Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 118, 119, 120, 121, 122, 123, 124 ... 278  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mrt 2013 14:06 

Hardtraxxer

@Sjobie, Kick mag nog wat krachtiger en de sounds zijn een beetje random qua plek. Beetje irritant imo.

@DJAnaturalix, dikke lead, damnnn. Kick heeft nog heel wat werk nodig. Er zit nu heeel veel hoog en weinig kracht in.

@ReverioMusic, klinkt erg lekker, ben benieuwd.

Ik heb een melodietje gemaakt, wat vinden jullie ervan?

[zippy]http://www3.zippyshare.com/v/57617452/file.html[/zippy]
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mrt 2013 23:45 

Hardtraxx Newbie

@ROD gooi is wat reverb op je lead :lol: Verder klinkt het lekker duister alleen heeft je kick een overload aan bass :)

@Socializerz Ook lekker duister alleen klinkt het wat leeg :p probeer het wat op te vullen met bijvoorbeeld een choir, en je kick heeft goeie maar ook minder goeie frequenties, probeer de slechte eruit te pikken met een equalizer :thumbup:

Ben verder gegaan met het uitwerken van me remix :-)

Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mrt 2013 21:16 

Hardtraxxer

@DJAnaturalix klinkt goed maar de kick klinkt alsof het los zit, zit een soort "echo punch?" in. als je begrijpt wat ik bedoel.

Ik ben ergens mee begonnen maar produce zelf niet dagelijks.
Mijn eigen kick heb ik nog niet kunnen maken en heb daarvoor (op dit moment) een sample gebruikt. Dat is ook de enige sample. Graag jullie comentaar ^^

Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mrt 2013 21:21 

Hardtraxxer

Ik had de channel van mijn kick uitstaan :$ is nu verandert
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2013 01:10 

Hardtraxx Newbie

Hey mensen,
Ik ben pas net echt bezig met producen en heb al meerdere projecten gehad die niet wouden slagen,
Nu ben ik bezig met een nieuwe track en heb de intro zo goed als af.
er s nog geen mastering etc gebeurd maar was wel beniewt wat jullie er van vinden hoor jullie comment graag.

p.s tips & tricks are welcome :D

alvast bedankt! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2013 14:40 

Hardtraxx Newbie

Socializerz schreef:
Pff dikke kick kerel! Screech klinkt ook lekker!

thanks, ik doe m'n best haha :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2013 14:42 

Hardtraxx Newbie

Cruelty schreef:
PledgedPanic schreef:
\

Ik vind de kick niet veel kracht hebben en de screech klinkt me nog iets te square achtig :P.

Ok thanks voor de feedback, onhoud wel datik pas z'n 5 a 6 maanden bezig ben en ik nog vollop in de leer ben haha.
maar al met al vind ik het persoonlijk mniet verkeerd klinken voor mijn eerste echte werkende project
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2013 15:23 

Hardtraxxer

PledgedPanic schreef:
Cruelty schreef:
PledgedPanic schreef:
\

Ik vind de kick niet veel kracht hebben en de screech klinkt me nog iets te square achtig :P.

Ok thanks voor de feedback, onhoud wel datik pas z'n 5 a 6 maanden bezig ben en ik nog vollop in de leer ben haha.
maar al met al vind ik het persoonlijk mniet verkeerd klinken voor mijn eerste echte werkende project

dat hoeven wij niet te onthouden hoor? jij komt hier feedback vragen. wat interesseert ons het dat je nogmaar 5 maanden bezig bent :P ?? kom dan geen feedback vragen ;)

Je kick heeft idd niet veel kracht zoals al gezegd is. werk alles gewoon wat meer uit en neem er de tijd voor. idee is wle leuk opzich.

[zippy]http://www38.zippyshare.com/v/88488733/file.html[/zippy]
hier ben ik afgelopen week mee bezig geweest. ben er nog lang niet tevreden over. tis nog een soort van concept :P veel dingen wil ik nu alweer anders!
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2013 16:38 

Hardtraxxer

TunerFM: kick komt er niet helder uit. hoor namelijk alleen een soort van snare. vocals zijn wel echt vet ! waar vandaan als ik mag weten? :P

GlobalSoundsmedia: heeft wel iets, kick klinkt wel vet heeft nog wel werk nodig. melodie zou ik layeren en misschien een andere synth

knipseltje van mij :

Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2013 16:56 

Hardtraxxer

Hoe krijgen jullie het voor elkaar om er voor te zorgen dat je de synth en de kick allebij goed hoort, bij mij mij hoor ik de kick niet echt heel duidelijk. Alleen als ik de synth veel zachter als de kick zet.

Oja en de synth kraakt ook nogal als ik de kick aan zet. Heb de buffer length al helemaal naar rechts staan maar dat helpt niet helemaal.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2013 17:02 

Hardtraxx Newbie

onze 1e productie , althans een stukje ..

http://www11.zippyshare.com/v/86988808/file.html
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2013 17:52 

Hardtraxxer

@Rummeltje: Ik was Crysis 3 aan het spelen en toen kwam het intro van het spel, dat is de vocal die vond ik echt gruwelijk :cool: Kick heb je helemaal gelijk in dat is het volgende waar ik aan wil gaan werken.
Jou melody is echt lekker om naar te luister ik houw er wel van. Doet me denken aan paar jaar terug hardstyle:P

@Duitendiefjez: Kick klinkt lekker hard maar de screetch komt er minder goed boven uit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2013 21:18 

Hardtraxx Newbie

PledgedPanic schreef:
Hey mensen,
Ik ben pas net echt bezig met producen en heb al meerdere projecten gehad die niet wouden slagen,
Nu ben ik bezig met een nieuwe track en heb de intro zo goed als af.
er s nog geen mastering etc gebeurd maar was wel beniewt wat jullie er van vinden hoor jullie comment graag.

Thnxs voor de feedback.
Stel ik erg op prijs.
Hoe meer meningen van mensen en feedback hoe beter! :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mrt 2013 12:09 

Hardtraxxer

Eerst feedback op anderen leveren alvorens zelf wat te kunnen verwachten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mrt 2013 19:05 

Hardtraxxer

De Duitendiefjez schreef:

Het klinkt heel erg amateuristisch, dus ik zal proberen de belangrjike punten als feedback te leverne :)
1. Je intro slaat niet echt ergens op en duurt veeeeeeel te lang (dat geld), misschien is het leuker met een pad of synth of arp eronder ofzo.
2. Alles gaat van de hak op de tak, te random.
3. 20sec-30sec is leuke melody en lead die compleet verwoest word door de valse chaos die erna komt. Gebruikt GJ-tune is om te kijken in welke maat je kick zit en hem zo kan afstemmen op je bassline in je melody!

Dat was het!

Dit is mijn laatste track, het is een preview:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mrt 2013 12:09 

Artiest

noxit15 schreef:
De Duitendiefjez schreef:

Het klinkt heel erg amateuristisch, dus ik zal proberen de belangrjike punten als feedback te leverne :)
1. Je intro slaat niet echt ergens op en duurt veeeeeeel te lang (dat geld), misschien is het leuker met een pad of synth of arp eronder ofzo.
2. Alles gaat van de hak op de tak, te random.
3. 20sec-30sec is leuke melody en lead die compleet verwoest word door de valse chaos die erna komt. Gebruikt GJ-tune is om te kijken in welke maat je kick zit en hem zo kan afstemmen op je bassline in je melody!

Dat was het!

Dit is mijn laatste track, het is een preview:

Klinkt goed! :) alleen de kick ben ik niet zo'n fan van, verder goeie sounds. En ik vind het een beetje storend dat het stukje op 1:14 opeens 1/4 maat is en de rest van de intro 1/3. Misschien kun je ook nog iets meer varieren met de fx kicks, ik hoor nu steeds dezelfde ;)

Hier een nieuwe snippet van mij:

[zippy]http://www4.zippyshare.com/v/96499377/file.html[/zippy]
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mrt 2013 14:12 

Hardtraxxer

@Korey Aan de kick moet nog veel gewerkt worden en de lead kan wel iets fatter gemaakt worden.
De opbouw vind ik wel netjes;)

Ik heb eerlijk gezegt nog niet echt feedback gehad van iets wat ik gepost heb dus ik zet em opnieuw neer :)

Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mrt 2013 14:23 

Hardtraxxer

@TunerFM leuke sounds ! alleen je kick mag wel wat harder staan :-)

Hier free release van de remix van stardust :) (dit's me nieuwe alias btw)

Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mrt 2013 14:46 

Hardtraxx Beheerder

TunerFM schreef:
@Korey Aan de kick moet nog veel gewerkt worden en de lead kan wel iets fatter gemaakt worden.

Ik heb eerlijk gezegt nog niet echt feedback gehad van iets wat ik gepost heb dus ik zet em opnieuw neer :)

Leuke sounds. alleen wel even eigen kicks gaan maken.. samples kicks houden we niet van hier. zeker niet als je het er niet bij verteld.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mrt 2013 14:54 

Hardtraxxer

The Venator schreef:
TunerFM schreef:

Leuke sounds. alleen wel even eigen kicks gaan maken.. samples kicks houden we niet van hier. zeker niet als je het er niet bij verteld.

Ik heb het wel zeker verteld in mijn vorige bericht ( en in de soundcloud beschrijving ). Ik heb gister avond me hele avond besteed aan Tutorials om kicks te maken en heb weer wat bij geleerd;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mrt 2013 15:47 

Hardtraxxer

Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mrt 2013 16:09 

Hardtraxx Beheerder

TunerFM schreef:
The Venator schreef:
TunerFM schreef:

Ik heb het wel zeker verteld in mijn vorige bericht ( en in de soundcloud beschrijving ). Ik heb gister avond me hele avond besteed aan Tutorials om kicks te maken en heb weer wat bij geleerd;)

Ah oke niet gezien :P succes verder.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mrt 2013 17:01 

Hardtraxxer

Dimitri Vegas, Moguai and Like Mike - Mammoth (Heavy Energizer Bootleg)
Work in progress (preview)

Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mrt 2013 18:55 

Hardtraxxer

@AvixDJ: Klinkt goed. Kick heeft alleen nog veel werk nodig. Suc6
@AFCA: leuk ideetje. Kick heeft alleen nog veel werk nodig. Melo is wel redelijk. Blijf oefenen!
@Heavy-E[NL]: Klinkt aardig. Leuk idee voor een bootleg. Ben benieuwd naar het eindresultaat.

Hier iets waar ik vandaag mee bezig ben geweest:

Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mrt 2013 19:23 

Hardtraxxer

Socializerz schreef:
AvixDJ schreef:
(dit's me nieuwe alias btw)

Wat was je oude alias dan?

"Anaturalix", Maar die was gwn te moeilijk om uit te spreken etc :p
Vorige  1 ... 118, 119, 120, 121, 122, 123, 124 ... 278  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Producer's Corner