Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 117, 118, 119, 120, 121, 122, 123 ... 278  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 feb 2013 23:28 

Hardtraxxer

@TheChaosRulerz
Vette screech (misschien iets te veel delay?)

@state91
Idee is vet, ik vind alleen het effect op de vocal wat minder.

Hier ben ik momenteel mee bezig.

Ongelezen bericht Geplaatst op 23 feb 2013 02:18 

Artiest

Vind die van Ralfnl en die hierboven erg goed gelukt.

ben zelf bezig geweest met stukje drum and bass en heb me daarbij beetje laten inspireren door Netsky. Mensen die hier wat feedback op kunnen geven?

http://www24.zippyshare.com/v/39677967/file.html
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 feb 2013 19:48 

Hardtraxxer

@Vritzy klinkt goed! :) alleen de kick is niet echt mijn ding :P
@sjuul sorry vind er niet veel aan :( je sounds klinken heel dof en amateuristisch.

Hier mijn nieuwe melodie :)

[zippy]http://www43.zippyshare.com/v/63749589/file.html[/zippy]

Het gaat om de melodie :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 feb 2013 20:41 

Hardtraxx Newbie

Thanks voor de feedback.

@GlobalSoundsmedia Klinkt vet wat je gemaakt hebt! alleen je bent bij het pitchen vergeten je kick de zelfde lengte te maken als het orgineel, is heel storend nu.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 feb 2013 20:27 

Artiest

Authentic schreef:
sorry vind er niet veel aan :( je sounds klinken heel dof en amateuristisch.

Hier mijn nieuwe melodie :)

[zippy]http://www43.zippyshare.com/v/63749589/file.html[/zippy]

Het gaat om de melodie :P

mmh ja moet zeggen dat het in m'n project wat zuiverder klinkt dan wanneer het gebounced is. Misschien moet ik er wat meer laag uit halen?
en ja amateuristisch, ik ben ook pas 6 maand bezig dus het professionele komt met de tijd wel hoop ik hehe.

Over jouw test:
Vind de melodie wel redelijk, maar nog niet echt pakkend. misschien met een andere sound?? en iets creatiever er mee spelen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 feb 2013 22:19 

Hardtraxxer

Vritzy schreef:
@TheChaosRulerz
Vette screech (misschien iets te veel delay?)

@state91
Idee is vet, ik vind alleen het effect op de vocal wat minder.

Hier ben ik momenteel mee bezig.

Zoals Authentic al zij, klinkt goed.
Maar ik zou nog wel ff verder werken aan je kick.
Daarnaast misschien wat meer Reverb in sommige synths (Niet van je kick).

Ik ben ook weer een paar dagen bezig geweest.
Ik heb mijn kick verbeterd, maar ik ben zelf nog niet helemaal weg van de punch.
Wat vinden jullie ervan? :)

Ongelezen bericht Geplaatst op 26 feb 2013 22:23 

Hardtraxx Newbie

@Sicknez: Vind het wel wat vrolijks hebben , alleen mag de lead sound wel wat dikker.

Hier een melody remake van Outlander's "Our World".
Vind het 1 van de vetste melody's van de laatste tijd!.

En een stukje B-Front - Confuse:

Ongelezen bericht Geplaatst op 27 feb 2013 01:57 

Hardtraxxer

@TheChaosRulerz, kicks klinken prima!
Zou je melodieën nog even een layer bij doen.
Klinkt nog wat leeg.

Ben ook weer met een nieuw stukje bezig:

[zippy]http://www64.zippyshare.com/v/33134037/file.html[/zippy]
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 feb 2013 14:23 

Hardtraxxer

@TheChaosRulerz Op mijn monitors klinken je kicks niet bepaald goed. En dan kijk ik naar je Laag kant. Probeer je laag wat op te krikken. kicks opslitsen en lekker met de EQ spelen.

@Imation Lekker simpele opbouw naar je kick, beetje pads en dan wat kleine aanslagen op een synth(hou ik wel van.) Je kicks daar integen net als bij TheChaosRulerz klinkt het laag niet echt. Je Mid/Hoog(tok) springt er ook niet uit. Daaromheen klinkt het wel vet. Less is More

Hieronder denk ik mijn allereerste track. Wat vinden jullie ervan? Nog kleine ideeën op bepaalde plekjes? laat maar weten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 feb 2013 14:46 

Hardtraxxer

floriandj schreef:
@TheChaosRulerz Op mijn monitors klinken je kicks niet bepaald goed. En dan kijk ik naar je Laag kant. Probeer je laag wat op te krikken. kicks opslitsen en lekker met de EQ spelen.

@Imation Lekker simpele opbouw naar je kick, beetje pads en dan wat kleine aanslagen op een synth(hou ik wel van.) Je kicks daar integen net als bij TheChaosRulerz klinkt het laag niet echt. Je Mid/Hoog(tok) springt er ook niet uit. Daaromheen klinkt het wel vet. Less is More

Hieronder denk ik mijn allereerste track. Wat vinden jullie ervan? Nog kleine ideeën op bepaalde plekjes? laat maar weten.

Je zit in de goede richting met je kick, maar de punch is te plat en er moet meer distortion in je kick.
Wanneer je kick af is zou ik hem gaan samplen in Kontakt 4.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 feb 2013 15:02 

Hardtraxx Addict

Sicknez, ik vind je kick nu wat te veel mid hebben. Je oudere kick was veel scherper, veel netter.
Punch overstuurd hard en heeft weinig bass eronder liggen. Dat maakt dat ie zo vreemd klinkt :)

floriandj, niet slecht voor een eerste werk! Afmix is niet super maar klinkt zeker niet verkeerd.
Kick heeft wat te veel laag, overstuurd de rest. En de punch staat te luid. Probeer dat eerst eens te fixen :)

imation, VEEL te veel hoog. Je EQ doet zowat pijn aan m'n oren. Alles is veeeel te schel.

TheChaosRulerz, @ Our World. Doe je netjes! Voor zover ik kan horen klopt de melo precies. Synth is wat dunnetjes overigens. Nu vind ik de kick van het origineel niks en ik meot zeggen, als je afmix 100% zou zijn klinkt die van jou beter :)
@Confuse, Snaredrum staat te luid. Synth is lekekr maar weer wat dunnetjes. Verder niks op aan te merken.

@ Authentic. Je kick klinkt erg professioneel. Ik zou er wel een track mee uit durven te brengen als je kijkt naar de gemiddelde rommel die langskomt op DanceTraxx enz. Melodie doet me wel ergens aan denken en ben niet weg van de synth die je gebruikt. Melo is verder wel goed hoor :)

Vritzy, vind je kick veel te hol klinken. Opbouw van de track is vreder prima in orde imo.

Ben zelf maar weer eens verder gegaan met een oud project. Van die remix contest van bioweapon oid. Oncoming Storm.

Ik weet dat de EQ van de vocals niet klopt, moet ik nog fixen :P Voor de rest, op en aanmerkingen plz?
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 feb 2013 16:07 

Hardtraxxer

Thanks voor de feedback. Vind zelf persoonlijk de kick wel lekker stevig. Misschien kwestie van smaak. Met de mastering moet ik nog flink wat dingetjes eruit halen. Hoe zien jullie het liefst je kick? (voorbeeld track misschien even posten, zit veel verschil in kicks namelijk. De kicks van Delete zijn heel anders dan die van The Machine maar beide zijn super dik.)
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 feb 2013 17:08 

Hardtraxxer

Thund3R schreef:
Sicknez, ik vind je kick nu wat te veel mid hebben. Je oudere kick was veel scherper, veel netter.
Punch overstuurd hard en heeft weinig bass eronder liggen. Dat maakt dat ie zo vreemd klinkt :)

floriandj, niet slecht voor een eerste werk! Afmix is niet super maar klinkt zeker niet verkeerd.
Kick heeft wat te veel laag, overstuurd de rest. En de punch staat te luid. Probeer dat eerst eens te fixen :)

imation, VEEL te veel hoog. Je EQ doet zowat pijn aan m'n oren. Alles is veeeel te schel.

TheChaosRulerz, @ Our World. Doe je netjes! Voor zover ik kan horen klopt de melo precies. Synth is wat dunnetjes overigens. Nu vind ik de kick van het origineel niks en ik meot zeggen, als je afmix 100% zou zijn klinkt die van jou beter :)
@Confuse, Snaredrum staat te luid. Synth is lekekr maar weer wat dunnetjes. Verder niks op aan te merken.

@ Authentic. Je kick klinkt erg professioneel. Ik zou er wel een track mee uit durven te brengen als je kijkt naar de gemiddelde rommel die langskomt op DanceTraxx enz. Melodie doet me wel ergens aan denken en ben niet weg van de synth die je gebruikt. Melo is verder wel goed hoor :)

Vritzy, vind je kick veel te hol klinken. Opbouw van de track is vreder prima in orde imo.

Ben zelf maar weer eens verder gegaan met een oud project. Van die remix contest van bioweapon oid. Oncoming Storm.

Ik weet dat de EQ van de vocals niet klopt, moet ik nog fixen :P Voor de rest, op en aanmerkingen plz?

Thanks voor je feedback, ik ga er mee aan de slag. :)
Wat jou kick betreft, hij klinkt heel goed.
Maar ik zou wel wat meer bass in de tail stoppen. ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 feb 2013 17:53 

Hardtraxx Newbie

@ Thunder
Vind de mix mooi clean, dat is netjes.
Sfeer in het begin intro is ook mooi gedaan, hou ik wel van!.
Bass mag van mij wel wat langer doorlopen zeg maar...
succes

preview van mn laatste track:
https://www.youtube.com/watch?v=07BtQa-x0-8
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 feb 2013 11:01 

Hardtraxx Newbie

Wat vinden jullie van onze remix van een Trance liedje? We behielden de trancy stijl van de melodie en maakte dan ook de hele track in deze stijl. Feedback is welkom! :)

Anaxibia

Ongelezen bericht Geplaatst op 28 feb 2013 18:15 

Hardtraxxer

@ Soulshock, dit klinkt nice man! lekker agressief intro sounds! Hoor ik daar dragon roars? en dan nog een dikke kick, ik ben heeeeel jaloes xd
Hele goede melo daarna ook! als deze track af is zou ik hem zeker meteen meenemen :thumbsup: vind hem supernice! jammer dat het een preview is ;)

@ Anaxibia, wow ik heb je naam echt wel drie keer moeten lezen voordat ik m goed uit kon spreken :P
Dat trancestuk vond ik best tof klinken, je moet nog wel wat aan die kick doen, die klinkt niet altijd (eigenlijk de hele tijd) niet strak en die drukt voor mn gevoel het melodietje weg, wat heel zonde is want het is echt een vette melo! de outtro vind ik ook wel tof

Ik ben zelf ook bezig geweest met wat, op één of andere manier kan ik er maar geen vette kick bij maken... Ik ben wel tevreden over de klankkleur (kortgezegd de toonhoogte) maar nog niet over de punch en de verloop van de bass. Als ik de kick in een spectrum analyzer bekijk zie ik ook dat er rond de 1.12 een omdraaing is in het geluidsspectrum misschien dat dat die niet vette bas veroorzaakt?

De 2e lead heb ik gemaakt met mn MicroKorg (net gekocht :drool: ) en die screeches zijn een combi tussen een sylenth1 screech die ik heb gemaakt en een screech van mn MK.

Ik zou hier wel heel graag comments en tips op ontvangen, aangezien ik elke track dikker en nog vetter wil maken :clap: . Ik weet dat ik nog lang niet zo goed ben als de meeste van jullie maar comments zouden natuurlijk erg helpen :P

Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mrt 2013 20:14 

Hardtraxxer

Boelie-beatz schreef:
@ Soulshock, dit klinkt nice man! lekker agressief intro sounds! Hoor ik daar dragon roars? en dan nog een dikke kick, ik ben heeeeel jaloes xd
Hele goede melo daarna ook! als deze track af is zou ik hem zeker meteen meenemen :thumbsup: vind hem supernice! jammer dat het een preview is ;)

@ Anaxibia, wow ik heb je naam echt wel drie keer moeten lezen voordat ik m goed uit kon spreken :P
Dat trancestuk vond ik best tof klinken, je moet nog wel wat aan die kick doen, die klinkt niet altijd (eigenlijk de hele tijd) niet strak en die drukt voor mn gevoel het melodietje weg, wat heel zonde is want het is echt een vette melo! de outtro vind ik ook wel tof

Ik ben zelf ook bezig geweest met wat, op één of andere manier kan ik er maar geen vette kick bij maken... Ik ben wel tevreden over de klankkleur (kortgezegd de toonhoogte) maar nog niet over de punch en de verloop van de bass. Als ik de kick in een spectrum analyzer bekijk zie ik ook dat er rond de 1.12 een omdraaing is in het geluidsspectrum misschien dat dat die niet vette bas veroorzaakt?

De 2e lead heb ik gemaakt met mn MicroKorg (net gekocht :drool: ) en die screeches zijn een combi tussen een sylenth1 screech die ik heb gemaakt en een screech van mn MK.

Ik zou hier wel heel graag comments en tips op ontvangen, aangezien ik elke track dikker en nog vetter wil maken :clap: . Ik weet dat ik nog lang niet zo goed ben als de meeste van jullie maar comments zouden natuurlijk erg helpen :P

Hey man als ik jou was zou ik bij het begin beginnen met het produceren van muziek. Als ik jou was zou ik wat tutorial opzoeken over Equalizsers en mixdown van je track. ;) Hierdoor zullen je geluiden uiteindelijk glashelder kunnen klinken en duidelijk uit de verf komen! Nu is het nogal een grote chaos kwa volumes en tonen die willekeurig langskomen ;)

Dit is mijn laatste track waar ik mee bezig ben, ik zal nog wat FX kicks toevoegen en eventueel wat meer percussie, maar dat kijk ik nog even aan!
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mrt 2013 11:59 

Hardtraxxer

@Noxit DUDE nough said :P dit is ook slechts een preview waar ik max 2 1/2 uur in heb zitten het sounddesign had ik voor een groot deel al gedaan xD Vandaar dat de equalisatie van veel sporen nog niet is gedaan. En een mixdown in een test track? daar begin ik niet aan xd dat bewaar ik wel de main forum over eigen producties. Mijn bedoeling was alleen om de track "an sich" ff te laten horen en graag wat comments te ontvangen over verbeteringen qua opbouw en tonaliteit, aangezien ik zelf meer into Tekno en House ben qua producties(daar is dit forum voor toch?)

Anyway ik heb iig wel op deze manier naar jouw track geluisterd. Je eerste part doet me denken aan een track van crypsis ( staat iig op t album cryptology weet ff niet welke track precies) lekker, ik vind het 2e stuk alleen nog niet "spannend" genoeg naar mijn smaak, je zegt zelf al dat je wt fx-kicks en percussie gaat toevoegen, dan zal waarschijnlijk al flink schelen. misschien een gelijksoortig ritme (dus niet dezelfde trommeltjes) als in africa voor een opbouw naar een main part?
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mrt 2013 13:15 

Hardtraxxer

Boelie-beatz schreef:
@Noxit DUDE nough said :P dit is ook slechts een preview waar ik max 2 1/2 uur in heb zitten het sounddesign had ik voor een groot deel al gedaan xD Vandaar dat de equalisatie van veel sporen nog niet is gedaan. En een mixdown in een test track? daar begin ik niet aan xd dat bewaar ik wel de main forum over eigen producties. Mijn bedoeling was alleen om de track "an sich" ff te laten horen en graag wat comments te ontvangen over verbeteringen qua opbouw en tonaliteit, aangezien ik zelf meer into Tekno en House ben qua producties(daar is dit forum voor toch?)

Anyway ik heb iig wel op deze manier naar jouw track geluisterd. Je eerste part doet me denken aan een track van crypsis ( staat iig op t album cryptology weet ff niet welke track precies) lekker, ik vind het 2e stuk alleen nog niet "spannend" genoeg naar mijn smaak, je zegt zelf al dat je wt fx-kicks en percussie gaat toevoegen, dan zal waarschijnlijk al flink schelen. misschien een gelijksoortig ritme (dus niet dezelfde trommeltjes) als in africa voor een opbouw naar een main part?

Okay sorry man dan heb ik je niet goed begrepen, mijn tip is wel om hier dingen te laten horen die wel een soort van aantoonbaar zijn, anders kunnen we er vrij weinig over zeggen! :P

En bedankt voor je feedback man, dat waardeer ik! :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mrt 2013 20:00 

Hardtraxxer

Anaxibia schreef:
Wat vinden jullie van onze remix van een Trance liedje? We behielden de trancy stijl van de melodie en maakte dan ook de hele track in deze stijl. Feedback is welkom! :)

Anaxibia

Ik zou de kick gewoon houden zoals die op 2:08.
Dat Distortion geluid wat je hoort op 2:22 geeft niet echt een positieve bijdrage aan het nummer.
Maar dat stuk tussen 2:08 en 2:22 vind ik heel nice :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mrt 2013 18:42 

Hardtraxxer

Heb net drumazon gedownload. Maar als ik het opstart hoe kan ik er voor zorgen dat ik gewoon 1 beat zegmaar krijg en niet 8 verschillende achter elkaar, als je snapt wat ik bedoel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mrt 2013 18:48 

Hardtraxxer

Oh verkeerde topic, sorry :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mrt 2013 23:11 

Hardtraxx Veteran

@ Thund3R
Je kick klinkt wat dof en staat wat hard tegen t.o.v. de rest van je track, verder kan dit wel wat worden. :thumbup:

@ Anaxibia
Die eerste kick zou ik inderdaad houden maar ik zou hem wel langer maken.
Pitchen is ook zo hoog dat het niet meer mooi is. :P
Verder is dat trance idee wel leuk, alleen wat eentonig. :thumbup:

Hier weer eens een keer wat van mijn kant, een kleine snippet:
http://www71.zippyshare.com/v/527056/file.html
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mrt 2013 00:21 

Hardtraxx Newbie

@Sjobie je kick kan nog wat werk gebruiken, verder vind ik je sounds goed klinken alleen zijn ze soms een beetje moeilijk te volgen :p

Ben beetje bezig met melodie van noisecontrollers - stardust, Ga er remix van maken denk ik :)

Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mrt 2013 09:25 

Hardtraxxer

Bezig geweest met een Remix voor Kubus dat echt op een heel dik label uitgaat komen binnenkort.

Daarnaast ben ik bezig geweest met een afrojack hitje, heb de melodie gespeeld en af de climax is nog in progress maar dat word echt baas!

Vorige  1 ... 117, 118, 119, 120, 121, 122, 123 ... 278  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Producer's Corner