@ Bakker Fijne Bol (lol)
Ik sluit me aan bij het commentaar hierboven.. Ook moet ik eraan toevoegen dat ik je track niet 'voel' het mist mijn inziens wat feeling/sfeer....
@ Fort Nox
De dag dat ik carnavals muziek ga beoordelen.... Die dag gaat nooit komen
Je plaat is trouwens wel nice! maar heb m nu al 3x beoordeeld en ik hoor moeilijk meer wat er allemaal veranderd.. Ik hoor een nieuwe synth volgens mij? Wel nice.. Maar wat mij betreft geen previews meer voordat ie af is... of is die af? No idea.. Hij is wel cool hoor, alleen qua mix mag er nog wat aan gedaan worden m.b.t reverb en delays & volumes.. Voorderest heb ik geen punten en vind ik t wel een knaller
---
Mijn saaie ochtend heeft tot dit geleid....
View on SoundCloud
Naam zegt genoeg he.... Frontliner - Halos remake met wat eigen inbreng..
Gewoon gemaakt uit verveling, niet om Frontliners track te verbeteren LOL
grtz
Ik sluit me aan bij het commentaar hierboven.. Ook moet ik eraan toevoegen dat ik je track niet 'voel' het mist mijn inziens wat feeling/sfeer....
@ Fort Nox
De dag dat ik carnavals muziek ga beoordelen.... Die dag gaat nooit komen
Je plaat is trouwens wel nice! maar heb m nu al 3x beoordeeld en ik hoor moeilijk meer wat er allemaal veranderd.. Ik hoor een nieuwe synth volgens mij? Wel nice.. Maar wat mij betreft geen previews meer voordat ie af is... of is die af? No idea.. Hij is wel cool hoor, alleen qua mix mag er nog wat aan gedaan worden m.b.t reverb en delays & volumes.. Voorderest heb ik geen punten en vind ik t wel een knaller
---
Mijn saaie ochtend heeft tot dit geleid....
View on SoundCloud
Naam zegt genoeg he.... Frontliner - Halos remake met wat eigen inbreng..
Gewoon gemaakt uit verveling, niet om Frontliners track te verbeteren LOL
grtz