Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 155, 156, 157, 158, 159, 160, 161 ... 278  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 okt 2013 20:29 

Hardtraxx Elite

Dit is de plek waar je test/snippets zet he :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 okt 2013 15:13 

Hardtraxxer

Hier weer een projectje waar ik mee bezig ben, insteek was vooral veel aandacht te steken in de lead en deze zo vol mogelijk te krijgen. Melodie en kick ben ik nog niet helemaal tevreden over en ik ben nog op zoek naar vocals om deze track een beetje identiteit te geven ;)

Ongelezen bericht Geplaatst op 27 okt 2013 16:20 

Hardtraxx Beheerder

Je mag best eerst even iemand anders feedback geven voordat je zelf iets post.

Ik zie dat er hier de laatste tijd weer wat laks gedaan wordt met feedback geven. let hierop mensen :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 okt 2013 23:26 

Hardtraxx Newbie

evasive, misschien moet je iets meer met bass werken in je break. Als alleen je melo loopt zonder kick. Dit scheelt altijd een hele hoop..

Hier twee bootlegs die wij hebben gemaakt!

Ongelezen bericht Geplaatst op 28 okt 2013 08:23 

Hardtraxx Elite

.. zucht...

The Venator schreef:

Ik zie dat er hier de laatste tijd weer wat laks gedaan wordt met feedback geven. let hierop mensen :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 okt 2013 17:22 

Hardtraxxer

The Venator schreef:

Of je scrollt iets omhoog en ziet gewoon dat ik mensen feedback heb gegeven, of is het ineens verplicht dat ik eerst feedback geef voor ik zelf iets plaats in 1 berichtje?

Ik ben het met je eens dat feedback vragen ook feedback geven betekend en dat is iets dat ik gewoon doe!
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 okt 2013 23:51 

Hardtraxxer

Annulate Music schreef:
evasive, misschien moet je iets meer met bass werken in je break. Als alleen je melo loopt zonder kick. Dit scheelt altijd een hele hoop..

Hier twee bootlegs die wij hebben gemaakt!

Vet om te zien dat jullie lekkere eigen stijl hebben, vooral de tweede track is erg goed gelukt! Kick mag misschien een sublaagje extra hebben en de vocal in de tweede track misschien wat reverb (nu wordt ie steeds abrubt afgekapt) vooral vanaf 2:22 vind ik em heel lekker maar misschien daar juist een hardstyle kick proberen of gewoon een hardere kick?
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2013 20:38 

Hardtraxxer

@Annulate Music

Qua stijl kan ik het zeker waarderen wat jullie doen, t zit n beetje tegen de (dirty) house aan qua sounds heb ik het idee. Wel komt de kick van het 2e nummer bij mij veel beter door dan die van het 1e nummer. Ook leuk gedaan, dat stukje trap (zo heet het toch?) in de 2e plaat.

Hier een anti waar ik momenteel mee bezig ben:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2013 17:13 

Hardtraxxer

Awethority schreef:
@Annulate Music

Qua stijl kan ik het zeker waarderen wat jullie doen, t zit n beetje tegen de (dirty) house aan qua sounds heb ik het idee. Wel komt de kick van het 2e nummer bij mij veel beter door dan die van het 1e nummer. Ook leuk gedaan, dat stukje trap (zo heet het toch?) in de 2e plaat.

Hier een anti waar ik momenteel mee bezig ben:

Klinkt goed man, lekker agressief! Kick kan ik niet zo goed beoordelen (klinkt wel goed volgens mij) omdat mijn laptop speakers waardeloos zijn. Misschien een iets meer melodieuze intro naar de anti toe maken nog zodat het nog meer anti is? Nu zou het namelijk ook een goeie intro van een track kunnen zijn. ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2013 18:36 

Hardtraxxer

Thx Evasive! Ja, de opbouw die je nu hoort is niet de hele opbouw, er zit nog n stuk voor in de gehele track :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 nov 2013 10:33 

Hardtraxx Newbie

Hallo mensen,

Hier een nieuwe track waar ik aan heb gewerkt!:)

Ongelezen bericht Geplaatst op 02 nov 2013 10:34 

Hardtraxx Elite

@ Awethority:
Kick is niet helemaal mijn ding, idee is echter wel leuk :)
Met een iets betere tail in je kick kan je hier volgens mij echt enorm veel drive aan geven!

Afgelopen zomer mee begonnen, maar nooit afgemaakt:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 nov 2013 13:36 

Hardtraxxer

@Zygoma, ja ik zie zelf ook wel verbeterpunten in de kick, ben sowieso (nog) niet zo goed in kicks maken imo, dus daar werk ik nog aan.

Voorzover ik het op slechte pc-speakers goed hoor klinkt jou snippet best wel nice op een aantal punten, zeker de reversebass, de hardcore versnelling is alleen een beetje plots naar mijn idee.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 nov 2013 16:21 

Hardtraxxer

@D-fusion: Mooie track, hou wel van dat harde! Vocals lopen volgens mij nog niet helemaal sync en ik vind de melo/lead een beetje te rommelig (gaat te snel op en neer voor mn gevoel). Zeker uitwerken deze beukplaat!

@Zygoma: Reversed bass is erg goed gelukt! Sound vind ik ook erg lekker bij 2:00, zeer goeie opbouw naar de anti-climax toe. En wat een heerlijke anti-climax zeg! Kick heeft hier nog wel wat werk nodig denk ik omdat ie bij mij wat kraakt. Aan het einde mist je kick ook wat tok (of deze valt weg).

Hier nog een track waar ik vandaag mee bezig ben geweest:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 nov 2013 17:02 

Hardtraxx Addict

D-Fusion
Zet de claps wat zachter want dat is nogal uit verhouding. In de climax mag de synth ook wel wat zachter, zodat de kick beter doorkomt. Verder klinkt het echt vet! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 nov 2013 18:04 

Hardtraxx Beheerder

evasive schreef:
@D-fusion: Mooie track, hou wel van dat harde! Vocals lopen volgens mij nog niet helemaal sync en ik vind de melo/lead een beetje te rommelig (gaat te snel op en neer voor mn gevoel). Zeker uitwerken deze beukplaat!

@Zygoma: Reversed bass is erg goed gelukt! Sound vind ik ook erg lekker bij 2:00, zeer goeie opbouw naar de anti-climax toe. En wat een heerlijke anti-climax zeg! Kick heeft hier nog wel wat werk nodig denk ik omdat ie bij mij wat kraakt. Aan het einde mist je kick ook wat tok (of deze valt weg).

Hier nog een track waar ik vandaag mee bezig ben geweest:

Probeer wat meer reverb te gebruiken. alles klinkt nu erg droog, Het lijkt alsof de screech in de intro gewoon kaal zonder effecten is.

Ook zul je wat meer hoog in je sounds moeten eq'en het klinkt nu wat dof allemaal.
Opzet is verder wel leuk.

Zelf ook aan een nieuw iets begonnen.

Een dag werk, dus verwacht er nog niet teveel van :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 nov 2013 20:46 

Hardtraxxer

@evasive, ben het met The Venator eens, je geluiden, en met name je screech missen reverb. Verder klinkt het wel leuk, screech klinkt (afgezien van de reverb dan) goed en ook een lekkere kick.

@The Venator, heerlijke melodie, lekkere synth en goede kick. Zeker zo doorgaan!

Ik ben zelf eens begonnen met produceren, ben nog het een en ander uit aan het vogelen. Heb een melodie gemaakt en ben benieuwd wat jullie hiervan vinden. Synth is nog niet af en moet nog dikker.

Ongelezen bericht Geplaatst op 03 nov 2013 21:01 

Hardtraxx Beheerder

mrbubble456 schreef:
@evasive, ben het met The Venator eens, je geluiden, en met name je screech missen reverb. Verder klinkt het wel leuk, screech klinkt (afgezien van de reverb dan) goed en ook een lekkere kick.

@The Venator, heerlijke melodie, lekkere synth en goede kick. Zeker zo doorgaan!

Ik ben zelf eens begonnen met produceren, ben nog het een en ander uit aan het vogelen. Heb een melodie gemaakt en ben benieuwd wat jullie hiervan vinden. Synth is nog niet af en moet nog dikker.

Die nexus lead bovenop (glide) vind ik qua sound niet mooi, de melodielijn van die synth klinkt wel lekker. en idd je sounds zijn nog wat dun, maar dat komt wel met de tijd. Mijn lead is bijvoorbeeld uit 2 layers. dat zou je niet denken want vroeger had ik wel 7 layers en nog niet een dikke sound.

Ga zo door :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 nov 2013 00:00 

Hardtraxxer

@Venator, sterke melodie, goede lead, goede kick, zo doorgaan

@mrbuble, de melodie is wel aardig, de lead heeft nog wel wat werk nodig

flink bezig geweest met me eigen track, nieuwe kick, extra reverb, delay en eqs en verder nog wat kleine aanpassingen, benieuwd naar de reacties.
verbeterpunten hoor ik graag, ik ben hier ook namelijk om te leren
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 nov 2013 00:12 

Hardtraxxer

The Venator schreef:
Die nexus lead bovenop (glide) vind ik qua sound niet mooi, de melodielijn van die synth klinkt wel lekker. en idd je sounds zijn nog wat dun, maar dat komt wel met de tijd. Mijn lead is bijvoorbeeld uit 2 layers. dat zou je niet denken want vroeger had ik wel 7 layers en nog niet een dikke sound.

Ga zo door :thumbup:

Thanks, die glide lead was ik ook niet tevreden over, heb deze inmiddels wat aangepast en wat meer naar de achtergrond geplaatst. Heb hem nu ook wat voller gemaakt en zal eraan verder gaan. Binnenkort volgt weer een snippet :)

Syztrax schreef:
flink bezig geweest met me eigen track, nieuwe kick, extra reverb, delay en eqs en verder nog wat kleine aanpassingen, benieuwd naar de reacties.
verbeterpunten hoor ik graag, ik ben hier ook namelijk om te leren

Je geluiden zijn op zich niet verkeerd maar je kicks missen heel wat punch imo. Ook drukt de kick je mid/high tonen weg in de climax
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 nov 2013 11:44 

Hardtraxxer

@The Venator, thanks voor de feedback, ga er aan werken. Moet zeggen dat ik op 9 layers zit en dat ik een aantal hiervan wel een octaaf hoger kan zetten. Screeches zijn inderdaad droog zoals je zegt ;) maar met 5uurtjes werk schieten zulke dingen er meestal nog bij in. Wat betreft jouw track, een heerlijk catchy melodie en een fijne lead! Opmerkelijk resultaat met twee layers. Kick is ook lekker maar mag wat mij betreft misschien qua volume nog iets harder.

@mrbubble456, ik vind die slide eroverheen wel vet eigenlijk. Geeft een beetje zweverige sfeertje aan de track. Melodie zelf vind ik nog niet echt pakkend maar het is zeker een mooi begin! Een paar layers erbij om een iets hardere sound te krijgen zijn inderdaad aan te raden. Voor iemand die het aan het 'uitvogelen' is, zeker geen slecht begin.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 nov 2013 17:56 

Hardtraxx Newbie

bezigg met n track
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 nov 2013 20:02 

Hardtraxxer

Een tijdje terug al een keer geupload, nog wat aanpassingen gedaan, voornaamste veranderingen zijn de uiteindelijke climax wat langer gemaakt en wat betere EQ!

Had er toen weinig feedback op maar wil graag weten wat jullie ervan denken! :thumbup:

Brand maar los!
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 nov 2013 20:45 

Hardtraxxer

Fylax schreef:
bezigg met n track

t volume van je kick is erg laag, ik hoor hem amper
je synth vind ik maar lelijk en je melody is een beetje random en niet heel goed
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 nov 2013 20:46 

Hardtraxx Beheerder

Als jullie elkaar nou eens feedback geven. heb je dat gelijk ook maar weer gehad :P
Vorige  1 ... 155, 156, 157, 158, 159, 160, 161 ... 278  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Producer's Corner