kun je misschien uitleggen wat je bedoelt met, de ruimte geven? alvast bedankt en bedankt voor zo'n snelle response^^
je bells mogen misschien wel iets meer naar voren komen, klinkt iets te dof naar mijn idee.
Met 'Ruimte geven' bedoeld hij waarschijnlijk. de frequencies op elkaar afstemmen via EQ'ing. Bijvoorbeeld. wanneer je een kick hebt. dan cut je de low van je synth die erop staat rond de 140hz af zodat je weet dat je kick genoeg ruimte heeft. hierdoor komt alles veel beter tot zijn recht in de track.
gebruik wat minder reverb, weet niet met welke daw je werkt, maar bij fl kan je goed gebruik maken van de send channels.
zelf weer een nieuwe gerne geprobeerd, rock haha!
just for fun!
Btw de chorus vocal heb ik er uit gehaald, dat paste niet!
okay ik zal er aan gaan werken, btw ik gebruik indd FL studio en gebruik de send channel, zal alles wat minder reverb geven
je hebt geluk want ik luisterde voor hardstyle wel veel rock nu nog steeds maar wel veel minder XD klinkt wel lekker maar lastig oordelen omdat je geen HQ versie hebt
distattack: klinkt wel geinig, luister alleen nooit rock dus kan je niet verder opweg helpen:P.
hier iets van mij :
Je kick vind ik niks, dat tempo switchen in de kick zelf klinkt niet mooi en de maten kloppen niet. Je moet mee tellen om een kloppend geheel te krijgen. Jou maten zijn onregelmatig in je kick Voor de rest vind ik je snippet wel aardig, het begin is een beetje mysterieus !
ROD kan het beter beoordelen als je je lead helemaal afhebt denk ik. hangt er namelijk vanaf wat voor lead je eromheen maakt hoe deze gaat klinken he.. en je kick pitcht beetje vals zo klinkt het..
@Napalm, on this forum we comment on others before showing what we made ourselves. Well, your track isn't that good yet, the sounds are kinda random, the kick needs work, the lead is not very nice, but if you keep on working on it you'll get there eventually.