Ja tuurlijk, En ik ben ouder dan m'n oma.
Leip gek !
Met je Brennan Heart kicksIlmar wrote:View on SoundCloud
Gewoon wat proberen. vond het wel redelijk klinken.
Kick doet me denken aan Zatox, Erg goed!Chronicle wrote:Na flinke tijd mezelf te hebben opgesloten weer wat nieuwe stuff evenals een verbeterde kick ,
Is maar een opzetje dus zit nog zat werk aan (fouten in) zit ook onwijs te kutten met mijn monitor instellingen , t kan zijn dat de sounds helemaal niet zo helder en high zijn als ik dacht sinds ze vol op high stonden..
View on SoundCloud
Persoonlijk vind ik de melodie veel te random, maargoed dat is persoonlijk. Verder loopt je vocal in de break uit de maat. Verder klinkt het wel oke. Probeer de volgende keer als je iets post ook op anderen te reargeren, zij willen ook feedback op hun track.Heavy-E[NL] wrote:Nog lang niet af maar hier een previewtje van het idee van een nieuw nummer waar ik mee bezig ben.
Feedback is natuurlijk meer dan welkom![]()
View on SoundCloud
vind je 2e climax best lekker klinken! werk nog een beetje aan je afmixen enz. maar dat zei je al, klinkt lekkerSquid wrote:Persoonlijk vind ik de melodie veel te random, maargoed dat is persoonlijk. Verder loopt je vocal in de break uit de maat. Verder klinkt het wel oke. Probeer de volgende keer als je iets post ook op anderen te reargeren, zij willen ook feedback op hun track.Heavy-E[NL] wrote:Nog lang niet af maar hier een previewtje van het idee van een nieuw nummer waar ik mee bezig ben.
View on SoundCloud
Ik ben voor een feest aan een electro house tooltje begonnen. Heb hem voorlopig even snel afgemixt op mijn koptelefoon en heb hem nog niet op mijn monitoren kunnen horen.
http://www50.zippyshare.com/v/23554119/file.html
Jow bedankt voor de feedback. Melodie is kwestie van smaak, ik zelf vond m wel lekkerSquid wrote:Persoonlijk vind ik de melodie veel te random, maargoed dat is persoonlijk. Verder loopt je vocal in de break uit de maat. Verder klinkt het wel oke. Probeer de volgende keer als je iets post ook op anderen te reargeren, zij willen ook feedback op hun track.Heavy-E[NL] wrote:Nog lang niet af maar hier een previewtje van het idee van een nieuw nummer waar ik mee bezig ben.
View on SoundCloud
Ik ben voor een feest aan een electro house tooltje begonnen. Heb hem voorlopig even snel afgemixt op mijn koptelefoon en heb hem nog niet op mijn monitoren kunnen horen.
http://www50.zippyshare.com/v/23554119/file.html
Dank je wel!Distattack wrote:vind je 2e climax best lekker klinken! werk nog een beetje aan je afmixen enz. maar dat zei je al, klinkt lekkerSquid wrote:Persoonlijk vind ik de melodie veel te random, maargoed dat is persoonlijk. Verder loopt je vocal in de break uit de maat. Verder klinkt het wel oke. Probeer de volgende keer als je iets post ook op anderen te reargeren, zij willen ook feedback op hun track.Heavy-E[NL] wrote:Nog lang niet af maar hier een previewtje van het idee van een nieuw nummer waar ik mee bezig ben.
View on SoundCloud
http://www50.zippyshare.com/v/23554119/file.html!
Zelf ook een previewtje, ben benieuwd wat jullie er van vinden!
View on YouTube
Niet echt mijn muziek dus ik zal ook geen tips kunnen geven, maar ik kan wel zeggen dat het vet klinkt!Distattack wrote:Zelf ook een previewtje, ben benieuwd wat jullie er van vinden!
View on YouTube
Vind het zeker vet klinken. Ik denk dat je je kick wat meer volume mag geven, zit namelijk een beetje op de achtergrond. En af en toe vind ik 't ook iets te onduidelijk klinken. Bij 03:24 is het een beetje rommelig.CyrilHS wrote:Niet echt mijn muziek dus ik zal ook geen tips kunnen geven, maar ik kan wel zeggen dat het vet klinkt!Distattack wrote:Zelf ook een previewtje, ben benieuwd wat jullie er van vinden!
View on YouTube![]()
http://www33.zippyshare.com/v/80763536/file.html
Ook ik ben een tijdje bezig met iets, en dit is iets wat ik af wil maken. Benieuwd wat jullie ervan vinden en tips zijn meer dan welkom!
Vind het heel goed klinken. Vet hoe je dezelfde sounds in je reverse gedeelte omzet naar een hardere sound in het kick/drum gedeelte om het maar zo te noemenDeftunez wrote:ife just got an intro finished its of my new track ancient power . just a sneek peek of the intro. still working on the full track,
and wanted to hear ur guys opinion. hope u like it
View on SoundCloud
enjoy
Kan dit niet door naar het release topic aub? gruwelijk vetChronicle wrote:Na flinke tijd mezelf te hebben opgesloten weer wat nieuwe stuff evenals een verbeterde kick ,
Is maar een opzetje dus zit nog zat werk aan (fouten in) zit ook onwijs te kutten met mijn monitor instellingen , t kan zijn dat de sounds helemaal niet zo helder en high zijn als ik dacht sinds ze vol op high stonden..
View on SoundCloud
sjuul wrote:Vind het heel goed klinken. Vet hoe je dezelfde sounds in je reverse gedeelte omzet naar een hardere sound in het kick/drum gedeelte om het maar zo te noemenDeftunez wrote:ife just got an intro finished its of my new track ancient power . just a sneek peek of the intro. still working on the full track,
View on SoundCloud
enjoy
EDIT:
Realizing that perhaps I should talk English?. I really liked your intro. Especially when you change the sound from the reverse part into a harder sound when the distorted kick drum drops in. Can you tell me which vst you've used and how you did that?
haha oke. Maar zou je dan nog kunnen uitleggen hoe je het hebt gedaan en welke vst('s)? Ben ik wel benieuwd naar.Deftunez wrote:sjuul wrote:Vind het heel goed klinken. Vet hoe je dezelfde sounds in je reverse gedeelte omzet naar een hardere sound in het kick/drum gedeelte om het maar zo te noemenDeftunez wrote:ife just got an intro finished its of my new track ancient power . just a sneek peek of the intro. still working on the full track,
View on SoundCloud
enjoy
EDIT:
Realizing that perhaps I should talk English?. I really liked your intro. Especially when you change the sound from the reverse part into a harder sound when the distorted kick drum drops in. Can you tell me which vst you've used and how you did that?
hee dankje ik wardeer je mening , ik praat gewoon nederlands dus is wel handig als ik het gewoon ff in het nederlands neer zet de volgende keer ,
massivve voral maar ook sylenth . de fx tussendoor zijn sylenthLuxion wrote:denk sylenth/massive.. kun je meer mee dan de meeste denken
etien in je mid mag je kick wel beter vind ik..
Klinkt opzich wel vet, maar het mag wat voller.Freek-otter wrote:Vind het zeker vet klinken. Ik denk dat je je kick wat meer volume mag geven, zit namelijk een beetje op de achtergrond. En af en toe vind ik 't ook iets te onduidelijk klinken. Bij 03:24 is het een beetje rommelig.CyrilHS wrote:Niet echt mijn muziek dus ik zal ook geen tips kunnen geven, maar ik kan wel zeggen dat het vet klinkt!Distattack wrote:Zelf ook een previewtje, ben benieuwd wat jullie er van vinden!
View on YouTube![]()
http://www33.zippyshare.com/v/80763536/file.html
Ook ik ben een tijdje bezig met iets, en dit is iets wat ik af wil maken. Benieuwd wat jullie ervan vinden en tips zijn meer dan welkom!
View on SoundCloud
Hierbij een preview van mijn eerste solotrack, ben benieuwd wat jullie er van vinden!
Vette melodie zegSicknez wrote:Hier is een Midi bestand van een melodie die ik een tijd geleden heb gemaakt.
http://www28.zippyshare.com/v/10432468/file.html
Ik zou wel eens willen horen wat jullie hiervan zouden maken
Joeyvg wrote:Vette melodie zegSicknez wrote:Hier is een Midi bestand van een melodie die ik een tijd geleden heb gemaakt.
http://www28.zippyshare.com/v/10432468/file.html
Ik zou wel eens willen horen wat jullie hiervan zouden maken![]()
Kan ik wel wat mee, laat het je van de week wel horen
Luxion wrote:@sicknez, ff snel wat in elkaar gezet!
http://www19.zippyshare.com/v/10384708/file.html