Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 105, 106, 107, 108, 109, 110, 111 ... 278  Volgende
Bericht Geplaatst op 08 dec 2012 13:56 

Hardtraxx Newbie

@ROD
Melody is prima. Je kick zit echter een rare rommelende ferquentie in. Over het algemeen niet slecht.
@Cruelty
Ik vind het wel vet klinken. Zou wel een beetje jammer zijn als t echt de titan remix van Zany is... Je kick heeft naar mijn idee nog wel werk nodig...

Bericht Geplaatst op 08 dec 2012 13:59 

Hardtraxx Newbie

@ROD
Melody is prima. Je kick zit echter een rare rommelende ferquentie in. Over het algemeen niet slecht.
@Cruelty
Ik vind het wel vet klinken. Zou wel een beetje jammer zijn als t echt de titan remix van Zany is... Je kick heeft naar mijn idee nog wel werk nodig...

Bericht Geplaatst op 08 dec 2012 15:13 

Hardtraxxer

Fort Noxious schreef:
@ROD
@Cruelty

heerlijk jonge! klinkt echt niet verkeerd :) ben alleen niet zo'n fan van je climax, kwestie van smaak..
voor de lol ff skyfalldinges gedaan
http://www17.zippyshare.com/v/61750995/file.html
Bericht Geplaatst op 08 dec 2012 22:01 

Hardtraxxer

DirtyNoizeZ schreef:
@fenom Bijde projecten kunnen nog wel wat eq gebruiken, En ik zou de kick eens proberen te pitchen dan klinkt het een stuk minder eentonig. De eerste melodie vindt ik trouwes wel leuk klinken.

Trackje gebouwt van me snippet hierboven. Ik vindt em zelf aardig vet geworden Mist alleen de vocals nog.

Kick klinkt behoorlijk geript en vercrackt..

Maar heb me even ingelogd voor de melodie: :worship:
Opbouw ook dik in orde..

grtz
Bericht Geplaatst op 09 dec 2012 14:41 

Hardtraxx Newbie

DirtyNoizeZ schreef:
@fenom Bijde projecten kunnen nog wel wat eq gebruiken, En ik zou de kick eens proberen te pitchen dan klinkt het een stuk minder eentonig. De eerste melodie vindt ik trouwes wel leuk klinken.

Trackje gebouwt van me snippet hierboven. Ik vindt em zelf aardig vet geworden Mist alleen de vocals nog.

DirtyNoizeZ schreef:
@Destination ik vindt de lead nog wat te hard staan verder leuk idee
Ik vind dat je lead in verhouding teveel hoog heeft en te weinig mid. Misschien daar even aan werken. Kick gaat de goede kant op, maar hij mag van mij iets meer knallen. Al geprobeerd hem wat te layeren en te stretchen?

Leon_Cuperus schreef:
heb zelf een stukje intro,,

+1 voor je kick! Zou over je midintro geluid iets meer reverb gooien, en nog wat aan je afmix werken, maar lekker onderweg! :)

FreakshowDJ schreef:
@Korey, idee is vet natuurlijk. Zou trouwens erg vet zijn als er een (sorry to say this dude) pro een remix van Bitch zou maken. Beetje EQ hier en daar, miss wat reverb erop.

Hier na een lange tijd een snippet van mezelf. Ik werk tegenwoordig 50 á 60 uur p/w vanwege een uitdagend ICT-project bij Omroep Brabant.

Gaat ook de goede kant op :) Zou me nu voorlopig gaan concentreren op je mixdown, want verder klinkt het allemaal opzich goed.
Bericht Geplaatst op 09 dec 2012 14:54 

Hardtraxx Elite

Luxion schreef:

Synth klinkt goed, melodie klinkt ook goed maar af en toe een paar noten die erbij konden of weg moesten. Kick klinkt ook erg goed. :)

[zippy]http://www51.zippyshare.com/v/28631663/file.html[/zippy]

Ik ben ook weer een weekendje bezig geweest. Tips en comments zeeeeeer welkom! ^^
Bericht Geplaatst op 09 dec 2012 22:31 

Hardtraxx Newbie

CyrilHS schreef:
Luxion schreef:

Synth klinkt goed, melodie klinkt ook goed maar af en toe een paar noten die erbij konden of weg moesten. Kick klinkt ook erg goed. :)

Ik ben ook weer een weekendje bezig geweest. Tips en comments zeeeeeer welkom! ^^

Klinkt wel goed. Ik zou alleen proberen om er misschien nog wat meer variatie in de melo bijvoorbeeld te doen en nog misschien een duistere vocal zoeken. Ik vind je synth niet heel geweldig klinken, misschien daar ook nog naar kijken.

Ben zelf ook weer wezen prutsen. Ik hoorde de bootleg van don't you worry child van shockerz en ik dacht; dat ga ik ook proberen. Hij is nog niet af btw. Het is gewoon voor de fun maar comments zijn altijd welkom :) .

Bericht Geplaatst op 09 dec 2012 23:34 

Hardtraxx Addict

Stryker schreef:
CyrilHS schreef:
Luxion schreef:

Klinkt wel goed. Ik zou alleen proberen om er misschien nog wat meer variatie in de melo bijvoorbeeld te doen en nog misschien een duistere vocal zoeken. Ik vind je synth niet heel geweldig klinken, misschien daar ook nog naar kijken.

Ben zelf ook weer wezen prutsen. Ik hoorde de bootleg van don't you worry child van shockerz en ik dacht; dat ga ik ook proberen. Hij is nog niet af btw. Het is gewoon voor de fun maar comments zijn altijd welkom :) .

Netjes! Vind alleen de 1x pitchende kick niet zo mooi, je begrijpt denk ik wel wat ik bedoel? Ik zou hem gewoon op 4 tellen houden. :)

[zippy]http://www34.zippyshare.com/v/91136866/file.html[/zippy]

Introtje die ik aan't bouwen ben, moet uiteraard nog voller ;p
Bericht Geplaatst op 10 dec 2012 03:57 

Hardtraxx Addict

@ Leon_Cuperus
Kick klinkt heeerlijk. Synths / screeches zijn nog wel wat leeg en veel hoge EQ maar dit is dikke prima!

@ CyrilHS
Dit stukje geeft me echt een heel erg DBSTF gevoel. De hele build, kick, synth.. Yep. En dat is een compliment.
Alleen werk wel aan je EQ en mixdown. synth klinkt wat vlak en je claps / snares zijn bijna niet te horen.
Ook klinkt de punch als alleen een klap / kraak. Er is bijna geen bass.

@ Stryker
Overall sound is prima. Vind het erg goed gedaan voor een bootleg >.<
Alleen, waar is de bass. De kick is zo hol als het maar kan en er is nauwelijks bass in zowel de punch als de tail.

@ Basss27
Je kick overheerst je screeches flink en de punch lijkt wel wat luid te staan. Verder is de sound van de kick wel goed en je screeches enz. ook weer een wat anders dan anders. Ga zo door!

Ben zelf door een corrupte .flp m'n halve project kwijt dus heb m'n kick op de punch na helemaal overnieuw moeten maken evenals de synths...

Bericht Geplaatst op 10 dec 2012 12:12 

Hardtraxx Newbie

Het gaat de laastste tijd egt lekker met de producties hier op hardtraxx! :thumbup:
Ik ben een tijdje uit de running! defecte monitoren :yay:
Bericht Geplaatst op 10 dec 2012 12:19 

Hardtraxx Newbie

FreakshowDJ schreef:
@Korey, idee is vet natuurlijk. Zou trouwens erg vet zijn als er een (sorry to say this dude) pro een remix van Bitch zou maken. Beetje EQ hier en daar, miss wat reverb erop.

Hier na een lange tijd een snippet van mezelf. Ik werk tegenwoordig 50 á 60 uur p/w vanwege een uitdagend ICT-project bij Omroep Brabant.

[/quote]

Gaat ook de goede kant op :) Zou me nu voorlopig gaan concentreren op je mixdown, want verder klinkt het allemaal opzich goed.[/quote]

Thanks man! Inderdaad, mixdown kan een heeeel stuk beter. Ik heb geen monitoren tot mn beschikking. Doe het nu op een crappy logitech set :-( Er komt uiteindelijk nog een vocal in de plaat wardoor de opbouw etc wat logischer is, heb al diverse keren te horen gekregen dat de opbouw van de intro van de break naar de lead melodie te vaag is zegmaar.
Bericht Geplaatst op 10 dec 2012 14:20 

Hardtraxxer

@FreakshowDJ, moet idd goed komen na wat tweaking. Het stukje deed me erg aan dit denken:

@Leon_Cuperus, nondeju wat een kick!

@Stryker, zoals altijd lekker vol, alleen nog ff wat tweaken aan de kick en dan is ie echt een stuk beter.

@Basss27, jij hebt al commentaar van mij gehad :D.

@CyrilHS, ik vind de melo echt heel nice. De kick en synth hebben echter nog wat werk nodig. De synth mag wat helderder. Wat leuke duistere effecten erbij en knallen maar.

Hier is mijn huidige projectje...remix van The Machine - Lucid Dreams. Er moet nog heel wat aan gebeuren, maar dit is iig ong de backbone van de track.

[zippy]http://www66.zippyshare.com/v/55951149/file.html[/zippy]
Bericht Geplaatst op 10 dec 2012 15:19 

Hardtraxx Newbie

rod: je tracks klinken een beetje laag,, als ik jou was had ik iets meer bas weg gehaald uit je tracks. de rest klinkt goed zit goed in elkaar !:D

FreakshowDJ: klinkt ook erg goed ! lekkere ram kick ! ga zo door!

@ Stryker: zeker netjes, zit lekker in elkaar! ik mis ook alleen de bas:$

heb zelf ook nog een projectje waar ik aan werk.

Bericht Geplaatst op 10 dec 2012 17:46 

Hardtraxx Newbie

@ROD @Leon,

hah dat klopt. Daar heb ik ook mn inspiratie vandaan eigenlijk haah XD. Ik heb dat preset pack van Audiofreq ook. Daar zit ook een dergelijk geluid in. Ik heb deze preset gepakt, maar naar mijn smaak aangepast en ik heb er met een pan lfo, chorus en een klein beetje bitcrushing een wat andere sound aan gegeven. Zoals ik al zei, er komt nog een vocal in, en de mixdown gaat beter worden. Ik ga binnenkort bij een maatje van me een weekend lang producen die wél monitoren heeft, dus dan zal ik m gaan mixen.
Bericht Geplaatst op 10 dec 2012 19:18 

Hardtraxx Newbie

@Socializerz: haha geen idee eerlijk gezegd heb ze van een vriend gekregen...
sorry man maar bij deze kan ik je niet helpen :huh:
Bericht Geplaatst op 10 dec 2012 19:23 

Hardtraxxer

Leon_Cuperus schreef:
rod: je tracks klinken een beetje laag,, als ik jou was had ik iets meer bas weg gehaald uit je tracks. de rest klinkt goed zit goed in elkaar !:D

Die kick klinkt best lekker :D
Ik zou wel wat galm in je Lead synth gooien :)

Ik ben ook weer eens ergens mee bezig geweest.

Ik ben de kick en de Lead synth nog aan het bewerken, maar feedback is altijd erg welkom :)
Bericht Geplaatst op 10 dec 2012 21:34 

Hardtraxx Newbie

Nah, ik heb een nieuwe kick etc. Wat vinden jullie van de kick moet ik iets veranderen of zo. Ik dacht eraan om de kick wat zachter te zetten zodat je de melodie hoort. Hoor graag reacties ^^

[zippy]http://www6.zippyshare.com/v/98844832/file.html[/zippy]

:D
Bericht Geplaatst op 10 dec 2012 22:17 

Hardtraxxer

@Sicknez Melodie is vet!
Alleen de rest van je sounds klinken heel erg leeg! :huh:

@IlikeitRAW Kick klinkt best goed alleen mag wat meer distortion op!
synths klinken netjes.
:thumbup:

Hier een stukje liquid drum & bass waar ik mee bezig ben! :)

Bericht Geplaatst op 10 dec 2012 22:20 

Hardtraxx Addict

Socializerz schreef:
Leon_Cuperus schreef:

Kerel, waar heb je die vocals vandaan? Ben er al een tijdje naar opzoek

Zit in een van die vengeance vocal packs, heb hem ergens maar kan hem zo snel niet vinden :P
Bericht Geplaatst op 10 dec 2012 22:22 

Hardtraxx Newbie

@Authentic Ja klopt vond ik ook ja, iets scherper ;p Ik luister nooit drum & Bass heb er wel eens naar geluisterd natuurlijk. Vind het erg goed klinken ! :thumbsup:
Bericht Geplaatst op 12 dec 2012 19:09 

Hardtraxxer

Ik ben geen drum en bass fan maar dit vind ik dan wel weer goed klinken! Netjes man :thumbup:
Bericht Geplaatst op 12 dec 2012 19:57 

Hardtraxxer

Na flinke tijd mezelf te hebben opgesloten weer wat nieuwe stuff evenals een verbeterde kick ,
Is maar een opzetje dus zit nog zat werk aan (fouten in) zit ook onwijs te kutten met mijn monitor instellingen , t kan zijn dat de sounds helemaal niet zo helder en high zijn als ik dacht sinds ze vol op high stonden..

Bericht Geplaatst op 13 dec 2012 15:42 

Hardtraxxer

Authentic schreef:
@Sicknez Melodie is vet!
Alleen de rest van je sounds klinken heel erg leeg! :huh:

Thanks, ik ben nog met de sounds bezig.
Maar ik heb niet al te beste speakers. :P
Misschien nog tips hoe ik het voller kan krijgen?

En je Drum & Bass snippet klinkt goed :)
Bericht Geplaatst op 13 dec 2012 19:40 

Hardtraxxer

Chronicle schreef:
Na flinke tijd mezelf te hebben opgesloten weer wat nieuwe stuff evenals een verbeterde kick ,
Is maar een opzetje dus zit nog zat werk aan (fouten in) zit ook onwijs te kutten met mijn monitor instellingen , t kan zijn dat de sounds helemaal niet zo helder en high zijn als ik dacht sinds ze vol op high stonden..

tering :worship:
Bericht Geplaatst op 14 dec 2012 00:36 

Hardtraxxer

Chronicle schreef:
Is maar een opzetje dus zit nog zat werk aan (fouten in) zit ook onwijs te kutten met mijn monitor instellingen , t kan zijn dat de sounds helemaal niet zo helder en high zijn als ik dacht sinds mn monitoren vol op high stonden..

Vorige  1 ... 105, 106, 107, 108, 109, 110, 111 ... 278  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Producer's Corner