Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 149, 150, 151, 152, 153, 154, 155 ... 278  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 sep 2013 14:59 

Hardtraxx Beheerder

Is dat niet dezelfde melodie als de laatste 20 snippets die je gepost hebt?
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 sep 2013 15:13 

Hardtraxxer

The Venator schreef:

Kheb de melodie recentelijk aangepast.
Maar maakt dat uit dan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 sep 2013 16:57 

Hardtraxx Beheerder

Sicknez schreef:
The Venator schreef:

Kheb de melodie recentelijk aangepast.
Maar maakt dat uit dan?

Nee, maar ik hoor nog niet veel 'veranderingen'
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 sep 2013 21:55 

Hardtraxx Addict

Ik dus wel.

De synth is 100x beter dan eerst. Veel meer laag zit erin en veel voller. Al is het nog steeds niet top.

Ook de kicks zijn stukken beter nu en veel voller maar je moet je tail wel beter EQen. De laagste 2 pitches zijn veel luider dan de hoogste.

Ook mag de tail iets meer naar voren komen (de niet-bass layer) en de punch mag ook wat luider in je mixdown. Dan wordt het een stuk beter en dan vind ik het persoonlijk zodanig fijn datk een full wil :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2013 16:00 

Hardtraxxer

Ben ik nog aan het werken:
-Kick
-Mastering

feedback is zeer welkom
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 sep 2013 18:06 

Hardtraxx Addict

Zoals je zelf al zei, de kick is nog niet af. Er zit niet veel bass in en het klinkt alsof er iets te veel distortion op zit. Verder zou ik ook een paar sounds toevoegen aan het begin van de break bij die vocals. Die synth/screech daarna is vet :)

Ik ben begonnen aan een remix van Psyko Punkz - Dreamer, feedback is welkom : D

Ongelezen bericht Geplaatst op 17 sep 2013 18:37 

Hardtraxxer

toffee schreef:
Zoals je zelf al zei, de kick is nog niet af. Er zit niet veel bass in en het klinkt alsof er iets te veel distortion op zit. Verder zou ik ook een paar sounds toevoegen aan het begin van de break bij die vocals. Die synth/screech daarna is vet :)

ben ik ook nog op aan het kijken ja op dat stukje, de track is ook nog verre van af,
ben er ook nog hard mee bezig

die remix klinkt wel, zou wel nog ergens een anti neerzetten, screeches zijn baas
ik ken het origineel dus valt moeilijk te zeggen of het een verbetering is maar hij klinkt wel vet
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 sep 2013 11:49 

Hardtraxxer

toffee schreef:

kick mist een beetje een goeie compressing en punch. opzich wel prima voor de rest.

Wat vinden mensen hiervan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 sep 2013 12:43 

Hardtraxxer

Joegoslaaf schreef:
toffee schreef:

kick mist een beetje een goeie compressing en punch. opzich wel prima voor de rest.

Wat vinden mensen hiervan?

klinkt heel appart, beetje aan t expirimenteren geweest zo te horen, de vocals lijken wel wat zacht te staan.
wel leuk dit, totaal iets anders als andere :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 sep 2013 12:46 

Hardtraxxer

Joegoslaaf schreef:
-

Je hebt veel leuke stabs en screeches, alleen je volumes kloppen niet. Ook je kick moet veeeeel werk hebben om lekker te klinken, het klinkt nu heel erg droog en kort met weinig bas! ;)

Dit zijn alle leads/kicks die ik heb gemaakt afgelopen 2 weken in 1 projectje gemashed! Enjoy :D

Ongelezen bericht Geplaatst op 22 sep 2013 12:17 

Hardtraxxer

noxit15 schreef:
Joegoslaaf schreef:
-

Je hebt veel leuke stabs en screeches, alleen je volumes kloppen niet. Ook je kick moet veeeeel werk hebben om lekker te klinken, het klinkt nu heel erg droog en kort met weinig bas! ;)

Dit zijn alle leads/kicks die ik heb gemaakt afgelopen 2 weken in 1 projectje gemashed! Enjoy :D

Synths zijn super lekker! Kick is toch iets te veel boing ofzo dus die heeft nog het meeste werk nodig (ook je reversed kick voor de climax sluit niet lekker aan zo te horen)
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 sep 2013 12:45 

Hardtraxx Newbie

Raefix schreef:
Yoo, dit is onze laatste productie. Hij is helemaal af ondertussen.

Benieuwd wat jullie er van vinden ^^

Nette intro zeg! Lekker stevige sound, ik vind de clap/snare wel iets te vaak terug komen in de midintro :)

Dit zijn een aantal snippets van mij in alle soorten stylen :)

https://soundcloud.com/oliverduits/tba8/s-TjFXS (Private file, dus even op de link klikken :P )

Ongelezen bericht Geplaatst op 23 sep 2013 13:55 

Hardtraxxer

Oliver Duits schreef:
https://soundcloud.com/oliverduits/tba8/s-TjFXS (Private file, dus even op de link klikken :P )

ik vind de kick erg slap voor een hardcorekick, melody vind ik ook niks bijzonders, de synths vind ik wel goed

Oliver Duits schreef:

je kick lijkt voor mijn gevoel wel erg hard te staan vergeleken met de rest
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 sep 2013 15:40 

Artiest

[quote="Oliver Duits"]

Klinkt wel lekker, alleen sounds mogen wel iets dikker en wat meer variatie. Die percussi emet heel veel reverb past er niet echt bij
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 sep 2013 00:03 

Hardtraxx Newbie

Mijn eerste track op hardtraxx. ben nu al 4 jaar bezig met fl studio. en een vriend van mij zij dat ik eens een form op moest gaan voor feedback etc.

alles is zelf gemaakt op de schreets na, die had ik op deze site uit een tutoriall gehaald.

wat vinden jullie hier van?
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 sep 2013 11:47 

Hardtraxxer

moatje schreef:
Mijn eerste track op hardtraxx. ben nu al 4 jaar bezig met fl studio. en een vriend van mij zij dat ik eens een form op moest gaan voor feedback etc.

alles is zelf gemaakt op de schreets na, die had ik op deze site uit een tutoriall gehaald.

Lekkere sounds, vette melodie en goeie opbouw. Vocals zijn super chill (benieuwd waar je die vandaan hebt) en je hebt ook een lekkere kick maar die moet er misschien iets meer bovenuit komen. Lijkt me dat een beetje mastering de kick wel wat meer naar voren krijgt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 sep 2013 11:51 

Hardtraxxer

Oliver Duits schreef:
Raefix schreef:
Yoo, dit is onze laatste productie. Hij is helemaal af ondertussen.

Benieuwd wat jullie er van vinden ^^

Nette intro zeg! Lekker stevige sound, ik vind de clap/snare wel iets te vaak terug komen in de midintro :)

Vet om te zien dat je ook wat andere stijlen doet, wat de hardstyle track betreft; de kick is erg fijn de lead persoonlijk iets minder. Maak je nog wel muziek met Nick samen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 sep 2013 11:57 

Hardtraxxer

Hier nog twee tracks waar ik mee bezig was:

Remix van Escape - 3LAU, Paris & Simo & Bright Lights

Remix van Reload - Sebastian Ingrosso,Tommy Trash & John Martin

Zag dat de omegatypez ook net een remix (vorige week) van die laatste track hadden uitgebracht die is ook echt gruwelijk.

Feedback is welkom :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 sep 2013 20:03 

Hardtraxx Newbie

@ evasive

Thanks, ik ben maak nog steeds muziek met Nick ja, maar niet meer echt Hardstyle. :P
Dit is onze nieuwe naam(nog niet echt gelaunched haha)
https://soundcloud.com/stereobenefits
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 sep 2013 20:08 

Hardtraxx Newbie

evasive schreef:
Hier nog twee tracks waar ik mee bezig was:

Remix van Escape - 3LAU, Paris & Simo & Bright Lights

Remix van Reload - Sebastian Ingrosso,Tommy Trash & John Martin

Zag dat de omegatypez ook net een remix (vorige week) van die laatste track hadden uitgebracht die is ook echt gruwelijk.

Feedback is welkom :)

Ik ben dol op deze Melodys! Ze passen heel goed in de hardstyle. En je remix is beter imo ;)

Intro Ik ben bezig met

En dit zal vast nog wel de melo

Opinions ?
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 sep 2013 22:42 

Hardtraxxer

Oliver Duits schreef:
@ evasive

Thanks, ik ben maak nog steeds muziek met Nick ja, maar niet meer echt Hardstyle. :P
Dit is onze nieuwe naam(nog niet echt gelaunched haha)
https://soundcloud.com/stereobenefits

Jammer van de overstap, maar als ik die teaser hoor op jullie SC dan ben ik verder totaal niet teleurgesteld! Benieuwd naar wat jullie nog meer gaan maken!
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 sep 2013 22:49 

Hardtraxxer

Citaat:
Ik ben dol op deze Melodys! Ze passen heel goed in de hardstyle. En je remix is beter imo ;)

Intro Ik ben bezig met

Opinions ?

Thanks man! Wat jouw tracks betreft, die intro is gewoon fijn en die melodie is ook lekker van de tweede. Er moet voor mn gevoel nog wel iets hogers in de lead (weet niet of je sylenth toevallig gebruikt maar dan zou je bijvoorbeeld de A of B kant een octaafje hoger kunnen doen)

Benieuwd hoe de intro en de melo samen gaan klinken, ohja en die kick is ook super lekker zo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 sep 2013 23:10 

Hardtraxx Newbie

evasive schreef:
moatje schreef:

Lekkere sounds, vette melodie en goeie opbouw. Vocals zijn super chill (benieuwd waar je die vandaan hebt) en je hebt ook een lekkere kick maar die moet er misschien iets meer bovenuit komen. Lijkt me dat een beetje mastering de kick wel wat meer naar voren krijgt.

okee dankje, klopt inderdaad met de kick. tijdens intro komt die wel goed naar voren. maar in de main lead valt die weg. zit hem denk in de lead. zelf even wat bij spijkeren. vocals heb ik van
http://www.freesound.org/people/tekgnosis/sounds/144021/ die gast heeft een hele hoop goeie vind ik zelf.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 sep 2013 23:22 

Hardtraxx Newbie

evasive schreef:
Citaat:

Intro Ik ben bezig met

Opinions ?

Thanks man! Wat jouw tracks betreft, die intro is gewoon fijn en die melodie is ook lekker van de tweede. Er moet voor mn gevoel nog wel iets hogers in de lead (weet niet of je sylenth toevallig gebruikt maar dan zou je bijvoorbeeld de A of B kant een octaafje hoger kunnen doen)

Benieuwd hoe de intro en de melo samen gaan klinken, ohja en die kick is ook super lekker zo.

Danke, ja ik gebruik 3 Sylenth lagen voor het, ik ben van plan om een van hen een octaaf hoger te maken wanneer de melodie komt in de tweede keer ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2013 14:36 

Hardtraxxer

moatje schreef:
evasive schreef:
moatje schreef:

okee dankje, klopt inderdaad met de kick. tijdens intro komt die wel goed naar voren. maar in de main lead valt die weg. zit hem denk in de lead. zelf even wat bij spijkeren. vocals heb ik van
http://www.freesound.org/people/tekgnosis/sounds/144021/ die gast heeft een hele hoop goeie vind ik zelf.

Ja heeft met de mastering te maken, heb ik ook altijd problemen mee met mijn tracks. Hier een goeie tutorial: http://www.youtube.com/watch?v=BDl9S0Ohe_E
Vorige  1 ... 149, 150, 151, 152, 153, 154, 155 ... 278  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Producer's Corner