Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 148, 149, 150, 151, 152, 153, 154 ... 278  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 sep 2013 20:39 

Hardtraxxer

@AvixDJ
Weinig op aan te merken. Ben benieuwd naar het resultaat!

-------

Hier een preview van mijn nieuwe track.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 sep 2013 21:11 

Hardtraxxer

Ventrue schreef:
Dylan-E schreef:
[zippy]http://www20.zippyshare.com/v/24860279/file.html[/zippy]

Iemand feedback ?

Yo Dylan klinkt dik man! Ik zag dat je ook uit Delft kwam en misschien een Collab wil doen, kijk even op mijn soundcloud https://soundcloud.com/diontje4life/ventrue-tba kijk maar of je het wat vind, spreekje!

Kheb ff wat comments op je soundcloud gezet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 sep 2013 21:17 

Hardtraxxer

Vritzy schreef:
@AvixDJ
Weinig op aan te merken. Ben benieuwd naar het resultaat!

-------

Hier een preview van mijn nieuwe track.

Klinkt nice :)
Maar je kick mag wel iets harder en meer bass bevatten :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 sep 2013 00:16 

Hardtraxx Addict

Sicknez schreef:
Ventrue schreef:
Dylan-E schreef:
[zippy]http://www20.zippyshare.com/v/24860279/file.html[/zippy]

Iemand feedback ?

Yo Dylan klinkt dik man! Ik zag dat je ook uit Delft kwam en misschien een Collab wil doen, kijk even op mijn soundcloud https://soundcloud.com/diontje4life/ventrue-tba kijk maar of je het wat vind, spreekje!

Kheb ff wat comments op je soundcloud gezet.

Thx! sowieso de kick word anders ben nog niet tevreden over maar ik ga zeker op letten, maar wat denk je over het algemeen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 sep 2013 14:14 

Hardtraxxer

Ventrue schreef:
Thx! sowieso de kick word anders ben nog niet tevreden over maar ik ga zeker op letten, maar wat denk je over het algemeen?

Het heeft potentie, maar het klinkt nu nog niet echt fijn de oren die screech.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 sep 2013 16:13 

Hardtraxx Elite

tijntjuh120 schreef:
kick is lekker strak! misschien je screech nog wat layeren ofzo, klinkt nog beetje dun :)

Is goed zal er aan werken! ^^

Ventrue schreef:
klinkt dik man!

Thanks! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 sep 2013 16:23 

Hardtraxx Elite

Klinkt echt heeul vet, Dylan!
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 sep 2013 12:46 

Hardtraxx Elite

ramon038 schreef:
Klinkt echt heeul vet, Dylan!

Thanks! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 sep 2013 15:06 

Hardtraxx Newbie

Sicknez schreef:
Secabre schreef:
Begonnen aan een remake projectje van een track dat ik in 2010 gemaakt had:

Ben nog niet tevreden over de kick. Begonnen met een nieuwe kick die meer in de 700 hertz zit, alleen lijkt het wel meteen helemaal anders te moeten dan ik voor heen altijd deed. Denk dat ik morgen opnieuw de kick ga maken..

Voor de nieuwsgierige, track uit 2010 vind je hier.

Persoonlijk vind ik het origineel fijner klinken.
Doet me op 1 oft andere manier aan DJ Promo denken.

Ik heb een nieuwe kick er in gezet en geprobeerd het 'dynamische' van het origineel te behouden:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 sep 2013 15:46 

Hardtraxxer

Secabre schreef:

Ik heb een nieuwe kick er in gezet en geprobeerd het 'dynamische' van het origineel te behouden:

@Secabre: Kick lijkt een beetje vals te pitchen in de climax, die claps er doorheen zijn ook best storend. De climax stopt ook erg abrupt. Probeer ook eens wat meer met de kicks te spelen, ze blijven bijna heel het 1ste gedeelte hetzelfde. Verder klinken de sounds een beetje dunnig nog.

Hier weer een nieuwe track van mij, soundcloud verneukt de kwaliteit nogal helaas.

Ongelezen bericht Geplaatst op 09 sep 2013 08:59 

Hardtraxx Newbie

@Dylan-E
Klinkt op zich prima! Zeker een RAW track! Ik hou alleen niet van het soort kicks die je hebt gebruikt maar ik weet dat er veel mensen zijn die van die soort stijl houden!

@Secabre
Ik ken het origineel niet maar vind de melodie en de manier waarop de synth erin komt in de opbouw heel nice! De kick is niet mijn smaak. Klinkt als een te overstuurde hardcore-kick voor mij... Al klinkt je nieuwe kick wel beter dan de oude!

@Ricardo-paz
Klinkt een beetje Radical redemption-achtig! Ik hou wel van de donkere sfeer in je track! Ik ben zelf niet zo’n fan van de kick.. Je opbouw zou wel wat extra FX/Hardsounds kunnen gebruiken. De geluiden in de mid-intro zijn prima en je melodie vind ik ook wel nice.

Ben bijna klaar met deze track. Ben benieuwd naar jullie feedback!
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 sep 2013 19:49 

Hardtraxx Elite

Thanks, Haha klopt je moet ervan houden he! ^^

De track van jou klinkt ook wel netjes, stijltje heb je vet uitgewerkt alleen je kick vind ik nog niet helemaal super, sounds zijn ook wel prima, dikke screeches ook! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 sep 2013 21:27 

Hardtraxxer

@Fort Noxious Niet verkeerd hoor! Vind alleen de screech eentonig worden op een gegeven moment(maak van dezelfde screech wat fx screeches?) en hoe je je kicks pitch is niet mijn smaak.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 sep 2013 10:56 

Hardtraxx Newbie

Even aan het experimenteren geweest!
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 sep 2013 10:59 

Hardtraxx Veteran

Ik geef vanmiddag feedback moet nu snel naar school!

Stukje terror gemaakt :D

[zippy]http://www4.zippyshare.com/v/81280731/file.html[/zippy]
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 sep 2013 18:29 

Hardtraxx Veteran

@D-Fusion Even aan het experimenteren geweest![/quote]
Klinkt erg tof, lekker sfeertje weet je te creëren!
Alleen de kick vind ik niet echt lekker, die klinkt een beetje dof.

@Fortnoxious klinkt ook erg lekker, alleen de kick heeft nog wat werk nodig, meer eq'en of zo! Net als in de track van D-Fusion ook hier een heerlijk feestje. Vocals zijn bazig! Vind alleen dat 'spacy/alien' geluidje (daar doet het me aan denken xd ) in de break wat irritant. Anti is leuk!
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 sep 2013 19:55 

Hardtraxx Newbie

@fuzzylogic bedankt voor je reactie:) dat van jou klinkt ook lekker! lekker ritme en goeie bass, alleen zelf hou ik tog wel van een kleine melody of shreech. ik heb eigenlijk maar 1 plug in waar mee ik mooie een echte hardcore sound kan maken! maar dat klinkt niet overal even goed!
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 sep 2013 07:53 

Hardtraxx Veteran

Thanks! Ja dit stukje is ook echt in een paar minuutjes gemaakt, alleen nieuwe kick even getest.
Ik weet niet eens met welke plugins ik een hardcore kick kan maken, het begint meestal met een hardstyle kick maar dan eindig ik met een hardcore kick xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 sep 2013 09:35 

Hardtraxxer

Fuzzylogic schreef:
Thanks! Ja dit stukje is ook echt in een paar minuutjes gemaakt, alleen nieuwe kick even getest.
Ik weet niet eens met welke plugins ik een hardcore kick kan maken, het begint meestal met een hardstyle kick maar dan eindig ik met een hardcore kick xd

microtonic is erg handig voor een hardcorekick, voor hardstyle niet echt
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 sep 2013 12:05 

Hardtraxx Newbie

hmm microtonic werkt niet lekker mee, maar kun je idd goeie bass mee maken.
ook nog iemand die een goeie plug-in weet voor een goeie hardcore sound? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 sep 2013 12:14 

Hardtraxxer

Na een lange 'produce vrije' periode de draad maar weer eens opgepakt en een track gemaakt (inclusief clip)

Zag nog een Defqon 1 vocalpack (2012) online staan dus dat heeft me geïnspireerd tot het maken van deze track. Eerste keer rommelen met After Effects en Premiere Pro van Adobe ook voor het maken van de clip.

Ben ook bezig met een track waar de Defqon 1 vocals van 2013 in zitten - beide van producercontests waar ik niet aan mee heb gedaan...

Preview van de tweede track hier:

Feedback is welkom!
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 sep 2013 12:17 

Hardtraxx Newbie

evasive schreef:
Na een lange 'produce vrije' periode de draad maar weer eens opgepakt en een track gemaakt (inclusief clip)

Zag nog een Defqon 1 vocalpack (2012) online staan dus dat heeft me geïnspireerd tot het maken van deze track. Eerste keer rommelen met After Effects en Premiere Pro van Adobe ook voor het maken van de clip.

Ben ook bezig met een track waar de Defqon 1 vocals van 2013 in zitten - beide van producercontests waar ik niet aan mee heb gedaan...

Feedback is welkom!

Klinkt lekker! goeie melody! alleen de bass mag van mij wel wat meer power in!
maar verder klinkt goed!
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 sep 2013 15:46 

Hardtraxxer

evasive schreef:

Feedback is welkom!

je 2e track: Gooi maar een hele bak meer reverb en delay over je leadsounds! die zijn echt nog te droog, verder werk aan je kick, en zorg dat die karakter krijgt. nu klinkt het heel erg hol.

leuke melodie!

hier een nieuw nummertje van mij,

Wat ik al weet:
-kick mist sub
-piano meer dynamiek
-melodie ga ik nog veranderen.

graag wat feedback :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 sep 2013 18:29 

Hardtraxxer

Axora schreef:
evasive schreef:

Feedback is welkom!

je 2e track: Gooi maar een hele bak meer reverb en delay over je leadsounds! die zijn echt nog te droog, verder werk aan je kick, en zorg dat die karakter krijgt. nu klinkt het heel erg hol.

leuke melodie!

Wat ik al weet:
-kick mist sub
-piano meer dynamiek

minder decay op je lead zetten, nu zit er zo'n heel irritant hoog tikje in
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 sep 2013 10:51 

Hardtraxxer

Axora schreef:

Wat ik al weet:
-kick mist sub
-piano meer dynamiek

Er mag zoiezo ook meer punch in de kick. :)

Hier is iets waar ik momenteel mee bezig ben.
Feedback is welkom :)

Vorige  1 ... 148, 149, 150, 151, 152, 153, 154 ... 278  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Producer's Corner