wat rommelig over in de mix.

Begonnen aan iets van een intro of zo, vrij basic gehouden tot nu toe:

[zippy]http://www68.zippyshare.com/v/29387039/file.html[/zippy]
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 nov 2013 17:53 

Artiest

Klinkt netjes hierboven :)

ik zou nog wat meer kleine fill elementen toevoegen om er wat meer variatie aan toe te voegen. maar sounds en kick klinken nice :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 nov 2013 18:04 

Hardtraxxer

sjuul schreef:
Klinkt netjes hierboven :)

ik zou nog wat meer kleine fill elementen toevoegen om er wat meer variatie aan toe te voegen. maar sounds en kick klinken nice :thumbup:

Ja, ben ik ook zeker mee bezig! Ben nog niet zo lang begonnen aan dit stukje. Heb een aantal keren geluisterd of de sound niet gaat vervelen, ben zelf van mening dat dat niet zo is, maar variatie kan geen kwaad. Vocalen misschien erin nog, extra opvulgeluiden, kleine fx'jes denk.

Ging er in eerste instantie dat de basis stond, dus een lichtelijke opbouw, het introgeluid zelf en uiteraard de kick. Wordt meer een 'luisterlekkerwegtrack' denk ik.

Afbeelding

Probeer zoiezo vanaf minuut een dat ik aan een project werk het mixwerk direct zo strak mogelijk te houden en lukt aardig hierboven te zien. Analyseer hem vaak even na het exporteren in bv audacity, even normalizen en kijken of er geen gekke dingen in zitten. :)

Denk dat meeste hem luisteren via de preview hier, maar scheelt wel een hoop met de gedownloade versie, hier klinkt het niet iets 'modderiger' haha.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 nov 2013 18:35 

Hardtraxx Veteran

Hard Society schreef:
Cruelty schreef:
@Edwinnn: gek vraagje, maar wat moet het voorstellen? Soort van break idee of? Zo ja, probeer er meer sfeer in te leggen. Komt naar mij mening wat rommelig over in de mix.

Weet zelf ook niet waarin ik het kan plaatsen, maar het is ieder geval geen break van een track. Het laatste deel is eerder de 'climax'. Dit stukje muziek heeft ook niets met hardstyle/core/trance te maken, het zit meer in de buurt van ambient als je het een naam zou moeten geven. Ik heb juist geprobeerd om het duister te maken, voor mij een (wellicht andere?) manier van sfeer.
Wat vind je precies rommelig aan de mix?
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 nov 2013 23:19 

Hardtraxxer

Edwinn schreef:
Hard Society schreef:
Cruelty schreef:

Weet zelf ook niet waarin ik het kan plaatsen, maar het is ieder geval geen break van een track. Het laatste deel is eerder de 'climax'. Dit stukje muziek heeft ook niets met hardstyle/core/trance te maken, het zit meer in de buurt van ambient als je het een naam zou moeten geven. Ik heb juist geprobeerd om het duister te maken, voor mij een (wellicht andere?) manier van sfeer.
Wat vind je precies rommelig aan de mix?

Nou, het begint eigenlijk van 15/16 seconden, lijkt of het laag in van het ene geluid het andere verstoord, alsof ze allebei tegelijk hun laag naar boven willen brengen, hetzelfde voor het 2de stuk eigenlijk. ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 nov 2013 02:07 

Hardtraxxer

Na de vorige reacties op een upload van mij heb ik iets gemaakt wat echt helemaal van mezelf is.
Ben best tevreden met het resultaat tot nu toe eigenlijk! :)
Ben benieuwd wat jullie zeggen!

Ongelezen bericht Geplaatst op 20 nov 2013 12:43 

Artiest

Je breaks klinken goed, maar de mid-intro/outro en climax vallen helemaal in het niks vergeleken met je breaks.
In hoeverre zijn de breaks van jezelf, want als die zo goed kunnen klinken waarom de rest dan niet?

ik wilde zelf mijn reversed kick en distorted kick testen en uiteindelijk is dat tot nu toe uitgelopen tot een best leuke mid-intro die ik denk ik ga uitwerken. Maar heb ik even jullie mening bij nodig en eventuele verbeterpunten/toevoegingen aub.

wel even downloaden aub ^^

[zippy]http://www47.zippyshare.com/v/62288291/file.html[/zippy]
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 nov 2013 17:54 

Hardtraxx Newbie

Hard Society schreef:

Klinkt lekker hoor! Zit goede potentie in :thumbup:

Misschien hebben jullie feedback op onderstaande break? (Vocals komen er binnenkort nog in)

[zippy]http://www51.zippyshare.com/v/82539769/file.html[/zippy]
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 nov 2013 18:37 

Hardtraxx Beheerder

Audiomedics schreef:
Hard Society schreef:

Klinkt lekker hoor! Zit goede potentie in :thumbup:

Misschien hebben jullie feedback op onderstaande break? (Vocals komen er binnenkort nog in)

[zippy]http://www51.zippyshare.com/v/82539769/file.html[/zippy]

Opbouw doet me denken aan een trance nummer best nice. hoe doe je die lfo aan het einde van je lange noten eigenlijk? ik hoor dat atmozfears etc ook wel doen maar geen idee hoe je dit doet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 nov 2013 18:40 

Hardtraxxer

sjuul schreef:
Je breaks klinken goed, maar de mid-intro/outro en climax vallen helemaal in het niks vergeleken met je breaks.
In hoeverre zijn de breaks van jezelf, want als die zo goed kunnen klinken waarom de rest dan niet?

ik wilde zelf mijn reversed kick en distorted kick testen en uiteindelijk is dat tot nu toe uitgelopen tot een best leuke mid-intro die ik denk ik ga uitwerken. Maar heb ik even jullie mening bij nodig en eventuele verbeterpunten/toevoegingen aub.

wel even downloaden aub ^^

[zippy]http://www47.zippyshare.com/v/62288291/file.html[/zippy]

De breaks zijn helemaal van mezelf?? Wat is dan precies slecht aan de rest? wil graag weten waar nog ruimte voor verbetering is! :) Zelf dacht ik dat de screech wat te hard staat en aan wat variatie in de mid-intro en de outro.

Ik vind bij jou de sounds wel goed bij elkaar passen! Komt op mij als energiek over, goeie drive vind ik.

Hard Society schreef:
Cruelty schreef:

Hier vind ik overigens hetzelfde, die synth pakt me meteen! Kick klinkt goed! Zou er zeker wat mee doen.
Vorige  1 ... 158, 159, 160, 161, 162, 163, 164 ... 278  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Producer's Corner