Hardtraxx Beheerder
10593 posts member since 2010
last seen 8 days ago
ReverioMusic wrote:
Socializerz wrote:Heel triest dit reverio, waarom moet je uitlokken? gebruik de producers corner ffs is waar ie voor gemaakt is
Waarom zou ik, sinds mijn eerste post word ik al afgezeikt en dan moet ik mensen ineens feedback geven?
Als je vanaf het begin af aan feedback gegeven had (wat hardstikke vaak en duidelijk uitgelegd werd :mad:). had je geen problemen gehad.

Er zijn 2 keuzes.

1: Voortaan feedback geven op anderen zodat je ook zelf feedback kunt verwachten.

2: wegwezen naar een ander forum.

aan jou de keus :)
Hardtraxx Veteran
4724 posts member since 2009
last seen 12 days ago
ReverioMusic wrote:
Socializerz wrote:Heel triest dit reverio, waarom moet je uitlokken? gebruik de producers corner ffs is waar ie voor gemaakt is
Waarom zou ik, sinds mijn eerste post word ik al afgezeikt en dan moet ik mensen ineens feedback geven?
had je bij die eerste post een feedback gegeven? zo nee, tadaa! probleem gevonden, oplossing nabij.
zo ja, dan doe je vast iets verkeerd.
E
ReverioMusic wrote:Komt binnenkort uit op een huge label!

View on SoundCloud

Dit is geen hardstyle, dus hier zul je weinig horen.
E
Hardtraxx Newbie
39 posts member since 2013
last seen Apr 2014
snipppp......melodie uitgeschakeld -.- Edit @ReverioMusic Versie 2 @ 2.29 :thumbsup: Edit2: zie dat ik in t verkeerde gedeelte zit te posten sjorry :$

View on YouTube
Hardtraxxer
397 posts member since 2010
last seen Apr 2016
Cruelty wrote:
http://www9.zippyshare.com/v/18533766/file.html
Genius :P
L
3 posts member since 2013
last seen May 2013
deniax wrote:@Heavy-E[NL]
Klinkt al goed. Ik zou alleen de tail een stuk korter maken en hem wat meer punch geven.

Hier een preview van de midintro van mijn nieuwe track.
View on SoundCloud
Klinkt gaaf man, beetje Ran-D style! :)

Drumstep plaatje van mijn kant,
View on YouTube
Hardtraxx Veteran
9476 posts member since 2011
last seen Jan 2026
ReverioMusic wrote:
Snap niet dat je op een forum blijft waar je toch alleen maar wordt afgezeken?
Hardtraxxer
53 posts member since 2012
last seen Dec 2018
LVR wrote:
deniax wrote:@Heavy-E[NL]
Klinkt al goed. Ik zou alleen de tail een stuk korter maken en hem wat meer punch geven.

Hier een preview van de midintro van mijn nieuwe track.
View on SoundCloud
Klinkt gaaf man, beetje Ran-D style! :)

Drumstep plaatje van mijn kant,
View on YouTube
Klinkt gaaf man, beetje Skrillex style! :) :)
Hardtraxx Beheerder
last seen 8 days ago
Lekker die drumstep :D
B
Hardtraxx Newbie
14 posts member since 2013
last seen May 2013
Goedemiddag allemaal, ik zal me eerst eens even voorstellen.
Ik ben nieuw hier, maar ik lees al langer het forum en er is me opgevallen dat er hier toch mensen met talent zitten. Ik zelf ben oktober 2012 gaan proberen hardstyle te maken met Cubase. Dit ging me niet goed af omdat ik nergens plugins kon vinden voor Cubase. Daarom ben ik overgestapt naar FLS en dit bevalt me opzicht wel. Ik heb nu een melo gemaakt die ik nog moet uitwerken. Kicks heb ik me nog niet in verdiept dus heb maar een standaard kickje van FL gepakt... Ik ben erg benieuwd wat jullie ervan vinden!

View on SoundCloud
B
Hardtraxx Newbie
last seen May 2013
Socializerz wrote:@ Kees, het begin klinkt wat saai maar het laatste stukkie klinkt echt lekker man! :thumbsup:
@ Globalsoundsmedia, intro klinkt erg lekker, vind de break mooi gemaakt maar ik vind de climax niet echt interessant.
@ Audio-Shaker, Ik vind je kick erg lekker, en de sounds in de intro zijn leuk maar ik hoor je kick niet echt goed.
Break is leuk maar niet echt interessant, vind de climax erg vet met die kick.

Zelf ook met een projectje bezig, preview van de climax:
http://www19.zippyshare.com/v/27392771/file.html
Vind deze erg goed klinken!
G
Hardtraxxer
167 posts member since 2012
last seen Aug 2013
Socializerz wrote:Thanks, iemand nog tips of tricks?
ja, de volgende keer even een stukje toevoegen zodat we ook echt wat kunnen beluisteren enzo.

BENG tell me whatcha thinkkk
http://www15.zippyshare.com/v/31324062/file.html
B
Hardtraxx Newbie
last seen May 2013
Nice man lekker duister :thumbup:
Zou wel vet zijn als bij 2e stuk er screeches bij komen, maar voor de rest klinkt echt goed
E
Backshot wrote:Goedemiddag allemaal, ik zal me eerst eens even voorstellen.
Ik ben nieuw hier, maar ik lees al langer het forum en er is me opgevallen dat er hier toch mensen met talent zitten. Ik zelf ben oktober 2012 gaan proberen hardstyle te maken met Cubase. Dit ging me niet goed af omdat ik nergens plugins kon vinden voor Cubase. Daarom ben ik overgestapt naar FLS en dit bevalt me opzicht wel. Ik heb nu een melo gemaakt die ik nog moet uitwerken. Kicks heb ik me nog niet in verdiept dus heb maar een standaard kickje van FL gepakt... Ik ben erg benieuwd wat jullie ervan vinden!

View on SoundCloud
Wat voor plugins heb je allemaal?

Je kunt de kick nog fine-tunen met Eq`s enzo.
B
Hardtraxx Newbie
last seen May 2013
En-er-gy wrote:

View on SoundCloud

Camelphat heb ik nog altijd niet gevonden dat is ook de reden waarom ik ben gestopt met me te verdiepen in kicks. Ik heb deze kick beetje aangepast met FL fast dist en een EQ.
Hardtraxxer
273 posts member since 2013
last seen Jun 2017
Backshot wrote:
En-er-gy wrote:

View on SoundCloud

Camelphat heb ik nog altijd niet gevonden dat is ook de reden waarom ik ben gestopt met me te verdiepen in kicks. Ik heb deze kick beetje aangepast met FL fast dist en een EQ.

je kunt de meest scheurende klap kicks maken met het standaard FL spul....
Hardtraxx Beheerder
last seen 8 days ago
Ik heb mijn huidige kick gemaakt met fruit kick xd maargoed. dat was dan ook een lastige opgave.
B
Hardtraxx Newbie
last seen May 2013
The Venator wrote:Ik heb mijn huidige kick gemaakt met fruit kick xd maargoed. dat was dan ook een lastige opgave.
hahah XD nouja ben ook niet weer zo pro met FL ..
B
Hardtraxx Newbie
last seen May 2013
Cruelty wrote:
The Venator wrote:Ik heb mijn huidige kick gemaakt met fruit kick xd maargoed. dat was dan ook een lastige opgave.
Ja, maar je hebt vast wel een andere distortion gebruikt dan Fruity Squeeze, Fruit Fast Dist of Fruity Blood Overdrive xd.
Haha dat dacht ik dus ook al. :P
Hardtraxxer
last seen Jun 2017
Cruelty wrote:Laat maar eens horen dan als jij dat kan :P.
Challange accepted xd xd
H
Topic even een beetje opgeschoond. Als je iets van jezelf post, een eigen snippet of test dus, geef dan eerst OOK even feedback op de vorige persoon die iets heeft gepost, dat is wel zo netjes en op die manier krijgt ook iedereen ten minste feedback op zijn of haar werk. Hou het ook gezellig net zoals op de rest van het forum. Als je ergens een probleem mee hebt dan weet je ons te bereiken. Bevalt een post je niet gebruik dan aub de report functie zodat wij het kunnen bekijken.
G
Hardtraxxer
167 posts member since 2012
last seen Aug 2013
zal ik het spits dan maar af bijten :D?

Als je een HQ wilt even downloaden.. zippy verpest standaard de kwaliteit.
http://www58.zippyshare.com/v/59864220/file.html
Hardtraxxer
397 posts member since 2010
last seen Apr 2016
GlobalSoundsmedia wrote:zal ik het spits dan maar af bijten :D?

Klinkt lekker. Had ook niks anders verwacht :)
B
Hardtraxx Newbie
last seen May 2013

Nice man, vooral laatste stuk klinkt erg goed :)
Hardtraxxer
last seen Jun 2017

Lekker hoor, maar doe mij het einde maar :thumbup: