Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 104, 105, 106, 107, 108, 109, 110 ... 278  Volgende
Bericht Geplaatst op 02 dec 2012 00:11 

Hardtraxx Newbie

Hallo iedereen. Ik ben hier nieuw op het forum. Ik ben BazzFreaqz, een 14 jarige hardstyle producer.

Ik heb ff eenn stukkie gemaakt op de melodie van Audoifreq. Het is nog niet af hoor...

http://www23.zippyshare.com/v/24151828/file.html
Bericht Geplaatst op 02 dec 2012 01:06 

Hardtraxx Elite

BazzFreaqz schreef:
Hallo iedereen. Ik ben hier nieuw op het forum. Ik ben BazzFreaqz, een 14 jarige hardstyle producer.

Ik heb ff eenn stukkie gemaakt op de melodie van Audoifreq. Het is nog niet af hoor...

http://www23.zippyshare.com/v/24151828/file.html

Feedback

ROD schreef:
Ik heb mijn nummer wat aangepast:

De ideeen etc. klinken goed, vocals zijn ook vet. Climaxkick is niet slecht, maar mag n aanpassing gebruiken.
Bericht Geplaatst op 02 dec 2012 02:01 

Hardtraxx Elite

[zippy]http://www11.zippyshare.com/v/63024501/file.html[/zippy]

Zo, ook weer eens een avondje geproduced! Wat vinden jullie ervan? Tips zijn zeer welkom. :)
Bericht Geplaatst op 02 dec 2012 04:21 

Hardtraxxer

Je kunt misschien eens verdiepen in de theorieën over akkoorden, want het klopt niet helemaal (op basis van je kick akkoorden met de melodie).
Daarnaast zit er geen duidelijke melodie lijn in. Structuur klopt niet echt.
Bericht Geplaatst op 02 dec 2012 12:58 

Hardtraxx Elite

westlife schreef:
Je kunt misschien eens verdiepen in de theorieën over akkoorden, want het klopt niet helemaal (op basis van je kick akkoorden met de melodie).
Daarnaast zit er geen duidelijke melodie lijn in. Structuur klopt niet echt.

Thanks voor de tip! De kick was inderdaad ergens niet goed gepitcht. Nu klinkt het wel beter. ^^
Bericht Geplaatst op 02 dec 2012 17:20 

Hardtraxxer

CyrilHS schreef:
[zippy]http://www11.zippyshare.com/v/63024501/file.html[/zippy]

Zo, ook weer eens een avondje geproduced! Wat vinden jullie ervan? Tips zijn zeer welkom. :)

dbstf :p
Bericht Geplaatst op 02 dec 2012 17:28 

Hardtraxxer

CyrilHS : Zit een goede drive in, leuke melo en je kick vind ik echt heerlijk pitchen! alleen volgens mij pitch die niet goed mee met de melo??? of het ligt aan mij. keep it up!

ROD: klinkt wel geinig, hou zelf niet echt van zo'n kick heeft wel iets unieks. melo mag wel iets agressiever en kan wel een layertje gebruiken.

bazzfreaqz: eerst feedback.

joeyvg: Ja kwaliteit zit er dik in man! je kick mag iets harder en de low ietsjes boosten. screeche's zijn ook heerlijk! en lekker opbouwend. keep it up!

JRD: ja klinkt lekker! ik zou demo'tjes opsturen naar labels..

nu iets van mij :

Bericht Geplaatst op 02 dec 2012 18:51 

Hardtraxx Elite

rummeltje schreef:
CyrilHS : Zit een goede drive in, leuke melo en je kick vind ik echt heerlijk pitchen! alleen volgens mij pitch die niet goed mee met de melo??? of het ligt aan mij. keep it up!

Thanks voor je comment! De kick pitcht op sommige plaatsten inderdaad niet goed, maar dat heb ik al gefixt. ;)
Bericht Geplaatst op 02 dec 2012 20:43 

Hardtraxxer

En ik word overgeslagen :cry:
Feedback graag :$
Bericht Geplaatst op 02 dec 2012 20:51 

Hardtraxxer

@Imation

Probeer je kick wat te EQ'en, je sounds overstemmen je kick nogal :)
Je hoort nu meer een walm van laag in plaats van een duidelijke tail
Bericht Geplaatst op 03 dec 2012 21:42 

Hardtraxx Veteran

Heb de lead nog niet helemaal onder controle :$

Bericht Geplaatst op 03 dec 2012 23:58 

Hardtraxxer

@Destination ik vindt de lead nog wat te hard staan verder leuk idee

Nieuw projectje waar ik aan werk.
ff me nieuwe kick testen
Bericht Geplaatst op 04 dec 2012 00:18 

Hardtraxx Newbie

Ik vind dat er de laaste tijd echt betere snippets worden geplaatst
Bericht Geplaatst op 04 dec 2012 18:30 

Hardtraxxer

@Destination: Lead staat idd te hard. Probeer dat te fixen!
@Dirtynoizez: Kick klinkt lekker. Maak er eens een wat langere track van zou ik zeggen!
@Imation: klinkt leuk. Sounds misschien soms net iets te eentonig. Verdere EQ-en. Ga zo door zou ik zeggen.

Hieronder 2 projectjes van mij:
Ontvang graag feedback over zwakke punten!

Bericht Geplaatst op 05 dec 2012 01:14 

Hardtraxxer

@fenom Bijde projecten kunnen nog wel wat eq gebruiken, En ik zou de kick eens proberen te pitchen dan klinkt het een stuk minder eentonig. De eerste melodie vindt ik trouwes wel leuk klinken.

Trackje gebouwt van me snippet hierboven. Ik vindt em zelf aardig vet geworden Mist alleen de vocals nog.
Bericht Geplaatst op 05 dec 2012 13:35 

Hardtraxx Newbie

DirtyNoizeZ: klinkt erg goed! je kick ook ! alleen hier lijkt t net of staat de bas een beetje te hard,, en valt de rest dus een beetje weg.

The_Gospel: je melo en sounds zijn geweldig ! ik hou zo van dat duistere styltje !

The_Trial: het idee is zeker goed alleen je kick

heb zelf een stukje intro,,

Bericht Geplaatst op 05 dec 2012 13:42 

Hardtraxxer

DirtyNoizeZ schreef:
@fenom Bijde projecten kunnen nog wel wat eq gebruiken, En ik zou de kick eens proberen te pitchen dan klinkt het een stuk minder eentonig. De eerste melodie vindt ik trouwes wel leuk klinken.

Trackje gebouwt van me snippet hierboven. Ik vindt em zelf aardig vet geworden Mist alleen de vocals nog.

Klinkt goed! melody is erg catchy, dat is wat je moet hebben een deuntje die je niet uit je kop krijgt haha.

Echter alleen een opmerking over je kick, ik hoor de distortion veel duidelijker aan de left side en minder op de right side.. kan ook aan mij liggen, maar ga er van uit van niet.
Bericht Geplaatst op 05 dec 2012 13:45 

Hardtraxxer

@leon sounds zijn nice goeie kick ook. kan er verder niet zo heel veel over zeggen.

@Roy Jij bent niet de eerste die dat zegt, ik ga er eens even naar kijken want ik hoor t namelijk zelf niet hierzo haha
Bericht Geplaatst op 05 dec 2012 15:41 

Hardtraxx Newbie

Ben net begonnen, het maken van melodien gaat wel maar heb tips nodig i guess!

Bericht Geplaatst op 05 dec 2012 16:48 

Hardtraxxer

@Dirtynoizez: je kick is echt lekker. Beetje NC achtig. Verder is het idd waar dat de distortion niet helemaal klopt. Zoals Roy zegt.
Bericht Geplaatst op 07 dec 2012 16:15 

Artiest

Voor de gein met een hardcore remix bezig: Frequencerz - Bitch :D

Bericht Geplaatst op 07 dec 2012 16:28 

Hardtraxx Newbie

@Korey, idee is vet natuurlijk. Zou trouwens erg vet zijn als er een (sorry to say this dude) pro een remix van Bitch zou maken. Beetje EQ hier en daar, miss wat reverb erop.

Hier na een lange tijd een snippet van mezelf. Ik werk tegenwoordig 50 á 60 uur p/w vanwege een uitdagend ICT-project bij Omroep Brabant.

En ja, ik heb hier een melodie van The Void in zitten. Deze heb ik ff als basis gepakt, dit is natuurlijk maar een snippet. Verder, mixdown vind ik dat deze zelf beter kan, maar ik heb nog steeds geen monitoren tot mijn beschikking :-(
Bericht Geplaatst op 07 dec 2012 17:52 

Hardtraxxer

@FreakshowDJ,

Je kick klinkt wel lekker, beetje te veel laag naar mijn idee. Synth in het begin vind ik lekker, maar er is geen overgang naar de andere synth. Die is btw nog erg dun. Het overall idee staat mij wel aan.

Hier is een ideetje voor een komend project van mij. Een remix van "The Machine - Lucid Dreams", die melodie is zo mooi dat ik er iets mee moest doen.

Niet op de kick letten aub...of overgangen oid, alleen melo en synth.

[zippy]http://www12.zippyshare.com/v/77566121/file.html[/zippy]
Bericht Geplaatst op 07 dec 2012 18:41 

Hardtraxx Newbie

@ROD, tnx foor je feedback. Over de overgang dat die er niet is, dat klopt. Uiteindelijk gaat hier nog een vocal bij komen van een MC, maar die jongen woont in Belgie en heeft momenteel problemen met zn apparatuur etc. De synth die als tweede komt, bestaat dus uit twee delen. Twee supersaws, en een hele dunne pulse/saw achtige sound. Die tweede heb ik expres zo dun gelaten. Klopt wss wel dat er te veel laag zit in de kick. Hier werk ik nog aan. Ik vind de kick zelf ook nog niet lekker doorkomen, maar als ik die harder zet gaat die clippen en een limiter is ook geen optie. Moet nog een beetje spelen met de compressie van de synths denk ik.

Over jouw snippet. Het idee is nice, sound design is ok, maar je kick staat naar mijn mening een stuk te hard, en ik adviseer je een andere manier van pitchen aan. Ik doe dat zelf altijd in Cubase, maar er zijn zat andere manieren, die je allemaal kunt vinden op youtube.
Bericht Geplaatst op 07 dec 2012 22:51 

Hardtraxxer

ik snap dat het er op lijkt. vond ik zelf ook, maar toch een stuk anders :p
Vorige  1 ... 104, 105, 106, 107, 108, 109, 110 ... 278  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Producer's Corner