Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 124, 125, 126, 127, 128, 129, 130 ... 278  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 apr 2013 14:57 

Hardtraxxer

Klinkt goed GlobalSoundsMedia. Lekkere kick ook vooral. Hoe heb je die gemaakt?
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 apr 2013 15:58 

Hardtraxxer

@Sicknez thnx man! :D

@Backshot thnx! :D vind ik persoonlijk dus ook. alleen zou toch wat voor moeten qua opvulling eh! haha.

@Stigmata ik twijfel er nog aan om het om te draaien. er een anti climax van te maken met een dikke intro en outro. einde is nu meer een outro dan een anti imo.. en thnx! :D

@fen0m frontliner manier denk ik wel. Veel layeren en zeer creatief zijn. Meerdere kicks stapelen en van elke layer een andere frequentie nemen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2013 14:12 

Hardtraxxer

Stigmata schreef:
Cruelty schreef:
Laat maar eens horen dan als jij dat kan :P.

Challange accepted xd xd

kee...... de kick is volledig FL... Ik ga niet pretenderen dat de beste FL-kick evahhhh is.. want dat is niet zo:woot:

Maar, een uurtje stoeien geeft wel een goed beeld.. Je kunt veel met alleen FL spul..

http://www41.zippyshare.com/v/55879925/file.html De flp

Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2013 15:01 

Hardtraxx Addict

Klinkt niet verkeerd stigmata, maar kan nog wel een wat betere klank in komen.
Als je het niet erg vindt dan wil ik hem nog wel ietsjes aanpassen? :P

EDIT: de kick in Sytrus zonder FX erop is al een erg goede basis, als je er een beetje FX op gooit dan klinkt het een beetje als Thera zijn kicks :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2013 16:30 

Hardtraxx Elite

haha voor alleen FL vind ik em echt baas:P
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2013 16:35 

Hardtraxxer

Joeyvg schreef:

EDIT: de kick in Sytrus zonder FX erop is al een erg goede basis, als je er een beetje FX op gooit dan klinkt het een beetje als Thera zijn kicks :P

Je doet maar! Succes, als je je resultaat maar iniedergeval met mij deelt :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2013 16:36 

Hardtraxxer

DJ_Tim schreef:
haha voor alleen FL vind ik em echt baas:P

thanks!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2013 16:39 

Hardtraxx Elite

die screech is ook lijp hoor!! misschien een beetje teveel maar supervet! waar heb je die mee gemaakt?
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2013 16:40 

Hardtraxxer

DJ_Tim schreef:
die screech is ook lijp hoor!! misschien een beetje teveel maar supervet! waar heb je die mee gemaakt?

massive... moet ook met een FL ding kunnen,,, maar ben er nog nie uit hoe.. :innocent:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2013 16:42 

Hardtraxx Elite

hahaha ja.. ik moet me ook eens richten op massive... misschien tips voor die wat rauwere sound? :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2013 17:12 

Hardtraxx Addict

Stigmata schreef:
Joeyvg schreef:

Je doet maar! Succes, als je je resultaat maar iniedergeval met mij deelt :thumbup:

Heb toch maar een andere gebruikt, in de sytrus kick zat een of ander "kraakje" :P
Heb de fruity kick gebruikt en dan de preset classic.

En de volgende fx:

Buzz Effect adapter - Whitenoise stereo dist
EQ2
Fruity Waveshaper
EQ2
EQ2
EQUO

Het is wel lastig om alleen FL spul te gebruiken :P gebruik namelijk nooit FX van FL studio, alleen sytrus voor wat screeches.

Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2013 18:16 

Hardtraxx Newbie

@ Stigmata
Lekker sfeertje in je track! Ik hou van de melodie en de kick klinkt ook behoorlijk goed! Einde is wel vet zoals eerder werd gezegd alleen mag de screech wat meer felheid hebben naar mijn smaak. Ben benieuwd naar het eindresultaat!

@Cruelty
Prima rev-bass voor zover ik kan beoordelen. In zijn stijl is het een goede mid-intro, ik hou alleen niet van rev-bass etc.

@ Joeyvg
Ik sta ervan te kijken dat je zo'n kick met stock fl plugins hebt gefikst!

Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2013 19:19 

Hardtraxxer

DJ_Tim schreef:
hahaha ja.. ik moet me ook eens richten op massive... misschien tips voor die wat rauwere sound? :$

distorten! en layeren!
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2013 19:25 

Hardtraxxer

Joeyvg schreef:
Stigmata schreef:
Joeyvg schreef:

Heb toch maar een andere gebruikt, in de sytrus kick zat een of ander "kraakje" :P
Heb de fruity kick gebruikt en dan de preset classic.

En de volgende fx:

EQ2
Fruity Waveshaper
EQ2
EQ2
EQUO

Het is wel lastig om alleen FL spul te gebruiken :P gebruik namelijk nooit FX van FL studio, alleen sytrus voor wat screeches.

ook niet verkeerd!! ik denk dat we ons punt wel gemaakt hebben :innocent:

Socializerz schreef:
@Fort, Ik dacht eerst even dat ik naar G4H zat te luisteren. Klinkt erg lekker!
@Joey, Vet gedaan met alleen fl plugins ;)
@Stigmata, hetzelfde voor jou, leuk gedaan met alleen FL Plugins
@GlobalSounds, Vind het erg lekker klinken, laidy faith heeft een deel van die vocals al wel gebruikt ;) Just so you know!

Socializerz schreef:
Zelf ook met een projectje bezig, preview van de climax:
[zippy]http://www19.zippyshare.com/v/27392771/file.html[/zippy]

Ben hier weer mee verder gegaan, zie hier:
[zippy]http://www38.zippyshare.com/v/5042999/file.html[/zippy]
Vocals gaan er nog uit (moet andere hebben), maar deze waren tijdelijk

@socializerz Klinkt erg lekker.. ben zelf niet zo van de hele heftige gepitchte kicks. maar het klinkt absoluut lekker.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2013 20:13 

Hardtraxx Newbie

Hey, wel ik produceer nu al een tijdje (1 a 2 jaar) maar heb eigenlijk nog niet iets deftig kunnen brengen. Nu heb ik vandaag verder gewerkt aan een nieuwe track & ik moet zeggen dat ik zelf heel blij ben met het resultaat. Ik hoop hier op wat feedback, negatieve feedback wordt zeker geapprecieerd. Dan weet ik meteen wat ik fout doe

[soundcloud][/soundcloud]
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2013 20:13 

Hardtraxx Newbie

Hey, wel ik produceer nu al een tijdje (1 a 2 jaar) maar heb eigenlijk nog niet iets deftig kunnen brengen. Nu heb ik vandaag verder gewerkt aan een nieuwe track & ik moet zeggen dat ik zelf heel blij ben met het resultaat. Ik hoop hier op wat feedback, negatieve feedback wordt zeker geapprecieerd. Dan weet ik meteen wat ik fout doe

[soundcloud][/soundcloud]
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2013 20:32 

Hardtraxx Elite

Socializerz schreef:
en ik hoor hem amper omdat je screech te hard staat.

vooral dit. Je kick staat in vergelijking met de andere instrumenten veeeeel te zacht.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2013 20:54 

Hardtraxxer

DJ_Tim schreef:
Socializerz schreef:
en ik hoor hem amper omdat je screech te hard staat.

vooral dit. Je kick staat in vergelijking met de andere instrumenten veeeeel te zacht.

heb mijn speakers voor het eerst sinds tijden zachter moeten zetten.. me tweeters vlogen bijna door de kamer..
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2013 21:13 

Hardtraxx Addict

Nou vergeet ik helemaal om eerst feedback te geven (asociaal :loving: )

@Fort Noxious, Je opbouw vind ik erg vet klinken (misschien net ietsje te lang)
In de rest zit een lekkere variatie maar ik zou zelf dat Yah Yah geluidje eruit halen, past niet bij de rest.
Kick klinkt ook goed. :thumbup:

@Socializerz, Klinkt allemaal al een HEEL stuk beter dan je oudere werk (wat ik op youtube heb gehoord).
De afwisseling tussen je kicks vind ik ook wel lekker klinken (snares)
Goedbezig. :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2013 22:07 

Hardtraxx Newbie

@Fort Mooi opgebouwd, nice track!

@Socializerz Wow man, echt vet.. Toen je dat eerste stukje laatst poste vond ik hem al vet maar klinkt nu in zijn geheel ook erg goed. Persoonllijk zou ik de snares iets zachter zetten zodat ze er niet zo uitspringen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2013 22:15 

Hardtraxx Elite

@socializerz Klinkt zeer vet! alleen dat 'tussennootje' vind ik een beetje te... ligt misschien aan mij, het idee is ook wel leuk maar ik vind het hem net niet...

Ik heb ook nog een klein stukje van mijn aller eerste harstyle track.. niet te hoge verwachtingen dus:P eehm ja.. de kick heeft geen punchXD daar ben ik zelf ook achter.. ik ga ook niet verder met deze track/kick dus.. tja deze track heb ik origineel gemaakt als anthem voor een "mid-winter party" en dat is volgensmij ook wel te horen aan de belletjes...

reacties graag!! :)

Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2013 22:30 

Hardtraxxer

DJ_Tim schreef:
@socializerz Klinkt zeer vet! alleen dat 'tussennootje' vind ik een beetje te... ligt misschien aan mij, het idee is ook wel leuk maar ik vind het hem net niet...

Ik heb ook nog een klein stukje van mijn aller eerste harstyle track.. niet te hoge verwachtingen dus:P eehm ja.. de kick heeft geen punchXD daar ben ik zelf ook achter.. ik ga ook niet verder met deze track/kick dus.. tja deze track heb ik origineel gemaakt als anthem voor een "mid-winter party" en dat is volgensmij ook wel te horen aan de belletjes...

reacties graag!! :)

Als het je eerste keer is............. petje af... klinkt helemaal niet verkeerd.

Maar goed... ik was vrij vandaag..... met dit als resultaat...
Mag ik uw ongezouten mening?? maar wees lief, ik heb een teer zieltje...
En ja, ik weet dat de vocals al eens gebruikt zijn, maar mijn label baas (ik zelf :lol: ) vond het niet erg..
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2013 22:34 

Hardtraxx Elite

Socializerz schreef:
Backshot schreef:
@Socializerz Wow man, echt vet.. Toen je dat eerste stukje laatst poste vond ik hem al vet maar klinkt nu in zijn geheel ook erg goed. Persoonllijk zou ik de snares iets zachter zetten zodat ze er niet zo uitspringen.

Bedoel je tijdens de kicks of tijdens de opbouw? Tijdens de kicks heb ik het juist zo bedoeld dat ze er uit springen!

ik denk dat hij die net voor de kick bedoelt, die komen ineens wel heel hard

Socializerz schreef:
DJ_Tim schreef:

Wat bedoel je met tussennootje? Iets preciezer aub :)

die slide in je kick bedoel ik.. waar je aan het eind van je A naar een D gaat snap je?
Socializerz schreef:
over jouw stukkie:

Als dit je 1e hardstyle track is, is het zeker niet slecht! Ik vind de screech in het begin een beetje random, maar je opbouw is zeker leuk gedaan! Je snares blijven wel in een standaard ritme gaan, naarmate je dichter bij de climax komt zou je ze sneller kunnen laten gaan, en je synth zou je wat beter kunnen laten klinken door wat te EQen (rond de 200-300hz voor volle klank en wat in de hoge tonen) en wat Reverb en Delay (zitten ook als standaard plugin in FL) toe te voegen. Aan je kick kan ook nog gewerkt worden maar als eerste is dit zeker niet slecht ;) Keep it up!

Bedankt!!! ja die schreech was minder random als je hem in de hele track hoort maar hier klinkt ie idd wat slechter.. de track is al iets ouder en tegenwoordig ben ik idd aan het klooien met veel meer reverb en delay. Er zit hier wel wat op maar niet zo veel idd. Kick heb je gelijk in maar dat is nog niet mijn stekste punt zoals bij zo goed als alle beginnende producers. Die eq ga ik ff proberen! nogmaals bedankt!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2013 22:37 

Hardtraxx Newbie

Socializerz schreef:
Backshot schreef:

Bedoel je tijdens de kicks of tijdens de opbouw? Tijdens de kicks heb ik het juist zo bedoeld dat ze er uit springen!

Bedoelde in de opbouw, ik vind ze een beetje te hectisch als je snapt wat ik bedoel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2013 22:39 

Hardtraxx Elite

@stigmata bedankt!!

jou track:
De kick is best vet! past er goed bij! ook niet mijn stijl maar wel nice. maar de rest is matig.. de sreech staat erg zacht en klink in tegenstelling tot de kick helemaal niet agressief. Ook de percussie is wat slapjes.. allemaal gewoon een beetje weinig. Verder is de opbouw wel best vet! al met al een lekker begin!
Vorige  1 ... 124, 125, 126, 127, 128, 129, 130 ... 278  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Producer's Corner