Hallo, ik ben nieuw hier. Ik heb er 2 even geluisterd.
@Flame: Melodie klinkt vrolijk, de voices die erbij komen bij 0.26 vind ik jammer, het voegt weinig toe aan het geheel en klinkt alsof het er plat boven op ligt. Op 0.42 wanneer de voices eruit gaan en de lagere synth erbij komt vult het geheel wel aan. Klinkt wat meer harmonieus. Ik ben erg benieuwd wat je hier mee verder gaat doen en wat voor kick je erbij brengt. Zal denk ik wel moeilijk worden om een kick erbij te vinden wat het aanvult naar 1 geheel dan iets wat er los bij hangt.
@PERCEPTOR: Klinkt lekker bij de start. Ik ken het origineel niet. Op 0:52 mis ik een explosieve kick die de boel even goed wakker schud na zo een transformatie. Ik had wel meer opbouw verwacht voor de qlimax dan weer verdere gezang. Tempo komt hier door traag over. Op 1.31 heb je het wel goed gevonden met de losse synth wat even pengelt. Wanneer de qlimax komt, voelt deze wel koud aan. De tempo ontbreekt nog, denk dat dit wel op te lossen is door een extra geluidje erbij te doen.
Hoop dat jullie er iets aan hebben

Ik ben zelf bezig met een remix te maken van de Akatsuki theme van de Naruto Shippuden series.
Hoop dat het een beetje goed klinkt. Wanneer je te lang in je eigen keuken staat kan het soms zijn dat je het niet meer goed proeft