Hardtraxxer
126 posts member since 2010
last seen May 2016
@AvixDJ
Weinig op aan te merken. Ben benieuwd naar het resultaat!

-------

Hier een preview van mijn nieuwe track.
View on SoundCloud
Hardtraxxer
397 posts member since 2010
last seen Apr 2016
Ventrue wrote:
Dylan-E wrote:http://www20.zippyshare.com/v/24860279/file.html

Iemand feedback ?
Yo Dylan klinkt dik man! Ik zag dat je ook uit Delft kwam en misschien een Collab wil doen, kijk even op mijn soundcloud View on SoundCloud kijk maar of je het wat vind, spreekje!
Kheb ff wat comments op je soundcloud gezet.
Hardtraxxer
last seen Apr 2016
Vritzy wrote:@AvixDJ
Weinig op aan te merken. Ben benieuwd naar het resultaat!

-------

Hier een preview van mijn nieuwe track.
View on SoundCloud
Klinkt nice :)
Maar je kick mag wel iets harder en meer bass bevatten :)
Hardtraxx Addict
1544 posts member since 2013
last seen May 2019
Sicknez wrote:
Ventrue wrote:
Dylan-E wrote:http://www20.zippyshare.com/v/24860279/file.html

Iemand feedback ?
Yo Dylan klinkt dik man! Ik zag dat je ook uit Delft kwam en misschien een Collab wil doen, kijk even op mijn soundcloud View on SoundCloud kijk maar of je het wat vind, spreekje!
Kheb ff wat comments op je soundcloud gezet.
Thx! sowieso de kick word anders ben nog niet tevreden over maar ik ga zeker op letten, maar wat denk je over het algemeen?
Hardtraxxer
last seen Apr 2016
Ventrue wrote:Thx! sowieso de kick word anders ben nog niet tevreden over maar ik ga zeker op letten, maar wat denk je over het algemeen?
Het heeft potentie, maar het klinkt nu nog niet echt fijn de oren die screech.
D
Hardtraxx Elite
2349 posts member since 2012
last seen Apr 2017
tijntjuh120 wrote:kick is lekker strak! misschien je screech nog wat layeren ofzo, klinkt nog beetje dun :)
Is goed zal er aan werken! ^^

Ventrue wrote:klinkt dik man!
Thanks! :thumbsup:
R
Hardtraxx Elite
2297 posts member since 2012
last seen Jul 2017
Klinkt echt heeul vet, Dylan!
D
Hardtraxx Elite
last seen Apr 2017
ramon038 wrote:Klinkt echt heeul vet, Dylan!
Thanks! :thumbsup:
7 posts member since 2013
last seen Sep 2013
Sicknez wrote:
Secabre wrote:Begonnen aan een remake projectje van een track dat ik in 2010 gemaakt had:
View on SoundCloud

Ben nog niet tevreden over de kick. Begonnen met een nieuwe kick die meer in de 700 hertz zit, alleen lijkt het wel meteen helemaal anders te moeten dan ik voor heen altijd deed. Denk dat ik morgen opnieuw de kick ga maken..

Voor de nieuwsgierige, track uit 2010 vind je hier.
Persoonlijk vind ik het origineel fijner klinken.
Doet me op 1 oft andere manier aan DJ Promo denken.
Ik heb een nieuwe kick er in gezet en geprobeerd het 'dynamische' van het origineel te behouden:
View on SoundCloud
Hardtraxxer
226 posts member since 2011
last seen Mar 2025
Secabre wrote:
Ik heb een nieuwe kick er in gezet en geprobeerd het 'dynamische' van het origineel te behouden:
View on SoundCloud
@Secabre: Kick lijkt een beetje vals te pitchen in de climax, die claps er doorheen zijn ook best storend. De climax stopt ook erg abrupt. Probeer ook eens wat meer met de kicks te spelen, ze blijven bijna heel het 1ste gedeelte hetzelfde. Verder klinken de sounds een beetje dunnig nog.

Hier weer een nieuwe track van mij, soundcloud verneukt de kwaliteit nogal helaas.

View on SoundCloud
F
Hardtraxx Newbie
33 posts member since 2012
last seen Nov 2016
@Dylan-E
Klinkt op zich prima! Zeker een RAW track! Ik hou alleen niet van het soort kicks die je hebt gebruikt maar ik weet dat er veel mensen zijn die van die soort stijl houden!

@Secabre
Ik ken het origineel niet maar vind de melodie en de manier waarop de synth erin komt in de opbouw heel nice! De kick is niet mijn smaak. Klinkt als een te overstuurde hardcore-kick voor mij... Al klinkt je nieuwe kick wel beter dan de oude!

@Ricardo-paz
Klinkt een beetje Radical redemption-achtig! Ik hou wel van de donkere sfeer in je track! Ik ben zelf niet zo’n fan van de kick.. Je opbouw zou wel wat extra FX/Hardsounds kunnen gebruiken. De geluiden in de mid-intro zijn prima en je melodie vind ik ook wel nice.

View on SoundCloud

Ben bijna klaar met deze track. Ben benieuwd naar jullie feedback!
D
Hardtraxx Elite
last seen Apr 2017
Thanks, Haha klopt je moet ervan houden he! ^^

De track van jou klinkt ook wel netjes, stijltje heb je vet uitgewerkt alleen je kick vind ik nog niet helemaal super, sounds zijn ook wel prima, dikke screeches ook! :thumbsup:
Hardtraxxer
499 posts member since 2013
last seen Dec 2019
@Fort Noxious Niet verkeerd hoor! Vind alleen de screech eentonig worden op een gegeven moment(maak van dezelfde screech wat fx screeches?) en hoe je je kicks pitch is niet mijn smaak.
D
6 posts member since 2013
last seen Nov 2013
View on SoundCloud

Even aan het experimenteren geweest!
Last edited by D-Fusion on 10 Sep 2013 11:03, edited 1 time in total.
Hardtraxx Veteran
9476 posts member since 2011
last seen Jan 2026
Ik geef vanmiddag feedback moet nu snel naar school!

Stukje terror gemaakt :D

http://www4.zippyshare.com/v/81280731/file.html
Hardtraxx Veteran
last seen Jan 2026
@D-Fusion Even aan het experimenteren geweest![/quote]
Klinkt erg tof, lekker sfeertje weet je te creëren!
Alleen de kick vind ik niet echt lekker, die klinkt een beetje dof.

@Fortnoxious klinkt ook erg lekker, alleen de kick heeft nog wat werk nodig, meer eq'en of zo! Net als in de track van D-Fusion ook hier een heerlijk feestje. Vocals zijn bazig! Vind alleen dat 'spacy/alien' geluidje (daar doet het me aan denken xd ) in de break wat irritant. Anti is leuk!
D
last seen Nov 2013
@fuzzylogic bedankt voor je reactie:) dat van jou klinkt ook lekker! lekker ritme en goeie bass, alleen zelf hou ik tog wel van een kleine melody of shreech. ik heb eigenlijk maar 1 plug in waar mee ik mooie een echte hardcore sound kan maken! maar dat klinkt niet overal even goed!
Hardtraxx Veteran
last seen Jan 2026
Thanks! Ja dit stukje is ook echt in een paar minuutjes gemaakt, alleen nieuwe kick even getest.
Ik weet niet eens met welke plugins ik een hardcore kick kan maken, het begint meestal met een hardstyle kick maar dan eindig ik met een hardcore kick xd
S
Hardtraxxer
666 posts member since 2013
last seen Nov 2014
Fuzzylogic wrote:Thanks! Ja dit stukje is ook echt in een paar minuutjes gemaakt, alleen nieuwe kick even getest.
Ik weet niet eens met welke plugins ik een hardcore kick kan maken, het begint meestal met een hardstyle kick maar dan eindig ik met een hardcore kick xd
microtonic is erg handig voor een hardcorekick, voor hardstyle niet echt
D
last seen Nov 2013
hmm microtonic werkt niet lekker mee, maar kun je idd goeie bass mee maken.
ook nog iemand die een goeie plug-in weet voor een goeie hardcore sound? :P
Hardtraxxer
415 posts member since 2010
last seen Sep 2015
Na een lange 'produce vrije' periode de draad maar weer eens opgepakt en een track gemaakt (inclusief clip)

View on YouTube

Zag nog een Defqon 1 vocalpack (2012) online staan dus dat heeft me geïnspireerd tot het maken van deze track. Eerste keer rommelen met After Effects en Premiere Pro van Adobe ook voor het maken van de clip.

Ben ook bezig met een track waar de Defqon 1 vocals van 2013 in zitten - beide van producercontests waar ik niet aan mee heb gedaan...

Preview van de tweede track hier:
View on SoundCloud

Feedback is welkom!
D
last seen Nov 2013
evasive wrote:Na een lange 'produce vrije' periode de draad maar weer eens opgepakt en een track gemaakt (inclusief clip)

View on YouTube

Zag nog een Defqon 1 vocalpack (2012) online staan dus dat heeft me geïnspireerd tot het maken van deze track. Eerste keer rommelen met After Effects en Premiere Pro van Adobe ook voor het maken van de clip.

Ben ook bezig met een track waar de Defqon 1 vocals van 2013 in zitten - beide van producercontests waar ik niet aan mee heb gedaan...

View on SoundCloud

Feedback is welkom!
Klinkt lekker! goeie melody! alleen de bass mag van mij wel wat meer power in!
maar verder klinkt goed!
A
Hardtraxxer
187 posts member since 2011
last seen Dec 2014
evasive wrote:Na een lange 'produce vrije' periode de draad maar weer eens opgepakt en een track gemaakt (inclusief clip)

View on YouTube

View on SoundCloud

Feedback is welkom!

je 2e track: Gooi maar een hele bak meer reverb en delay over je leadsounds! die zijn echt nog te droog, verder werk aan je kick, en zorg dat die karakter krijgt. nu klinkt het heel erg hol.

leuke melodie!

hier een nieuw nummertje van mij,

View on SoundCloud

Wat ik al weet:
-kick mist sub
-piano meer dynamiek
-melodie ga ik nog veranderen.

graag wat feedback :)
S
Hardtraxxer
666 posts member since 2013
last seen Nov 2014
Axora wrote:

View on YouTube

View on SoundCloud

Feedback is welkom!
je 2e track: Gooi maar een hele bak meer reverb en delay over je leadsounds! die zijn echt nog te droog, verder werk aan je kick, en zorg dat die karakter krijgt. nu klinkt het heel erg hol.

leuke melodie!

hier een nieuw nummertje van mij,

View on SoundCloud

Wat ik al weet:
-kick mist sub
-piano meer dynamiek

minder decay op je lead zetten, nu zit er zo'n heel irritant hoog tikje in
Hardtraxxer
last seen Apr 2016
Axora wrote:hier een nieuw nummertje van mij,

View on SoundCloud

Wat ik al weet:
-kick mist sub
-piano meer dynamiek

Er mag zoiezo ook meer punch in de kick. :)

Hier is iets waar ik momenteel mee bezig ben.
Feedback is welkom :)

View on SoundCloud