Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 99, 100, 101, 102, 103, 104, 105 ... 278  Volgende
Bericht Geplaatst op 06 nov 2012 01:05 

Hardtraxx Elite

Socializerz schreef:
@Reveriomusic, uhuh klopt, als je geen koele waveform hebt is je track kut :(

Aan een waveform kun je wel degelijk een hele hoop zien ja ;)
Bericht Geplaatst op 06 nov 2012 05:16 

Hardtraxxer

Een aantal posts met House of Hardcore, excuus, hier kan ik geen commetaar op geven omdat ik te weinig er naar luister.

@Fuzzylogic Ik hou niet echt van stiltes in een track, probeer anders een bassline of iets (@0.14 en 0.20). Ik las even terug dat je een aantal dagen bezig bent. Ik vind dat je voor de tijd dat je bezig bent een goeie kick er uit weet te krijgen. Alleen een kick is "nooit" helemaal af natuurlijk. Hoe meer tijd je er in stopt. Hoe beter je kick wordt. Maar je bent goed opweg. Alleen vana 1.24 loopt je clap niet gelijk met je synth? En naar mijn idee is die vals op sommige punten.

Na een tijdje wat geprobeerd te hebben is dit een soort "preview". Ik heb geprobeerd er het beste van te maken alleen het is nog verre van af. Graag jullie reacties, alles is welkom, ook als je het helemaal niks vind :) .

EDIT: @2.22 mag mn lead een stuk harder hoor ik zo als k hem nu terug luister. Feedback op de kick is erg welkom (Moet nog gepitched worden)
Bericht Geplaatst op 06 nov 2012 12:31 

Hardtraxxer

@Jakoo het idee is leuk maar t heeft nog heel veel werk nodig, De kick mag naar mijn idee iets meer dist en afmix kan een stuk beter.

Hier een previewtje van mijn nieuwe track:

Enjoy! Feedback is welkom
Bericht Geplaatst op 06 nov 2012 16:24 

Hardtraxxer

Socializerz schreef:
@Reveriomusic, uhuh klopt, als je geen koele waveform hebt is je track kut :(

Dat niet altijd hoor.. maar je kan wel zien of iets is afgemixt en hoe het in elkaar zit. Als ik z'n waveform zou zien zou ik er niet op klikken nee..
Bericht Geplaatst op 06 nov 2012 16:49 

Hardtraxxer

DirtyNoizeZ schreef:
@Jakoo het idee is leuk maar t heeft nog heel veel werk nodig, De kick mag naar mijn idee iets meer dist en afmix kan een stuk beter.

beetje onzuiver klinkt het allemaal vind ik.. ook alsof alles te hard staat
Bericht Geplaatst op 06 nov 2012 17:59 

Hardtraxx Beheerder

Luxion schreef:
DirtyNoizeZ schreef:

Ja idd. het doet gewoon pijn aan mijn oren. zo scherp. ook de vocals zijn niet of nauwelijk geeq'ed. werk even heel goed aan je afmix voordat je weer iets post, want ik heb het al vaker gezien bij jou. Niks bedreigends ofso hoor. maar voor jezelf is het een stuk prettiger om positieve feedback te krijgen dan steeds maar negatieve.
Bericht Geplaatst op 06 nov 2012 18:37 

Hardtraxxer

The Venator schreef:
Luxion schreef:
DirtyNoizeZ schreef:

Ja idd. het doet gewoon pijn aan mijn oren. zo scherp. ook de vocals zijn niet of nauwelijk geeq'ed. werk even heel goed aan je afmix voordat je weer iets post, want ik heb het al vaker gezien bij jou. Niks bedreigends ofso hoor. maar voor jezelf is het een stuk prettiger om positieve feedback te krijgen dan steeds maar negatieve.

Hier sluit ik mij bij aan, het klinkt erg scherp en het lijkt inderdaad net of alles te hard staat. op 2.08 heb je een fx zitten, die drukt alles weg, op 2.22 zelfde verhaal. Misschien inderdaad wat The Venator al zei. Eq/afmix? Ik vind je idee wel goed klinken!

Nogmaals geprobeerd, geprobeerd aan het volume/eq te werken. Tips/suggesties?
Bericht Geplaatst op 06 nov 2012 19:34 

Hardtraxxer

Remix is afgerond, ben benieuwd naar jullie reacties!

Bericht Geplaatst op 06 nov 2012 19:47 

Hardtraxx Addict

Sicknez schreef:
Socializerz schreef:
@Bas, ik heb je al verteld wat ik van je track vind
@Thund3R, vind de melodiën dik, vooral die 2e. Kan wat worden!

Ik ben zelf met een melodie begonnen, zit alleen te twijfelen tussen de hoogtes (dus ook het verschil in pitch met de kick)
[zippy]http://www9.zippyshare.com/v/17055899/file.html[/zippy]
deze
[zippy]http://www36.zippyshare.com/v/46942723/file.html[/zippy]
of deze?

Pitch je je kick vanuit een vst?
Zo ja, dan zou je je kick kunnen gaan samplen, en dan in Kontakt 4 pitchen.
Ik denk dat er dan een beter resultaat uit komt.

Ik ben zelf nog met een melodie bezig geweest.

Ik werk nog aan de kick en de melodie, maar dit is even een klein voorbeeld :)
Feedback is welkom :)

Je tail is qua sound echt geweldig Sicknez. Alleen zit er gewoon te weinig subbass / bass in. Maar de klank klinkt al erg ''pro'' en doet me sterk denken aan de sounds die Silver Nikan in z'n tails heeft. Punch overstuurd volgens mij flink (boven de 0dB dus) en is te hoog ge EQ'ed of hoe de f**k je dat ook maar schrijft.

Melodie heeft zeker potentie al vind ik de toonhoogte die je op 0:10 gebruikt niet lekker. Synth is te dun inderdaad maar dit is makkelijk op te lossen.

Mag ik je vragen hoe je de tail hebt gemaakt en waarmee? Ik ben wel een beetje klaar met Hydra voor m'n tails want het klinkt nooit ergens naar en ik wil wat anders proberen :P Heb bv. nog nooit met een 909 of drumazon gewerkt qua tails. Alleen voor de punches een beetje..

Voorbeeldje van een tail / track / kick waar ik aan werk. (Synth klinkt als nexus omdat het voor de helft nexus is lol. De saws zijn Sylenth1 maar de square en piano enz. is allemaal nexus lol.)

Bericht Geplaatst op 06 nov 2012 22:43 

Hardtraxxer

@Thunder Kick klinkt niet slecht zo op het eerste gehoor, mist alleen heel wat power! Ik raad je aan om voor je hele kick een 909 te gebruiken (drumazon bijvoorbeeld).

@Jaco0 Je hele intro ligt uit de maat! Bijna alle sounds liggen van de beat af. Daarnaast zal ik toch nog even flink aan je sound design werken als ik jou was. Gewoon even ervoor gaan zitten om je sounds goed te krijgen ^^ .

Ik ben gister ook begonnen aan een nieuw project. Climax klinkt misschien nog wat leeg, iemand hier tips voor?

[zippy]http://www22.zippyshare.com/v/26418702/file.html[/zippy]
Bericht Geplaatst op 07 nov 2012 00:37 

Hardtraxxer

pim schreef:
@Thunder Kick klinkt niet slecht zo op het eerste gehoor, mist alleen heel wat power! Ik raad je aan om voor je hele kick een 909 te gebruiken (drumazon bijvoorbeeld).

@Jaco0 Je hele intro ligt uit de maat! Bijna alle sounds liggen van de beat af. Daarnaast zal ik toch nog even flink aan je sound design werken als ik jou was. Gewoon even ervoor gaan zitten om je sounds goed te krijgen ^^ .

Ik ben gister ook begonnen aan een nieuw project. Climax klinkt misschien nog wat leeg, iemand hier tips voor?

[zippy]http://www22.zippyshare.com/v/26418702/file.html[/zippy]

sounds zijn prima! alleen ik vind het allemaal erg leeg klinken...
Bericht Geplaatst op 07 nov 2012 01:06 

Hardtraxx Newbie

Hey, Ik ben Marcel.. net half uurtje/uurtje nieuw op deze site..
Wat vinden jullie van mijn nummers?

Dit zijn een paar linkjes van mijn recente werk:

Mijn nieuwste Hardstyle Track.. Bass Boost System:
http://www.youtube.com/watch?v=VZJbYOd98w0&feature=plcp

Deze heb ik speciaal voor een keet/kroeg van een goede vriend van mij gemaakt:
http://www.youtube.com/watch?v=TlcV2B8YFno&feature=plcp

meer van mijn muziek is hier te vinden http://www.youtube.com/user/austonproductions
oudere muziek staat hierrrzo http://www.youtube.com/user/mtaboss93
Bericht Geplaatst op 07 nov 2012 04:08 

Hardtraxx Veteran

Zonder naar de klok gekeken te hebben dacht ik dus even snel nog wat aan m'n track te doen en dan te gaan slapen, uiteindelijk dus 03:00 geweest en morgen mogen we weer om 07:30 opstaan :thumbdown:
Maar goed, hier het resultaat tot nu toe:

Bericht Geplaatst op 07 nov 2012 15:28 

Hardtraxx Veteran

Oké, kutzooi. Tot midden in de nacht dus mee bezig geweest, klopt er geen kut meer van het flp bestand. Dit is heel heel heel kut.
Bericht Geplaatst op 07 nov 2012 20:38 

Hardtraxx Veteran

@Pim lekker plaatje, goede kick alleen in de hoogte klinkt ie wat minder:P
Maar verder nette sounddesign, ga zo door! :thumbup:

@Fuzzy leuk gebruik gemaakt van de vocals, soms wat leeg klinken maar je doet je best!
En dat je snel ff iets wilt afmaken klinkt heel erg herkenbaar:P

Bij dezen na een lange tijd weer een preview, heb veel aan m'n sounddesign, kick etc gebeuren :P
Ik ben dus benieuwd wat jullie ervan vinden! :)
[zippy]http://www2.zippyshare.com/v/44402733/file.html[/zippy]
Bericht Geplaatst op 07 nov 2012 23:17 

Hardtraxxer

Fusionmania schreef:
@Pim lekker plaatje, goede kick alleen in de hoogte klinkt ie wat minder:P
Maar verder nette sounddesign, ga zo door! :thumbup:

@Fuzzy leuk gebruik gemaakt van de vocals, soms wat leeg klinken maar je doet je best!
En dat je snel ff iets wilt afmaken klinkt heel erg herkenbaar:P

Bij dezen na een lange tijd weer een preview, heb veel aan m'n sounddesign, kick etc gebeuren :P
Ik ben dus benieuwd wat jullie ervan vinden! :)
[zippy]http://www2.zippyshare.com/v/44402733/file.html[/zippy]

ik vind het 10 keer niks sorry...
Bericht Geplaatst op 08 nov 2012 00:23 

Hardtraxx Newbie

Misschien heb je hier wat aan??

vandaag gemaakt :D
Bericht Geplaatst op 08 nov 2012 00:57 

Hardtraxx Newbie

Ik ben vrij nieuw hier maar dacht hier ineens met de deur in huis te vallen. :D

@AustonProductions: Mooi als basis maar nu is het nog niet iets om mee te werken. :)

Dit stukje track ben ik gisteren aan begonnen en nu ik hier toch voor de 1ste keer post weten jullie ineens wat ik in huis heb. :)
Bericht Geplaatst op 08 nov 2012 01:02 

Hardtraxx Newbie

@ViciouzViolenz: o oke prima!!.. lekker mixje verder ook wel een goeie kick!! zelfgemaakt?
Bericht Geplaatst op 08 nov 2012 01:13 

Hardtraxx Newbie

Jazeker. :)
Ik produce ondertussen al een jaartje of 6 en kicks waren het moeilijkst om onder de knie te krijgen. :D
Bericht Geplaatst op 08 nov 2012 01:18 

Hardtraxx Newbie

@ViciouzViolenz: Ja zeg dat wel.. Kicks maken is oej zeker moeilijk maar als je het eenmaal hebt dan heb je het.. ik ben ook al zon 4/5 jaar bezig
Bericht Geplaatst op 08 nov 2012 01:26 

Hardtraxx Newbie

Ok cool dan zal je ook al wel enige skills hebben! :)
Bericht Geplaatst op 08 nov 2012 02:05 

Hardtraxx Newbie

@ViciousViolenz: Jazekers!! maar ik leer er elke dag weer nieuwe dingen bij hoeveel ik erook vanaf weet.. wel grappig idee.. heb je welleens een nummer van me gehoord?
Bericht Geplaatst op 08 nov 2012 02:09 

Hardtraxx Newbie

Hey iedereen, ik ben nu al een jaartje bezig met het producen van hardstyle en was benieuwd was jullie er van vonden :P

link: http://www.youtube.com/watch?v=tzrGjzqsbiU
Bericht Geplaatst op 08 nov 2012 02:28 

Hardtraxx Newbie

AustonProductions schreef:
@ViciousViolenz: Jazekers!! maar ik leer er elke dag weer nieuwe dingen bij hoeveel ik erook vanaf weet.. wel grappig idee.. heb je welleens een nummer van me gehoord?

Muziek verandert dan ook voortdurend. :)
Nog geen tracks van jou gehoord nee.
Vorige  1 ... 99, 100, 101, 102, 103, 104, 105 ... 278  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Producer's Corner