Auston je hebt een lekkere drive in je tracks, je tracks zijn ook zeker niet saai! Keep it up!
hier een knipsel van mij
..
View on SoundCloud
hier een knipsel van mij
View on SoundCloud
Klinkt erg goed!
Dit is een van mn nieuwste tracks.. http://www.youtube.com/watch?v=PsDVhAYfpWQMuziek verandert dan ook voortdurend.
Nog geen tracks van jou gehoord nee.
Ik herken het, maar heb je auto-backup niet aan staan? miss dat het nog te redden valt?Fuzzylogic wrote:Oké, kutzooi. Tot midden in de nacht dus mee bezig geweest, klopt er geen kut meer van het flp bestand. Dit is heel heel heel kut.
Klinkt zeer goed, alleen vind je kick beetje net niet,Fuzzylogic wrote:Bedankt voor je feedback Fort Noxious, ga het verwerken!
Je track klinkt echt heerlijk trouwens, lekkere kick, vocal past er perfect bij en alles klinkt mooi vol!
Heb zojuist een intro gemaakt, m'n allereerste, voor een rauwe track! Helaas is de kwaliteit behoorlijk vercrackt door Soundcloud...
View on SoundCloud
Dankje! ja ik heb mn kick wat meer bass gegeven.AustonProductions wrote:@rummeltje: klinkt wel lekker!! goed gedaan ik mis alleen een beetje bass in de kick?
Idee is leuk. Klinkt alleen allemaal nog wat leeg/saai.
ViciouzViolenz wrote:Idee is leuk. Klinkt alleen allemaal nog wat leeg/saai.
Meer edits en sounds zouden goed doen!
Je kick is nog een beetje te "boing", nog wat meer distorten en EQ'n.
En je kan er mss wat resonantie uithalen met EQ want pitchen doet hij ook nog niet mooi.
Als je nog way distort ga je ook veel meer body krijgen.
Ja precies maar eerst de schets af krijgen met intro&outro dan maar eens beginnen met editen
en uiteraard wat soundclips toevoegen! de kick is ook inderdaad nog ver van perfect.
iig tnks voor je feedback!
dr word aan gewerkt!!!
je fade in op 0.44 is vals, voor de rest leuk idee!rummeltje wrote:The Skribbler : Ik dacht in eerste instantie ' huh wat is dit voor een amateur, maar ik zat in me hoofd met de Nustyle' dus . maar ik luister dit niet vaak maar ik vind dat dit echt heel vet klinkt hele coole sounds! Goodjob!!
Hier weer iets van mij maar dan wat verder uitgewerkt;)!
View on SoundCloud
artic raw wrote:je fade in op 0.44 is vals, voor de rest leuk idee!rummeltje wrote:The Skribbler : Ik dacht in eerste instantie ' huh wat is dit voor een amateur, maar ik zat in me hoofd met de Nustyle' dus . maar ik luister dit niet vaak maar ik vind dat dit echt heel vet klinkt hele coole sounds! Goodjob!!
Hier weer iets van mij maar dan wat verder uitgewerkt;)!
View on SoundCloud
Iedereen? Ik geloof dat er maar eentje geen feedback gaf, dat was Da Fenix... Heb zelf alleen maar op Rummeltje gegeven omdat het boven me nogal onoverzichtelijk was met alle quote's enzo...Thund3R wrote:En iedereen gaat weer vragen om feedback zonder het te geven.
Sneu stelletje hufters..
Josh & Wesz ripkicks, beetje zieligDa Fenix wrote:heeey,
Ik ben zeer benieuwd wat jullie van mijn ''project'' vinden
laat maar weten !
View on YouTube
idd, nog bedankt daar voor!ViciouzViolenz wrote:Ik heb meerderen feedback gegeven de laatste 2 pagina's.
En enkel Auston heeft mij feedback gegeven.