Artiest
947 posts member since 2010
last seen Jul 2025
Haha dat klinkt wel een beetje wanhopig :p.

Maar je stukje klinkt al goed, luister t op mn telefoon en de geluiden klinken nu heel helder.
Misschien een idee om een tekst van een sprekend kindje toe te voegen?
G
Hardtraxxer
167 posts member since 2012
last seen Aug 2013
Sicknez wrote:Als er dan toch niet op mn andere post word gereageerd, dan upload ik wel iets nieuws.
Bij deze, een melodie waar ik momenteel mee bezig ben.

View on SoundCloud

Wat vinden jullie er van?
Dit moet ergens in de intro komen.

idee is wel leuk lijkt wel wat op mijn break in deze track:

View on YouTube

Vind je lead alleen wel wat dun en mag nog wel wat opvulling hebben hier en daar!
Hardtraxxer
397 posts member since 2010
last seen Apr 2016
sjuul wrote:Haha dat klinkt wel een beetje wanhopig :p.

Maar je stukje klinkt al goed, luister t op mn telefoon en de geluiden klinken nu heel helder.
Ik laat wel netjes een reactie achter, en dan post iemand na mij zonder anderen feedback te geven.
En dan gaat iedereen zich daar op focussen.
Beetje jammer..

Maargoed, ik ga sowieso wat stemmen er in zetten.
In het begin van de intro hoor de dan een stem "Sleep" zeggen.
En uiteindelijk als de intro eindigt dan word er "wake up" gefluisterd, en dan klapt de bass er in :)
Artiest
last seen Jul 2025
Sicknez wrote:
sjuul wrote:Haha dat klinkt wel een beetje wanhopig :p.

Ik laat wel netjes een reactie achter, en dan post iemand na mij zonder anderen feedback te geven.
En dan gaat iedereen zich daar op focussen.
Beetje jammer..

Maargoed, ik ga sowieso wat stemmen er in zetten.
In het begin van de intro hoor de dan een stem "Sleep" zeggen.
En uiteindelijk als de intro eindigt dan word er "wake up" gefluisterd, en dan klapt de bass er in :)
Heb je ook gelijk in, was ook niet serieus bedoeld hoor :P

Ik ben trouwens ook al een tijdje met een house track bezig, maar nu is het toch wel tijd voor afronden.
Ben benieuwd of jullie nog wat verbeterpuntjes en tips hebben?

T is een track voor intro camp van mijn opleiding waarbij het thema 'new empire' is en heb de vocalen door een klasgenoot laten inzingen.

http://www20.zippyshare.com/v/94170926/file.html
B
Hardtraxx Newbie
18 posts member since 2013
last seen Nov 2016
Laatste tijd in de studio aan de slag geweest, en momenteel is dit het resultaat van onze 2de track! :)

View on SoundCloud
Hardtraxxer
last seen Apr 2016
sjuul wrote: Ik ben trouwens ook al een tijdje met een house track bezig, maar nu is het toch wel tijd voor afronden.

T is een track voor intro camp van mijn opleiding waarbij het thema 'new empire' is en heb de vocalen door een klasgenoot laten inzingen.

Klinkt wel lekker.
Misschien nog een ambient op de achtergrond, om er nog een beetje extra sfeer aan te geven.
Hardtraxxer
last seen Apr 2016
Blackout wrote:Laatste tijd in de studio aan de slag geweest, en momenteel is dit het resultaat van onze 2de track! :)
:list:
Artiest
last seen Jul 2025
Sicknez wrote:
sjuul wrote: Ik ben trouwens ook al een tijdje met een house track bezig, maar nu is het toch wel tijd voor afronden.

Klinkt wel lekker.
Misschien nog een ambient op de achtergrond, om er nog een beetje extra sfeer aan te geven.
Zoals wind en fluitende vogeltjes bedoel je?
Hardtraxxer
last seen Apr 2016
sjuul wrote:
Sicknez wrote:

Klinkt wel lekker.
Zoals wind en fluitende vogeltjes bedoel je?
Kan. of een choir ofzo.
Wees creatief :P
Hardtraxxer
226 posts member since 2011
last seen Mar 2025
Blackout wrote:Laatste tijd in de studio aan de slag geweest, en momenteel is dit het resultaat van onze 2de track! :)

View on SoundCloud
Nondeju die kick! :love: screeches in de eerste climax zijn vet maar hetzelfde patroontje gaat wel een beetje vervelen. Misschien 2e helft lager doen ofzo. 2e climax ook superdik op t terugkeren van die melodie van de 1ste climax na, beetje teveel van het goede. Ook missen de screeches nog net een beetje kracht, vooral die hoge. Misschien layeren met een lagere screech.

http://www23.zippyshare.com/v/31059017/file.html

Ik ben maar weer een keer bezig geweest met Hardstyle, klein stukje opbouw met een anti-climax. Ben benieuwd wat jullie ervan vinden.
Artiest
348 posts member since 2010
Ik vind die kicks van jou ook echt super dik hoor!! Wel meer hardcore dan hardstyle, maar erg lekker! Het geheel klinkt alleen nog een beetje dof, en ik vind de sound van de screeches nog niet optimaal, beetje dun ofzo.
Hardtraxxer
226 posts member since 2011
last seen Mar 2025
Artifact wrote:Ik vind die kicks van jou ook echt super dik hoor!! Wel meer hardcore dan hardstyle, maar erg lekker! Het geheel klinkt alleen nog een beetje dof, en ik vind de sound van de screeches nog niet optimaal, beetje dun ofzo.
Thanks! Kicks zijn inderdaad meer Hardcore maar klappen er ook lekker op in een Hardstyle track. Wat de screeches betreft, de langere screech zeg maar word nog vervangen door een screech uit een virus snow van een maar van me dus die word zeker wat dikker :)
B
Hardtraxxer
133 posts member since 2012
last seen Mar 2025
Ben ook weer tijdje bezig geweest en heb nu iets mainstreams bedacht, ik zou graag willen weten of jullie het wat vinden.View on SoundCloud
F
Hardtraxxer
51 posts member since 2013
last seen Oct 2025
BMG wrote:Ben ook weer tijdje bezig geweest en heb nu iets mainstreams bedacht, ik zou graag willen weten of jullie het wat vinden.View on SoundCloud
voor het eerst dat ik een intro hoor met een steel drum :p klinkt opzich wel aardig, maar je verwacht geen hardstyle track. Misschien bij het begin een hoge piano-lijn erbij gooien (ik zou het zelf wel eens willen proberen als je de downloadlink aanzet op soundcloud ;P), kijken of het dan wat dikker wordt
B
Hardtraxxer
last seen Mar 2025
Flame wrote:
BMG wrote:Ben ook weer tijdje bezig geweest en heb nu iets mainstreams bedacht, ik zou graag willen weten of jullie het wat vinden.View on SoundCloud
voor het eerst dat ik een intro hoor met een steel drum :p klinkt opzich wel aardig, maar je verwacht geen hardstyle track. Misschien bij het begin een hoge piano-lijn erbij gooien (ik zou het zelf wel eens willen proberen als je de downloadlink aanzet op soundcloud ;P), kijken of het dan wat dikker wordt
is goed man heb hem aangezet
A
Hardtraxxer
255 posts member since 2013
last seen Aug 2014
BMG wrote:
Flame wrote:
Vind het persoonlijk ook wel iets hebben een steeldrum erin! Kijk bijvoorbeeld naar Wildstylez - KYHU vind ik echt lekker!
Misschien wijken je noten alleen iets teveel van elkaar af? daardoor klinkt het een beetje warrig. Misschien wat achtergrond chords?
B
Hardtraxxer
last seen Mar 2025
BMG wrote:
Flame wrote:
bedoel je het zo? View on SoundCloud
F
Hardtraxxer
51 posts member since 2013
last seen Oct 2025
BMG wrote: bedoel je het zo? View on SoundCloud
Klinkt al beter, probeer eens met een equalizer de lage tonen uit de melody enz te hale en de bass/kick naar voren te laten komen, of over de gehele track gewoon wat spelen. EQ is altijd het kutste (bij mij iig)

Ik heb dit afgelopen dagen nog in elkaar geflanst, vond het wel vet klinke op het moment :p
View on SoundCloud
B
Hardtraxxer
last seen Mar 2025
Flame wrote:
BMG wrote: bedoel je het zo? View on SoundCloud
Klinkt al beter, probeer eens met een equalizer de lage tonen uit de melody enz te hale en de bass/kick naar voren te laten komen, of over de gehele track gewoon wat spelen. EQ is altijd het kutste (bij mij iig)

Ik heb dit afgelopen dagen nog in elkaar geflanst, vond het wel vet klinke op het moment :p
View on SoundCloud
bij jou klinkt het melodietje wel leuk en de lead is ook nog wel te doen maar de kick mist echt veel body en zeker de punch van de kick is min of meer verdwenen
N
2 posts member since 2013
last seen Mar 2014
Flame wrote:
BMG wrote:
View on SoundCloud
De opbouw naar de climax klinkt wel goed! Misschien iets meer variatie in de climax? En de kick heeft nog wel wat werk nodig, hij mist wat punch.

Wij zijn nieuw hier. We moeten het allemaal nog een beetje uitvinden, hoe het hier in z' n werk gaat. :D

Hieronder een stukje wat we pas gefixt hebben.
http://www31.zippyshare.com/v/58476977/file.html
G
Hardtraxxer
167 posts member since 2012
last seen Aug 2013
screech staat te hard kick is te dof en verliest zeer veel power als die laag gaat. versta niks van de vocals. idee is wel leuk. laat nog ma x horen als je verder bent en deze punten hebt verbeterd :D

http://www42.zippyshare.com/v/94889644/file.html
Hardtraxxer
last seen Apr 2016
Flame wrote: Ik heb dit afgelopen dagen nog in elkaar geflanst, vond het wel vet klinke op het moment :p
View on SoundCloud
Doet me denken aan een track van Technoboy ofzo,
maar ik kom ff niet op de naam.
A
Hardtraxxer
255 posts member since 2013
last seen Aug 2014
Eerste test!

View on SoundCloud
Hardtraxx Addict
1416 posts member since 2013
last seen Dec 2016
V2Madness wrote:Eerste test!
Klinkt goed (: Ik zou wel iets meer reverb/delay op de lead zetten, nu klinkt het een beetje kortaf. De kick mag ook wel een langere tail hebben. Die vocal die meepitcht in de climax is vet :)
Kraak... Piep...
29099 posts member since 2011
last seen Feb 2026
Sicknez wrote:
Flame wrote: Ik heb dit afgelopen dagen nog in elkaar geflanst, vond het wel vet klinke op het moment :p
View on SoundCloud
Doet me denken aan een track van Technoboy ofzo,
maar ik kom ff niet op de naam.
Rage (A Hardstyle Song)

Weer is wat gemaakt na een half jaar. Ong 2 uur aan besteed.
http://www48.zippyshare.com/v/69681623/file.html