Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 102, 103, 104, 105, 106, 107, 108 ... 278  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 nov 2012 17:51 

Hardtraxxer

Socializerz schreef:
@ GlobalSoundsMedia
Je synth klinkt een beetje als frontliner, erg vet! Vind je kick en screech ook heel goed passen :) Afmaken dit!

@ R-Shot
Je kick klinkt goed, sounds ook. Alleen er is een sound (die er steeds tussendoor komt) die een beetje zacht staat.
-----------------------------------------------------

Hey,

Ik zou deze als eerste doen:

[zippy]http://www25.zippyshare.com/v/83927717/file.html[/zippy]

en dan kleine break van 16 stappies, en dan deze:

[zippy]http://www52.zippyshare.com/v/87705671/file.html[/zippy]

Verder vindk het wel een vet idee ;)
Miss streetch wat beter EQ'en, vind hem wat zacht, of misschien gewoon het volume ietsje hoger.
(luister nu niet op KRK's dus kan er naast zitten :P)

Zelf ook nog bezig geweest, wat vinden jullie ervan?
[zippy]http://www53.zippyshare.com/v/46478746/file.html[/zippy]
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 nov 2012 23:59 

Hardtraxxer

Socializerz schreef:
@ GlobalSoundsMedia
Je synth klinkt een beetje als frontliner, erg vet! Vind je kick en screech ook heel goed passen :) Afmaken dit!

@ R-Shot
Je kick klinkt goed, sounds ook. Alleen er is een sound (die er steeds tussendoor komt) die een beetje zacht staat.
-----------------------------------------------------
Ben zelf gaan spelen met een intro, heb 2 verschillende versies gemaakt, welke vinden jullie beter?
[zippy]http://www25.zippyshare.com/v/83927717/file.html[/zippy]
of
[zippy]http://www52.zippyshare.com/v/87705671/file.html[/zippy]
Feedback is zoals gewoonlijk welkom :corn:

Nou meneer kijkt u eens, hij is al heel wat gevorderd!

Ongelezen bericht Geplaatst op 20 nov 2012 00:09 

Hardtraxxer

Werd gevraagd om een remix te doen voor een track, ik dacht een leuke poging om eens trap te proberen!

ben benieuwd hoe jullie hem vinden!

Ongelezen bericht Geplaatst op 20 nov 2012 10:19 

Hardtraxxer

Reverio geef nou is &*$# eerst eens feedback op andere. ALTIJD het zelfde verhaal met jou en 10 x komen slijmen dat je het wel gaat doen maar je doet et tog niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 nov 2012 10:48 

Hardtraxxer

Venice13 schreef:
Reverio geef nou is &*$# eerst eens feedback op andere. ALTIJD het zelfde verhaal met jou en 10 x komen slijmen dat je het wel gaat doen maar je doet et tog niet.

Inderdaad... Nu vind ik je track al bijvoorbaat poep.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 nov 2012 13:39 

Hardtraxxer

Venice13 schreef:

Ik heb vorige week nog vier grote feedback posten gedaan over masteren en eq. Dus ik weet niet en had toen nog niks gepost dus daarom post ik nu weer krijg daarop weer reacties en geef ik weer reacties terug.. terug lezen op me vorige posts.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 nov 2012 13:42 

Hardtraxxer

ReverioMusic schreef:
Venice13 schreef:

Ik heb vorige week nog vier grote feedback posten gedaan over masteren en eq. Dus ik weet niet en had toen nog niks gepost dus daarom post ik nu weer krijg daarop weer reacties en geef ik weer reacties terug.. terug lezen op me vorige posts.

niks mee te maken, staat toch duidelijk± Je geeft feedback VOORDAT je zelf wat post. Is toch een kleine moeite? door deze onzin ziet iedereen mijn gods gruwlijke track weer over het hoofd.

Niks persoonlijks trouwens. zou dit naar iedereen posten die dit zou doen.

Groet wilm
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 nov 2012 13:55 

Hardtraxxer

ReverioMusic schreef:
Venice13 schreef:

Kan me niks schelen over vorige week. feedback geven op degene voor je MOEILIJK HE?

Maarja dat is je al 10 keer verteld en je doet het alsnog niet

byebye :yes:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 nov 2012 15:17 

Hardtraxx Elite

Tingting schreef:
Zelf ook nog bezig geweest, wat vinden jullie ervan?
[zippy]http://www53.zippyshare.com/v/46478746/file.html[/zippy]

Klinkt goed man, alleen vindt ik je melodie synth wat te blij tegenover je kick.

Hier ben ik al n tijdje mee bezig, benieuwd wat jullie ervan vinden. :) Tips zijn zeeeeeeeer welkom.
[zippy]http://www46.zippyshare.com/v/34589545/file.html[/zippy]
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 nov 2012 16:45 

Hardtraxx Veteran

Druk bij een Zippy player gewoon rechts bovenin op SD, dan komt er HD te staan en dan is het gewoon HQ..
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 nov 2012 17:26 

Hardtraxxer

Thijsje heeft zand in his vagina :yes:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 nov 2012 23:40 

Hardtraxx Newbie

@ROD Je kick klinkt goed, maar de rest blijft op de achtergrond hangen vind ik persoonlijk.

Hier een preview van mijn samenwerking met Pulse zero:

Feedback is erg welkom.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 nov 2012 00:10 

Hardtraxx Elite

djralfnl1 schreef:
Feedback is erg welkom.

Jij ook bedankt voor de feedback he...
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 nov 2012 00:21 

Hardtraxx Newbie

@CyrilHS Zit goed in elkaar :) beetje wat eq'en kan geen kwaad dat het nog wat lekkerder/voller klinkt ! :)

Hier een introtje waar ik in begin van de avond mee begonnen ben :)

Ongelezen bericht Geplaatst op 21 nov 2012 13:30 

Hardtraxx Newbie

@CyrilHS i'm sorry, reageerde op een ouder bericht, dacht dat dat de nieuwste was;) Je track klinkt erg goed, je synths en kicks passen goed bij elkaar, vind het alleen wel wat langdradig allemaal, veel van het zelfde. probeer een wat andere sound te kiezen voor een mid-intro.

nogmaals: mijn samenwerking met Pulse zero:

Ongelezen bericht Geplaatst op 21 nov 2012 18:55 

Hardtraxxer

djralfnl1 schreef:
@CyrilHS i'm sorry, reageerde op een ouder bericht, dacht dat dat de nieuwste was;) Je track klinkt erg goed, je synths en kicks passen goed bij elkaar, vind het alleen wel wat langdradig allemaal, veel van het zelfde. probeer een wat andere sound te kiezen voor een mid-intro.

nogmaals: mijn samenwerking met Pulse zero:

Klinkt zeker goed, ik vind je sounds er wel niet zo uitspringen en ik vind het intro nog een beetje droog.
Voor de rest netjes hoor! :thumbup:

Hier een nieuw intro ideetje van mij, graag wat feedback ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 nov 2012 20:12 

Hardtraxx Elite

HarddanceUpdate schreef:
@CyrilHS Zit goed in elkaar :) beetje wat eq'en kan geen kwaad dat het nog wat lekkerder/voller klinkt ! :)

Hier een introtje waar ik in begin van de avond mee begonnen ben :)

Kick klinkt nog niet echt heel lekker, sounds daar in tegen lekkere variatie. Synths wat aanpassen enz en dan zie ik hier wel iets leuks uitkomen. ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 nov 2012 23:59 

Hardtraxx Newbie

@TimoGhijsens Je kick mist een tail :p verder vind ik het een beetje aan de doffe kant. probeer wat te klooien met een equalizer :)

Hier me intro nogmaals met een wat verbeterde kick :)

Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2012 19:29 

Hardtraxxer

@HarddanceUpdate oke man bedankt! , er wordt aan gewerkt ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2012 20:06 

Hardtraxx Elite

@HarddanceUpdate ik hoor eigenlijk niet zoveel verschil. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 nov 2012 15:10 

Hardtraxxer

@ harddanceupdate, ik had er iets meer dist over je tail gegooit, niet te veel maar zodat de tail iets hoger en rawer klinkt.

ben zelf begonnen aan een house projectje, ben benieuwd wat jullie er van vinden!

Ongelezen bericht Geplaatst op 23 nov 2012 15:26 

Hardtraxxer

Distattack schreef:
@ harddanceupdate, ik had er iets meer dist over je tail gegooit, niet te veel maar zodat de tail iets hoger en rawer klinkt.

ben zelf begonnen aan een house projectje, ben benieuwd wat jullie er van vinden!

Weet niet goed wat ik als verbeterpunten moet noemen want vind het echt vet klinken man! :thumbsup:
Ga vooral zo door zou ik zeggen!

Hier mijn fade into darkness remix
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 nov 2012 16:06 

Hardtraxxer

Supernatural schreef:
Distattack schreef:

Weet niet goed wat ik als verbeterpunten moet noemen want vind het echt vet klinken man! :thumbsup:
Ga vooral zo door zou ik zeggen!

Hier mijn fade into darkness remix

vind je mix in leuk met die snare etc, klinkt niet verkeerd, zou alleen wat meer opvullen zodat het wat voller klinkt, klinkt wat dunnetjes. ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 nov 2012 19:24 

Hardtraxxer

@Supernatural: Best leuk gedaan, vind hem alleen niet echt los komen. Misschien dat je nog wat meer aan je synths kan doen :)

@Dist Attack: Lekker, vind hem goed in elkaar zitten!

Hier weer eens wat nieuws van mij:

Desley
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 nov 2012 13:23 

Hardtraxx Newbie

@Distattack
Ik weet niet veel van house maar ik vind hem echt goed klinken!! Goeie ‘dreamy’ sfeer. Het enige dat ik heb aan te merken zijn de overgangen van het dubstepachtige tussenstukje.. Die vocal is ook very nice trouwens. Is dat een sample?

@Supernatural
Intro is wel cool gedaan. Met name de snare ben ik over te spreken. De rest is wel oké maar zoals eerder gezegd een beetje dunnetjes/leeg

@Bakker Fijnebol (haha wanne naam zeg)
Ik vind je melodie goed en je leadstijl wel origineel. Je tok is iets te fel tegenover je tail. Misschien je tail nog wat disto geven? Het tweede geluid waarmee je je lead aanvult is very goed naar mijn idee! Over het algemeen nice 

En voor de liefhebbers, ik heb ook nog 2 carnavalsnummers gemaakt maar daar hoef je geen feedback op te geven of naar te luisteren als je niet van carnavalsmuziek houd ;)

http://www.youtube.com/watch?v=2WMPNDKGosM

http://www.youtube.com/watch?v=V3srFhoV ... ure=relmfu
Vorige  1 ... 102, 103, 104, 105, 106, 107, 108 ... 278  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Producer's Corner