Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 150, 151, 152, 153, 154, 155, 156 ... 278  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 sep 2013 20:27 

Hardtraxxer

Edgie schreef:

En dit zal vast nog wel de melo

Opinions ?

Leuke melodie, alleen het einde slapt erg af en mist de catchyness voor mij iig :o

Dit is mijn laatste projectjee. Nieuwe kick en nieuwe screech :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 sep 2013 20:42 

Hardtraxxer

noxit15 schreef:

Leuke melodie, alleen het einde slapt erg af en mist de catchyness voor mij iig :o

Heel erg vet, zit nog wel een raar kraakje in de kick maar verder is ie super lekker. Die screech is ook fijn, hopen dat je hier snel een complete raw track van maakt!
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 sep 2013 23:11 

Hardtraxxer

noxit15 schreef:
Edgie schreef:

En dit zal vast nog wel de melo

Opinions ?

je kick klinkt alsof er een of ander raar effect overheen is gegooid (alsof t op een 10 jaar oude radio is afgespeeld ofzo) waardoor hij nogal slap overkomt, de rest klinkt wel heel goed

hier ben ik nog wat mee verder gekomen, graag wat commentaar en tips op alles behalve de kick,
ik ben inmiddels al aan een nieuwe begonnen en dat duurt nog wel ff
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 sep 2013 01:13 

Hardtraxx Newbie

@syztrax

je lead klinkt wel kicke, alleen misschien heeft ie nog een extra laagje nodig verder klinkt ie wel catchy.. en misschien ligt het aan mij maar het stukje voor de mainlead gebruik je een bass
na je melody maar het lijkt alsof ie net uit de maat is? nummer heeft zkr potentie ;)

https://soundcloud.com/dev-creations/what-we-want

little something I made, iets anders dan meeste mensen hier maken hijs minder rauw.. begint "klassiek" en rustig daarna ff beuken :P

opbouwende kritiek is van harte welkom! :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 sep 2013 01:33 

Hardtraxx Elite

@ Hierboven, die melodie klinkt nog niet zo verkeerd! Misschien wel wat kort, probeer daar wat aan te doen, die kick mist ook wel wat bass onder andere... :)

Heel even bezig geweest:
http://www19.zippyshare.com/v/70629465/file.html
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 sep 2013 12:30 

Hardtraxx Newbie

@Vincent

https://soundcloud.com/dev-creations/what-we-want-1

de melodie is nu 2 x zo lang =) maar wat voor plugins gebruik jij voor een bass, vind dit erg tricky, met de standaard plugins klinkt ie al gauw zo "droog"

ps: jouw trackje is eigenlijk te kort om echt te beoordelen ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 sep 2013 12:33 

Hardtraxxer

robdeV schreef:
@syztrax

je lead klinkt wel kicke, alleen misschien heeft ie nog een extra laagje nodig verder klinkt ie wel catchy.. en misschien ligt het aan mij maar het stukje voor de mainlead gebruik je een bass
na je melody maar het lijkt alsof ie net uit de maat is? nummer heeft zkr potentie ;)

https://soundcloud.com/dev-creations/what-we-want

little something I made, iets anders dan meeste mensen hier maken hijs minder rauw.. begint "klassiek" en rustig daarna ff beuken :P

opbouwende kritiek is van harte welkom! :)

ik vind de melody erg kort (kan ook aan mij liggen), de kick heeft nog een hoop werk nodig en de vocals staan te zacht en ik vind dat zachte kickje onder de vocals erg storend

ik heb voor de main lead geen bass gebruikt, kan t misschien dat je de dubbele vocals bedoeld?
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 sep 2013 12:37 

Hardtraxxer

robdeV schreef:
@Vincent

https://soundcloud.com/dev-creations/what-we-want-1

de melodie is nu 2 x zo lang =) maar wat voor plugins gebruik jij voor een bass, vind dit erg tricky, met de standaard plugins klinkt ie al gauw zo "droog"

ps: jouw trackje is eigenlijk te kort om echt te beoordelen ;)

welke plugins gebruik je en voor welk stuk wil je bass?
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 sep 2013 13:20 

Hardtraxx Newbie

@syztrax
nou de melodie is gwn 8 bar (2 x 8) lijkt mij prima, die vocals vervagen door de achtergrond geluid ja
en zelf vind ik de kick en tok prima klinken, ieder zn eigen ding maar krijg er geen goede bass in,
ik gebruik camelphat,apeQ en nog veel meer EQ plugins zoals karmafx ofzo

nou vlak voor jouw mainlead begint hoor je toch echt een lage bass erdoor of dit is een vocal dan maar goed het klinkt uit de maat vind ik.

btw welke kickje stoort je snap niet wat je bedoeld..? aan het begin? dat is een snare geen kick.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 sep 2013 16:31 

Hardtraxxer

robdeV schreef:
@syztrax
nou de melodie is gwn 8 bar (2 x 8) lijkt mij prima, die vocals vervagen door de achtergrond geluid ja
en zelf vind ik de kick en tok prima klinken, ieder zn eigen ding maar krijg er geen goede bass in,

nou vlak voor jouw mainlead begint hoor je toch echt een lage bass erdoor of dit is een vocal dan maar goed het klinkt uit de maat vind ik.

btw welke kickje stoort je snap niet wat je bedoeld..? aan het begin? dat is een snare geen kick.

zo'n zacht housekickje of iets in die richting, ik zou die laten ophouden bij de vocals of totaal weglaten, want hij voegt ook niet echt iets toe.
over je kick, ik vind hem nogal kort klinken en de tok klinkt erg hard vergeleken met de rest, izotope trash is ook wel handig voor kicks, ik ben verder ook geen kick expert dus voor meer tips kan je t beter aan iemand anders vragen
de melody zal dan wel aan mij liggen, dat ligt ook vooral aan smaak
en nogmaals, de vocals mogen wel iets harder

heb t trouwens ff getest met een clap er onder en je had idd gelijk, hij lag ietsjes ongelijk, goed gehoord :thumbup:
heb dat inmiddels alweer aangepast
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 sep 2013 17:15 

Hardtraxx Newbie

@syztrax

bedankt voor je feedback, zal je advise opvolgen en het
weghalen, ja die vocals moet ik ff goed naar kijken want
staat al max denk dat een plugin het volume verzwakt, zal
ff kijken en ja je hebt wel gelijk over die tok in verhouding
met de kick zelf zal ook wel kijken,
hopelijk kan iemand mij helpen met die bass ook!

haha geen probleem man daar zijn we voor!
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 sep 2013 17:26 

Hardtraxxer

robdeV schreef:
@syztrax

bedankt voor je feedback, zal je advise opvolgen en het
weghalen, ja die vocals moet ik ff goed naar kijken want
staat al max denk dat een plugin het volume verzwakt, zal
ff kijken en ja je hebt wel gelijk over die tok in verhouding
met de kick zelf zal ook wel kijken,
hopelijk kan iemand mij helpen met die bass ook!

haha geen probleem man daar zijn we voor!

over de vocals: als je fl gebruikt kan je er gewoon ff een extra insert aan koppelen, kan je m nog wat harder zetten
over de kick: er is hier een heel kicktopic, daar kan je vast wel wat uithalen, zoek ook op youtube naar tutorials enzo, da daze heeft een hele goede
veel succes :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 sep 2013 21:03 

Hardtraxxer

Ik heb een (simpele) refix gemaakt van een nummer dat ik al weken in mijn hoofd had: Active Force - Head like a pacman

Ik ben benieuwd of jullie 'em een beetje vinden klinken.

Ongelezen bericht Geplaatst op 29 sep 2013 15:54 

Hardtraxxer

@MRHZ
Klinkt erg jaren 90 :) Kick is me iets te hard in de mix.

Mijn snip: uitwerken of weggooien?
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 sep 2013 17:58 

Hardtraxx Newbie

Syztrax schreef:
robdeV schreef:
@syztrax

zo'n zacht housekickje of iets in die richting, ik zou die laten ophouden bij de vocals of totaal weglaten, want hij voegt ook niet echt iets toe.
over je kick, ik vind hem nogal kort klinken en de tok klinkt erg hard vergeleken met de rest, izotope trash is ook wel handig voor kicks, ik ben verder ook geen kick expert dus voor meer tips kan je t beter aan iemand anders vragen

heb t trouwens ff getest met een clap er onder en je had idd gelijk, hij lag ietsjes ongelijk, goed gehoord :thumbup:

De vocals staan harder, snare is weg en heb veel meer bass bij de kick gestopt en
hem beetje aangepast hopelijk is ie nu wat beter. Heb alleen het idee dat
de "beuk" kick gedeelte een beetje unstable wordt door die bass maar misschien ligt dat aan mij.

https://soundcloud.com/dev-creations/what-we-wanna-be
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 sep 2013 20:31 

Hardtraxx Beheerder

deniax schreef:
@MRHZ

Vind de melodie iets te simpel. Verder klinkt het wel leuk. Het stukje melodie aan de climax toe zegmaar, de opbouw. Klinkt wel dik.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 sep 2013 08:17 

Hardtraxxer

robdeV schreef:
Syztrax schreef:
robdeV schreef:
@syztrax

De vocals staan harder, snare is weg en heb veel meer bass bij de kick gestopt en
hem beetje aangepast hopelijk is ie nu wat beter. Heb alleen het idee dat
de "beuk" kick gedeelte een beetje unstable wordt door die bass maar misschien ligt dat aan mij.

https://soundcloud.com/dev-creations/what-we-wanna-be

klinkt al een stuk beter alleen vind je kicks nog erg kort
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 sep 2013 11:40 

Hardtraxxer

@The-Venator

1ste deel van de melodie vindk erg goed, komt me alleen beetje bekend voor maar weet niet wat :P 2de deel van melodie vindk beetje tegenvallen zo na het 1ste gedeelte :x

Weer stukje van mij :) Weet nog niet wat ik er mee wil verder :lol:

Ongelezen bericht Geplaatst op 30 sep 2013 17:13 

Hardtraxxer

AvixDJ schreef:
@The-Venator

1ste deel van de melodie vindk erg goed, komt me alleen beetje bekend voor maar weet niet wat :P 2de deel van melodie vindk beetje tegenvallen zo na het 1ste gedeelte :x

Weer stukje van mij :) Weet nog niet wat ik er mee wil verder :lol:

Heel opvallend motiefje van Summer In The City :p
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 sep 2013 21:56 

Artiest

deniax schreef:
@MRHZ

Klinkt lekker, maar volgens mij kan je wel beter :P vind de effectjes in de melodie lijn wel leuk gedaan.

ik wilde zelf een keer een 3/4 maat gebruiken in een hs track. ben redelijk tevreden met het begin maar weet niet of ik verder moet werken met de anti climax of wat ik evt moet aanpassen. Kick ben ik ook nog niet tevreden over, maar misschien dat jullie wat tips hebben?

EDIT: ik heb de climax aangepast en een kleine volume automation op de kick maar die moet nog verder worden aangepast.
[zippy]http://www20.zippyshare.com/v/90810269/file.html[/zippy]
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2013 11:36 

Hardtraxx Veteran

@sjuul: Je kick heeft nog veel werk nodig. Klinkt nog niet 'af' en niet echt scherp, werk daar nog aan. Screech mag wel wat meer schreeuwen.

@deniax: Heerlijke melo en sounds :worship: Afmaken!

Iemand comments op mijn nieuwe kick/synth?

[zippy]http://www12.zippyshare.com/v/97266180/file.html[/zippy]
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2013 13:31 

Artiest

@fuzzylogic

Klopt, het is eigenlijk ook een oude kick. ik moet de kick voor dit project nog maken. heb de screeches nu al wat aangepast. ben benieuwd wat je er nu van vind.

Ik zou in jouw project wat aan de mix werken want het komt allemaal niet lekker door. Wat eq'en en spelen met het volume. De synth mag ook iets dikker, maar dat kan met eq al een beetje worden opgelost.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2013 14:00 

Hardtraxxer

Fuzzylogic schreef:
Iemand comments op mijn nieuwe kick/synth?

[zippy]http://www12.zippyshare.com/v/97266180/file.html[/zippy]

Nog ff op verder werken.
Het klinkt best vals aan mijn oren.

Ik heb zelf ff verder zitten prutsen aan een oude melodie van me.
Wat vinden jullie er tot nu toe van?

Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2013 17:19 

Hardtraxxer

@Sicknez Vind je kick echt heel vet, vind je screech ook lekker!

Oud projectje van me waar ik weer even mee verder ben gegaan, nog niet veel gedaan aan de outro.

Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2013 18:18 

Hardtraxx Veteran

@Casey: Ik hoor geen bass ^^
Vorige  1 ... 150, 151, 152, 153, 154, 155, 156 ... 278  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Producer's Corner