Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 145, 146, 147, 148, 149, 150, 151 ... 278  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2013 16:27 

Hardtraxxer

Sicknez schreef:
V2Madness schreef:
Hieronder onze 'progress' op een remix van een Hardtraxxer:

Vyrus - Blue Moon ( V2 Madness RMX )

Ik vind het eerlijk gezegd niet echt een super grote verbetering.
Het mag wat voller.
Daarnaast, ook al is het origineel qua geluid niet heel super, de sfeer er van spreekt me wel meer aan.
En ik vind die "we get crunk" lyrics totaal niet bij de melodie passen.

Gelukkig verschillen smaken :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 aug 2013 18:19 

Hardtraxx Addict

Sicknez schreef:
Ik heb laatst deze melodie inelkaar gevlanst.
Ik weet nog niet precies wat ik er mee ga doen, daarom heb ik er ff een drum beat onder gegooid :P

Klinkt lekker met die beat die eronder zit hoor! Ik zou hier wat van maken als ik jou was. Wat meer saw eroverheen voor een wat vollere synth en je bent al een heel eind!

Ik heb zelf toen nog een paar melo's uit jou samplepack gehaald. Aangezien je mensen vraagt hoe hun werk met jou melo's zou klinken, dit was mijn idee zo'n beetje met een van je melo's. :)

Ongelezen bericht Geplaatst op 20 aug 2013 20:59 

Hardtraxxer

verre van af maar ik wil graag reacties
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 aug 2013 22:33 

Hardtraxx Newbie

Jooo mensen, weer een preview af laat ff weten wat je ervan vind!

grtz D-One
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 aug 2013 22:40 

Hardtraxx Newbie

Syztrax schreef:
BaZeBastardZ schreef:
Ik ben laatst nog bezig met een project geweest met me nieuwe kick!

ik vind da dubstep achtige geluid veel te vaak gebruikt, heel irritant

vent, die kick is niet zelf gemaakt volgens mij is die geript uit een van de brennan heart tracks
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 aug 2013 22:42 

Hardtraxx Addict

Syztrax schreef:

verre van af maar ik wil graag reacties

Dat mocht je inderdaad willen.
Feedback geven en nemen weet je wel?
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 aug 2013 22:53 

Hardtraxxer

X-Move schreef:
Syztrax schreef:
BaZeBastardZ schreef:

vent, die kick is niet zelf gemaakt volgens mij is die geript uit een van de brennan heart tracks

wel eerst de track zoeken voordat er wordt gesproken over 'rippen' ;p
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 aug 2013 23:52 

Hardtraxxer

Flame schreef:
wel eerst de track zoeken voordat er wordt gesproken over 'rippen' ;p

Astu
http://www.youtube.com/watch?v=kdkqn5FKMPs
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 aug 2013 13:46 

Hardtraxx Newbie

X-Move schreef:
Syztrax schreef:
BaZeBastardZ schreef:

Beetje jammer weer als ik een kick maak en het word als een geripte kick gezien :/
Nee het is geen geripte kick. als je lang genoeg aan je kick werkt en met de juiste plug-ins dan kan je zo een kick als deze maken. Maar dan vraag ik me af? welke track van brennan heart is het dan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 aug 2013 14:08 

Hardtraxx Elite

Als je weet dat je hem zelf gemaakt hbt zie je het toch gewoon als een compliment:)
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 aug 2013 15:04 

Hardtraxx Veteran

Je kan toch zelf ook wel horen dat die pitch echt verschrikkelijk klinkt!? :huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 aug 2013 15:07 

Hardtraxxer

BaZeBastardZ schreef:
[/quote][/quote]

denk dat je die lead wat meer naar voren moet laten komen in de climax
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 aug 2013 15:09 

Hardtraxxer

ben zelf alweer een tijdje wezen beunen aan een track en dit is het resultaat feedback is altijd welkom
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 aug 2013 19:11 

Hardtraxx Newbie

DJ_Tim schreef:
Als je weet dat je hem zelf gemaakt hbt zie je het toch gewoon als een compliment:)

zou mooi zijn als ze als die van brennan heart klonken idd
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 aug 2013 20:18 

Hardtraxxer

Het spijt me maar ik ben ook van mening dat de kick geripped is. Als je namelijk zo'n goede kick kan maken hoor je ook wel te weten dat bij het pitchen de punch los geknipt moet worden en niet mee gepitched, wat wel gebeurt bij jullie track. Ik heb zelfs het vermoeden dat de vowel (dubsteb achtige sound) van frontliner geripped is. Als dit niet zo is, netjes gedaan, als dit wel zo is, schaam je !
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 aug 2013 20:58 

Hardtraxx Beheerder

BaZeBastardZ schreef:
DJ_Tim schreef:

zou mooi zijn als ze als die van brennan heart klonken idd

1 punt maakt het al duidelijk voor mij. In de intro vond ik het nog wel geloofwaardig dat het je eigen kick is. leuke sounds en klinkt goed, maar toen ik bij de climax aanbeland was, hoorde ik dat je de punch meepitcht. Wat dus NOOIT moet, hierdoor verraadt je het wel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 aug 2013 21:34 

Hardtraxx Addict

Volledig met de heren eens. De lengte van de tail veranderd zelfs mee met pitchen..
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 aug 2013 23:05 

Hardtraxx Elite

Ik zeg gewoon geen verdere aandacht aan besteden en eigen kicks revieuwen:)
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 aug 2013 23:06 

Hardtraxx Newbie

jaco0 schreef:
Het spijt me maar ik ben ook van mening dat de kick geripped is. Als je namelijk zo'n goede kick kan maken hoor je ook wel te weten dat bij het pitchen de punch los geknipt moet worden en niet mee gepitched, wat wel gebeurt bij jullie track. Ik heb zelfs het vermoeden dat de vowel (dubsteb achtige sound) van frontliner geripped is. Als dit niet zo is, netjes gedaan, als dit wel zo is, schaam je !

Vent, je hebt hier gewoon de volle 100% gelijk
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 aug 2013 23:16 

Hardtraxx Newbie

jaco0 schreef:

Mensen, ik ben er achter. Na even zoeken in m'n database heb ik de kick gevonden het is de Zatox - Winter kick en is hier te horen:
jammer dat de kick dus geript is!
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 aug 2013 23:37 

Hardtraxxer

kun je er een dl'tje van maken? kzou toch graag zelf even willen pitchen voor de vergelijking
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 aug 2013 13:08 

Hardtraxxer

BMG schreef:
ben zelf alweer een tijdje wezen beunen aan een track en dit is het resultaat feedback is altijd welkom

Melodie en kicks zijn wel lekker, sounds vind ik niet zo, misschien ook beter om de melodie in die opbouw voor de climax nog wat cutoff te geven, nu heb je aan 1 stuk door t zelfde namelijk.

Hier weer een Hardcore/Drum 'n Bass previewtje van mij.

Ongelezen bericht Geplaatst op 22 aug 2013 13:21 

Hardtraxx Newbie

Flame schreef:
kun je er een dl'tje van maken? kzou toch graag zelf even willen pitchen voor de vergelijking

Download is nu online!
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 aug 2013 15:06 

Hardtraxxer

ricardo-paz schreef:
BMG schreef:

Melodie en kicks zijn wel lekker, sounds vind ik niet zo, misschien ook beter om de melodie in die opbouw voor de climax nog wat cutoff te geven, nu heb je aan 1 stuk door t zelfde namelijk.

Hier weer een Hardcore/Drum 'n Bass previewtje van mij.

die van jou klinkt erg lekker ziek dat nikkita de vocals heeft gedaan. thanks voor de feedback btw
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 aug 2013 13:43 

Hardtraxxer

jaco0 schreef:

Op 1:30.
https://www.youtube.com/watch?v=kdkqn5FKMPs
Vorige  1 ... 145, 146, 147, 148, 149, 150, 151 ... 278  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Producer's Corner