evasive schreef:
@mrbubble: thanks voor de feedback, ik ga d'r mee aan de slag. Wat zou je beter vinden voor de vocals wat FX betreft?
Nog even feedback op je track: intro is lekker, die vocal is toch van een standaard track in FL studio? Die glijdende synth is een stuk verbeterd tov vorige keer. Met de melodie heb ik het idee dat de vocal niet sync loopt met de melo (moet je even mee stoeien denk ik) Kick is goed maar de opbouw naar de climax ontbreekt een beetje. Verder kan de leadsynth zelf wel wat harder/rauwer/voller hij klinkt nu nog een beetje soft namelijk.
Er zit iets van distortion overheen of iets dergelijks waardoor het een beetje onduidelijk wordt. Een beetje krakerige stem zeg maar. Wellicht dat dit iets minder kan.
Bedankt voor je terugkoppeling, die vocal is inderdaad van een standaard track, ik heb zelf ook het idee dat hij niet helemaal gelijk loopt, zal daar wat tutorials over zoeken. Die opbouw ben ik het ook mee eens, ik had het eerst anders maar dat klonk helemaal niet naar mijn mening. Ik heb de melodie daar steeds laten herhalen + een lange toon waar ik met een filter wat mee speel maar het klinkt nog steeds niet als een opbouw. Ik zal in het hoe/wat produceren topic eens vragen hoe ik dit het beste kan oplossen.
Wat bedoel je precies met een hardere/rauwere synth? Ik kan natuurlijk wel 15 lagen over elkaar plaatsen, maar dat komt het volume niet ten goede. Wellicht dat ik hier ook wat tutorials over kan vinden.
Ik zal er aan gaan werken