@ Fort Noxius. Leuke vocals. De hele build van dat intro is ook lekker, screeches zijn apart. Kick klinkt alleen veel te hol. Punch is niet eens zo slecht maar de tail is erg hol van klank. Net of zijn de mid tonen veel te veel geboost.
@ robdeV. Heb weinig nuttigs te zeggen hierover. Je moet nog erg veel leren en dat lukt je alleen door te blijven proberen en ik heb echt geen nuttige feedback voor je op dit punt.
@ ROD. Vocals zijn nog niet erg lekker EQ'ed. Screech klinkt lekker trouwens. Kick is goed te doen, al heb ik steeds het gevoel dat er een vreemde kraak in je punch zit.
@FuzzyLogic, kick klinkt als een standaard dirt kickje uit Hydra / Junglist met wat distortion. Probeer hem wat meer eigen te maken. Screech is wel erg fijn. Zo maak ik ze meestal ook maar dan met FM8. Vind een screech zo het lekkerst

. In je tweede verbetering is de kick al meer eigenj, maar staat de screech veel te luid vergeleken met je kick.
@ Chronicle, Raw is totaal niet mijn stijl hardstyle maar dit klinkt wel erg fijn. Kick klapt er idd lekker op. Screech is erg eigen en superdik.
@ IlikeitRAW. Buildup klinkt wel uit de maat. Die melodieen kloppen totaal niet met elkaar. Vind je melodie verderop ook erg random klinken en te veel delay ofzo. Kick heeft te veel distortion op de tail / te veel hoog in de distortion. Meer EQen en misschien iets minder dist.
Tracklist:
8Ball - Klunker - Ongelovelijk gayass basshunter kloon maar het melodietje is catchy.
Grissom & Strokes - I Get A Rush - Erg lekkere half kruising tussen hard dance en hardstyle. Superfijne track ook.
Ka.Ida - Ticket 2 Heaven (Backslash & Mikkas Remix) - Een van de beste melodieen ooit in een hard dance track imo. Sowieso een geniale track.
In de tweede track zit een soort glitch in de bassline van m'n build sounds waardoor hij ''vals'' en uit de toon klinkt terwijl hij dit niet is... Snap er niks van. Heb het al 30x geprobeerd te fixen maar lukt niet

Builds, synths en sounds zijn voor alle 3 momenteel nog even hetzelfde. Simpele cutoff en volume automations..
Heb in de derde track even een lekkere dikke hoge pitch geflikkerd om m'n kick te testen en ik moet zeggen, bij mij klinkt het lekker maar je kan niet oordelen over je eigen sounds. Dat hoor je na een tijdje niet meer.
Vette tracks uitgekozen om te remixen, ken ze geen van allen, maar de melo's zijn dik in orde, vooral die laatste!
Over je sounds, je clap zou ik nog wat meer EQ-en en ongeveer 50% stereo-en, mag ook nog wat zachter.
Je lead klinkt opzich best goed, maar klinkt voor mij een beetje als wat bij elkaar geraapte nexus leads, probeer er nog wat aan toe te voegen, misschien wat met massive ofzo, wat het een speciaal effect geeft, deze is nogal standaard
De punch van je kick klinkt goed, klapt er lekker in! Tail vind ik wat minder, pitcht ook nog niet fijn, zou daar even wat extra werk in steken