Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 151, 152, 153, 154, 155, 156, 157 ... 278  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2013 22:24 

Hardtraxxer

@Casey Melodie komt heel erg bekend voor. Lead is nog erg kaal, doe er wat reverb en delay bij, scheelt al een hoop. Kick heeft helemaal geen bass. 'T melodietje herhaalt zich ook te vaak.

@Sicknez Lead in 't begin is vet, mist alleen in de climax kracht. Kick is lekker. Lead is in de 2e climax ook veel te dun, misschien layeren met 1 of 2 andere leads. Vocal is ook nog wat kaal.

@Fuzzylogic Kick klinkt niet verkeerd, lead mag wel wat minder detune hebben.

@Sjuul Zo wat klinkt die break lekker, vocals passen er goed bij. Melodie en synth zijn heerlijk! Climax klinkt een beetje kaal tegenover de rest, probeer eens de screech wat reverb en delay te geven en te layeren met een saw screech. Welke plugin heb je gebruikt voor de violen en waar komt die drum vandaan in de break, lekkere geluiden!

@Deniax Heerlijke melodie! Leads en kick zijn ook dik in orde, geheel mist wat hoog maar kan ook door soundcloud komen, die wil nog wel eens je afmix vernaaien.

Tot slot nog een stukje van mij.

[zippy]http://www65.zippyshare.com/v/56079050/file.html[/zippy]

Opbouw naar de 2e climax is nog niet af, mist nog t een en ander.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2013 23:24 

Artiest

@Ricardo-paz: Thanks. Climax ben ik nu mee aan het werken. ik denk dat een wat vollere en betere kick al redelijk wat opvult dus daar ga ik morgen maar eens aan beginnen. De break heb ik gemaakt met action strings, de drums van damage en nog wat kontakt libraries geloof ik. Heb laatst komplete 9 ultimate gekocht en daar zitten hele vette dingen tussen.
Vocalen heb ik uit de film Shutter Island (laatste scene).

Over jouw track. Het is niet helemaal mijn hardstyle maar het doet me denken aan Radical Redemption en dat is wel een compliment haha. misschien de screech nog iets feller maken. Kick klinkt er wel goed bij.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2013 10:32 

Hardtraxxer

@ricardo

Kick in combinatie met screech klinkt, voor zover ik het goed hoor op mn oordopjes, erg dik. Vind de lead van de 2e climax echter wel te dun. Ik snap het idee erachter, maar de lead moet echt wat voller.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2013 11:01 

Hardtraxx Newbie

@Ricardo: Je kick klinkt goed, de screech mag van mij echter nog wel iets dikker. De climax met de melodie is echter in vergelijking met je intro wel erg dun. Layer de synths en gooi er wat extra delay en reverb bij.

Wij zijn weer bezig met een nieuwe track, ik hoop dat jullie wat feedback kunnen geven.
De kick pitcht nog niet lekker, maar dat ga ik met melodyne nog even rechtzetten
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2013 12:50 

Hardtraxxer

@Mindplayerz, vind je lead nog beetje droog klinken, en de tail van je kick staat wat zacht vergeleken met de punch :p melodie klinkt wel leuk ! :)

@ricardo-paz Niet helemaal mijn smaak, maartoch klinkt het niet slecht ! ;)

Hier een nieuw trackje van mijn kant :)

Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2013 17:29 

Hardtraxxer

MRHZ schreef:
Ik heb een (simpele) refix gemaakt van een nummer dat ik al weken in mijn hoofd had: Active Force - Head like a pacman

Ik ben benieuwd of jullie 'em een beetje vinden klinken.

Yeah, retro-core! :D
Ik vind dit wel lekker hoor.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2013 18:33 

Hardtraxxer

AvixDJ schreef:
@Mindplayerz, vind je lead nog beetje droog klinken, en de tail van je kick staat wat zacht vergeleken met de punch :p melodie klinkt wel leuk ! :)

@ricardo-paz Niet helemaal mijn smaak, maartoch klinkt het niet slecht ! ;)

Hier een nieuw trackje van mijn kant :)

Super lekkere track, lekkere rustige opbouw met de vocals en de lead lijkt mij ook prima. Kick komt er helaas nog niet goed tussenuit zal wel met de mastering te maken hebben...

Hier nog twee tracks waar ik mee bezig ben:

Deze klinkt verre van goed maar het gaat in dit geval even om de melodie (kick heeft nog veel werk nodig)

Hier is de sound al beter...
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2013 23:39 

Hardtraxxer

@evasise strakke vocals ! ;) Waar heb je die vandaag? :$ Verder leuke melodie en ja alleen je kick heb nog wat aandacht tekort :P

Heb nog wat dingen verder afgewerkt aan me remix, en een video gemaakt :D

EDIT:

Heb idd wat ruisige frequenties gevond in de lead en heb ze weg gewerkt, en de kick is wat veranderd om meer als geheel te klinken :)

Ongelezen bericht Geplaatst op 03 okt 2013 08:58 

Hardtraxxer

AvixDJ schreef:
@evasise strakke vocals ! ;) Waar heb je die vandaag? :$ Verder leuke melodie en ja alleen je kick heb nog wat aandacht tekort :P

vind het een beetje eentonig en saai klinken, zit weinig variatie in t nummer
je kick staat ook te zacht imo
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 okt 2013 16:59 

Hardtraxxer

@AvixDj bedankt voor de feedback, beide vocals heb ik gekocht op beatport (zoeken naar acapellas) in de beschrijving op soundcloud zie je van wie ze precies zijn! Zit nog veel meer bruikbaar spul tussen voor remixjes!
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 okt 2013 21:05 

Hardtraxxer

Aeacus schreef:

Yeah, retro-core! :D
Ik vind dit wel lekker hoor.

Retro-core! :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 okt 2013 21:17 

Hardtraxx Beheerder

AvixDJ schreef:

Je lead is nog best wel dof, er zit ook een aardige ruis in. Je melodie is wel erg lekker. Je kicks moeten eigenlijk wat meer kracht hebben, de punch doet nu niet zoveel met het geheel dus klinkt het wat slapjes. Werk hier nog aan als je echt een goede track wilt maken. Hopelijk heb je hier iets aan :)

IK heb zelf een house plaat gemaakt, hij is nog niet 100% klaar maar wel voor 90%

Het is een Testmix dus er kan nog van alles aan veranderen

Feedback is welkom :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 okt 2013 00:39 

Hardtraxx Addict

@ricardo-paz vette intro, kick is lekker, screeches ook ik had alleen meer gehoopt op wat dikkere kickrolls , dit is beetje kaal, verder de break is dik ik zou liever wat meer vocalen horen maar best netjes over het algemeen! ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 okt 2013 09:27 

Hardtraxxer

@The Venator, lekker nummertje man misschien nog iets meer bas in de kick? Luister em nu met koptelefoon dus zou daar aan kunnen liggen. Misschien nog wat vocals erbij voor de opvulling? Kun je ook meteen een naam voor de track verzinnen...
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 okt 2013 20:56 

Hardtraxx Beheerder

evasive schreef:
@The Venator, lekker nummertje man misschien nog iets meer bas in de kick? Luister em nu met koptelefoon dus zou daar aan kunnen liggen. Misschien nog wat vocals erbij voor de opvulling? Kun je ook meteen een naam voor de track verzinnen...

Vocals zijn lastig, ik zoek uiteraard nog wel wat vocals. Kickdrum heb ik inmiddels al aangepast, deze was iets te "punchy"

Bedankt voor je feedback :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 okt 2013 22:37 

Hardtraxx Veteran

Track waar ik en me broer mee bezig zijn, vast niet jullie style maar feedback is welkom xD
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2013 01:10 

Hardtraxxer

The Venator schreef:
IK heb zelf een house plaat gemaakt, hij is nog niet 100% klaar maar wel voor 90%

K zou je lead wat meer delay en reverb op gooien (reverb -> lage dampnes, in studio one dan) en tussen de 600 en -> freqs de delay. En je sidechain wat minder strak zetten. niet dat je synth weer op vol volume terug komt maar meer in fade. volgens mij de release ?!
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2013 12:54 

Hardtraxx Beheerder

jaco0 schreef:
The Venator schreef:

K zou je lead wat meer delay en reverb op gooien (reverb -> lage dampnes, in studio one dan) en tussen de 600 en -> freqs de delay. En je sidechain wat minder strak zetten. niet dat je synth weer op vol volume terug komt maar meer in fade. volgens mij de release ?!

Dry/wet :D maar idd heb het al een stukje aangepast weer. Volgende versie komt binnenkort wel :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2013 13:19 

Hardtraxxer

The Venator schreef:
Dry/wet :D maar idd heb het al een stukje aangepast weer. Volgende versie komt binnenkort wel :)

Ben benieuwd, hopelijk plaats je het resultaat hier op hardtraxx want volgens mij wordt het een vette track!
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2013 21:48 

Hardtraxxer

hardcoresjors schreef:

Track waar ik en me broer mee bezig zijn, vast niet jullie style maar feedback is welkom xD

Vanaf 0:30 klink goed man, ik kan niet veel zeggen over dit genre, want weet er geen bal vanaf eingelijk kwa sound design :p Klinkt wel goed eigenlijk!

Mijn laatste kick met wat bekende melodietjes!
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 okt 2013 21:31 

Hardtraxxer

noxit15 schreef:

Klinkt lekker :)
Misschien mag de punch wel een klein beetje harder zijn denk ik.
Maar klinkt verder goed :)

Momenteel ben ik zelf met een Bootleg bezig van Porter Robinson - Spitfire
Ik ben momenteel nog de Lead en de kick aan het verbeteren.
Daarna gooi ik er gaat extra details in :P
Dit heb ik tot nu toe gemaakt.
Wat vinden jullie er van?

Ongelezen bericht Geplaatst op 07 okt 2013 15:59 

Hardtraxx Veteran

noxit15 schreef:

Leuke kick, alleen jammer dat 'ie inderdaad niet van jezelf is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 okt 2013 16:02 

Hardtraxx Beheerder

Sicknez schreef:

Sorry dat het andere even voor ging en daardoor jou snippet nog niet beoordeeld was :P

Klinkt wel leuk, je gaat steeds meer vooruit. Ik vind het nog wel wat eentonig en saai, probeer eens verschillende leads te gebruiken.
Ook kan je afmix nog wat beter, je kick staat te hard t.o.v je lead en andere sounds.

Dus probeer gewoon nog wat meer variatie (eventueel door meerdere leads) erin te brengen en wat meer percussie te gebruiken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 okt 2013 19:50 

Hardtraxxer

The Venator schreef:
Sicknez schreef:

Sorry dat het andere even voor ging en daardoor jou snippet nog niet beoordeeld was :P

Klinkt wel leuk, je gaat steeds meer vooruit. Ik vind het nog wel wat eentonig en saai, probeer eens verschillende leads te gebruiken.
Ook kan je afmix nog wat beter, je kick staat te hard t.o.v je lead en andere sounds.

Dus probeer gewoon nog wat meer variatie (eventueel door meerdere leads) erin te brengen en wat meer percussie te gebruiken.

Thanks, zal er mee bezig. :)
Ik moet zoiezo betere speakers kopen, aangezien ik niet alles even goed kan horen.
Mijn speakers zijn momenteel best kut. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 okt 2013 00:13 

Hardtraxxer

Fuzzylogic schreef:
noxit15 schreef:

Leuke kick, alleen jammer dat 'ie inderdaad niet van jezelf is.

Hmmm... Hij zou die kick nog best wel zelf gemaakt kunnen hebben denk ik.
Vorige  1 ... 151, 152, 153, 154, 155, 156, 157 ... 278  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Producer's Corner