Jubke schreef:
Syztrax schreef:
Jubke schreef:
Een tijdje terug al een keer geupload, nog wat aanpassingen gedaan, voornaamste veranderingen zijn de uiteindelijke climax wat langer gemaakt en wat betere EQ!
Had er toen weinig feedback op maar wil graag weten wat jullie ervan denken!
Brand maar los!
dit is eigenlijk geen reactie waardig meer
die reversed bass heeft totaal geen impact in de climax EN is ook nog is geript uit het origineel (ook al vind ik de kick uit het origineel ook niet alles)
die synth klinkt nu ook gewoon verneukt, dat is nu gewoon een simpele saw (diet die akkoorden in de climax maar die andere)
en de rest is zo goed als allemaal geript uit het origineel
Daarom is het meer een bootleg dan een volwaardige remix. Heb toendertijd ook gezegt dat ik een hoop uit het originele geript had. Het was als het ware een project om FL studio te leren kennen. Vond hem zelf zo leuk dat ik besloot hem helemaal uit te werken
weet je uberhaupt wel wat een bootleg is? dat is gewoon een onofficiele remix, dit is meer een tool
t zou een stuk betere oefening zijn als je t gewoon allemaal na probeert te maken of maak er anders iets totaal nieuws van, hier is t einige dat je toe hebt gevoegd die verneukte saw
van het namaken leer je weer wat meer over het producen zelf dus ik zou zeggen, probeer het gewoon een keer, t hoeft echt niet meteen perfect te zijn, niemand kan zo 1, 2, 3 een noisecontrollers track namaken want hun zijn ook hele goede producers enzo, maar t proberen kan nooit kwaad