Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 143, 144, 145, 146, 147, 148, 149 ... 278  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 aug 2013 18:32 

Hardtraxxer

V2Madness schreef:
Eerste test!

Eerste 4 tellen van de kick (0:39, 0:45, 0:58) klinkt beter met G# ipv A (zo lijk ik het te horen). Wat betreft de kick, ik zag op soundcloud de tag 'jump' staan en dan komt het aardig in de buurt :p (maar door idd de tail van de kick te verlengen krijg je heel snel een hardstyle track)
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 aug 2013 18:49 

Hardtraxxer

GlobalSoundsmedia schreef:
screech staat te hard kick is te dof en verliest zeer veel power als die laag gaat. versta niks van de vocals. idee is wel leuk. laat nog ma x horen als je verder bent en deze punten hebt verbeterd :D

[zippy]http://www42.zippyshare.com/v/94889644/file.html[/zippy]

BUMP
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 aug 2013 21:50 

Hardtraxxer

Flame schreef:
V2Madness schreef:
Eerste test!

Eerste 4 tellen van de kick (0:39, 0:45, 0:58) klinkt beter met G# ipv A (zo lijk ik het te horen). Wat betreft de kick, ik zag op soundcloud de tag 'jump' staan en dan komt het aardig in de buurt :p (maar door idd de tail van de kick te verlengen krijg je heel snel een hardstyle track)

Haha ja man klopt! Onderand aangepast! Dit is een beetje de stijl die wij aanwillen houden.. Een middenweg tussen jump en hardstyle
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 aug 2013 18:13 

Hardtraxx Newbie

V2Madness schreef:
Eerste test!

Klinkt gaaf! moet alleen nog wel een bult aan de kick gebeuren....
Zou hem wel een eigen twist willen geven. Mocht je dit willen, stuur me dan ff een PM:)

Heb onlangs deze track afgemaakt.
Undefined: His Voice 2013
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 aug 2013 18:26 

Hardtraxx Veteran

screech staat te hard kick is te dof en verliest zeer veel power als die laag gaat. versta niks van de vocals. idee is wel leuk. laat nog ma x horen als je verder bent en deze punten hebt verbeterd :D

[zippy]http://www42.zippyshare.com/v/94889644/file.html[/zippy]

BUMP

Intro klinkt wel leuk, maar de climax is matig. Melodie gaat nergens heen. Ook een beetje geïnspireerd door Inner Creativity?
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 aug 2013 19:43 

Hardtraxxer

Hiddyian schreef:

Het klinkt alsof je aan een elastiek trekt en dit geluid gesampled hebt, break klinkt lekker maar die kicks klinken helemaal nergens naar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 aug 2013 18:13 

Hardtraxxer

Hiddyian schreef:

het lijkt net of je kick in de intro gepitched is :huh:
Je melodie vind ik wel vet alleen gaat de kick echt veelte hoog :P

Hier iets waar ik vandaag ben bezig ben geweest :)

Niet op de opbouw letten ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 aug 2013 18:55 

Hardtraxx Beheerder

Hoelang gebruik je die kicks al? Heb het vorig jaar en ik geloof in 2011 ook al een gevraagd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 aug 2013 19:02 

Hardtraxxer

The Venator schreef:
Hoelang gebruik je die kicks al? Heb het vorig jaar en ik geloof in 2011 ook al een gevraagd.

Dit is toch echt een andere kick :P
Deze kick is pas een paar maanden oud!
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 aug 2013 19:36 

Hardtraxx Beheerder

Authentic schreef:
The Venator schreef:

Oh dan lijkt hij erop wss :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 aug 2013 19:57 

Hardtraxxer

The Venator schreef:
Authentic schreef:
The Venator schreef:

Oh dan lijkt hij erop wss :P

Is de kick toevallig per ongeluk in stereo?? het klinkt hier wat zweverig, niet in het midden zeg maar..
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 aug 2013 19:57 

Hardtraxx Beheerder

Aangezien ik al feedback gegeven had en er nog geen nieuwe snippets zijn, hier iets van mijn kant:

Tips welkom :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 aug 2013 20:12 

Hardtraxxer

@The Venator,
Lekkere melodie, alleen ik krijg bij de midintor dat de kick er half lafjes tegen aan hangt. Misschien je lowpass op een iets lagere frequentie waardoor je meer dat diepe bass gevoel hebt. Verder hou ik van tracks waarbij de geluiden duidelijker naar buiten komen. Je kick mag dan naar mijn mening ook wat harder, je synth wat feller. Het is nu nog een beetje "dof" naar mijn idee.

@Authentic,
Goede sfeer, ik kan die trance invloeden wel goed waarderen! :thumbup: Misschien je kick iets aanpassen door de range tussen 450 en 650 te boosten (Niet wat daar omheen zit!) en rond de 350Hz een stuk lager te maken. Klinkt lekker, ben benieuwd naar het eindresultaat. Waar heb je die melo vandaan, of zelf gemaakt?

Hier een klein stukje van mijn kant. Iets rauwer geprobeerd te houden. Feedback wordt zeer gewaardeerd (begon als een kicktest). Hoe komt de kick op jullie over?

Ongelezen bericht Geplaatst op 14 aug 2013 21:07 

Hardtraxxer

dit zijn wat dingen wat ik tot nu toe heb gemaakt, nog lang niet af maar ik wil wel graag de reacties horen, en hopelijk nog wat handige tips uit krijgen
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 aug 2013 21:10 

Hardtraxxer

Syztrax schreef:

dit zijn wat dingen wat ik tot nu toe heb gemaakt, nog lang niet af maar ik wil wel graag de reacties horen, en hopelijk nog wat handige tips uit krijgen

Je kick is nog verre na van af, het is een chaotische zooi nu. proberend e volumes te balanceren en je geluiden goed te EQ'en.

Ik heb me deze dag gestort op het nieuwe opkomende BIG ROOM HOUSE ipv hardstyle, bij deze mijn eerste poging, veel bas uiteraard :thumbup:

Ongelezen bericht Geplaatst op 14 aug 2013 21:13 

Hardtraxxer

die 2e is in een uurtje in elkaar gezet maar t is vast voor t idee en t zijn 2 verschillende kicks, maar ik heb idd nog wel wat moeite met het proffecioneel te laten klinken enzo
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 aug 2013 21:35 

Hardtraxx Beheerder

Syztrax schreef:
die 2e is in een uurtje in elkaar gezet maar t is vast voor t idee en t zijn 2 verschillende kicks, maar ik heb idd nog wel wat moeite met het proffecioneel te laten klinken enzo

Moet jij niet gewoon feedback geven voordat je iets post? dat zijn de regels hier namelijk.. doe je dit niet dan kun je boze reacties verwachten.

Ik zal ook mijn snippet maar even quoten omdat die op de vorige pagina kwam :$

The Venator schreef:
Aangezien ik al feedback gegeven had en er nog geen nieuwe snippets zijn, hier iets van mijn kant:

Tips welkom :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 aug 2013 23:32 

Hardtraxxer

sorry, ik ben nieuw hier, moet de gewoontes nog ff leren, heeft iemand misschien nog tips voor mij? ik ben nogal slecht in breaks enzo
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 aug 2013 23:58 

Hardtraxxer

Foutje, zie bericht hier onder...
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 aug 2013 23:58 

Hardtraxxer

@The Venator,
Ik had je al feedback gegeven. Niet zo netjes om dan je post weer te herhalen zonder iets over anderen te zeggen en dan te gaan wijzen naar syztrax.

@Systrax,
Wat noxit al zei, er zit nog een hoop werk in, pak eens de kick van een bekende producer en kijk naar de frequenties de gebruikt worden. Verder inderdaad EQ en volume.

@Noxit,
Klinkt er goed! Eigenlijk niets op aan te merken. Ik hou alleen niet zo van die put your hands up vocals maar dat is persoonlijk.

Had er nog iemand feedback voor mijn snippet :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 aug 2013 02:43 

Hardtraxxer

vinden jullie mijn kick echt slecht of vinden jullie t gewoon niet klinken als een pitchkick?
ik vind zelf deze kick alsnog best vet klinken.
dus vinden jullie mijn kick slecht als je t niet ziet als een standaard pitchkick (wat het ook niet is)?
heeft iemand verder nog tips voor een goede break want daar heb ik behoorlijk veel moeite mee?

de tracks die k op soundcloud had gezet zijn nog niet gemasterd/gemixt, speelt dit een rol in jullie reacties?
zo ja, ik ben al bezig om te leren hoe het moet via tutorials en expirimenten
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 aug 2013 11:01 

Hardtraxx Newbie

Hoi allemaal,

Ik ben hier ook nieuw en ik las dat je eerst moest reageren op de vorige poster . Syntrax die kick kan veel beter. Probeer minder distort te gebruiken . Gebruik drumazone en zet de attack niet te hoog . Gebruik voxengo om te kijken op welk grondtoon de kick ligt. Ik gebruik het volgende met fx over de kick. Eq , dist, Eq , dist , Eq , dist, galm, limiter. En dan pitchen op G . En dan gaan layeren 3 stuks. Punch , tail, low frequency, daarna de punch lekker naar boven laten komen in high freq. Verder heb ik Zelf ook nog niet heel veel verstand er van want ik produceer ook pas 4 maandjes maar misschien heb je hier wat aan ;)

Zie hier onder wat jullie van mijn kick vinden . Kick is grondtoon G en de lead is mineur G met f majeur.

Ongelezen bericht Geplaatst op 15 aug 2013 11:58 

Hardtraxx Addict

Equalizer, die snare is irritant. Zou die niet egbruiken of iig een andere.

Voor de rest is de beginsound er al aardig. Lijkt wat op Zatox z'n kicks. En dat is niet slecht bedoeld :)
Moet nog wel veel meer power in je punch sowieso.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 aug 2013 12:44 

Hardtraxxer

Equalizer schreef:
Hoi allemaal,

Ik ben hier ook nieuw en ik las dat je eerst moest reageren op de vorige poster . Syntrax die kick kan veel beter. Probeer minder distort te gebruiken . Gebruik drumazone en zet de attack niet te hoog . Gebruik voxengo om te kijken op welk grondtoon de kick ligt. Ik gebruik het volgende met fx over de kick. Eq , dist, Eq , dist , Eq , dist, galm, limiter. En dan pitchen op G . En dan gaan layeren 3 stuks. Punch , tail, low frequency, daarna de punch lekker naar boven laten komen in high freq. Verder heb ik Zelf ook nog niet heel veel verstand er van want ik produceer ook pas 4 maandjes maar misschien heb je hier wat aan ;)

Zie hier onder wat jullie van mijn kick vinden . Kick is grondtoon G en de lead is mineur G met f majeur.

mijn layers staan in F en met me punch ben ik heel tevreden, er zit haast geen attack op, ik heb niet veel limiters gebruikt, voor 4 maanden heb je er toch best veel verstand van.
nogmaals, het is niet bedoeld als een standaard pitchkick en ik ben er ook nog mee bezig, ik heb liever tips over breaks en mastering enzo.
over jou track, klinkt best goed, alleen ik vind die screech maar niks
ik kan daar misschien wel een beetje mee helpen als je wil, ik ben daar best goed in
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 aug 2013 16:12 

Hardtraxx Newbie

Syztrax schreef:
Equalizer schreef:
Hoi allemaal,

mijn layers staan in F en met me punch ben ik heel tevreden, er zit haast geen attack op, ik heb niet veel limiters gebruikt, voor 4 maanden heb je er toch best veel verstand van.
nogmaals, het is niet bedoeld als een standaard pitchkick en ik ben er ook nog mee bezig, ik heb liever tips over breaks en mastering enzo.
over jou track, klinkt best goed, alleen ik vind die screech maar niks
ik kan daar misschien wel een beetje mee helpen als je wil, ik ben daar best goed in

Ja precies lijkt wel aardig op kicks van zatox . Vooral die tok doet het lijken. Ja die snare is beetje ruk hè . Heb een dagje alleen maar Claps en snare gemaakt. Dus zal even verder gaan ontwikkelen. Maar bedankt voor de input .
Vorige  1 ... 143, 144, 145, 146, 147, 148, 149 ... 278  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Producer's Corner