@Thevenator
Je kick bezit te weinig bass dus werk daar even aan.
Voor de rest vind ik het wel aardig 
Je kick bezit te weinig bass dus werk daar even aan.
haha is goed, maar heb geen idee hoe dat werkt? nog nooit gedaanJoeyvg wrote:Post de midi dan sjuul![]()
Code: Select all
To export a MIDI file in Logic first select the MIDI regions you wish to incorporate into the MIDI file by selecting them in the arrange window.
Then go to File/Export/Selection as MIDI file Klinkt best goed, masteren kan alleen wel wat beterSicknez wrote:Klinkt opzich wel lekker, maar jullie kick is nog niet wat het moet zijn.Anaxibia wrote:View on YouTube
iemand die wat feedback wil geven? het is een remix van een trance song
valt over het algemeen wel goed in de smaak.
Onze kick gaat volgens mij ook zeer erg de goede kant uit.
Laat maar weten wat je er van vindt!
Volgens mij pitchen jullie de kick vanuit een VST ofniet?
Gooi deze maar onder jullie kick voor de bass http://www46.zippyshare.com/v/1299168/file.html
Kontakt 4 is wel handig om het in te samplen.
Zo klinkt erg lekker hoor. Goeie kick, lekker melodietje en die intro is ook echt heerlijk. Ik zou zeggen ga lekker door zoDa Fenix wrote:Hey, ik zou graag willen weten wat jullie er van vonden, en als jullie het goed/slecht vinden vertel me waarom
View on YouTube
View on YouTube
Oke, kwestie van smaak denk ik. Maar bedankt voor je feedback, ik zal er toch even naar kijkenKicKProduction wrote:Ik vind zelf persoonlijk die melodie niks, er zit te weinig variatie in.
Ah kijk ja zoiets zocht ikSocializerz wrote:http://www52.zippyshare.com/v/75041260/file.html
Dit heb ik er van kunnen maken! Dat is trouwens ook mijn nieuwe kick
download: http://www60.zippyshare.com/v/75501061/file.html
Wat een bazen melodie trouwens, zou ik er wat mee mogen doen?
Klinkt goed hoor, zitten al veel goede details in. maar om nog verbeterpunten te geven zou ik misschien nog iets aan de sounds doen. vind de sound van de climax nog net niet. misschien een tip om net wat extra's te geven aan je lead; voeg een nexus sound toe en dan de attack knop van de amp modifier iets naar rechts te draaien.Da Fenix wrote:Hey, ik zou graag willen weten wat jullie er van vonden, en als jullie het goed/slecht vinden vertel me waarom
View on YouTube
View on YouTube
hhey super bedankt voor je tips en feedback !sjuul wrote:Klinkt goed hoor, zitten al veel goede details in. maar om nog verbeterpunten te geven zou ik misschien nog iets aan de sounds doen. vind de sound van de climax nog net niet. misschien een tip om net wat extra's te geven aan je lead; voeg een nexus sound toe en dan de attack knop van de amp modifier iets naar rechts te draaien.Da Fenix wrote:Hey, ik zou graag willen weten wat jullie er van vonden, en als jullie het goed/slecht vinden vertel me waarom
View on YouTube
View on YouTube
Ook leuk dat je ons even je project laat zien, zouden meer mensen moeten doen![]()
zag dat je zebra gebruikte, is dit een fijne synth? ik ben zelf alleen maar redelijk bekend met sylenth1 en massive en een beetje nexus, maar wil opzich wel wat nieuwe synthesizers proberen.
sjuul wrote:Ik werk zelf ook in logic en heb de eerste versie van nexus, dus moet wel kunnen
Klinkt heel nice, alleen die 2e kick heeft een raar geluid, eerste vind ik beter maar de tail staat wel wat te zachtAnaxibia wrote:View on YouTube
iemand die wat feedback wil geven? het is een remix van een trance song
valt over het algemeen wel goed in de smaak.
Onze kick gaat volgens mij ook zeer erg de goede kant uit.
Laat maar weten wat je er van vindt!
Klinkt aardig, ik hoor alleen de kick bijna niet. Verder wat ik van de kick hoor vind ik nog niet heel lekker. En je lead is niet zo fijn, moet je nog even mee eq'en. Als je daar nog wat aan verbetert klinkt ie verder goedDJAnaturalize wrote:@Anaxibia Ik vind je kick een beetje aparte distortion hebben, probeer daar nog wat mee te doen
Hier een klein testje, is remix van dj cyber - breathless, let niet op de afmix die is totaal nog niet klaar dat ben ik van het weekend van plangaat momenteel ff op de kick, lead synth en outro
![]()
View on SoundCloud
Jow bedankt voor je feedback. Uhm snap niet helemaal wat je bedoeld?TimoGhijsens wrote:@Heavy-E melo klinkt wel lekker maar als ie zo op het einde naar beneden pitcht haalt het de melo uit het ritme lijkt wel