Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 125, 126, 127, 128, 129, 130, 131 ... 278  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2013 22:40 

Hardtraxxer

Socializerz schreef:
Ben niet echt fan van je kick, maar past er wel goed bij! Je screech mag wat harder (in de intro), en het lijkt alsof er heel veel delay op je snare zit, klinkt een beetje storend. Verder klinkt het leuk :)

@socializerz... thanks... er stond idd nog delay op me snare.. vraag me niet waarom, maar het is zo

Citaat:

@stigmata bedankt!!

jou track:
De kick is best vet! past er goed bij! ook niet mijn stijl maar wel nice. maar de rest is matig.. de sreech staat erg zacht en klink in tegenstelling tot de kick helemaal niet agressief. Ook de percussie is wat slapjes.. allemaal gewoon een beetje weinig. Verder is de opbouw wel best vet! al met al een lekker begin!

Dank u! ik zal er (proberen) rekening mee te houden
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2013 22:42 

Hardtraxx Elite

Socializerz schreef:
DJ_Tim schreef:
die slide in je kick bedoel ik.. waar je aan het eind van je A naar een D gaat snap je?

Ah ja, bedoel je die op 0.41 of 0.48? En hoe wist je dat ik van A naar D ging?

Isgoed, zal er wat aan doen!

Ja die bedoel ik:) eehm getrained gehoor :$ haha en een keybord naast me XD.. ik dacht zal wel rond de a liggen die eerste dus ik toest naast me een a in en dat klopt en dan is die d ook zo gevonden ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2013 23:48 

Hardtraxxer

@DJ_Tim, lekker vrolijk melodietje, Je zal wel ff wat werk aan je kick moeten geven. Past niet helemaal bij je Synth.

@Stigmata, Mag ik eerst ff zeggen dat het hele vette vocals zijn :P probeer de vocal is te layeren en de ene net anders te pitchen. Kick past er goed bij maar je laag vind ik soft klinken. Probeer die voller te maken.

Mijn snippet. Ben er zelf erg tevreden over. Heb inmiddels ook climax part half af. Mist nog wat drive in et midden. Maar ik laat nu alleen ff het introtje horen. (ja, er is nog niks gemastered)

Vocals - http://www.youtube.com/watch?v=ETGDPlcE-NE

Wat vinden jullie ervan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 apr 2013 00:39 

Hardtraxxer

@florian

Je vocals klinken nog beetje hol, en doe er wat reverb op :) verder doet het me denken aan "Chain Reaction - The Record Breaking", maar dat doet er niet toe :P je kick kan nog wel wat meer kracht hebben en over het algemeen wat voller qua sound :p

Hier een snippert van mijn kant :) Vanmiddag mee begonnen, moet nog wat leuks verzinnen voor in de opbouw want wist daar ff niks goeds voor :/ :P

Ongelezen bericht Geplaatst op 05 apr 2013 07:30 

Hardtraxx Elite

@florian die screech lijkt idd heel erg op TRB. Allen zit erg geen kracht in de synth.. misschien iets breder maken/layeren en wat delay?

@avix superlekker! nog heel leeg natuulijk maar als basis vind ik em vet:)
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 apr 2013 09:42 

Hardtraxxer

AvixDJ schreef:
@florian

Je vocals klinken nog beetje hol, en doe er wat reverb op :) verder doet het me denken aan "Chain Reaction - The Record Breaking", maar dat doet er niet toe :P je kick kan nog wel wat meer kracht hebben en over het algemeen wat voller qua sound :p

Hier een snippert van mijn kant :) Vanmiddag mee begonnen, moet nog wat leuks verzinnen voor in de opbouw want wist daar ff niks goeds voor :/ :P

floriandj schreef:
@DJ_Tim, lekker vrolijk melodietje, Je zal wel ff wat werk aan je kick moeten geven. Past niet helemaal bij je Synth.

@Stigmata, Mag ik eerst ff zeggen dat het hele vette vocals zijn :P probeer de vocal is te layeren en de ene net anders te pitchen. Kick past er goed bij maar je laag vind ik soft klinken. Probeer die voller te maken.

Mijn snippet. Ben er zelf erg tevreden over. Heb inmiddels ook climax part half af. Mist nog wat drive in et midden. Maar ik laat nu alleen ff het introtje horen. (ja, er is nog niks gemastered)

Vocals - http://www.youtube.com/watch?v=ETGDPlcE-NE

Wat vinden jullie ervan?

@florian Ik vind dat er lekkere geluidjes inzitten daar hou ik wel van xd Voor de rest ben ik benieuwd hoe het gaat klinken als het wat gemixt is.

@Avixdj Of je screech staat te hard, of je kick te zacht.. Ik denk dat je screech wat frequenties van je kick opslurpt..
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 apr 2013 12:59 

Hardtraxxer

thanks voor jullie reacties. @Socializerz hehe dat wist ik niet. Ik weet wel dat de vocals ook in de Alpha2 remix zit van Cocaine Motherfuckers.

@AvixDJ, lekker reverse bass. Ben benieuwd hoe de rest gaat klinken. Leuke intro

Waar halen jullie je vocals vandaan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 apr 2013 14:56 

Hardtraxxer

@Florian, Dr. Rude heeft ze ook al geript in zijn track ''Diego'' dus jij mag dat ook haha. Klinkt wel lekker, ik zou alleen je screech nog wat equalizer werk geven.

Dit heb ik vandaag een beetje uitgewerkt, bietje zomers kan geen kwaad met dit kakweer

Ongelezen bericht Geplaatst op 05 apr 2013 15:00 

Hardtraxxer

Hardphonic schreef:
@Florian, Dr. Rude heeft ze ook al geript in zijn track ''Diego'' dus jij mag dat ook haha. Klinkt wel lekker, ik zou alleen je screech nog wat equalizer werk geven.

Dit heb ik vandaag een beetje uitgewerkt, bietje zomers kan geen kwaad met dit kakweer

@Hardphonic ik zou nog wat aan je kick werken.. valt een beetje weg
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 apr 2013 16:47 

Hardtraxxer

Thanks all :) Ik zal inderdaad nog ff kijken naar de reverse bass of die niet te zacht staat etc. en verder nog wat opvullingen /effecten toevoegen :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 apr 2013 17:57 

Hardtraxxer

Intro test.
Probably my hardest kick evah lol! :D
Yes, inspired by 'The Record Braking' for the kick :)

Ongelezen bericht Geplaatst op 05 apr 2013 18:30 

Hardtraxxer

Heavy-E[NL] schreef:
Intro test.

waarom praat je engels :P
irriteer me een beetje aan je screech haha, klinkt ook vrij leeg verder..
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 apr 2013 19:08 

Hardtraxxer

Luxion schreef:
Heavy-E[NL] schreef:
Intro test.

waarom praat je engels :P
irriteer me een beetje aan je screech haha, klinkt ook vrij leeg verder..

Oh haha gewend :innocent:
Ja t is eigenlijk ook meer een kicktest en voor t idee even snel een screech overheen gegooid.
Dit is ook nog laaangg niet af hoor :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 apr 2013 21:52 

Hardtraxxer

Socializerz schreef:
@Florian, die vocals hebben headhunterz en The prophet ook al eens in een track gebruikt (Scar Ur Face volgens mij) niet echt origineel dus! Verder klinkt het wel fijn

@Avix, Je sounds en je opbouw klinken goed! Je rev bass mag wel iets harder imo

die laten we maken.. of gewoon goed zoeken op internet :p
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 apr 2013 21:55 

Hardtraxxer

Vind de kick een beetje een hinderlijke punch hebben. beetje te scherp. klank is wel fijn :D

ik verveelde me super erg.. chick heeft afgezegd -_- dus heb die 4ever lead maar eens na proberen te bouwen.
resultaat mag er wezen dacht ik voor paar minuutjes werk :D

Ongelezen bericht Geplaatst op 07 apr 2013 18:57 

Hardtraxxer

Ik beloof vanavond als ik thuis ben dat ik op de eerste afgelopen drie paginas alot veel feedback ga geven, aangezien ik niet thuis ben kan ik niks luisteren. Heb paar dagen terug ook wat gemaakt wat vinden jullie?

[zippy]http://www67.zippyshare.com/v/27218626/file.html[/zippy]

Al een oude geuploade preview, trust me ik geef echt feedback :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 apr 2013 23:21 

Hardtraxxer

k heb dit nummer eindelijk eens afgemaakt, ik had er al bijna een jaar niks meer aan gedaan. Ik denk dat dit wel m'n meest 'commerciƫle' track tot nu toe is. Feedback uiteraard welkom.

Ongelezen bericht Geplaatst op 08 apr 2013 01:04 

Hardtraxx Newbie

GlobalSoundsmedia schreef:
Vind de kick een beetje een hinderlijke punch hebben. beetje te scherp. klank is wel fijn :D

ik verveelde me super erg.. chick heeft afgezegd -_- dus heb die 4ever lead maar eens na proberen te bouwen.

Klinkt best wel nice, alleen kick springt er beetje raar uit (Ik kan niet eens fatsoenlijke kick maken dus zeg niet dat ik beter kan he :P)
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 apr 2013 08:11 

Hardtraxx Addict

Cei-Noise schreef:
k heb dit nummer eindelijk eens afgemaakt, ik had er al bijna een jaar niks meer aan gedaan. Ik denk dat dit wel m'n meest 'commerciƫle' track tot nu toe is. Feedback uiteraard welkom.

Echt een vette track!
Maar ik kan het geen hardstyle noemen, meer een soort mix van eurodance en happy hardcore ofzo ;D
Komt vooral door de kick en je melodie met veel snelle noten achterelkaar.
Wel erg leuke vocals :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 apr 2013 10:26 

Hardtraxxer

@ Cei Noise
Technisch zit het best leuk inelkaar... Maar ik vind er verder niks aan.. is ook totaal mijn stijl niet..
@ Heavy E
Die kick vind ik wel vet man! :) teminste de eerste pitch, die lage pitch is hem net niet...

Even een preview van mij nieuwste project... Ik ben van mening dat dit een van mn beste tot nu toe word...

Ongelezen bericht Geplaatst op 08 apr 2013 15:08 

Hardtraxx Newbie

Frazyr schreef:
Even een preview van mij nieuwste project... Ik ben van mening dat dit een van mn beste tot nu toe word...
Waar is de melodie?
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 apr 2013 16:27 

Hardtraxxer

Frazyr schreef:

Klinkt lekker man, lekkere zware kick erin. Kan er weinig op aanmerken, ga zo door!

Vandaag weer verder gewerkt aan een project van eerder deze week:

Ongelezen bericht Geplaatst op 08 apr 2013 17:59 

Hardtraxx Beheerder

GlobalSoundsmedia schreef:

Best lekkere kicks al zou ik je punch wat meer mid/low geven. vind hem wat te tikkerig. lead klinkt redelijk maar niet geweldig. hij is niet echt helder zegmaar. verder leuk.

Frazyr schreef:
@ Cei Noise
Technisch zit het best leuk inelkaar... Maar ik vind er verder niks aan.. is ook totaal mijn stijl niet..
@ Heavy E
Die kick vind ik wel vet man! :) teminste de eerste pitch, die lage pitch is hem net niet...

Klinkt best dik man! je kicks worden al beter :D. ik vind je sounds alleen nog wat saai en kaal hierin. ik zou ze sowieso wat dikker maken zodat er meer energie los komt. :thumbup:

Hardphonic schreef:
Frazyr schreef:

Klinkt lekker man, lekkere zware kick erin. Kan er weinig op aanmerken, ga zo door!

Vandaag weer verder gewerkt aan een project van eerder deze week:

Er zit echt heel weinig kracht in je kicks. ze lijken me ook wat 'overdistorted' omdat er niet echt een lekkere sound in zin. ik zou er sowieso meer laag/mid indoen voor een beter resultaat. je melodie pakt me niet en is wat saai. :)

==============================

Zelf ook nog wat gemaakt. het is nog wat eentonig ik weet het. maar ben er net mee begonnen.

:)
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 apr 2013 22:10 

Hardtraxxer

Hey The Venator,

Bedankt voor je comment op mijn stukkie.

Je track klinkt al aardig :) ik dacht eigenlijk tot het een house track was totdat de kick erin kwam.
Ik begrijp natuurlijk dat dit een begin is, ik denk dat als je wat aan je opbouw werkt dat het best een pakkend nummer kan zijn :) lead klinkt al best leuk, maar overheerst de kick een beetje..

succes met t verder producen van je track.

Grtz
Frazyr
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 apr 2013 22:23 

Hardtraxx Addict

Frazyr schreef:

Vet Frazyr!! Vooral de sfeer in de intro trekt me erg aan. Kicks dreunt lekker, lekker diep. Doet me een beetje denken aan Tatanka - True Story :P
Ik vind dat je sounds nog werk nodig hebben, maar de basis is echt heerlijk. In de mid intro lijkt t mij mooi als je nog meer speelt met die synth en de climax heeft nog ff een boost nodig.
Dik!!! Door gaan hiermee!
Vorige  1 ... 125, 126, 127, 128, 129, 130, 131 ... 278  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Producer's Corner