T
Hardtraxxer
65 posts member since 2011
last seen Nov 2013
Socializerz wrote:@ GlobalSoundsMedia
Je synth klinkt een beetje als frontliner, erg vet! Vind je kick en screech ook heel goed passen :) Afmaken dit!

@ R-Shot
Je kick klinkt goed, sounds ook. Alleen er is een sound (die er steeds tussendoor komt) die een beetje zacht staat.
-----------------------------------------------------
Hey,

Ik zou deze als eerste doen:

http://www25.zippyshare.com/v/83927717/file.html

en dan kleine break van 16 stappies, en dan deze:

http://www52.zippyshare.com/v/87705671/file.html

Verder vindk het wel een vet idee ;)
Miss streetch wat beter EQ'en, vind hem wat zacht, of misschien gewoon het volume ietsje hoger.
(luister nu niet op KRK's dus kan er naast zitten :P)

Zelf ook nog bezig geweest, wat vinden jullie ervan?
http://www53.zippyshare.com/v/46478746/file.html
G
Hardtraxxer
167 posts member since 2012
last seen Aug 2013
Socializerz wrote:@ GlobalSoundsMedia
Je synth klinkt een beetje als frontliner, erg vet! Vind je kick en screech ook heel goed passen :) Afmaken dit!

@ R-Shot
Je kick klinkt goed, sounds ook. Alleen er is een sound (die er steeds tussendoor komt) die een beetje zacht staat.
-----------------------------------------------------
Ben zelf gaan spelen met een intro, heb 2 verschillende versies gemaakt, welke vinden jullie beter?
http://www25.zippyshare.com/v/83927717/file.html
of
http://www52.zippyshare.com/v/87705671/file.html
Feedback is zoals gewoonlijk welkom :corn:

Nou meneer kijkt u eens, hij is al heel wat gevorderd!

View on SoundCloud
R
Hardtraxxer
120 posts member since 2012
last seen Mar 2014
Werd gevraagd om een remix te doen voor een track, ik dacht een leuke poging om eens trap te proberen!

ben benieuwd hoe jullie hem vinden!

View on SoundCloud
Hardtraxxer
226 posts member since 2012
last seen Jul 2016
Reverio geef nou is &*$# eerst eens feedback op andere. ALTIJD het zelfde verhaal met jou en 10 x komen slijmen dat je het wel gaat doen maar je doet et tog niet.
Hardtraxxer
835 posts member since 2010
last seen Oct 2015
Venice13 wrote:Reverio geef nou is &*$# eerst eens feedback op andere. ALTIJD het zelfde verhaal met jou en 10 x komen slijmen dat je het wel gaat doen maar je doet et tog niet.
Inderdaad... Nu vind ik je track al bijvoorbaat poep.
R
Hardtraxxer
120 posts member since 2012
last seen Mar 2014
Venice13 wrote:Reverio geef nou is &*$# eerst eens feedback op andere. ALTIJD het zelfde verhaal met jou en 10 x komen slijmen dat je het wel gaat doen maar je doet et tog niet.
Ik heb vorige week nog vier grote feedback posten gedaan over masteren en eq. Dus ik weet niet en had toen nog niks gepost dus daarom post ik nu weer krijg daarop weer reacties en geef ik weer reacties terug.. terug lezen op me vorige posts.
G
Hardtraxxer
167 posts member since 2012
last seen Aug 2013
ReverioMusic wrote:
Ik heb vorige week nog vier grote feedback posten gedaan over masteren en eq. Dus ik weet niet en had toen nog niks gepost dus daarom post ik nu weer krijg daarop weer reacties en geef ik weer reacties terug.. terug lezen op me vorige posts.

niks mee te maken, staat toch duidelijk± Je geeft feedback VOORDAT je zelf wat post. Is toch een kleine moeite? door deze onzin ziet iedereen mijn gods gruwlijke track weer over het hoofd.

Niks persoonlijks trouwens. zou dit naar iedereen posten die dit zou doen.

Groet wilm
Hardtraxxer
226 posts member since 2012
last seen Jul 2016
ReverioMusic wrote:
Kan me niks schelen over vorige week. feedback geven op degene voor je MOEILIJK HE?

Maarja dat is je al 10 keer verteld en je doet het alsnog niet

byebye :yes:
C
Hardtraxx Elite
2263 posts member since 2011
last seen Mar 2024
Tingting wrote:Zelf ook nog bezig geweest, wat vinden jullie ervan?
http://www53.zippyshare.com/v/46478746/file.html
Klinkt goed man, alleen vindt ik je melodie synth wat te blij tegenover je kick.

Hier ben ik al n tijdje mee bezig, benieuwd wat jullie ervan vinden. :) Tips zijn zeeeeeeeer welkom.
http://www46.zippyshare.com/v/34589545/file.html
Last edited by CyrilHS on 20 Nov 2012 21:12, edited 2 times in total.
D
Hardtraxx Veteran
4969 posts member since 2012
Druk bij een Zippy player gewoon rechts bovenin op SD, dan komt er HD te staan en dan is het gewoon HQ..
N
Hardtraxxer
342 posts member since 2011
last seen Jul 2013
Thijsje heeft zand in his vagina :yes:
D
Hardtraxx Newbie
12 posts member since 2012
last seen Jan 2015

Razor & Pulse zero - Energetic (Official preview)

@ROD Je kick klinkt goed, maar de rest blijft op de achtergrond hangen vind ik persoonlijk.

Hier een preview van mijn samenwerking met Pulse zero:

View on SoundCloud

Feedback is erg welkom.
C
Hardtraxx Elite
last seen Mar 2024
djralfnl1 wrote:Feedback is erg welkom.
Jij ook bedankt voor de feedback he...
H
Hardtraxx Newbie
17 posts member since 2012
last seen Jan 2013
@CyrilHS Zit goed in elkaar :) beetje wat eq'en kan geen kwaad dat het nog wat lekkerder/voller klinkt ! :)

Hier een introtje waar ik in begin van de avond mee begonnen ben :)

View on SoundCloud
D
Hardtraxx Newbie
12 posts member since 2012
last seen Jan 2015
@CyrilHS i'm sorry, reageerde op een ouder bericht, dacht dat dat de nieuwste was;) Je track klinkt erg goed, je synths en kicks passen goed bij elkaar, vind het alleen wel wat langdradig allemaal, veel van het zelfde. probeer een wat andere sound te kiezen voor een mid-intro.

nogmaals: mijn samenwerking met Pulse zero:

View on SoundCloud
T
Hardtraxxer
247 posts member since 2011
last seen Aug 2016
djralfnl1 wrote:@CyrilHS i'm sorry, reageerde op een ouder bericht, dacht dat dat de nieuwste was;) Je track klinkt erg goed, je synths en kicks passen goed bij elkaar, vind het alleen wel wat langdradig allemaal, veel van het zelfde. probeer een wat andere sound te kiezen voor een mid-intro.

nogmaals: mijn samenwerking met Pulse zero:

View on SoundCloud
Klinkt zeker goed, ik vind je sounds er wel niet zo uitspringen en ik vind het intro nog een beetje droog.
Voor de rest netjes hoor! :thumbup:

Hier een nieuw intro ideetje van mij, graag wat feedback ;)
View on SoundCloud
C
Hardtraxx Elite
last seen Mar 2024
HarddanceUpdate wrote:@CyrilHS Zit goed in elkaar :) beetje wat eq'en kan geen kwaad dat het nog wat lekkerder/voller klinkt ! :)

Hier een introtje waar ik in begin van de avond mee begonnen ben :)

View on SoundCloud
Kick klinkt nog niet echt heel lekker, sounds daar in tegen lekkere variatie. Synths wat aanpassen enz en dan zie ik hier wel iets leuks uitkomen. ;)
H
Hardtraxx Newbie
17 posts member since 2012
last seen Jan 2013
@TimoGhijsens Je kick mist een tail :p verder vind ik het een beetje aan de doffe kant. probeer wat te klooien met een equalizer :)

Hier me intro nogmaals met een wat verbeterde kick :)

View on SoundCloud
T
Hardtraxxer
247 posts member since 2011
last seen Aug 2016
@HarddanceUpdate oke man bedankt! , er wordt aan gewerkt ;)
C
Hardtraxx Elite
last seen Mar 2024
@HarddanceUpdate ik hoor eigenlijk niet zoveel verschil. :P
D
Hardtraxxer
105 posts member since 2011
last seen Jul 2014
@ harddanceupdate, ik had er iets meer dist over je tail gegooit, niet te veel maar zodat de tail iets hoger en rawer klinkt.

ben zelf begonnen aan een house projectje, ben benieuwd wat jullie er van vinden!

View on YouTube
S
Hardtraxxer
233 posts member since 2011
last seen Jan 2014
Distattack wrote:@ harddanceupdate, ik had er iets meer dist over je tail gegooit, niet te veel maar zodat de tail iets hoger en rawer klinkt.

ben zelf begonnen aan een house projectje, ben benieuwd wat jullie er van vinden!

View on YouTube
Weet niet goed wat ik als verbeterpunten moet noemen want vind het echt vet klinken man! :thumbsup:
Ga vooral zo door zou ik zeggen!

Hier mijn fade into darkness remix
View on SoundCloud
D
Hardtraxxer
105 posts member since 2011
last seen Jul 2014
Supernatural wrote:
Distattack wrote:@ harddanceupdate, ik had er iets meer dist over je tail gegooit, niet te veel maar zodat de tail iets hoger en rawer klinkt.

View on YouTube
Weet niet goed wat ik als verbeterpunten moet noemen want vind het echt vet klinken man! :thumbsup:
Ga vooral zo door zou ik zeggen!

Hier mijn fade into darkness remix
View on SoundCloud
vind je mix in leuk met die snare etc, klinkt niet verkeerd, zou alleen wat meer opvullen zodat het wat voller klinkt, klinkt wat dunnetjes. ;)
A
Hardtraxxer
255 posts member since 2012
last seen Dec 2013
@Supernatural: Best leuk gedaan, vind hem alleen niet echt los komen. Misschien dat je nog wat meer aan je synths kan doen :)

@Dist Attack: Lekker, vind hem goed in elkaar zitten!

Hier weer eens wat nieuws van mij:

View on SoundCloud

Desley
F
Hardtraxx Newbie
33 posts member since 2012
last seen Nov 2016
@Distattack
Ik weet niet veel van house maar ik vind hem echt goed klinken!! Goeie ‘dreamy’ sfeer. Het enige dat ik heb aan te merken zijn de overgangen van het dubstepachtige tussenstukje.. Die vocal is ook very nice trouwens. Is dat een sample?

@Supernatural
Intro is wel cool gedaan. Met name de snare ben ik over te spreken. De rest is wel oké maar zoals eerder gezegd een beetje dunnetjes/leeg

@Bakker Fijnebol (haha wanne naam zeg)
Ik vind je melodie goed en je leadstijl wel origineel. Je tok is iets te fel tegenover je tail. Misschien je tail nog wat disto geven? Het tweede geluid waarmee je je lead aanvult is very goed naar mijn idee! Over het algemeen nice 

View on SoundCloud

En voor de liefhebbers, ik heb ook nog 2 carnavalsnummers gemaakt maar daar hoef je geen feedback op te geven of naar te luisteren als je niet van carnavalsmuziek houd ;)

View on YouTube

View on YouTube