Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 95, 96, 97, 98, 99, 100, 101 ... 278  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 okt 2012 21:55 

Hardtraxxer

thnx!! hoop toch niet dat ik straks ook gejank krijg van aaah geript dit en dat xD
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 okt 2012 23:08 

Hardtraxxer

Intro tje aant maken voor huidig project , nieuwe kick en screech..

Ongelezen bericht Geplaatst op 23 okt 2012 23:11 

Hardtraxxer

Chronicle schreef:

ik wil meer laag in je kick :$ ja.. dat wil ik ! screech mag wel wat dikker imo...

zo, dit ist idee... en dit wou ik afmaken :D hoe zijn de kicks etc nu ?
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 okt 2012 10:41 

Hardtraxxer

GlobalSoundsmedia schreef:
Chronicle schreef:

ik wil meer laag in je kick :$ ja.. dat wil ik ! screech mag wel wat dikker imo...

Dat moet ik nog maar bekijken , veel lui zeiden dat er teveel laag in zat.. dus dat verschilt per monitor een beetje.. Wat mag er dikker aan de screech , je bedoeld voller of wat?

Je nieuwe opload klinkt goed , bij jou mag er ook wat meer (bass) op denk ik ? maar dat kan aan mijn monitoren liggen -.-
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 okt 2012 10:50 

Hardtraxx Addict

@joey

dit is er van geworden voor vandaag. Hoe is de kick?

Klinkt lekker zeg :thumbsup:
Zitten ook hele dikke sounds in en je hoort de kick nu ook veel beter :)

@Chronicle , Klinkt vet hoe je hem opbouwt naar de kick :)
Ik zou dan als de kick erin komt ook wat andere geluidjes gebruiken, klinkt dan denkik net wat beter.

En of er genoeg laag inzit is ngo altijd moeilijk te bepalen, ik denk dat er bij Globalsounds nog wel wat meer laag in mag .
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 okt 2012 11:40 

Hardtraxx Addict

Chronicle schreef:

Klinkt kwalitatief zeker niet verkeerd!
Vind je sounds erg lekker! Afwerking kan op sommige punten nog wel wat beter.

Het totaal daarentegen doet me helemaal niets. Vind het niet erg interessant en de melodie blijft niet hangen, probeer te zorgen dat je als het ware in de track wordt meegesleurd :)
Mixdown is ook nog niet alles, dus daar kun je ook nog wel wat werk insteken :thumbup:

Al met al ben je lekker op weg :thumbsup:

Edit: mag inderdaad nog wel wat meer laag in ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 okt 2012 11:44 

Hardtraxx Addict

Chronicle schreef:

Eerste paar tellen klinken erg vet. Je kick is nog wat slap en ik vind je sounds erg saai en niet echt passend.
Had hier liever een wat hardere ´crunchy´ kick gezien zoals in Rip The Jacker, met wat vette sounds en dikke screeches eronder.
Dit klinkt voor mij iets te springerig :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 okt 2012 12:30 

Hardtraxxer

Stereorockerz schreef:
Chronicle schreef:

Eerste paar tellen klinken erg vet. Je kick is nog wat slap en ik vind je sounds erg saai en niet echt passend.
Had hier liever een wat hardere ´crunchy´ kick gezien zoals in Rip The Jacker, met wat vette sounds en dikke screeches eronder.

Dan is miin vraag naar jou, geef je nu feedback naar kwaliteit of eigen smaak.. ik il er namelijk niet een kick onder als rip the jacker ;).zou het waarderen als je je richt op kwaliteit en niet op smaak.. Ik neem feedback erg serieus dus als iedereen feedback zou geven door middel van :, ik zou het willen zien als.. Zit ik deze week nog met de handen int haar :lol: thx voor de reactie :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 okt 2012 14:15 

Hardtraxxer

@Chronicle, je sounds zijn erg zuiver en vol. Good job!. De kick is niet echt mijn smaak, maar klinkt ook goed.

Ik ben weer een stukje verder met mijn "Hour of Twilight" projectje. (Opbouwende) Kritiek is zeer welkom. Vooral voor het stukje van 1:05 1:10. Ik heb geen idee hoe ik dit netjes aan kan sluiten.

Ongelezen bericht Geplaatst op 24 okt 2012 15:22 

Hardtraxxer

ROD schreef:
@Chronicle, je sounds zijn erg zuiver en vol. Good job!. De kick is niet echt mijn smaak, maar klinkt ook goed.

Ik ben weer een stukje verder met mijn "Hour of Twilight" projectje. (Opbouwende) Kritiek is zeer welkom. Vooral voor het stukje van 1:05 1:10. Ik heb geen idee hoe ik dit netjes aan kan sluiten.

Thx :D , zit net even jou stukje te luisteren.. vind het erg sterk , vrij compleet ook.. Echter komt alles uit de zelfde hoek(flatline) , je kan proberen de ene sound wat meer stereo te maken dan de ander?
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 okt 2012 16:08 

Hardtraxxer

TY, over het stereogebruik; ik moet het nu heel even doen zonder audio interface, dus moet mijn monitoren op mono zetten (anders krijg ik er geen fatsoenlijk geluid uit) Dat wordt dus gefixt, samen met de andere kleine dingetjes.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 okt 2012 16:17 

Hardtraxx Addict

Chronicle schreef:
Stereorockerz schreef:
Chronicle schreef:

Dan is miin vraag naar jou, geef je nu feedback naar kwaliteit of eigen smaak.. ik il er namelijk niet een kick onder als rip the jacker ;).zou het waarderen als je je richt op kwaliteit en niet op smaak.. Ik neem feedback erg serieus dus als iedereen feedback zou geven door middel van :, ik zou het willen zien als.. Zit ik deze week nog met de handen int haar :lol: thx voor de reactie :)

Gaat niet zozeer over mijn smaak, maar over het zorgen dat je track 1 geheel wordt. De sounds passen nu niet zo bij elkaar waardoor het wat vreemd klinkt. Ook is het lastig om zo een goede sfeer erin te krijgen en het pakkend te maken :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 okt 2012 21:45 

Hardtraxx Veteran

Ongelezen bericht Geplaatst op 24 okt 2012 23:05 

Hardtraxxer

@destination Klinkt een beetje slapjes allemaal, vooral de kicks, opbouw en afmix mag aan gewerkt worden!

Laatste tijd hard aan een nieuwe kick gewerkt. Heb het vandaag in een nieuw projectje bewerkt. Vocals heb ik hier al eens eerder geplaatst, vind ze hier beter bij passen! Ik ben hier pas vandaag mee begonnen, dus let niet op de details :$ .

[zippy]http://www3.zippyshare.com/v/79107009/file.html[/zippy]
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 okt 2012 09:23 

Hardtraxx Newbie

@ Pim

Klinkt erg lekker! Leuke vocals, het enige dat me een beetje dwars zit is dat alles nogal droog klinkt. probeer wat meer reverb op je sounds te stoppen.
p.s Atmozfears Inspiratie? xD

Hier is een track van mij!
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 okt 2012 12:11 

Hardtraxxer

steekt allemaal goed in elkaar :thumbup: alleen kan ik je sounds niet echt volgen... tis niet echt zuiver ofzo en de melo doet me helemaal niks..
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 okt 2012 12:13 

Hardtraxxer

Citaat:

Citaat:

Citaat:
Citaat:
Gaat niet zozeer over mijn smaak, maar over het zorgen dat je track 1 geheel wordt. De sounds passen nu niet zo bij elkaar waardoor het wat vreemd klinkt. Ook is het lastig om zo een goede sfeer erin te krijgen en het pakkend te maken :)

sorry hoor.. maar met die kick is niks mis, okee er kan heel wat meer laag in en miss hier en daar wat EQ etc alleen het past allemaal wel okidoki hoor...
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 okt 2012 12:31 

Hardtraxx Addict

Je hoort mij ook niet zeggen dat de kick niet goed is.
Ik vind hem hier alleen niet passend, en ook wat te slap voor de sfeer die hij er eigenlijk in wil brengen :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 okt 2012 13:01 

Hardtraxx Newbie

@ Sephyx
Klinkt lekker hoor! Zou en nog iets hardere punch op je kick gooien! Zit prima in elkaar!

@ GlobalSoundsmedia
Lekkere screech! heel hyper! Mag volgens mij nog wel iets meer sub hebben!

Ik heb een wat gevoelige melo gemaakt! Is nog lange van af, maar de essentie is te horen denk ik :P

<iframe width="100%" height="166" scrolling="no" frameborder="no" src="http://w.soundcloud.com/player/?url=http%3A%2F%2Fapi.soundcloud.com%2Ftracks%2F64731601&show_artwork=true"></iframe>

http://soundcloud.com/pittboy/pittboy-u ... le-preview
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 okt 2012 15:48 

Hardtraxx Addict

@ Sephyx, klinkt een beetje random allemaal die melodie. Kan hem inderdaad niet volgen.

@ Pittboy, Tail van je kick is te kort imo. Melodie is best fijn ook al staat de synth me persoonlijk niet aan. De hele stijl van de track doet me een beetje denken aan frontliner. Complimenten hiervoor.

Was zelf even aan het scrollen door een 500 melo's dikke MIDI pack om een nieuw remixje te starten.

Heb een dikke melo gevonden. Ken de originele plaat niet, boeit me ook niet, melo is dik :)
Kick is nog erg slecht afgemixed. :P

Ongelezen bericht Geplaatst op 25 okt 2012 15:52 

Hardtraxxer

Het kan aan mijn liggen, maar de kick die komt te vroeg in het rimte is niet helemaal in orde
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 okt 2012 15:52 

Hardtraxxer

Thund3R schreef:
@ Sephyx, klinkt een beetje random allemaal die melodie. Kan hem inderdaad niet volgen.

@ Pittboy, Tail van je kick is te kort imo. Melodie is best fijn ook al staat de synth me persoonlijk niet aan. De hele stijl van de track doet me een beetje denken aan frontliner. Complimenten hiervoor.

Was zelf even aan het scrollen door een 500 melo's dikke MIDI pack om een nieuw remixje te starten.

Heb een dikke melo gevonden. Ken de originele plaat niet, boeit me ook niet, melo is dik :)
Kick is nog erg slecht afgemixed. :P

thnx voor de feedback... niet onaardig bedoeld.. maar je ritme klopt totaal niet.. luister zelf eens wanneer je kick er in komt..
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 okt 2012 16:20 

Hardtraxx Newbie

Citaat:
thnx voor de feedback... niet onaardig bedoeld.. maar je ritme klopt totaal niet.. luister zelf eens wanneer je kick er in komt..

Ik denk dat hij dat expres heeft gedaan xD
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 okt 2012 16:31 

Hardtraxxer

@sephyx thanks! Ik zal er wat meer reverb bij doen, had eigenlijk nog niet echt veel aandacht besteed aan individuele effecten. En nee, geen Atmosfears inspiratie. Misschien indirect, maar ik luister nou ook niet echt speciaal veel atmosfears :P

Over je stukje: Goeie, volle sounds! Ik vind alleen de tail van je kick niet zo mooi, loopt te lang door naar mijn idee ^^ .
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 okt 2012 18:28 

Hardtraxx Veteran

Ik ben dus een beetje aan het kloten voor een remix van The Beholder & Zany - Fear Reigns Today.
Dit is alvast een begin, een deel van de mid-intro :) commentaar altijd welkom, graag zelfs!

Vorige  1 ... 95, 96, 97, 98, 99, 100, 101 ... 278  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Producer's Corner