Heel vet! Ben met name te spreken over je soundeffects en de geluiden net voor je drop! Wil je vertellen hoe je die robotachtige sounds hebt gemaakt? Ben heel benieuwd naar de rest van je track!
Heel vet! Ben met name te spreken over je soundeffects en de geluiden net voor je drop! Wil je vertellen hoe je die robotachtige sounds hebt gemaakt? Ben heel benieuwd naar de rest van je track!
Thx ! , Ik heb ze eigenlijk allemaal met massive gemaakt.. tweaken layeren (los van je project) en gewoon de gekste controls open gooien en je sound opnemen.. Zodat je risers etc krijgt.. die je vervolgens weer kunt Bewerken.. Tis ook handig om een voorbeeld te nemen van een plaat die je al kent ofwatdan ook.. Of van intro soundjes van labels etc... dat zijn ook goede voorbeelden.. Gaat vooral op gevoel zijn niet echt tutorials over te vinden denk ik..
Hi, hier een rap/hiphop nummer met hardcore beat, en vocalen die door mijzelf zijn ingesproken. Dit is alleen het eerste gedeelte, latere gedeelte zal meer gewijd worden aan hardcore/DnB
Ben vooral benieuwd wat jullie vinden van de sounds (zijn allen gemaakt met VST instrumenten) en de vocalen..
Bedankt voor jullie reacties. @thund3r Is mij eigenlijk nooit opgevallen! Ik heb toch sowieso nog eventjes aan de kick gewerkt want vond hem nog niet helemaal goed.
Hi, hier een rap/hiphop nummer met hardcore beat, en vocalen die door mijzelf zijn ingesproken. Dit is alleen het eerste gedeelte, latere gedeelte zal meer gewijd worden aan hardcore/DnB
Ben vooral benieuwd wat jullie vinden van de sounds (zijn allen gemaakt met VST instrumenten) en de vocalen..
Ja stop er maar mee, je snapt het gewoon niet. Je sounds, gemaakt met VST instrumenten? Ik dacht met pannen en een vogel, dat is hoe ik het doe meestal...
Heuule dikke intro! Climax moest ik eerst even aan wennen, vind die nu ook wel lekker. Kick en de mixdown klinken alleen nog niet super, mocht je hem toch in je mix willen, dan kun je hem eventueel wel snel de sporen naar mij sturen, dan mix ik deze ook snel voor je af
---
Heb een hele tijd niks meer van me laten horen, bij deze even een lading aan nieuwe tracks
PSY - Gangnam Style (Stereorockerz Remix), vat dit niet te serieus op
Stereorockerz ft. Steklo - TBA, iemand een passende titel voor deze? [zippy]http://www72.zippyshare.com/v/88448350/file.html[/zippy] Stereorockerz - Haunted Mansion, is nog zonder goede mixdown en mastering [zippy]http://www72.zippyshare.com/v/82493205/file.html[/zippy]
Enjoy, feedback is welkom
Edit: zippy klinkt hier echt enorm verkracht, dus download voor goede kwaliteit
Eerste 4 heb je me mening al van! Die intro van Creatures is gruwelijk dik! Haunted Mansion klinkt ook wel vet, alleen in de intro klinken de sounds heel erg weggedrukt (dit was de bedoeling denk ik?) Maar het is net iets té vind ik.
Thanks! Mixdown en mastering moet hier nog worden gedaan door Vantage Point, dus komt nog wel goed
btw, voor degenen die hem niet meteen herkennen, de melo van Haunted Mansion is van het Spookslot in De Efteling
Opzich wel grappig met al die blutoniumboy samples. Kick heeft een wat rare klank vind ik, die kan zeker beter. Verder zit het wel goed in elkaar.... voor wat het nu is.
--
Arrangement zo goed als klaar... Momenteen ga ik wat aan het stereobeeld kloten om alle sounds/synths wat naar voren te krijgen.
Opzich wel grappig met al die blutoniumboy samples. Kick heeft een wat rare klank vind ik, die kan zeker beter. Verder zit het wel goed in elkaar.... voor wat het nu is.
--
Arrangement zo goed als klaar... Momenteen ga ik wat aan het stereobeeld kloten om alle sounds/synths wat naar voren te krijgen.
klinkt best wel lekker^^ vind alleen in de main de kick wat overpowered t.o.v de synths, maar als ik het goed begrijp ben je daar mee bezig
Misschien kun je met je mastering ook heel veel voor elkaar krijgen ( als je dit nog niet hebt gedaan, kan ik je dat zeker aanraden! )
@Jarno klinkt niet slecht alleen die kick klinkt alsof je een meid aan t spanken bent ofso o.o
hierbij ook gelijk een stukje van Bioweapon - Power Bass ( Bami Remix )
had wat tijd over net en heb in een half uurtje ff wat in elkaar geflanst zit wel te denken om t af te maken
ik ben dus behoorlijk nieuw op dit forum, want kwam bij hardtraxx eigenlijk nooit verder dan de releases maar @stereorockerz, dat van jou klinkt echt goed al vraag me dan altijd af hoe lang en intensief je er al mee bezig bent?
ik ben nu zelf zo'n 6 maandjes echt aan 't oefenen en gebruik logic. Hier een stukje wat ik een tijdje geleden heb gemaakt:
ik ben dus behoorlijk nieuw op dit forum, want kwam bij hardtraxx eigenlijk nooit verder dan de releases maar @stereorockerz, dat van jou klinkt echt goed al vraag me dan altijd af hoe lang en intensief je er al mee bezig bent?
ik ben nu zelf zo'n 6 maandjes echt aan 't oefenen en gebruik logic. Hier een stukje wat ik een tijdje geleden heb gemaakt: