GlobalSoundsmedia schreef:
Vind de kick een beetje een hinderlijke punch hebben. beetje te scherp. klank is wel fijn

ik verveelde me super erg.. chick heeft afgezegd -_- dus heb die 4ever lead maar eens na proberen te bouwen.
resultaat mag er wezen dacht ik voor paar minuutjes werk

Best lekkere kicks al zou ik je punch wat meer mid/low geven. vind hem wat te tikkerig. lead klinkt redelijk maar niet geweldig. hij is niet echt helder zegmaar. verder leuk.
Frazyr schreef:
@ Cei Noise
Technisch zit het best leuk inelkaar... Maar ik vind er verder niks aan.. is ook totaal mijn stijl niet..
@ Heavy E
Die kick vind ik wel vet man!

teminste de eerste pitch, die lage pitch is hem net niet...
Even een preview van mij nieuwste project... Ik ben van mening dat dit een van mn beste tot nu toe word...
Klinkt best dik man! je kicks worden al beter

. ik vind je sounds alleen nog wat saai en kaal hierin. ik zou ze sowieso wat dikker maken zodat er meer energie los komt.

Hardphonic schreef:
Frazyr schreef:
Klinkt lekker man, lekkere zware kick erin. Kan er weinig op aanmerken, ga zo door!
Vandaag weer verder gewerkt aan een project van eerder deze week:
Er zit echt heel weinig kracht in je kicks. ze lijken me ook wat 'overdistorted' omdat er niet echt een lekkere sound in zin. ik zou er sowieso meer laag/mid indoen voor een beter resultaat. je melodie pakt me niet en is wat saai.

==============================
Zelf ook nog wat gemaakt. het is nog wat eentonig ik weet het. maar ben er net mee begonnen.