Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 156, 157, 158, 159, 160, 161, 162 ... 278  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 nov 2013 20:53 

Hardtraxxer

Jubke schreef:
Een tijdje terug al een keer geupload, nog wat aanpassingen gedaan, voornaamste veranderingen zijn de uiteindelijke climax wat langer gemaakt en wat betere EQ!

Had er toen weinig feedback op maar wil graag weten wat jullie ervan denken! :thumbup:

Brand maar los!

dit is eigenlijk geen reactie waardig meer
die reversed bass heeft totaal geen impact in de climax EN is ook nog is geript uit het origineel (ook al vind ik de kick uit het origineel ook niet alles)
die synth klinkt nu ook gewoon verneukt, dat is nu gewoon een simpele saw (diet die akkoorden in de climax maar die andere)
en de rest is zo goed als allemaal geript uit het origineel
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 nov 2013 22:57 

Hardtraxxer

Syztrax schreef:
Jubke schreef:
Een tijdje terug al een keer geupload, nog wat aanpassingen gedaan, voornaamste veranderingen zijn de uiteindelijke climax wat langer gemaakt en wat betere EQ!

Had er toen weinig feedback op maar wil graag weten wat jullie ervan denken! :thumbup:

Brand maar los!

die reversed bass heeft totaal geen impact in de climax EN is ook nog is geript uit het origineel (ook al vind ik de kick uit het origineel ook niet alles)
die synth klinkt nu ook gewoon verneukt, dat is nu gewoon een simpele saw (diet die akkoorden in de climax maar die andere)

Daarom is het meer een bootleg dan een volwaardige remix. Heb toendertijd ook gezegt dat ik een hoop uit het originele geript had. Het was als het ware een project om FL studio te leren kennen. Vond hem zelf zo leuk dat ik besloot hem helemaal uit te werken
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 nov 2013 23:56 

Artiest

Jubke schreef:

Brand maar los!

Je moet echt je vocalen recht zetten. Neem aan dat je dat zelf ook hoort dat dat niet goed zit?
Probeer iets te maken met wat meer van jezelf, dan kunnen wij ook wat beter beoordelen.
Verder prima om jezelf op weg te helpen natuurlijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 nov 2013 00:23 

Hardtraxxer

Jubke schreef:
Syztrax schreef:
Jubke schreef:

Brand maar los!

Daarom is het meer een bootleg dan een volwaardige remix. Heb toendertijd ook gezegt dat ik een hoop uit het originele geript had. Het was als het ware een project om FL studio te leren kennen. Vond hem zelf zo leuk dat ik besloot hem helemaal uit te werken

weet je uberhaupt wel wat een bootleg is? dat is gewoon een onofficiele remix, dit is meer een tool
t zou een stuk betere oefening zijn als je t gewoon allemaal na probeert te maken of maak er anders iets totaal nieuws van, hier is t einige dat je toe hebt gevoegd die verneukte saw
van het namaken leer je weer wat meer over het producen zelf dus ik zou zeggen, probeer het gewoon een keer, t hoeft echt niet meteen perfect te zijn, niemand kan zo 1, 2, 3 een noisecontrollers track namaken want hun zijn ook hele goede producers enzo, maar t proberen kan nooit kwaad
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 nov 2013 00:52 

Hardtraxx Newbie

Yhnx voor de feedback:) zal er aan werken!
Hier nog een hardstyle nummer die ik afgelopen zomer heb gemaakt!
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 nov 2013 14:20 

Hardtraxxer

Fylax schreef:
bezigg met n track

Dus? Je plaatst het alsof we maar ff moet reageren en feedback moeten geven.. voor wat - hoort wat!
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 nov 2013 14:43 

Hardtraxx Newbie

Citaat:
Dus? Je plaatst het alsof we maar ff moet reageren en feedback moeten geven.. voor wat - hoort wat!

Eh, ik plaats gewoon waar ik mee bezig ben want dat kan in dit topic? -.-
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 nov 2013 15:29 

Hardtraxxer

Fylax schreef:
Citaat:

ja maar als iedereen alleen dingen neer zou plaatsen heb je dr geen kut aan, daarom doen wij het hier zo om eerst te reageren op andere en dan je eigen track te plaatsen
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 nov 2013 16:44 

Hardtraxx Beheerder

Fylax schreef:
Citaat:

Feedback op anderen geven!!!

Dankjewel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 nov 2013 17:51 

Hardtraxxer

@D-Fusion, track is een beetje saai imo, de hele tijd dezelfde sounds. Die synth is best leuk, kick heeft wat werk nodig en mag wat harder.

Hier een synth/kick testje voor mijn bootleg van Noisecontrollers - Gaia

[zippy]http://www22.zippyshare.com/v/93705868/file.html[/zippy]
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 nov 2013 21:17 

Hardtraxxer

@ROD, Kick is sterk, lead klinkt zo op het eerst gehoor ook goed, hij mag alleen wel ietwat beter geequalized worden heb ik het idee (met name de hoge tonen).

Hier een midintro in progress van mijn kant:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 nov 2013 00:21 

Hardtraxxer

Awethority schreef:
@ROD, Kick is sterk, lead klinkt zo op het eerst gehoor ook goed, hij mag alleen wel ietwat beter geequalized worden heb ik het idee (met name de hoge tonen).

Hier een midintro in progress van mijn kant:

Dat klinkt echt vet
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 nov 2013 13:54 

Hardtraxxer

@Awethority oh man ga hiermee door :worship: dikke kick, heerlijke screech. Alles past perfect bij elkaar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 nov 2013 14:04 

Hardtraxxer

@Awethority, thnx voor de tips. Ik heb hem wat verbeterd nu. Over jouw stukje; Leuk idee, kick mag wat duidelijker en krachtiger en screech is nog een beetje droog en in de verte.

Mijn progressie wat betreft mijn bootleg :D

Ongelezen bericht Geplaatst op 06 nov 2013 20:39 

Hardtraxxer

@Awethority, Sounds en screeches zijn echt heerlijk! Kick mist wel wat distortion (of kan wat meer gebruiken) zodat ie wat rauwer klinkt en beter bij de overige sounds matcht. Heb ook het idee dat de kick wat harder kan trouwens. Ben ook wel benieuwd hoe je die 'stotter' in je screech maakt, wil eigenlijk ook zoiets proberen.. Succes verder met deze track!

@ROD, sound klinkt al een stuk helderder nu inderdaad maar de kick mist wat power/volume en ook nog wat punch. Verder vind ik het melodietje wel vet zo, herken het origineel er amper in terug ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 nov 2013 21:04 

Hardtraxxer

@ROD
Persoonlijk zou ik voor wat minder punch gaan. Probeer verder te werken aan je mixdown/eq. Het klinkt nog beetje modderig.

Hier preview van mijn nieuwe track:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 nov 2013 22:09 

Hardtraxx Beheerder

deniax schreef:
@ROD
Persoonlijk zou ik voor wat minder punch gaan. Probeer verder te werken aan je mixdown/eq. Het klinkt nog beetje modderig.

Ran-D achtige screech en de schreeuwvocals heb ik nu wel gehoord... maak wat nieuws :D nieuwe screeches etc. melodie is wel leuk, maar vind het nog wat 'standaard' klinken allemaal.
Ook de pitchkicks vind ik niet mooi.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 nov 2013 22:17 

Hardtraxxer

Thx voor de comments guys.

@Evasive, Ja de kick heeft eventueel nog wat werk nodig, wat betreft die stotter (ik neem aan dat je dat stukje bij 0.25 bedoelt?). Daar heb ik de screech en kick beide geknipt tot een heel klein stukje (dit is bij de kick dus (het begin van) de punch en bij de screech gewoon ergens een stukje in het midden) waarna je dat achter mekaar plakt in een bepaalde volgorde.

@Deniax, klinkt weer sterk (zoals altijd). Ik vind alleen het jhoouuw-geluid (of hoe je dat ook moet noemen) niet echt in de sfeer van de track passen.

Hier een verdere uitwerking van mijn snippet, ik zit zelf een beetje in dubio over de pitchdown kicks aan het einde, van de ene kant brengt het wat variatie, maar aan de andere kant vind ik het ook de kracht een beetje weghalen, wat vinden jullie?
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 nov 2013 23:59 

Hardtraxxer

Awethority schreef:
Thx voor de comments guys.

@Evasive, Ja de kick heeft eventueel nog wat werk nodig, wat betreft die stotter (ik neem aan dat je dat stukje bij 0.25 bedoelt?). Daar heb ik de screech en kick beide geknipt tot een heel klein stukje (dit is bij de kick dus (het begin van) de punch en bij de screech gewoon ergens een stukje in het midden) waarna je dat achter mekaar plakt in een bepaalde volgorde.

@Deniax, klinkt weer sterk (zoals altijd). Ik vind alleen het jhoouuw-geluid (of hoe je dat ook moet noemen) niet echt in de sfeer van de track passen.

Hier een verdere uitwerking van mijn snippet, ik zit zelf een beetje in dubio over de pitchdown kicks aan het einde, van de ene kant brengt het wat variatie, maar aan de andere kant vind ik het ook de kracht een beetje weghalen, wat vinden jullie?

de kick is eigenlijk veel te soft voor dit, ik zou een kick maken die wat meer richting hardcore is
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2013 13:17 

Hardtraxxer

deniax schreef:
@ROD

Heerlijk man! Echt onder de indruk van deze kwaliteit. Het feit dat anderen deze stijl hanteren betekend niet dat er niet meer van mogen gemaakt worden want wat mij betreft zijn er nog niet genoeg van die rauwe tracks! Gewoon uitwerken deze plaat en mij blij maken met een vette track :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2013 14:17 

Hardtraxx Newbie

@Deniax

Dikke kick met een goeie sound. Die pitched kick er in laten. verder heb je goeie smaak :thumbsup:

hier een test/snippet van mij . Kick moet ik nog pitchen

Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2013 17:28 

Hardtraxxer

Equalizer schreef:
@Deniax

Dikke kick met een goeie sound. Die pitched kick er in laten. verder heb je goeie smaak :thumbsup:

hier een test/snippet van mij . Kick moet ik nog pitchen

ik vind deze kick echt lelijk bij die melodie en de 1e climax begint voor mijn gevoel nogal ineens
ik vind de melodie ook niet al te best

weer een beetje aan t experimenteren geweest, de uitwerking is verre van goed maar wat vinden jullie van het idee?
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2013 23:49 

Hardtraxxer

@Equalizer: Ik zou bij de basis beginnen en luisteren naar 'pro' tracks. :thumbup:
@Deniax: Ben niet zo fan van de belletjes voordat de kick erin komt en de sounds tijdens de 'climax' zou ik veranderen. Sfeertje is zeker goed! :thumbup:

Hier iets waar ik vanavond mee bezig ben geweest, eigenlijk alleen vrij simpel wat elementen bij elkaar gezet. Meer een soort van kicktest/synthtest.. Weet ook niet wat het vervolg is.. Zie het wel :$

[zippy]http://www54.zippyshare.com/v/777943/file.html[/zippy]

:innocent:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 nov 2013 12:39 

Hardtraxxer

@Equalizer, opzetje is leuk. Vocals mogen iets duidelijker en de lead wat voller, lijkt nu of me 1 tot 2 layers hebt waardoor het een beetje 'leeg' klinkt. Melodie vind ik wel chill maar kan misschien wat meer variatie gebruiken. Kick zal ik even afwachten tot ie gepitcht is, klinkt wel goed namelijk maar misschien nog wat meer EQ erover?

@Syztrax, weet niet waar je naartoe wil maar ik vind het maar niks ;)

@Hard Society, lekkere melo inderdaad (laatste stukkie ervan in het laag vind ik niet zo mooi). Vocals passen er ook goed bij en de kick is heerlijk. Zeker uitwerken deze track.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 nov 2013 12:44 

Hardtraxx Addict

Hard Society schreef:
@Equalizer: Ik zou bij de basis beginnen en luisteren naar 'pro' tracks. :thumbup:
@Deniax: Ben niet zo fan van de belletjes voordat de kick erin komt en de sounds tijdens de 'climax' zou ik veranderen. Sfeertje is zeker goed! :thumbup:

Hier iets waar ik vanavond mee bezig ben geweest, eigenlijk alleen vrij simpel wat elementen bij elkaar gezet. Meer een soort van kicktest/synthtest.. Weet ook niet wat het vervolg is.. Zie het wel :$

[zippy]http://www54.zippyshare.com/v/777943/file.html[/zippy]

:innocent:

Beetje meer power achter die punch gooien en dan is het perfect. Voor de rest echt super :D
Vorige  1 ... 156, 157, 158, 159, 160, 161, 162 ... 278  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Producer's Corner