Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 142, 143, 144, 145, 146, 147, 148 ... 278  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 aug 2013 10:57 

Artiest

Haha dat klinkt wel een beetje wanhopig :p.

Maar je stukje klinkt al goed, luister t op mn telefoon en de geluiden klinken nu heel helder.
Misschien een idee om een tekst van een sprekend kindje toe te voegen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 aug 2013 11:00 

Hardtraxxer

Sicknez schreef:
Als er dan toch niet op mn andere post word gereageerd, dan upload ik wel iets nieuws.
Bij deze, een melodie waar ik momenteel mee bezig ben.

Wat vinden jullie er van?
Dit moet ergens in de intro komen.

idee is wel leuk lijkt wel wat op mijn break in deze track:

Vind je lead alleen wel wat dun en mag nog wel wat opvulling hebben hier en daar!
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 aug 2013 12:16 

Hardtraxxer

sjuul schreef:

Maar je stukje klinkt al goed, luister t op mn telefoon en de geluiden klinken nu heel helder.

Ik laat wel netjes een reactie achter, en dan post iemand na mij zonder anderen feedback te geven.
En dan gaat iedereen zich daar op focussen.
Beetje jammer..

Maargoed, ik ga sowieso wat stemmen er in zetten.
In het begin van de intro hoor de dan een stem "Sleep" zeggen.
En uiteindelijk als de intro eindigt dan word er "wake up" gefluisterd, en dan klapt de bass er in :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 aug 2013 14:51 

Artiest

Sicknez schreef:
sjuul schreef:

Ik laat wel netjes een reactie achter, en dan post iemand na mij zonder anderen feedback te geven.
En dan gaat iedereen zich daar op focussen.
Beetje jammer..

Maargoed, ik ga sowieso wat stemmen er in zetten.
In het begin van de intro hoor de dan een stem "Sleep" zeggen.
En uiteindelijk als de intro eindigt dan word er "wake up" gefluisterd, en dan klapt de bass er in :)

Heb je ook gelijk in, was ook niet serieus bedoeld hoor :P

Ik ben trouwens ook al een tijdje met een house track bezig, maar nu is het toch wel tijd voor afronden.
Ben benieuwd of jullie nog wat verbeterpuntjes en tips hebben?

T is een track voor intro camp van mijn opleiding waarbij het thema 'new empire' is en heb de vocalen door een klasgenoot laten inzingen.

[zippy]http://www20.zippyshare.com/v/94170926/file.html[/zippy]
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 aug 2013 01:03 

Hardtraxx Newbie

Laatste tijd in de studio aan de slag geweest, en momenteel is dit het resultaat van onze 2de track! :)

Ongelezen bericht Geplaatst op 02 aug 2013 11:15 

Hardtraxxer

sjuul schreef:
Ik ben trouwens ook al een tijdje met een house track bezig, maar nu is het toch wel tijd voor afronden.

T is een track voor intro camp van mijn opleiding waarbij het thema 'new empire' is en heb de vocalen door een klasgenoot laten inzingen.

Klinkt wel lekker.
Misschien nog een ambient op de achtergrond, om er nog een beetje extra sfeer aan te geven.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 aug 2013 11:16 

Hardtraxxer

Blackout schreef:
Laatste tijd in de studio aan de slag geweest, en momenteel is dit het resultaat van onze 2de track! :)

:list:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 aug 2013 14:24 

Artiest

Sicknez schreef:
sjuul schreef:

Klinkt wel lekker.
Misschien nog een ambient op de achtergrond, om er nog een beetje extra sfeer aan te geven.

Zoals wind en fluitende vogeltjes bedoel je?
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 aug 2013 16:34 

Hardtraxxer

sjuul schreef:
Sicknez schreef:
sjuul schreef:

Klinkt wel lekker.

Zoals wind en fluitende vogeltjes bedoel je?

Kan. of een choir ofzo.
Wees creatief :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 aug 2013 18:17 

Hardtraxxer

Blackout schreef:

Nondeju die kick! :love: screeches in de eerste climax zijn vet maar hetzelfde patroontje gaat wel een beetje vervelen. Misschien 2e helft lager doen ofzo. 2e climax ook superdik op t terugkeren van die melodie van de 1ste climax na, beetje teveel van het goede. Ook missen de screeches nog net een beetje kracht, vooral die hoge. Misschien layeren met een lagere screech.

[zippy]http://www23.zippyshare.com/v/31059017/file.html[/zippy]

Ik ben maar weer een keer bezig geweest met Hardstyle, klein stukje opbouw met een anti-climax. Ben benieuwd wat jullie ervan vinden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 aug 2013 19:18 

Artiest

Ik vind die kicks van jou ook echt super dik hoor!! Wel meer hardcore dan hardstyle, maar erg lekker! Het geheel klinkt alleen nog een beetje dof, en ik vind de sound van de screeches nog niet optimaal, beetje dun ofzo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 aug 2013 19:54 

Hardtraxxer

Artifact schreef:
Ik vind die kicks van jou ook echt super dik hoor!! Wel meer hardcore dan hardstyle, maar erg lekker! Het geheel klinkt alleen nog een beetje dof, en ik vind de sound van de screeches nog niet optimaal, beetje dun ofzo.

Thanks! Kicks zijn inderdaad meer Hardcore maar klappen er ook lekker op in een Hardstyle track. Wat de screeches betreft, de langere screech zeg maar word nog vervangen door een screech uit een virus snow van een maar van me dus die word zeker wat dikker :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 aug 2013 22:01 

Hardtraxxer

Ben ook weer tijdje bezig geweest en heb nu iets mainstreams bedacht, ik zou graag willen weten of jullie het wat vinden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 aug 2013 23:44 

Hardtraxxer

BMG schreef:
Ben ook weer tijdje bezig geweest en heb nu iets mainstreams bedacht, ik zou graag willen weten of jullie het wat vinden.

voor het eerst dat ik een intro hoor met een steel drum :p klinkt opzich wel aardig, maar je verwacht geen hardstyle track. Misschien bij het begin een hoge piano-lijn erbij gooien (ik zou het zelf wel eens willen proberen als je de downloadlink aanzet op soundcloud ;P), kijken of het dan wat dikker wordt
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 aug 2013 23:56 

Hardtraxxer

Flame schreef:
BMG schreef:

voor het eerst dat ik een intro hoor met een steel drum :p klinkt opzich wel aardig, maar je verwacht geen hardstyle track. Misschien bij het begin een hoge piano-lijn erbij gooien (ik zou het zelf wel eens willen proberen als je de downloadlink aanzet op soundcloud ;P), kijken of het dan wat dikker wordt

is goed man heb hem aangezet
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 aug 2013 15:11 

Hardtraxxer

BMG schreef:
Flame schreef:
BMG schreef:

Vind het persoonlijk ook wel iets hebben een steeldrum erin! Kijk bijvoorbeeld naar Wildstylez - KYHU vind ik echt lekker!
Misschien wijken je noten alleen iets teveel van elkaar af? daardoor klinkt het een beetje warrig. Misschien wat achtergrond chords?
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 aug 2013 15:25 

Hardtraxxer

BMG schreef:
Flame schreef:
BMG schreef:

bedoel je het zo?
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 aug 2013 22:34 

Hardtraxxer

BMG schreef:
bedoel je het zo?

Klinkt al beter, probeer eens met een equalizer de lage tonen uit de melody enz te hale en de bass/kick naar voren te laten komen, of over de gehele track gewoon wat spelen. EQ is altijd het kutste (bij mij iig)

Ik heb dit afgelopen dagen nog in elkaar geflanst, vond het wel vet klinke op het moment :p
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 aug 2013 11:33 

Hardtraxxer

Flame schreef:
BMG schreef:
bedoel je het zo?

Klinkt al beter, probeer eens met een equalizer de lage tonen uit de melody enz te hale en de bass/kick naar voren te laten komen, of over de gehele track gewoon wat spelen. EQ is altijd het kutste (bij mij iig)

Ik heb dit afgelopen dagen nog in elkaar geflanst, vond het wel vet klinke op het moment :p

bij jou klinkt het melodietje wel leuk en de lead is ook nog wel te doen maar de kick mist echt veel body en zeker de punch van de kick is min of meer verdwenen
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 aug 2013 16:32 

Hardtraxx Newbie

Flame schreef:
BMG schreef:

De opbouw naar de climax klinkt wel goed! Misschien iets meer variatie in de climax? En de kick heeft nog wel wat werk nodig, hij mist wat punch.

Wij zijn nieuw hier. We moeten het allemaal nog een beetje uitvinden, hoe het hier in z' n werk gaat. :D

Hieronder een stukje wat we pas gefixt hebben.
[zippy]http://www31.zippyshare.com/v/58476977/file.html[/zippy]
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 aug 2013 18:46 

Hardtraxxer

screech staat te hard kick is te dof en verliest zeer veel power als die laag gaat. versta niks van de vocals. idee is wel leuk. laat nog ma x horen als je verder bent en deze punten hebt verbeterd :D

[zippy]http://www42.zippyshare.com/v/94889644/file.html[/zippy]
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 aug 2013 20:53 

Hardtraxxer

Flame schreef:

Doet me denken aan een track van Technoboy ofzo,
maar ik kom ff niet op de naam.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 aug 2013 14:30 

Hardtraxxer

Eerste test!

Ongelezen bericht Geplaatst op 07 aug 2013 17:06 

Hardtraxx Addict

V2Madness schreef:
Eerste test!

Klinkt goed (: Ik zou wel iets meer reverb/delay op de lead zetten, nu klinkt het een beetje kortaf. De kick mag ook wel een langere tail hebben. Die vocal die meepitcht in de climax is vet :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 aug 2013 18:13 

Kraak... Piep...

Sicknez schreef:
Flame schreef:

Doet me denken aan een track van Technoboy ofzo,
maar ik kom ff niet op de naam.

Rage (A Hardstyle Song)

Weer is wat gemaakt na een half jaar. Ong 2 uur aan besteed.
[zippy]http://www48.zippyshare.com/v/69681623/file.html[/zippy]
Vorige  1 ... 142, 143, 144, 145, 146, 147, 148 ... 278  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Producer's Corner