Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 96, 97, 98, 99, 100, 101, 102 ... 278  Volgende
Bericht Geplaatst op 25 okt 2012 19:31 

Hardtraxxer

Rawbin schreef:
Ik ben dus een beetje aan het kloten voor een remix van The Beholder & Zany - Fear Reigns Today.
Dit is alvast een begin, een deel van de mid-intro :) commentaar altijd welkom, graag zelfs!

het is een beetje te chaotisch vind ik, hier een remix waar ik aan bezig ben, comments zijn welkom :)
Bericht Geplaatst op 25 okt 2012 19:35 

Hardtraxx Beheerder

Gondrez schreef:
Rawbin schreef:
Ik ben dus een beetje aan het kloten voor een remix van The Beholder & Zany - Fear Reigns Today.
Dit is alvast een begin, een deel van de mid-intro :) commentaar altijd welkom, graag zelfs!

het is een beetje te chaotisch vind ik, hier een remix waar ik aan bezig ben, comments zijn welkom :)

Je probeert je er nu even makkelijk vanaf te brengen, maar zeg nou zelf. dit is geen feedback ofwel?

@ Rawbin.
Je sounds zijn niet echt lekker, waar heb je deze mee gemaakt?. je kicks beginnen al aardig vorm te krijgen (ook vooral omdat je net begonnen bent)
Ik zou nog even aan je sounddesign werken en bijvoorbeeld eerst een screech maken in sylenth.1. wanneer je een screech hebt kun je die als rode draad door je mid intro laten lopen, om er vervolgens wat sounds bij te gooien.

zoiets bedoel ik met feedback geven :)
Bericht Geplaatst op 25 okt 2012 19:43 

Hardtraxxer

The Venator schreef:
Gondrez schreef:
Rawbin schreef:

Je probeert je er nu even makkelijk vanaf te brengen, maar zeg nou zelf. dit is geen feedback ofwel?

@ Rawbin.
Je sounds zijn niet echt lekker, waar heb je deze mee gemaakt?. je kicks beginnen al aardig vorm te krijgen (ook vooral omdat je net begonnen bent)
Ik zou nog even aan je sounddesign werken en bijvoorbeeld eerst een screech maken in sylenth.1. wanneer je een screech hebt kun je die als rode draad door je mid intro laten lopen, om er vervolgens wat sounds bij te gooien.

zoiets bedoel ik met feedback geven :)

Zo dan -> Je sounds klinken allemaal willekeurig doorelkaar en ook de mastering is niet wat het zou moeten, zijn, maar toch een goed begin.
Bericht Geplaatst op 26 okt 2012 20:51 

Hardtraxx Newbie

@Gondrez je kan op veel dingen wel wat meer reverb zetten, klinkt het allemaal wat voller :) en je kick zou ik nog even goed EQ'en, de basis is er wel al :)

Hier is een intro van een nummer waar ik mee bezig ben :) Heb nog geen "artiesten" naam moet die nog verzinnen :p

Bericht Geplaatst op 27 okt 2012 10:05 

Hardtraxxer

HarddanceUpdate schreef:
@Gondrez je kan op veel dingen wel wat meer reverb zetten, klinkt het allemaal wat voller :) en je kick zou ik nog even goed EQ'en, de basis is er wel al :)

Hier is een intro van een nummer waar ik mee bezig ben :) Heb nog geen "artiesten" naam moet die nog verzinnen :p

Dat klinkt veelbelovend, leuke vocals, aardige melodietje alleen zou je toch nog even naar de kick moeten kijken, in mijn ogen mist ie nog wat, het klinkt een beetje droog als je begrijpt wat ik bedoel. Maar verder leuke intro :thumbup:
Bericht Geplaatst op 27 okt 2012 11:41 

Hardtraxxer

KicKProduction schreef:
HarddanceUpdate schreef:

Dat klinkt veelbelovend, leuke vocals, aardige melodietje alleen zou je toch nog even naar de kick moeten kijken, in mijn ogen mist ie nog wat, het klinkt een beetje droog als je begrijpt wat ik bedoel. Maar verder leuke intro :thumbup:

ik vind het dus helemaal niks :P volcal is heel irritant imo :$
Bericht Geplaatst op 27 okt 2012 12:56 

Hardtraxx Newbie

@Rawbin
Ik vind die praatachtige vocal wobble wel vet. Je kick heeft wel veel werk nodig! Die sample is wel leuk. Synth klinkt een beetje metallic en niet zo sprankelend.
Melodie past wel bij de vocal op zich.

@HarddanceUpdate
Die vocal is erg prima! Je kick rommelt een beetje teveel. Die synth is erbij is wel vet!
Misschien een idee om die van hoog naar laag te pitch á la f#ck the fake shit – adaro remix?

Vroege preview van een track waar ik mee bezig ben. Graag wat feedback!

Bericht Geplaatst op 27 okt 2012 13:04 

Hardtraxxer

@fort,

ik vidn alles prima in elkaar steken.. alleen heel erg jammer van je kick. sounds mogen in het algemeen ook wel wat dikker ;)

IK ben maar weer is bezig geweest met een melo.. wist niet meer waar ik moest beginnen tussen de 100den projecten xD

[zippy]http://www24.zippyshare.com/v/23169205/file.html[/zippy]
Bericht Geplaatst op 27 okt 2012 14:23 

Hardtraxxer

@globalsounds Je melodie is niet helemaal mijn smaak, maar hij steek goed in elkaar. De opbouw is wat slapjes, probeer eens wat risers bijvoorbeeld toe te voegen. Kick klinkt opzich goed, alleen nog een beetje dofjes.

@fort-noxious Heel gaaf wat je doet in de intro, alleen dan is het zo zonde dat je kick niet knalt! Sound design klinkt goed, maar die kick kan echt beter ^^ .

Ik heb mijn nieuwe kick weer een beetje aangepast voor een nieuwe track, waar ik gister mee begonnen ben. Deze vocals stonden al een paar jaar op mijn pc, en ik moest er een keertje iets mee doen. Alleen staat de lead iets te zacht volgens mij, tegenover de kick.
[zippy]http://www3.zippyshare.com/v/64839553/file.html[/zippy]
Bericht Geplaatst op 28 okt 2012 13:57 

Hardtraxx Elite

HarddanceUpdate schreef:

je intro zit opzich goed in elkaar, maar je sounds zijn nog niet echt goed, probeer daar aan te werken bijv meer eq klinkt een beetje dof, en alles overlapt elkaar een beetje te erg probeer dat ook weg te eq'en :thumbup:
hier een nieuwe melodie en lead van mij:
Bericht Geplaatst op 28 okt 2012 14:24 

Hardtraxx Elite

Tijn, je melodie is niet slecht slecht maar mag nog wat meer gewerkt worden aan de sytnh. De kick mag ook wat beter, hij pitcht ook niet erg lekker. :)

[zippy]http://www6.zippyshare.com/v/96569352/file.html[/zippy]

Hier ben ik een weekje mee bezig geweest. Is nog niet af, maar ik wil eens weten wat jullie ervan vinden. Tips zijn ook welkom natuurlijk! ^^
Bericht Geplaatst op 28 okt 2012 14:37 

Hardtraxxer

@ Cyril

Klinkt zeker leuk, erg creatief en die intro doet t erg goed hier.
Vind het alleen nog een beetje leegjes/droogjes klinken, mischien door pads of andere sounds iets meer warmte proberen te creeeren.
Verder vind ik het na de intro nog een beetje rommelig, maar dat is een kwestie van afwerking..

Dit is mijn preview :-)

Bericht Geplaatst op 28 okt 2012 17:04 

Hardtraxxer

@PIM Klinkt goed man! vooral de intro klinkt heerlijk :thumbsup:

ik had zelf ook nog 2 intro's gemaakt

Bericht Geplaatst op 28 okt 2012 17:11 

Hardtraxx Newbie

@Trial je sounds zijn vet, maar je kick komt niet tot zijn recht, puntje voor de mix!

Hier mijn laatste, zo goed als klaar.
Bericht Geplaatst op 28 okt 2012 17:17 

Hardtraxx Veteran

Thamos schreef:
@Trial je sounds zijn vet, maar je kick komt niet tot zijn recht, puntje voor de mix!

Hier mijn laatste, zo goed als klaar.

Klinkt goed :) Ook je melodie klinkt lekker, Alleen je screech mag wat natter zodat het ook smoother hoog klinkt. Kick is goed onderweg :) Tail mag van mij wat minder lang dat wel.

hier is mijn snippet ;) Het gaat me indit geval meer om de kick en niet om de rest. Melodie is van een Hardstyle mafia plaat de rest is van mijnes :)

Bericht Geplaatst op 28 okt 2012 18:29 

Hardtraxxer

Werk aan je kick, samen met de melody klinkt het ook een beetje vals..

Hier een previewtje van mij?

Is dit te chaotisch of juist wel vet?

Bericht Geplaatst op 28 okt 2012 21:42 

Hardtraxxer

@Venice13, ik vind het niks. Heel chaotisch inderdaad, beetje irritant om naar te luisteren imo.

Ik zat wat te kloten met wat melodietjes en merkte dat mijn synth naar mijn idee erg overeen kwam met Gunz for Hire - Sorrow :D. Dus kickje eronder...klaar :P (Voor de lol dus hé...)

[zippy]http://www18.zippyshare.com/v/96592890/file.html[/zippy]
Bericht Geplaatst op 29 okt 2012 00:46 

Hardtraxxer

Ik ben gisteren begonnen met een nieuwe hardstyle track en dit is tot nu toe het resultaat!

Bericht Geplaatst op 29 okt 2012 10:11 

Hardtraxxer

ROD schreef:
@Venice13, ik vind het niks. Heel chaotisch inderdaad, beetje irritant om naar te luisteren imo.

Ik zat wat te kloten met wat melodietjes en merkte dat mijn synth naar mijn idee erg overeen kwam met Gunz for Hire - Sorrow :D. Dus kickje eronder...klaar :P (Voor de lol dus hé...)

[zippy]http://www18.zippyshare.com/v/96592890/file.html[/zippy]

@Rod, ja is wel vet met die synth zo :-)

@ vritzy... track is niet helemaal mijn ding, zitten daar nou ook echt atmzofears samples in xD?

..

Deze is van mij, had de vorige pagina nog geen nreacties gekregen vandaar dat ik m nog een keer post xD
Bericht Geplaatst op 29 okt 2012 13:46 

Hardtraxx Newbie

@Frazyr Track is dik vooral de screech klinkt lekker, ik zou het aleen nog even beter afwerken met wat EQ!

Melody plus nieuwe kick! : [zippy]http://www66.zippyshare.com/v/57105553/file.html[/zippy]
Bericht Geplaatst op 29 okt 2012 15:56 

Hardtraxxer

@WCombinationz Toen ik je waveform zag dacht ik echt van: "You gotta be kidding me". Maar het klinkt vrij goed. Je synth en kick hebben nog een beetje werk nodig om helemaal zuiver te klinken. Je melodie staat mij wel aan.

@Frazyr, Ik vind je kick veeeeeeeel te kort. Dat is een beetje zonde, want de rest klinkt wel aardig, vooral de screech. De melodie ben ik echter niet zo te spreken over.

Ik heb zojuist een nieuwe synth gemaakt (kick past er helaas niet super bij :P):

[zippy]http://www7.zippyshare.com/v/45625655/file.html[/zippy]
Bericht Geplaatst op 29 okt 2012 16:18 

Hardtraxx Addict

WCombinationz schreef:
@Frazyr Track is dik vooral de screech klinkt lekker, ik zou het aleen nog even beter afwerken met wat EQ!

Melody plus nieuwe kick! : [zippy]http://www66.zippyshare.com/v/57105553/file.html[/zippy]

Klinkt niet verkeerd! Lead is goed te doen, mag nog wel wat voller en beter afgewerkt.
De kick zou ik nog even wat ronder EQ-en, zorg dat hij een mooie volle en warme klank krijgt.
De punch vind ik ook niet zo fijn, maar toch een aardig fijne kick!

Melo is ook prima :D
Bericht Geplaatst op 29 okt 2012 16:19 

Hardtraxx Addict

ROD schreef:
@WCombinationz Toen ik je waveform zag dacht ik echt van: "You gotta be kidding me". Maar het klinkt vrij goed. Je synth en kick hebben nog een beetje werk nodig om helemaal zuiver te klinken. Je melodie staat mij wel aan.

@Frazyr, Ik vind je kick veeeeeeeel te kort. Dat is een beetje zonde, want de rest klinkt wel aardig, vooral de screech. De melodie ben ik echter niet zo te spreken over.

Ik heb zojuist een nieuwe synth gemaakt (kick past er helaas niet super bij :P):

Je zippy werkt niet bij mij?
Bericht Geplaatst op 29 okt 2012 16:57 

Hardtraxxer

ROD schreef:

je synth is een een pluck synth, geen lead synth, zou deze dus ook nooit alleen en solo gebruiken voor je leadsound. veelste dun. gebruik die voor rustige breaks enzo ;)

hier mijn nieuwe nummer, even mee bezig geweest, druk aan het bedenken hoe en wat ik ermee ga doen.

Bericht Geplaatst op 29 okt 2012 19:00 

Hardtraxxer

ROD schreef:

lol, beginneling ofzo? sinds wanneer kan je al weten of iets goed klinkt door naar de waveform te kijken ?
Vorige  1 ... 96, 97, 98, 99, 100, 101, 102 ... 278  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Producer's Corner