Je afmix is gewoon zwaar slecht en alles overstuurd.
Werk hier eerst eens aan.
Nope.Thund3R wrote:Je afmix is gewoon zwaar slecht en alles overstuurd.
je afmix is wel erg hard wat heel slecht is, dit kan absoluut niet door soundcloud komen, oversturen kan soundcloud ook niet doen tenzij je de mix te hard heb staan zoals nu.Heavy-E[NL] wrote:Nope.Thund3R wrote:Je afmix is gewoon zwaar slecht en alles overstuurd.
Hm, kijk eerst maar andere nummers op soundcloud, daar hoef ik niet aan te werken.
Maar had wat foutjes gemaakt met EQ's in deze 2 projecten
Maar verschil tussen soundcloud en de versie op mn pc is ook echt bizar groot
kloptR-shot wrote:je afmix is wel erg hard wat heel slecht is, dit kan absoluut niet door soundcloud komen, oversturen kan soundcloud ook niet doen tenzij je de mix te hard heb staan zoals nu.Heavy-E[NL] wrote:Nope.Thund3R wrote:Je afmix is gewoon zwaar slecht en alles overstuurd.
Hm, kijk eerst maar andere nummers op soundcloud, daar hoef ik niet aan te werken.
Maar had wat foutjes gemaakt met EQ's in deze 2 projecten
Maar verschil tussen soundcloud en de versie op mn pc is ook echt bizar groot
Inspiratie van Adrenalize?R-shot wrote:Hier een nieuw stukkie dat ik heb gemaakt!
View on SoundCloud
dat met die klok tikkend had ik al vorig jaar met een andere track gedaan, en wou nu een tijd thema in me track zegmaar dus nogmaals gebruikt haha. het klopt idd wel dat adrenalize het ook heb gebruiktHeavy-E[NL] wrote:Inspiratie van Adrenalize?R-shot wrote:Hier een nieuw stukkie dat ik heb gemaakt!
View on SoundCloud![]()
Klinkt erg goed, alleen je lead mag nog iets voller
Haha okeeR-shot wrote:dat met die klok tikkend had ik al vorig jaar met een andere track gedaan, en wou nu een tijd thema in me track zegmaar dus nogmaals gebruikt haha. het klopt idd wel dat adrenalize het ook heb gebruiktHeavy-E[NL] wrote:Inspiratie van Adrenalize?R-shot wrote:Hier een nieuw stukkie dat ik heb gemaakt!
View on SoundCloud![]()
Klinkt erg goed, alleen je lead mag nog iets voller
Lekker stukje, heerlijke melodie daar hou ik vanR-shot wrote:Hier een nieuw stukkie dat ik heb gemaakt!
View on SoundCloud
Klinkt lekkerROD wrote:@Napalm, on this forum we comment on others before showing what we made ourselves. Well, your track isn't that good yet, the sounds are kinda random, the kick needs work, the lead is not very nice, but if you keep on working on it you'll get there eventually.
@Sicknez, ik heb ff wat gemaakt met je TBA - 23.
http://www74.zippyshare.com/v/10229503/file.html
Thanks man. I will keep working hard to do the best!!Heavy-E[NL] wrote:Sounds quite nice, but I don't like the climax lead and melody. Keep working on it!Napalm wrote:Hi guys. Here is my last track. with this track, i learn that I dont have to stay with only one track... but here is the result!!!
Napalm - Miserable Life
View on YouTube
Enjoy!!!
I will give for free when i reach 200 followers!
twitter.com/Napalm_SPA
http://www.facebook.com/NapalmMedia
Ik zou hem wat viezer maker met distortion/filterbank en sowiso portamento aanzettenSicknez wrote:Ik heb geprobeerd het geluid van de Lead van B-Freqz - Reclamation na te maken.
Wat vinden jullie er van?
View on SoundCloud
Cool, nog suggesties met welke Plugins, filters etc. ik dat het beste kan doenJoeyvg wrote:Ik zou hem wat viezer maker met distortion/filterbank en sowiso portamento aanzettenSicknez wrote:Ik heb geprobeerd het geluid van de Lead van B-Freqz - Reclamation na te maken.
Wat vinden jullie er van?
View on SoundCloud
Dat klinkt wel nice, thanks manJoeyvg wrote:Bij Sylenth1 gewoon een init openen, 2 osc's gebruiken,een Saw waveform en een "Qpulse" (de gene die op een square lijkt)
Bij beide ong 4 voices, detune op te helft, Pitch evelope en LFO erop, phaser aanzetten (verder NOG geen fx gebruiken ) en de release op 0 zetten.
Dan Filterbank3 toevoegen bij je FX, daar de preset FIL BP dist gebruiken en een beetje aan de knopjes draaien
Daarna pas Reverb en delay erop zetten.
Dan krijg je deze sound, hij klintk nog lang niet het zelfde maar je komt al iets in de buurt![]()
View on SoundCloud
doen we niet meer aan feedback?tijntjuh120 wrote:je kick klinkt lekker 'anders' vind ik wel leukThund3R wrote:Feedback komt later vandaag wel, moet nu rijles doen.
Sicknez, heb even wat met jou melodie gemaakt
View on SoundCloudmelodie is ook wel goed
hier een nieuwe snippet van mij, reversed is gebaseerd op de tips van tuneboy, screech heb ik even vlug gedaan
View on SoundCloud
Tuurlijk weltijntjuh120 wrote:doen we niet meer aan feedback?tijntjuh120 wrote:je kick klinkt lekker 'anders' vind ik wel leukThund3R wrote:Feedback komt later vandaag wel, moet nu rijles doen.
Sicknez, heb even wat met jou melodie gemaakt
View on SoundCloudmelodie is ook wel goed
hier een nieuwe snippet van mij, reversed is gebaseerd op de tips van tuneboy, screech heb ik even vlug gedaan
View on SoundCloud
Klinkt opzich wel lekker, maar jullie kick is nog niet wat het moet zijn.Anaxibia wrote:View on YouTube
iemand die wat feedback wil geven? het is een remix van een trance song
valt over het algemeen wel goed in de smaak.
Onze kick gaat volgens mij ook zeer erg de goede kant uit.
Laat maar weten wat je er van vindt!
[soundcloud][/soundcloud]sjuul wrote:@Joeyvg, geluid klinkt vet. ga m ook maar eens proberen te maken.
is filterbank3 een vst? ken ik namelijk helemaal niet.
ik heb mezelf maar eens in een ander genre gegooid en wat dubstep proberen te maken.
wat vinden jullie ervan ?
View on SoundCloud
Hoe voeg ik het soundcloud display in mijn post?
Alles is nog behoorlijk zacht en dof. ook zit er teveel reverb op je sounds. dit zou ik gewoon wat minder doen. Ook vind ik je sounds wat vervelend omdat ze steeds veranderen vanwege die lfo. ik zou dit met mate doen zodat het minder storend is.sjuul wrote:@Joeyvg, geluid klinkt vet. ga m ook maar eens proberen te maken.
is filterbank3 een vst? ken ik namelijk helemaal niet.
ik heb mezelf maar eens in een ander genre gegooid en wat dubstep proberen te maken.
wat vinden jullie ervan ?
View on SoundCloud
thanks, word aan gewerkt!Tuurlijk wel![]()
Ik vind het wel een goeie snippet maar je kunt wel horen dat je screech wat vlug is gedaan, verbeter dat nog even