Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 129, 130, 131, 132, 133, 134, 135 ... 278  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mei 2013 14:42 

Hardtraxx Newbie

@Imation Je track mag een heel stuk minder scherp, want dit luistert niet echt lekker zo. :)

Nieuwe hardcore snippets van mij :)

Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mei 2013 01:36 

Hardtraxx Newbie

LVR schreef:
@Imation Je track mag een heel stuk minder scherp, want dit luistert niet echt lekker zo. :)

Nieuwe hardcore snippets van mij :)

Wow heel vet! valt weinig slechts over te zeggen. enige wat ik mis zijn breaks bij de kick, een beetje met distortions en filters kloten, snap je?
zorg verder dat ze iets minder op elkaar lijken. Verder Top!

Dit stukje valt eigenlijk nog geen track te noemen, heb alleen jullie mening nodig over die kick. Wat kan ie meer gebruiken?
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mei 2013 12:58 

Hardtraxx Newbie

@LVR vette shit man! lekkere hardcore! beide plaatjes zijn top.

@ The Resident Vind de kick erg fijn! erg zuiver! ben benieuwd hoe ie klinkt in een volledige track.

hierbij een wat zomers plaatje van mijn kant.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mei 2013 17:17 

Hardtraxxer

FabienNieto schreef:
Vritzy schreef:
Ik ben gisteren begonnen met een remix/bootleg van Adagio in D Minor (http://www.youtube.com/watch?v=Kkl4sKToUQk).

Ik ben en blijf toch altijd een fan van je muziek. Dat begon bij mij bij je track Rebelling. Lekkere drop trouwens! Verder keurige track.

CyrilHS schreef:
@Vritzy mooi gedaan met die opbouw man! :) Sounds etc klinken goed. Volgende keer wel even feedback op andere geven.

Bedankt!

@Imation Vette vocals (Starcraft 2 :D?). Wat C-Rys ook zegt je plaat heeft wat teveel hoge tonen daardoor klinkt vooral de synth wat scherp.

@C-Rys Lekkere screech alleen ik zou hem wat harder ook zit er wat teveel laag in je piano naar mijn mening. Verder sluit ik mij aan wat er verder al is gezegd :P.

@GlobalSoundsmedia Netjes hoor, heb er niet echt iets op aan te merken.

@ReverioMusic De eerste.

@The Resident Dikke kick, waar heb je die FXjes mee gemaakt?

@PERCEPTOR Kick is opzicht prima mag alleen wat meer bass hebben naar mijn mening. Ook vind ik je synth nog wat leeg.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mei 2013 17:55 

Hardtraxx Newbie

@ Vritzy, thanks man, Die fx zijn gewoon dezelfde kick met filter, distortion (veel) en reverb (heel veel). Echt in 3 minuten gemaakt
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mei 2013 17:57 

Hardtraxxer

Vritzy schreef:
Ik ben gisteren begonnen met een remix/bootleg van Adagio in D Minor (http://www.youtube.com/watch?v=Kkl4sKToUQk).

Holy shit, dit is genieten. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mei 2013 21:17 

Hardtraxx Beheerder

Hallo vrienden,

PERCEPTOR schreef:
@LVR vette shit man! lekkere hardcore! beide plaatjes zijn top.

@ The Resident Vind de kick erg fijn! erg zuiver! ben benieuwd hoe ie klinkt in een volledige track.

hierbij een wat zomers plaatje van mijn kant.

Klinkt lekker :D lekkere sound in je kick ook. en leuke sounds. lead mag iets voller en je tweede climax vind ik niet zo.

Vritzy schreef:

Klinkt lekker al vind ik je kick niet zo fijn in het gehoor. rest is goed :D

--------------------------

Zelf begonnen aan een zomers iets vandaag. zeg maar een uurtje werk. :) ga hem waarschijnlijk afmaken en als free doen bij 70 likes. http://facebook.com/thevenatornl

Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mei 2013 22:15 

Hardtraxx Elite

The Venator schreef:
Zelf begonnen aan een zomers iets vandaag. zeg maar een uurtje werk. :) ga hem waarschijnlijk afmaken en als free doen bij 70 likes. http://facebook.com/thevenatornl

steekt goed in elkaar, misschien de lead nog een beetje 'frisser' laten klinken?

hier iets nieuws van mij:

Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mei 2013 22:19 

Hardtraxx Newbie

tijntjuh120 schreef:
hier iets nieuws van mij:

Klinkt erg lekker! Klinkt misschien raar, maar ik vind de synth een beetje op de screech lijken waardoor het iets onduidelijker wordt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mei 2013 12:04 

Artiest

@the venator

Melodietje klinkt simpel maar wel lekker. Idd misschien iets aan de lead werken nog en wat andere sounds erbij voegen om wat meer variatie te creeeren?

Had deze al een tijdje op m'n soundcloud staan, maar ben eigenlijk wel benieuwd wat jullie er van vinden.
Is een electro track waarin ik me een beetje heb laten inspireren door porter robinson.

Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mei 2013 21:25 

Hardtraxx Newbie

@ The venator
Inderdaad een lekker zomers deuntje! Krijg helemaal zin om plastic glazen pils weg te tutteren in het zonneke als ik die melodie hoor! Kick is ook goed maar heeft wat moeite om boven je lead uit te komen. Als je dat fikst ben je goed bezig!

@Tijntjuh120
Het idee van je track is goed! Zit een goeie drive in! Je kick heeft een rare 'rommel' op het einde van de tail. En hard control had gelijk over dat de screech en synth veel van elkaar weg hebben en daardoor een beetje versmelten.

@Sjuul
Ik luister nooit naar electro dus kan ook niet beoordelen of het goeie of slechte electro is. Maar de intro is wel relaxed en klinkt goed. Je mainsynth mag wat frisser naar mijn smaak. Ik vind de 'woew' vocal niet zo goed klinken eerlijk gezegd. De synth/bassline weer wel! Verder lijkt de track ook wel goed in elkaar te steken. De 2e climax (als ik het zo moet noemen) klinkt ook wel leuk! Die synth met het delay'tje erop is vet!

Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mei 2013 23:24 

Hardtraxxer

@sjuul. Niet verkeerd maar probeer er wat meer pakkende elementen in te plaatsen.
Bepaalde sounds die er iets meer uitspringen. Dat maakt je track een stuk interessanter .
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mei 2013 12:58 

Hardtraxx Newbie

@Fort Noxious Je kick heeft een vervelende kraak die ik hoor. weg EQen en je mist wat diepte in je bass. Je synth klinkt misschien een beetje dof. Voor de rest zit het aardig goed inmekaar :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mei 2013 13:36 

Hardtraxxer

fortjeee! vergelijk het ff met een pro. zo haal je al snel wat min punten weg. want je kick heeft echt een irri kraak idd.

[zippy]http://www37.zippyshare.com/v/17922405/file.html[/zippy]

nieuwe kick en screech
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mei 2013 23:06 

Hardtraxxer

@Globalsoundsmedia, Klinkt netjes, Dikke kick, en vette screeches :)

@Fort Noxious, Opzich best vette sounds, maar je gebruikt ze misschien wel "te" veel, en indd wat al is gezegd, de kick heeft echt veel vervelende freq.

@Sjuul, ben niet thuis in de electro, maar ik vind het persoonlijk wel netjes klinken.

@Hard Control, die synth vind ik niet mooi, en je kick heeft wel erg veel dist.

@The Venator, dit is mij iets te blij. ook je kick heeft nog werk nodig.

@ Vritzy, break is dik, wel erg lang, maar zeker dik :P

@LVR, sorry niet thuis in de HC, klink in mijn oren wel netjes ;)

Afgelopen tijd bezig geweest met een remix, Dozer - The Legacy (Secret Project Remix)
Laat even weten wat jullie er van vinden, en wat in jullie opzicht beter moet.

Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mei 2013 17:21 

Hardtraxx Newbie

@yri

- De kick in de mid-intro mist power en het omlaag pitchen klinkt vaag
- 1.17 t/m 1.21 vage ruis
- in de climax vind ik de volume van de punch net iets te hard
- Synth mist de heldere hoge frequency
- vanaf 2.55 weer ruis
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mei 2013 20:15 

Hardtraxxer

yri schreef:
Afgelopen tijd bezig geweest met een remix, Dozer - The Legacy (Secret Project Remix)

Klinkt niet slecht man, kan inderdaad wel het een en ander beter. Als je er nog ff flink op gaat zitten, kan het zeker wat worden!

[zippy]http://www14.zippyshare.com/v/70290779/file.html[/zippy]

Hier iets wat ik even snel gemaakt heb, maar is eigenlijk een kicktest...
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mei 2013 22:59 

Hardtraxxer

@yri, ik weet dat het nog geen final is maar probeer eens goed op je mixdown en eq'ing te letten. Want je mist nu gewoonweg veel in het midden gebied waardoor het hoog er veel te scherp uit komt en het allemaal wat rommelig klinkt.

@Alphix hetzelfde geld ook voor jou maar bij jou heb je juist meer mid en is alles erg droog.
Vooral dat laatste is belangrijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mei 2013 09:05 

Hardtraxxer

Skatzow schreef:
@yri, ik weet dat het nog geen final is maar probeer eens goed op je mixdown en eq'ing te letten. Want je mist nu gewoonweg veel in het midden gebied waardoor het hoog er veel te scherp uit komt en het allemaal wat rommelig klinkt.

@Alphix hetzelfde geld ook voor jou maar bij jou heb je juist meer mid en is alles erg droog.
Vooral dat laatste is belangrijk.

Ik weet het, maar eigenlijk is alleen de kick belangrijk. Dat droge hoor ik vaker, ook al gooi ik er kilo's reverb overheen, het blijft droog :\
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mei 2013 11:30 

Hardtraxxer

Ik vind, me kick is gelukt!

Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mei 2013 12:29 

Hardtraxxer

ReverioMusic schreef:

ik vind hem kut.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mei 2013 14:39 

Hardtraxxer

GlobalSoundsmedia schreef:
ReverioMusic schreef:

ik vind hem kut.

Jaloers kreng

De goede versie
[zippy]http://www65.zippyshare.com/v/99264024/file.html[/zippy]
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mei 2013 14:53 

Hardtraxx Addict

ReverioMusic schreef:

We hebben de F, we hebben de E, we hebben de E, we hebben de D, we hebben de B, we hebben de A, we hebben de C, we hebben de K

FFFFFFEEDBACK!

Gast, als je beloftes maakt, maak dat dan ook waar. Iedereen wil graag feedback en tips hebben, de mensen doen dat allemaal vrijwillig. Doe dan ook eens een keer wat terug ipv je meuk alleen maar hier neer plempen en aandacht van mensen vragen.

ReverioMusic schreef:
Ik beloof vanavond als ik thuis ben dat ik op de eerste afgelopen drie paginas alot veel feedback ga geven, aangezien ik niet thuis ben kan ik niks luisteren. Heb paar dagen terug ook wat gemaakt wat vinden jullie?

[zippy]http://www67.zippyshare.com/v/27218626/file.html[/zippy]

Al een oude geuploade preview, trust me ik geef echt feedback :)

Ondertussen is dat alweer ruim een maand terug [5 weken] en heb je toen wel 2 keer feedback gegeven.
Serieus, niemand zit nog te wachten op jou creaties, want daar moet ook wat tegenover staan namelijk. Vind je het gek dat je commentaar krijgt als hierboven.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mei 2013 17:02 

Hardtraxx Elite

@Reverio vind je kick persoonlijk niet zo fijn, de 'tail' is een beetje irritant.
http://www.hardtraxx.nl/forum/andere-muziek/eigen-producties-exclusief-hs-hc-ht-t26827.html
daar kun je voortaan misschien beter je test/snippets neerzetten ;) (verwachten ze ook feedback)
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mei 2013 23:06 

Hardtraxxer

Alphix schreef:
yri schreef:

Klinkt niet slecht man, kan inderdaad wel het een en ander beter. Als je er nog ff flink op gaat zitten, kan het zeker wat worden!

[zippy]http://www14.zippyshare.com/v/70290779/file.html[/zippy]

Hier iets wat ik even snel gemaakt heb, maar is eigenlijk een kicktest...

Yiri, vind het wel wat hebben, leuk!

@Alphix, het probleem wat ik ook heb, het klinkt zo leeg maar ach, hoe verder je gaat hoe beter t gaat klinken uiteindelijk.

Ik neem wat van internet geplukte vocals, een onzin verhaal en wat zelfgemaakte kicks, dit kwam er uit haha (gewoon voor de gein ;) )

Vorige  1 ... 129, 130, 131, 132, 133, 134, 135 ... 278  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Producer's Corner