Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 119, 120, 121, 122, 123, 124, 125 ... 278  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mrt 2013 20:17 

Hardtraxx Elite

fen0m schreef:
@AvixDJ: Klinkt goed. Kick heeft alleen nog veel werk nodig. Suc6
@AFCA: leuk ideetje. Kick heeft alleen nog veel werk nodig. Melo is wel redelijk. Blijf oefenen!
@Heavy-E[NL]: Klinkt aardig. Leuk idee voor een bootleg. Ben benieuwd naar het eindresultaat.

Hier iets waar ik vandaag mee bezig ben geweest:

Break klinkt lekker. Je lead moet veel meer ge-eqt worden, want dit klinkt niet zuiver. Verder zouden pitchkicks meer bij deze melodie passen. :)

[zippy]http://www50.zippyshare.com/v/68033838/file.html[/zippy]

Ik heb eens iets anders geprobeerd, namelijk een "spoontech"stijltje. Wat vinden jullie ervan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mrt 2013 22:46 

Hardtraxx Newbie

fen0m schreef:
@AvixDJ: Klinkt goed. Kick heeft alleen nog veel werk nodig. Suc6
@AFCA: leuk ideetje. Kick heeft alleen nog veel werk nodig. Melo is wel redelijk. Blijf oefenen!
@Heavy-E[NL]: Klinkt aardig. Leuk idee voor een bootleg. Ben benieuwd naar het eindresultaat.

Hier iets waar ik vandaag mee bezig ben geweest:

@fen0m: Heel erg vette break, ik zou nog wel wat delay op je vocal zetten.
Je moet je synth wat meer EQ'en, er mag zeker nog een hoop aan hoge frequenties bij in ieder geval!

Ik heb een tijdje geleden een track gemaakt en ben benieuwd naar wat jullie er van vinden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mrt 2013 22:52 

Hardtraxx Elite

Hé bedankt voor je comment man! >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mrt 2013 23:17 

Hardtraxx Newbie

CyrilHS schreef:
Hé bedankt voor je comment man! >.<

Sorry man, had er per ongeluk overheen gekeken.
Vind dit wel echt gaaf klinken, is eens wat anders dan de normale hardstyle van tegenwoordig.
Ik ben fan van de vage geluiden die je in deze track gebruikt!
Het geheel klinkt alleen nog wel een beetje kaal, er gebeurd nog te weinig.
Misschien dat dit bij deze stijl hoort, maar dat weet ik niet!
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mrt 2013 13:20 

Hardtraxxer

@CyrilHS: bedankt voor je comment. Ik ga aan de slag met het eq-en (weinig ervaring mee) en voeg er misschien wat pitchkicks aan toe al ben ik daar niet zo'n groot fan van. Wat betreft jouw track kan ik zeggen dat de sounds goed klinken. Ben zelf totaal niet fan van die spoontech stijl, maar zie wel in dat dit potentie heeft. Verder zou de track wel wat opvulling kunnen gebruiken. Maar zoals Freek-otter zegt: het hoort er misschien wel bij?

@Freek-otter: ook bedankt voor je comment. Jouw track klinkt erg lekker. Zuivere sounds, goed gebruik van de vocal en een erg aansprekende mid intro. Je climax is helemaal in orde qua design maar is wat mij betreft wat saaier door de melodie waar ik niet zo fan van ben. Verder absoluut knap werk. Ik doe het je niet na..
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mrt 2013 13:58 

Hardtraxx Elite

Thanks heren! Heb hem al iets voller gemaakt etc. Volgens mij is Spoontech niet altijd zo vol. Verschilt per dj denk ik.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mrt 2013 20:44 

Hardtraxxer

@ Fen0m

Zeker niet slecht, maar ik vind zowel de synth als de kick nog niet af.
De kick is nog erg onafgewerkt qua eq, die kan nog veel beter... De synth vind ik ook nog erg 'digitaal'/sylentish... m.a.w met wat extra afwerking kan t wel een cool plaatje worden.
@ Heavy-e

De melo/sfeer vind ik erg vet.. De kick is echter erg onhelder en heeft nog wel wat werk nodig...

Dit is mijn projectje :) ben benieuwd of iemand mij zijn mening kan geven.
GRTZ!
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mrt 2013 21:07 

Hardtraxx Elite

Frazyr schreef:
GRTZ!

vind je screeches erg vet! misschien de kick nog iets aanpassen vind hem nog niet helemaal bij de rest van je track horen, verder klinkt het heel goed :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mrt 2013 13:32 

Hardtraxxer

[quote="Frazyr"]@ Fen0m

Zeker niet slecht, maar ik vind zowel de synth als de kick nog niet af.
De kick is nog erg onafgewerkt qua eq, die kan nog veel beter... De synth vind ik ook nog erg 'digitaal'/sylentish... m.a.w met wat extra afwerking kan t wel een cool plaatje worden.
@ Heavy-e

De melo/sfeer vind ik erg vet.. De kick is echter erg onhelder en heeft nog wel wat werk nodig...

GRTZ!
[/quoteVan mijn part veeeel meer reverb op doie screech
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mrt 2013 13:37 

Hardtraxxer

post je nu onder deze naam hetzelfde liedje als een paar posts terug? aan de link en waveform te zien... :P xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mrt 2013 13:49 

Hardtraxxer

Donderdag heb ik questmix op Qdance - Fausto's Crossover, word ook gesignt onder een label daarvan waaronder Artento Divini, audiotrics en wragg zitten.

Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mrt 2013 13:54 

Hardtraxx Elite

ReverioMusic schreef:
Donderdag heb ik questmix op Qdance - Fausto's Crossover, word ook gesignt onder een label daarvan waaronder Artento Divini, audiotrics en wragg zitten.

Leuk, geef je ook even feedback?
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mrt 2013 21:50 

Hardtraxx Beheerder

CyrilHS schreef:
ReverioMusic schreef:

Leuk, geef je ook even feedback?

Doettie toch niet. niet meer op reageren de helft hier negeert hem al.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mrt 2013 22:35 

Hardtraxxer

Venice13 schreef:
Frazyr schreef:
@ Fen0m

GRTZ!
[/quoteVan mijn part veeeel meer reverb op doie screech

Klink lekker hoor, alleen ik vind dat er niet echt een punch in de kick zit.. kan ook aan mij liggen hoor:)

Hier wat van mij!

Let op: First try!
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mrt 2013 23:21 

Hardtraxxer

Roybrussel schreef:

Hier wat van mij!

Er mag wel wat meer bass in de tail van de kick.
Verder is het een goed begin.

Ik ben zelf vandaag met een veel te blije melodie bezig geweest. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mrt 2013 15:15 

Hardtraxxer

Sicknez schreef:
Roybrussel schreef:

Hier wat van mij!

Er mag wel wat meer bass in de tail van de kick.
Verder is het een goed begin.

Ik ben zelf vandaag met een veel te blije melodie bezig geweest. :P

Hele fijne melodie man, meer mee doen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mrt 2013 18:48 

Hardtraxxer

He jongens, ik ben ook maar eens begonnen te produceren, had dit al een hele tijd geleden gemaakt maar kwam vast te zitten. Nu weer aan begonnen maar heb geen idee of ik in de juiste richting zit qua kicks en sounds.
Onthoud wel dat dit me eerste probeerseltjes zijn, en ik dit post om feedback te krijgen! Wat kan beter wat is niet goed en wat wel weer goed is.
Ik weet dat jullie hier heel kritisch zijn dus daarom lijkt dit me de juiste plek :)

Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mrt 2013 18:00 

Hardtraxxer

SiweZ schreef:
He jongens, ik ben ook maar eens begonnen te produceren, had dit al een hele tijd geleden gemaakt maar kwam vast te zitten. Nu weer aan begonnen maar heb geen idee of ik in de juiste richting zit qua kicks en sounds.
Onthoud wel dat dit me eerste probeerseltjes zijn, en ik dit post om feedback te krijgen! Wat kan beter wat is niet goed en wat wel weer goed is.
Ik weet dat jullie hier heel kritisch zijn dus daarom lijkt dit me de juiste plek :)

Niemand? :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mrt 2013 18:21 

Hardtraxx Elite

SiweZ schreef:

Eerst feedback geven op andere voordat je zelf iets post. Zo krijg je dus ook geen feedback.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mrt 2013 18:57 

Hardtraxxer

CyrilHS schreef:
SiweZ schreef:

Eerst feedback geven op andere voordat je zelf iets post. Zo krijg je dus ook geen feedback.

Hoe kan ik nou feedback geven terwijl ik zelf over me eigen tracks nog feedback nodig heb ?
Ik zei ook dat dit me eerste probeerseltjes zijn, het enigste wat ik kan zeggen over anderen is wat IK beter vind klinken, maargoed of dat serieus genomen word door iemand die zelf ook weinig verstand van produceren heeft is de vraag
Tuurlijk zou ik wat feedback doen als ik dingen luister, maar dit is het eerste wat ik in dit topic post, een test/snippet dus zoals de titel al aangeeft ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mrt 2013 20:40 

Hardtraxxer

Cruelty schreef:
Je kunt toch wel zeggen wat van iemand anders beter kan?

Zeker kan dat, en dat zou ik ook heus wel eens doen ;) Daarom mag ik toch wel vragen om kritiek en verbeteringen op mijn stuk?
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mrt 2013 20:57 

Hardtraxxer

Cruelty schreef:
Cruelty schreef:
Hier iets met weer een nieuwe kick en een nieuwe snare. :D

Klinkt best vet! Misschien zou het nog iets beter klinken als die reversed snare wat zachter is, nu trekt die iets teveel de aandacht imo.

Edit: Kan trouwens ook aan mijn baggere headset liggen, kan op dit moment niet op mijn speakers luisteren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mrt 2013 22:26 

Hardtraxxer

Zeker ;)
Back ot. Zou dat van jou eerst even luisteren straks, zit nu op me telefoon dus kan er niks mee. Als ik op goed geluid kan luisteren zou ik je feedback doen
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mrt 2013 13:51 

Hardtraxxer

@Frazyr: klinkt goed. Lekkere screeches en vocal. Kick mag/moet echt krachtiger.

@Sicknezz: Melodie is idd erg blij. Voor de liefhebber prima. Kick klinkt wel aardig al is je tok een beetje teveel op de voorgrond.

@Siwez: het idee achter je track is leuk en best raw. De uitwerking is natuurlijk lastiger en dat hoor je ook wel terug in je sounds. De kick kan werk gebruiken. Probeer hem wat voller en krachtiger te maken. Verder kan je een goeie raw synth toevoegen. Dat maakt het af. Succes!

@Cruelty: goeie snare en kick wat mij betreft. Wou dat ik zo'n kick kon maken :). Teach me! ;)

Hier iets van mijn kant:

Zelfde vocals van B-Front & Cryspis - Universe, maar ik vond ze er goed bij passen en kwam ze toevallig tegen.

En nog een projectje:

Thx in advance voor de feedback :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mrt 2013 15:08 

Hardtraxx Elite

@fen0m Zoals ik al eerder zei, probeer eens je kick te pitchen op de melodie. Nu klinkt het eentonig en minder mooi. Verder goed werk. :)
Vorige  1 ... 119, 120, 121, 122, 123, 124, 125 ... 278  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Producer's Corner