A
Hardtraxxer
255 posts member since 2013
last seen Aug 2014
Sicknez wrote:
V2Madness wrote:Hieronder onze 'progress' op een remix van een Hardtraxxer:

Vyrus - Blue Moon ( V2 Madness RMX )

View on SoundCloud
View on SoundCloud
Ik vind het eerlijk gezegd niet echt een super grote verbetering.
Het mag wat voller.
Daarnaast, ook al is het origineel qua geluid niet heel super, de sfeer er van spreekt me wel meer aan.
En ik vind die "we get crunk" lyrics totaal niet bij de melodie passen.
Gelukkig verschillen smaken :thumbsup:
Hardtraxx Addict
1688 posts member since 2009
last seen Feb 2016
Sicknez wrote:Ik heb laatst deze melodie inelkaar gevlanst.
Ik weet nog niet precies wat ik er mee ga doen, daarom heb ik er ff een drum beat onder gegooid :P

View on SoundCloud
Klinkt lekker met die beat die eronder zit hoor! Ik zou hier wat van maken als ik jou was. Wat meer saw eroverheen voor een wat vollere synth en je bent al een heel eind!

Ik heb zelf toen nog een paar melo's uit jou samplepack gehaald. Aangezien je mensen vraagt hoe hun werk met jou melo's zou klinken, dit was mijn idee zo'n beetje met een van je melo's. :)

View on SoundCloud
S
Hardtraxxer
666 posts member since 2013
last seen Nov 2014
View on SoundCloud
verre van af maar ik wil graag reacties
X
9 posts member since 2013
last seen Sep 2013
Jooo mensen, weer een preview af laat ff weten wat je ervan vind!

grtz D-OneView on SoundCloud
X
last seen Sep 2013
Syztrax wrote:
BaZeBastardZ wrote: Ik ben laatst nog bezig met een project geweest met me nieuwe kick!
View on SoundCloud
ik vind da dubstep achtige geluid veel te vaak gebruikt, heel irritant
vent, die kick is niet zelf gemaakt volgens mij is die geript uit een van de brennan heart tracks
Hardtraxx Addict
last seen Feb 2016
Syztrax wrote:View on SoundCloud
verre van af maar ik wil graag reacties
Dat mocht je inderdaad willen.
Feedback geven en nemen weet je wel?
F
Hardtraxxer
51 posts member since 2013
last seen Oct 2025
X-Move wrote:
Syztrax wrote:
BaZeBastardZ wrote: Ik ben laatst nog bezig met een project geweest met me nieuwe kick!
View on SoundCloud
vent, die kick is niet zelf gemaakt volgens mij is die geript uit een van de brennan heart tracks
wel eerst de track zoeken voordat er wordt gesproken over 'rippen' ;p
Hardtraxxer
397 posts member since 2010
last seen Apr 2016
Flame wrote: wel eerst de track zoeken voordat er wordt gesproken over 'rippen' ;p
Astu
View on YouTube
B
Hardtraxx Newbie
38 posts member since 2012
last seen Feb 2014
X-Move wrote:
Syztrax wrote:
View on SoundCloud
Beetje jammer weer als ik een kick maak en het word als een geripte kick gezien :/
Nee het is geen geripte kick. als je lang genoeg aan je kick werkt en met de juiste plug-ins dan kan je zo een kick als deze maken. Maar dan vraag ik me af? welke track van brennan heart is het dan?
D
Hardtraxx Elite
2496 posts member since 2012
last seen Jan 2020
Als je weet dat je hem zelf gemaakt hbt zie je het toch gewoon als een compliment:)
Hardtraxx Veteran
4894 posts member since 2010
last seen Sep 2020
Je kan toch zelf ook wel horen dat die pitch echt verschrikkelijk klinkt!? :huh:
B
Hardtraxxer
133 posts member since 2012
last seen Mar 2025
View on SoundCloud
[/quote][/quote]

denk dat je die lead wat meer naar voren moet laten komen in de climax
B
Hardtraxxer
last seen Mar 2025
ben zelf alweer een tijdje wezen beunen aan een track en dit is het resultaat feedback is altijd welkom
View on SoundCloud
B
Hardtraxx Newbie
38 posts member since 2012
last seen Feb 2014
DJ_Tim wrote:Als je weet dat je hem zelf gemaakt hbt zie je het toch gewoon als een compliment:)
zou mooi zijn als ze als die van brennan heart klonken idd
J
Hardtraxxer
79 posts member since 2012
last seen Jan 2017
Het spijt me maar ik ben ook van mening dat de kick geripped is. Als je namelijk zo'n goede kick kan maken hoor je ook wel te weten dat bij het pitchen de punch los geknipt moet worden en niet mee gepitched, wat wel gebeurt bij jullie track. Ik heb zelfs het vermoeden dat de vowel (dubsteb achtige sound) van frontliner geripped is. Als dit niet zo is, netjes gedaan, als dit wel zo is, schaam je !
Hardtraxx Beheerder
10593 posts member since 2010
last seen 8 days ago
BaZeBastardZ wrote:
DJ_Tim wrote:Als je weet dat je hem zelf gemaakt hbt zie je het toch gewoon als een compliment:)
zou mooi zijn als ze als die van brennan heart klonken idd
1 punt maakt het al duidelijk voor mij. In de intro vond ik het nog wel geloofwaardig dat het je eigen kick is. leuke sounds en klinkt goed, maar toen ik bij de climax aanbeland was, hoorde ik dat je de punch meepitcht. Wat dus NOOIT moet, hierdoor verraadt je het wel.
Hardtraxx Addict
last seen Feb 2016
Volledig met de heren eens. De lengte van de tail veranderd zelfs mee met pitchen..
D
Hardtraxx Elite
2496 posts member since 2012
last seen Jan 2020
Ik zeg gewoon geen verdere aandacht aan besteden en eigen kicks revieuwen:)
X
last seen Sep 2013
jaco0 wrote:Het spijt me maar ik ben ook van mening dat de kick geripped is. Als je namelijk zo'n goede kick kan maken hoor je ook wel te weten dat bij het pitchen de punch los geknipt moet worden en niet mee gepitched, wat wel gebeurt bij jullie track. Ik heb zelfs het vermoeden dat de vowel (dubsteb achtige sound) van frontliner geripped is. Als dit niet zo is, netjes gedaan, als dit wel zo is, schaam je !
Vent, je hebt hier gewoon de volle 100% gelijk
X
last seen Sep 2013
jaco0 wrote:Het spijt me maar ik ben ook van mening dat de kick geripped is. Als je namelijk zo'n goede kick kan maken hoor je ook wel te weten dat bij het pitchen de punch los geknipt moet worden en niet mee gepitched, wat wel gebeurt bij jullie track. Ik heb zelfs het vermoeden dat de vowel (dubsteb achtige sound) van frontliner geripped is. Als dit niet zo is, netjes gedaan, als dit wel zo is, schaam je !
Mensen, ik ben er achter. Na even zoeken in m'n database heb ik de kick gevonden het is de Zatox - Winter kick en is hier te horen: View on SoundCloud
jammer dat de kick dus geript is!
F
Hardtraxxer
51 posts member since 2013
last seen Oct 2025
kun je er een dl'tje van maken? kzou toch graag zelf even willen pitchen voor de vergelijking
Hardtraxxer
226 posts member since 2011
last seen Mar 2025
BMG wrote:ben zelf alweer een tijdje wezen beunen aan een track en dit is het resultaat feedback is altijd welkom
View on SoundCloud
Melodie en kicks zijn wel lekker, sounds vind ik niet zo, misschien ook beter om de melodie in die opbouw voor de climax nog wat cutoff te geven, nu heb je aan 1 stuk door t zelfde namelijk.

Hier weer een Hardcore/Drum 'n Bass previewtje van mij.

View on SoundCloud
X
last seen Sep 2013
Flame wrote:kun je er een dl'tje van maken? kzou toch graag zelf even willen pitchen voor de vergelijking
Download is nu online!
B
Hardtraxxer
last seen Mar 2025
ricardo-paz wrote:
BMG wrote:ben zelf alweer een tijdje wezen beunen aan een track en dit is het resultaat feedback is altijd welkom
View on SoundCloud
Melodie en kicks zijn wel lekker, sounds vind ik niet zo, misschien ook beter om de melodie in die opbouw voor de climax nog wat cutoff te geven, nu heb je aan 1 stuk door t zelfde namelijk.

Hier weer een Hardcore/Drum 'n Bass previewtje van mij.

View on SoundCloud

die van jou klinkt erg lekker ziek dat nikkita de vocals heeft gedaan. thanks voor de feedback btw
Hardtraxxer
397 posts member since 2010
last seen Apr 2016
Op 1:30.
View on YouTube