Dit is de plek waar je test/snippets zet he 
View on SoundCloud
The Venator wrote:Je mag best eerst even iemand anders feedback geven voordat je zelf iets post.
Ik zie dat er hier de laatste tijd weer wat laks gedaan wordt met feedback geven. let hierop mensen
Of je scrollt iets omhoog en ziet gewoon dat ik mensen feedback heb gegeven, of is het ineens verplicht dat ik eerst feedback geef voor ik zelf iets plaats in 1 berichtje?The Venator wrote:Je mag best eerst even iemand anders feedback geven voordat je zelf iets post.
Ik zie dat er hier de laatste tijd weer wat laks gedaan wordt met feedback geven. let hierop mensen
Vet om te zien dat jullie lekkere eigen stijl hebben, vooral de tweede track is erg goed gelukt! Kick mag misschien een sublaagje extra hebben en de vocal in de tweede track misschien wat reverb (nu wordt ie steeds abrubt afgekapt) vooral vanaf 2:22 vind ik em heel lekker maar misschien daar juist een hardstyle kick proberen of gewoon een hardere kick?Annulate Music wrote:evasive, misschien moet je iets meer met bass werken in je break. Als alleen je melo loopt zonder kick. Dit scheelt altijd een hele hoop..
Hier twee bootlegs die wij hebben gemaakt!
View on SoundCloud
View on SoundCloud
Klinkt goed man, lekker agressief! Kick kan ik niet zo goed beoordelen (klinkt wel goed volgens mij) omdat mijn laptop speakers waardeloos zijn. Misschien een iets meer melodieuze intro naar de anti toe maken nog zodat het nog meer anti is? Nu zou het namelijk ook een goeie intro van een track kunnen zijn.Awethority wrote:@Annulate Music
Qua stijl kan ik het zeker waarderen wat jullie doen, t zit n beetje tegen de (dirty) house aan qua sounds heb ik het idee. Wel komt de kick van het 2e nummer bij mij veel beter door dan die van het 1e nummer. Ook leuk gedaan, dat stukje trap (zo heet het toch?) in de 2e plaat.
Hier een anti waar ik momenteel mee bezig ben:
View on SoundCloud
Probeer wat meer reverb te gebruiken. alles klinkt nu erg droog, Het lijkt alsof de screech in de intro gewoon kaal zonder effecten is.evasive wrote:@D-fusion: Mooie track, hou wel van dat harde! Vocals lopen volgens mij nog niet helemaal sync en ik vind de melo/lead een beetje te rommelig (gaat te snel op en neer voor mn gevoel). Zeker uitwerken deze beukplaat!
@Zygoma: Reversed bass is erg goed gelukt! Sound vind ik ook erg lekker bij 2:00, zeer goeie opbouw naar de anti-climax toe. En wat een heerlijke anti-climax zeg! Kick heeft hier nog wel wat werk nodig denk ik omdat ie bij mij wat kraakt. Aan het einde mist je kick ook wat tok (of deze valt weg).
Hier nog een track waar ik vandaag mee bezig ben geweest:
View on SoundCloud
Die nexus lead bovenop (glide) vind ik qua sound niet mooi, de melodielijn van die synth klinkt wel lekker. en idd je sounds zijn nog wat dun, maar dat komt wel met de tijd. Mijn lead is bijvoorbeeld uit 2 layers. dat zou je niet denken want vroeger had ik wel 7 layers en nog niet een dikke sound.mrbubble456 wrote:@evasive, ben het met The Venator eens, je geluiden, en met name je screech missen reverb. Verder klinkt het wel leuk, screech klinkt (afgezien van de reverb dan) goed en ook een lekkere kick.
@The Venator, heerlijke melodie, lekkere synth en goede kick. Zeker zo doorgaan!
Ik ben zelf eens begonnen met produceren, ben nog het een en ander uit aan het vogelen. Heb een melodie gemaakt en ben benieuwd wat jullie hiervan vinden. Synth is nog niet af en moet nog dikker.
View on SoundCloud
Thanks, die glide lead was ik ook niet tevreden over, heb deze inmiddels wat aangepast en wat meer naar de achtergrond geplaatst. Heb hem nu ook wat voller gemaakt en zal eraan verder gaan. Binnenkort volgt weer een snippetThe Venator wrote:Die nexus lead bovenop (glide) vind ik qua sound niet mooi, de melodielijn van die synth klinkt wel lekker. en idd je sounds zijn nog wat dun, maar dat komt wel met de tijd. Mijn lead is bijvoorbeeld uit 2 layers. dat zou je niet denken want vroeger had ik wel 7 layers en nog niet een dikke sound.
Ga zo door
Je geluiden zijn op zich niet verkeerd maar je kicks missen heel wat punch imo. Ook drukt de kick je mid/high tonen weg in de climaxSyztrax wrote:flink bezig geweest met me eigen track, nieuwe kick, extra reverb, delay en eqs en verder nog wat kleine aanpassingen, benieuwd naar de reacties.
verbeterpunten hoor ik graag, ik ben hier ook namelijk om te leren
t volume van je kick is erg laag, ik hoor hem amperFylax wrote:bezigg met n track
View on SoundCloud