Sicknez, ik vind je kick nu wat te veel mid hebben. Je oudere kick was veel scherper, veel netter.
Punch overstuurd hard en heeft weinig bass eronder liggen. Dat maakt dat ie zo vreemd klinkt

floriandj, niet slecht voor een eerste werk! Afmix is niet super maar klinkt zeker niet verkeerd.
Kick heeft wat te veel laag, overstuurd de rest. En de punch staat te luid. Probeer dat eerst eens te fixen

imation, VEEL te veel hoog. Je EQ doet zowat pijn aan m'n oren. Alles is veeeel te schel.
TheChaosRulerz, @ Our World. Doe je netjes! Voor zover ik kan horen klopt de melo precies. Synth is wat dunnetjes overigens. Nu vind ik de kick van het origineel niks en ik meot zeggen, als je afmix 100% zou zijn klinkt die van jou beter

@Confuse, Snaredrum staat te luid. Synth is lekekr maar weer wat dunnetjes. Verder niks op aan te merken.
@ Authentic. Je kick klinkt erg professioneel. Ik zou er wel een track mee uit durven te brengen als je kijkt naar de gemiddelde rommel die langskomt op DanceTraxx enz. Melodie doet me wel ergens aan denken en ben niet weg van de synth die je gebruikt. Melo is verder wel goed hoor

Vritzy, vind je kick veel te hol klinken. Opbouw van de track is vreder prima in orde imo.
Ben zelf maar weer eens verder gegaan met een oud project. Van die remix contest van bioweapon oid. Oncoming Storm.
Ik weet dat de EQ van de vocals niet klopt, moet ik nog fixen

Voor de rest, op en aanmerkingen plz?