Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 147, 148, 149, 150, 151, 152, 153 ... 278  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 sep 2013 09:50 

Hardtraxx Newbie

Super vet ! :clap:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 sep 2013 10:49 

Hardtraxxer

Zygoma schreef:
@ Sjuul:
Leuke sounds! Vocal vind ik wel een beetje droog nog en drop wat abrupt.
Maar verder is het iets wat ik misschien wel zou draaien op feestjes als het af is :)

@ Syztrax:
Afgezien van de kicks zitten er leuke dingen in, beetje je kicks bijschaven moet al veel verschil maken!
Ze hebben nu oa een beetje weinig bass imo

Vorige week een vriend die nog niet zo lang terug begonnen is op sleeptouw genomen, is dit uit komen rollen :D
Moet nog wel wat aan gebeuren, ik denk aan wat meer variatie in de midintro en sowieso moet ik de cutoff van de FX Kicks nog instellen, maar verdere feedback is altijd welkom! :)

deze kicks zijn ook nog niet af, een van de dingen waar ik nog mee bezig ben

mooi nummer, weinig op aan te merken
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 sep 2013 12:33 

Artiest

Zygoma schreef:
@ Sjuul:
Maar verder is het iets wat ik misschien wel zou draaien op feestjes als het af is :)

Klopt, vocal zit er puur onder om even een soort van opbouw naar het stukje toe te maken, maar dat ga ik ook niet gebruiken.
moet verder sowieso nog veel gebeuren, want heb nu nog geen eq's of compressors of effecten gebruikt. puur wat mixage in volume.

ik denk dat ik dit ga gebruiken als mid-intro en uiteindelijk een lead toevoegen die opbouwt naar een wat energiekere climax als in porter robinson :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 sep 2013 17:02 

Hardtraxxer

@zygoma: Je geluiden zijn allemaal wel okay, mag wel meer afgewerkt worden allemaal (galm/eq/delay/disortion, etc.). Alleen met je kick heb je compleet de plank missgeslagen, want het doet mij eerder denken aan een een pingpongballetje die op en neer gaat dan een dikke vette kick. Ook staat hij veel te zacht.

Ik heb mij vandaag gewaagd aan het genre darkstep, gisteren voor het eerst gehoord en ik vond het zo vet dat ik maar meteen ging kijken wat ik ermee kon! :D

Ongelezen bericht Geplaatst op 02 sep 2013 17:20 

Artiest

noxit15 schreef:
@zygoma: Je geluiden zijn allemaal wel okay, mag wel meer afgewerkt worden allemaal (galm/eq/delay/disortion, etc.). Alleen met je kick heb je compleet de plank missgeslagen, want het doet mij eerder denken aan een een pingpongballetje die op en neer gaat dan een dikke vette kick. Ook staat hij veel te zacht.

Ik heb mij vandaag gewaagd aan het genre darkstep, gisteren voor het eerst gehoord en ik vond het zo vet dat ik maar meteen ging kijken wat ik ermee kon! :D

Klinkt goed. Misschien wat hoge sounds toevoegen in een tweede gedeelte?
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 sep 2013 18:31 

Ik voel me soms net zo'n politieagent ipv mod. Elkaar gaan uitschelden en uitlokken en dan elkaar reporten. De uitlokkers krijgen een waarschuwing, de volgende die kinderachtig bezig gaat zijn mag van mij best een ban krijgen van een aantal weken. Graag on topic vanaf nu.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 sep 2013 19:19 

Hardtraxx Veteran

Idd, allemaal kaaskoppen hier. Uitschelden gaat te ver

Trouwens Noxit, best aardig plaatje :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 sep 2013 19:39 

Hardtraxxer

sjuul schreef:
noxit15 schreef:

Klinkt goed. Misschien wat hoge sounds toevoegen in een tweede gedeelte?

Ja man ik ga helemaal los met die pitch knob op me wobbles, kom er net achter dat dat tering vet klinkt! Bedankt voor je tip! :thumbup:

patrickjeb: Ik vind het erg tof dat jullie het vet vinden, maar zou je misschien ideeen kunnen achterlaten of tips, zodat ik het NOG beter kan maken? :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 sep 2013 21:01 

Hardtraxxer

@ Noxit. Vind het ook best wel gaaf klinken. Ben alleen niet zo'n fan van de vocal, vgsmij komt die uit een of ander gratis pack toch? Wat je wat mij betreft nog kunt toevoegen zijn een aantal hoge/scherpe sounds, bijvoorbeeld aan het einde van iedere maat ofzo...
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 sep 2013 21:33 

Hardtraxxer

Awethority schreef:
@ Noxit. Vind het ook best wel gaaf klinken. Ben alleen niet zo'n fan van de vocal, vgsmij komt die uit een of ander gratis pack toch? Wat je wat mij betreft nog kunt toevoegen zijn een aantal hoge/scherpe sounds, bijvoorbeeld aan het einde van iedere maat ofzo...

Ja dat hebben meer mensen gezegd. Ik zal wat stabs/screeches proberen. In ieder geval thanks! :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 sep 2013 10:55 

Hardtraxxer

@HardSociety

Probeer het stuk met de kick te verbeteren, ten eerste kan de kick zeker beter, maar denk ook aan het geheel, de kick drukt nu de screech weg! ;)

Had ik deze versie al geshared? (Is inmiddels ook al verder.)

^^[/quote]
Klinkt goed, kick is lekker diep ! sound erbij hopt wel lekker weg, mag miss iets meer bij voor de energie.
Al en met al klinkt veelbelovend.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 sep 2013 10:58 

Hardtraxxer

Yoo, dit is onze laatste productie. Hij is helemaal af ondertussen.

Benieuwd wat jullie er van vinden ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 sep 2013 11:12 

Hardtraxxer

Zygoma schreef:
@ Sjuul:

@ Syztrax:
Afgezien van de kicks zitten er leuke dingen in, beetje je kicks bijschaven moet al veel verschil maken!
Ze hebben nu oa een beetje weinig bass imo

Vorige week een vriend die nog niet zo lang terug begonnen is op sleeptouw genomen, is dit uit komen rollen :D
Moet nog wel wat aan gebeuren, ik denk aan wat meer variatie in de midintro en sowieso moet ik de cutoff van de FX Kicks nog instellen, maar verdere feedback is altijd welkom! :)

Vind de intro wel echt lekker in elkaar zitten ! en als daar nog een goede diepe kick bij komt alles iets harder eruit komt dan heb je een beste intro !
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 sep 2013 11:36 

Artiest

Raefix schreef:

Klinkt behoorlijk vet man, vooral de mid intro vind ik dik! :) De climax vind ik wat minder, de synth is erg simpel en de kick klinkt niet meer zo lekker als ie omhoog pitcht. Daarnaast vind ik dat je dat snare / clap geluid iets te vaak hebt gebruikt, het is een paar keer wel vet maar het zit er nu echt elke 8 tellen in. Ook is de buildup in de intro 2x hetzelfde, en in de climax weer 2x hetzelfde, had misschien iets meer variatie in gekund. Maar nogmaals, goed bezig!
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 sep 2013 12:47 

Hardtraxxer

Raefix schreef:

ik vind de melodie slecht, de mid intro vind ik wel goed maar die is iets te langdradig naar mijn mening
de buildup is goed, ook al zitten er geen vocals in
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 sep 2013 16:10 

Hardtraxxer

Raefix schreef:

Mijn tip VOORDAT je complete tracks gaat maken = sound designen totdat een geluid helemaal perfect is. Dan pas gebruiken in je track, je hebt nu allemaal half affe geluiden en dat komt je prodcutie alles behalve dan ten goede, dus iet sminder enthousiast zou ik beginnen :p

Succes
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 sep 2013 08:31 

Hardtraxxer

noxit15 schreef:
Raefix schreef:

Mijn tip VOORDAT je complete tracks gaat maken = sound designen totdat een geluid helemaal perfect is. Dan pas gebruiken in je track, je hebt nu allemaal half affe geluiden en dat komt je prodcutie alles behalve dan ten goede, dus iet sminder enthousiast zou ik beginnen :p

Succes

Leads worden beter nu eindelijk een virus binnen :woot: dus... hopelijk gaat dat helpen.
Bedankt voor de feedback :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 sep 2013 21:44 

Hardtraxxer

@Raefix, Intro zit goed in elkaar ;) Alleen vind de kick er niet bij passen, het mist wat kracht :p

Hier een oud projectje die ik verder heb uitgewerkt :)

EDIT: Nog wat verder uitgewerkt ! :)

Ongelezen bericht Geplaatst op 05 sep 2013 16:44 

Hardtraxx Newbie

Begonnen aan een remake projectje van een track dat ik in 2010 gemaakt had:

Ben nog niet tevreden over de kick. Begonnen met een nieuwe kick die meer in de 700 hertz zit, alleen lijkt het wel meteen helemaal anders te moeten dan ik voor heen altijd deed. Denk dat ik morgen opnieuw de kick ga maken..

Voor de nieuwsgierige, track uit 2010 vind je hier.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 sep 2013 19:35 

Hardtraxxer

Secabre schreef:
Begonnen aan een remake projectje van een track dat ik in 2010 gemaakt had:

Ben nog niet tevreden over de kick. Begonnen met een nieuwe kick die meer in de 700 hertz zit, alleen lijkt het wel meteen helemaal anders te moeten dan ik voor heen altijd deed. Denk dat ik morgen opnieuw de kick ga maken..

Voor de nieuwsgierige, track uit 2010 vind je hier.

Persoonlijk vind ik het origineel fijner klinken.
Doet me op 1 oft andere manier aan DJ Promo denken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 sep 2013 19:58 

Hardtraxx Newbie

Thanks voor het luisteren!

Denk dat je Ophidian - Butterfly VIP bedoeld?

Heb het er niet op gebaseerd, maar nu je het zegt.. :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 sep 2013 00:07 

Hardtraxxer

Secabre schreef:
Thanks voor het luisteren!

Denk dat je Ophidian - Butterfly VIP bedoeld?

Heb het er niet op gebaseerd, maar nu je het zegt.. :/

Ja lijkt er wel een beetje op :P
Maar ik vind het wel best nice klinken die track van je uit 2010 :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 sep 2013 19:03 

Hardtraxx Elite

[zippy]http://www20.zippyshare.com/v/24860279/file.html[/zippy]

Iemand feedback ?
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 sep 2013 19:14 

Hardtraxx Elite

kick is lekker strak! misschien je screech nog wat layeren ofzo, klinkt nog beetje dun :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 sep 2013 20:16 

Hardtraxx Addict

Dylan-E schreef:
[zippy]http://www20.zippyshare.com/v/24860279/file.html[/zippy]

Iemand feedback ?

Yo Dylan klinkt dik man! Ik zag dat je ook uit Delft kwam en misschien een Collab wil doen, kijk even op mijn soundcloud https://soundcloud.com/diontje4life/ventrue-tba kijk maar of je het wat vind, spreekje!
Vorige  1 ... 147, 148, 149, 150, 151, 152, 153 ... 278  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Producer's Corner