Equalizer schreef:
Hoi allemaal,
Ik ben hier ook nieuw en ik las dat je eerst moest reageren op de vorige poster . Syntrax die kick kan veel beter. Probeer minder distort te gebruiken . Gebruik drumazone en zet de attack niet te hoog . Gebruik voxengo om te kijken op welk grondtoon de kick ligt. Ik gebruik het volgende met fx over de kick. Eq , dist, Eq , dist , Eq , dist, galm, limiter. En dan pitchen op G . En dan gaan layeren 3 stuks. Punch , tail, low frequency, daarna de punch lekker naar boven laten komen in high freq. Verder heb ik Zelf ook nog niet heel veel verstand er van want ik produceer ook pas 4 maandjes maar misschien heb je hier wat aan
Zie hier onder wat jullie van mijn kick vinden . Kick is grondtoon G en de lead is mineur G met f majeur.
mijn layers staan in F en met me punch ben ik heel tevreden, er zit haast geen attack op, ik heb niet veel limiters gebruikt, voor 4 maanden heb je er toch best veel verstand van.
nogmaals, het is niet bedoeld als een standaard pitchkick en ik ben er ook nog mee bezig, ik heb liever tips over breaks en mastering enzo.
over jou track, klinkt best goed, alleen ik vind die screech maar niks
ik kan daar misschien wel een beetje mee helpen als je wil, ik ben daar best goed in