thnx!! hoop toch niet dat ik straks ook gejank krijg van aaah geript dit en dat xD
Intro tje aant maken voor huidig project , nieuwe kick en screech..
View on SoundCloud
ik wil meer laag in je kickChronicle wrote:Intro tje aant maken voor huidig project , nieuwe kick en screech..
View on SoundCloud
GlobalSoundsmedia wrote:ik wil meer laag in je kickChronicle wrote:Intro tje aant maken voor huidig project , nieuwe kick en screech..
View on SoundCloudja.. dat wil ik ! screech mag wel wat dikker imo...
View on SoundCloud
zo, dit ist idee... en dit wou ik afmakenhoe zijn de kicks etc nu ?
Klinkt lekker zegGlobalSoundsmedia wrote:@joey
dit is er van geworden voor vandaag. Hoe is de kick?
View on SoundCloud
Klinkt kwalitatief zeker niet verkeerd!GlobalSoundsmedia wrote:ik wil meer laag in je kickChronicle wrote:Intro tje aant maken voor huidig project , nieuwe kick en screech..
View on SoundCloudja.. dat wil ik ! screech mag wel wat dikker imo...
View on SoundCloud
zo, dit ist idee... en dit wou ik afmakenhoe zijn de kicks etc nu ?
Eerste paar tellen klinken erg vet. Je kick is nog wat slap en ik vind je sounds erg saai en niet echt passend.Chronicle wrote:Intro tje aant maken voor huidig project , nieuwe kick en screech..
View on SoundCloud
Dan is miin vraag naar jou, geef je nu feedback naar kwaliteit of eigen smaak.. ik il er namelijk niet een kick onder als rip the jackerStereorockerz wrote:Eerste paar tellen klinken erg vet. Je kick is nog wat slap en ik vind je sounds erg saai en niet echt passend.Chronicle wrote:Intro tje aant maken voor huidig project , nieuwe kick en screech..
View on SoundCloud
Had hier liever een wat hardere ´crunchy´ kick gezien zoals in Rip The Jacker, met wat vette sounds en dikke screeches eronder.
Dit klinkt voor mij iets te springerig
ThxROD wrote:@Chronicle, je sounds zijn erg zuiver en vol. Good job!. De kick is niet echt mijn smaak, maar klinkt ook goed.
Ik ben weer een stukje verder met mijn "Hour of Twilight" projectje. (Opbouwende) Kritiek is zeer welkom. Vooral voor het stukje van 1:05 1:10. Ik heb geen idee hoe ik dit netjes aan kan sluiten.
View on SoundCloud
Gaat niet zozeer over mijn smaak, maar over het zorgen dat je track 1 geheel wordt. De sounds passen nu niet zo bij elkaar waardoor het wat vreemd klinkt. Ook is het lastig om zo een goede sfeer erin te krijgen en het pakkend te makenChronicle wrote:Dan is miin vraag naar jou, geef je nu feedback naar kwaliteit of eigen smaak.. ik il er namelijk niet een kick onder als rip the jackerStereorockerz wrote:Eerste paar tellen klinken erg vet. Je kick is nog wat slap en ik vind je sounds erg saai en niet echt passend.Chronicle wrote:Intro tje aant maken voor huidig project , nieuwe kick en screech..
View on SoundCloud
Had hier liever een wat hardere ´crunchy´ kick gezien zoals in Rip The Jacker, met wat vette sounds en dikke screeches eronder.
Dit klinkt voor mij iets te springerig.zou het waarderen als je je richt op kwaliteit en niet op smaak.. Ik neem feedback erg serieus dus als iedereen feedback zou geven door middel van :, ik zou het willen zien als.. Zit ik deze week nog met de handen int haar
thx voor de reactie
Eerste paar tellen klinken erg vet. Je kick is nog wat slap en ik vind je sounds erg saai en niet echt passend.
Dit klinkt voor mij iets te springerig
Dan is miin vraag naar jou, geef je nu feedback naar kwaliteit of eigen smaak.. ik il er namelijk niet een kick onder als rip the jacker.zou het waarderen als je je richt op kwaliteit en niet op smaak.. Ik neem feedback erg serieus dus als iedereen feedback zou geven door middel van :, ik zou het willen zien als.. Zit ik deze week nog met de handen int haar
thx voor de reactie
sorry hoor.. maar met die kick is niks mis, okee er kan heel wat meer laag in en miss hier en daar wat EQ etc alleen het past allemaal wel okidoki hoor...Gaat niet zozeer over mijn smaak, maar over het zorgen dat je track 1 geheel wordt. De sounds passen nu niet zo bij elkaar waardoor het wat vreemd klinkt. Ook is het lastig om zo een goede sfeer erin te krijgen en het pakkend te maken
Thund3R wrote:@ Sephyx, klinkt een beetje random allemaal die melodie. Kan hem inderdaad niet volgen.
@ Pittboy, Tail van je kick is te kort imo. Melodie is best fijn ook al staat de synth me persoonlijk niet aan. De hele stijl van de track doet me een beetje denken aan frontliner. Complimenten hiervoor.
Was zelf even aan het scrollen door een 500 melo's dikke MIDI pack om een nieuw remixje te starten.
Heb een dikke melo gevonden. Ken de originele plaat niet, boeit me ook niet, melo is dik
Kick is nog erg slecht afgemixed.
View on SoundCloud
Ik denk dat hij dat expres heeft gedaan xDthnx voor de feedback... niet onaardig bedoeld.. maar je ritme klopt totaal niet.. luister zelf eens wanneer je kick er in komt..