Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 92, 93, 94, 95, 96, 97, 98 ... 278  Volgende
Bericht Geplaatst op 08 okt 2012 10:48 

Hardtraxx Beheerder

TheArthadox schreef:
ik vind je melo echt te gek! vind de lead alleen wat te dun, layer hem is met een saw ofzo dan komt wel goed denk ik :)

ik werk ook nog niet zo lang met massive :P maar krijg er al meer leuke dingen uit. vind het beter klinken dan sylenth.

EDIT: ik heb wel met cool edit pro gewerkt maar merk zelf niet super veel verschil.. ik pitch met sliced notes maar is cool edit echt beter dan ?

Thanks, melodieen ben ik inmiddels wel redelijk goed in volgens anderen :D
en die lead heb ik even snel gemaakt want ben ik gister net begonnen met dit projectje.

@ Thund3r

De kick ben ik ook nog lang niet tevreden over, maar ik wilde er gewoon even een kick onder gooien voor het gevoel.

maar toch bedankt allebei :)
Bericht Geplaatst op 08 okt 2012 19:56 

Hardtraxxer

@Case Dj
heel vette melodie :thumbup:

Sicknez
Het idee is leuk :)
Alleen mag je synth wel voller ;)
en volgens mij pitcht je kick verkeerd xd

Hier mijn nieuwe melodie die ik net heb gemaakt :)

Bericht Geplaatst op 08 okt 2012 20:02 

Hardtraxx Elite

Authentic schreef:
@Case Dj
heel vette melodie :thumbup:

Sicknez
Het idee is leuk :)
Alleen mag je synth wel voller ;)
en volgens mij pitcht je kick verkeerd xd

Hier mijn nieuwe melodie die ik net heb gemaakt :)

lekker duister melodietje, klinkt goed :thumbup:
hier iets nieuws van mij:
Bericht Geplaatst op 08 okt 2012 20:04 

Hardtraxx Elite

Sicknez schreef:
Ik kwam op internet een Remix contest tegen voor "Halo 4".
https://halo4remix.com/
Jullie kunnen er vast ook wel wat mee ;)

Ik heb er even anderhalf uur mee lopen prutsen. :)

Leuk idee zo, vind alleen dat de kick niet mooi pitched. Kijk hier anders nog ffkes naar ;).

Ik heb wat met Sludge van NC lopen prutsen.

[zippy]http://www26.zippyshare.com/v/97604810/file.html[/zippy]
Bericht Geplaatst op 09 okt 2012 02:11 

Hardtraxxer

D-Ruz schreef:
Sicknez schreef:
Ik kwam op internet een Remix contest tegen voor "Halo 4".
https://halo4remix.com/
Jullie kunnen er vast ook wel wat mee ;)

Ik heb er even anderhalf uur mee lopen prutsen. :)

Leuk idee zo, vind alleen dat de kick niet mooi pitched. Kijk hier anders nog ffkes naar ;).

Ik heb wat met Sludge van NC lopen prutsen.

[zippy]http://www26.zippyshare.com/v/97604810/file.html[/zippy]

Thanks voor de feedback.
De kick in jou snippet mag iets meer punch :)
Bericht Geplaatst op 09 okt 2012 16:20 

Hardtraxxer

@ D Ruz pitch je de punch van de tail mee?

Punch kan inderdaad harder.

Hier een stukje van mij nieuwe kick en wat vocals erbij gepleurd

[zippy]http://www66.zippyshare.com/v/12519823/file.html[/zippy]

Wat vinden jullie?
Bericht Geplaatst op 09 okt 2012 18:29 

Hardtraxxer

Venice13 schreef:
Hier een stukje van mij nieuwe kick en wat vocals erbij gepleurd

[zippy]http://www66.zippyshare.com/v/12519823/file.html[/zippy]

Wat vinden jullie?

Klinkt opzich wel leuk voor in een intro, maar de bass en de tail mag wel wat langer.
En hoe klinkt de kick als je hem gaat pitchen en een melodie er onder zet?

Ik ben zelf bezig met een remix van Gevaarlijke Daan - GVD.

Ik ben nog bezig met de kicks, snares, intro, mid en outro.
Het geluid van de piano ga ik ook veranderen denk ik.
Wat vinden jullie er tot zover van?
Feedback is welkom :)
Bericht Geplaatst op 09 okt 2012 22:47 

Hardtraxx Newbie

Hallo iedereen,

Leuk om te zien dat er zoveel mensen zijn die ook bezig zijn met producen van hardstyle, ik zie ook dat er veel talent is!
Ik zal me even heel kort voorstellen. Mijn naam is Erlin en samen met mijn maatje Gavin zijn we bezig met hardstyle maken. Dit doen we al ongeveer een jaartje. Momenteel zijn we ook een cursus aan het volgen. Ik merk dat we vooral moeite hebben met het maken van een lekkere kick. Ik heb vandaag weer 2 uur zitten kloten maar ik ben nog niet tevreden over het resultaat. Overigens zijn wij nu bezig met een volledig nummer die ik zo snel mogelijk zal droppen hier.

Hier mijn resultaat van de kick en screech waar ik mee bezig ben geweest:

Hebben jullie feedback voor mij?
Bericht Geplaatst op 09 okt 2012 22:52 

Hardtraxx Elite

Mindplayerz schreef:
Hallo iedereen,

Leuk om te zien dat er zoveel mensen zijn die ook bezig zijn met producen van hardstyle, ik zie ook dat er veel talent is!
Ik zal me even heel kort voorstellen. Mijn naam is Erlin en samen met mijn maatje Gavin zijn we bezig met hardstyle maken. Dit doen we al ongeveer een jaartje. Momenteel zijn we ook een cursus aan het volgen. Ik merk dat we vooral moeite hebben met het maken van een lekkere kick. Ik heb vandaag weer 2 uur zitten kloten maar ik ben nog niet tevreden over het resultaat. Overigens zijn wij nu bezig met een volledig nummer die ik zo snel mogelijk zal droppen hier.

Hier mijn resultaat van de kick en screech waar ik mee bezig ben geweest:

Hebben jullie feedback voor mij?

eerst andere feedback geven aub :list:
ik zou je kick wat meer laten 'rollen' en layeren want hij klinkt nog vrij dun! ;)
Bericht Geplaatst op 10 okt 2012 02:47 

Hardtraxxer

@Venice13: Begin is er zeker! Ik voel een beukplaat aankomen...

@Sicknez: Opzich klinkt het best goed. Probeer het alleen iets voller te maken. En ik vind persoonlijk je synth niet super(die bij 0.52 er in komt). Kan ook een kwestie van smaak zijn!

@Mindplayerz: Leuk opzetje, zou je hi-freq iets lager houden van je synth. Misschien de mid-freq wat omhoog? Verder de kick nog een aantal keer dist, eq, dist, eq, dist, compr, eq

Ik ben ook bezig geweest met iets. Geen idee of jullie het wat vinden!
- K probeer vooral aan mn screech en kick te werken
- maar zou ook graag willen weten wat jullie van de intro/vocals vinden.
- En heeft iemand tips om van de vocal over te gaan op de lead? Dit vind ik erg lastig!

Er zit een beetje een dubieuze noot in de melo :oh:. Verder moeten er natuurlijk nog veel dingen als effecten in en dergelijke, maar dit is het idee...

Alvast bedankt :$

Bericht Geplaatst op 10 okt 2012 08:26 

Hardtraxxer

jaco0 schreef:
@Venice13: Begin is er zeker! Ik voel een beukplaat aankomen...

@Sicknez: Opzich klinkt het best goed. Probeer het alleen iets voller te maken. En ik vind persoonlijk je synth niet super(die bij 0.52 er in komt). Kan ook een kwestie van smaak zijn!

@Mindplayerz: Leuk opzetje, zou je hi-freq iets lager houden van je synth. Misschien de mid-freq wat omhoog? Verder de kick nog een aantal keer dist, eq, dist, eq, dist, compr, eq

Ik ben ook bezig geweest met iets. Geen idee of jullie het wat vinden!
- K probeer vooral aan mn screech en kick te werken
- maar zou ook graag willen weten wat jullie van de intro/vocals vinden.
- En heeft iemand tips om van de vocal over te gaan op de lead? Dit vind ik erg lastig!

Er zit een beetje een dubieuze noot in de melo :oh:. Verder moeten er natuurlijk nog veel dingen als effecten in en dergelijke, maar dit is het idee...

Alvast bedankt :$

Bedankt voor je feedback. :)
Ik snap wat je bedoeld.
Ik vind die piano sound ook niet super. :P

Ik zal vanmiddag even naar je Snippet luisteren.
Bericht Geplaatst op 10 okt 2012 10:52 

Hardtraxxer

@jaco0
Het klinkt allemaal een beetje low res. Probeer het geheel even goed te EQen. Verder lijkt de kick toon niet helemaal sync met de melo.

Hier mijn nieuwe mid intro.
Bericht Geplaatst op 10 okt 2012 14:45 

Hardtraxxer

deniax schreef:
@jaco0
Het klinkt allemaal een beetje low res. Probeer het geheel even goed te EQen. Verder lijkt de kick toon niet helemaal sync met de melo.

Niks op aan te merken top :clap:
Bericht Geplaatst op 10 okt 2012 14:47 

Hardtraxxer

deniax schreef:
@jaco0

Ik vind dat van jou heel goed klinken :thumbup:, hoe krijg je dat zo voor elkaar met al die effecten er hoorheen? Gewoon trial/error of gebruik je echt een bepaalde techniek daar voor?

Als ik eerst dat van jou hoor en daarna van mij hoor ik heel goed wat je bedoeld. Dat van mij klink heel dof en slap. Heb je een idee hoe ik dit beter kan krijgen met EQ? De low-freq wat hoger en de high-freq omhoog?
Bericht Geplaatst op 10 okt 2012 14:50 

Hardtraxxer

Wat ziezo handig is om je kick beter te controle is een multiband maken van het laag het mid en het hoog. dan heb je controle over de low frequenties mid frequenties en de high frequenties. Tja om meer te laten klappen is tog proberen.. Phasers kunnen leuke dingen opleveren althans, bij mij dan.
Bericht Geplaatst op 10 okt 2012 16:47 

Hardtraxxer

Venice13 schreef:
Wat ziezo handig is om je kick beter te controle is een multiband maken van het laag het mid en het hoog. dan heb je controle over de low frequenties mid frequenties en de high frequenties. Tja om meer te laten klappen is tog proberen.. Phasers kunnen leuke dingen opleveren althans, bij mij dan.

Dit heb ik ook gedaan, Daarna de kick gesampled en nu weer wat eroverheen gegooid. Nee maar het algehele resultaat wat er bij mij uitkomt is allemaal een beetje slap, niet echt zuiver en dof. Hoe zou ik kunnen werken aan wat deniax "low res" noemt
Bericht Geplaatst op 10 okt 2012 17:03 

Hardtraxxer

jaco0 schreef:
Venice13 schreef:

Dit heb ik ook gedaan, Daarna de kick gesampled en nu weer wat eroverheen gegooid. Nee maar het algehele resultaat wat er bij mij uitkomt is allemaal een beetje slap, niet echt zuiver en dof. Hoe zou ik kunnen werken aan wat deniax "low res" noemt

Ik had eerst ook het zelfde probleem , maar geloof mij het ligt allemaal aan mix down.
hier onder heb ik 2 dezelfde kicks, 'kick in progress' is de kick uit drumazon. en 'Kickdrum' heb ik nog een goede punch over gezet, en veel met Eq gekloot. je hoort duidelijk verschil. Na veel pielen gaat het je zeker lukken. ik heb onderhand alweer een betere kick. upload ik misschien later nog wel! maar hoor hier maar het verschil...

Bericht Geplaatst op 10 okt 2012 21:38 

Hardtraxxer

ik vind de early kick wel fijn :) alleen missen er wa sounds. en de melodies missen gevoel vind ik... of het komt door de lead ahah

zoooo even wat donkers. nieuwe melo en vocals zijn weg.

Bericht Geplaatst op 10 okt 2012 22:05 

Hardtraxxer

Kan op het moment geen nummers beluisteren, zit in de woonkamer. Maar feedbacks komen er zeker nog!

Hier is mijn nieuwe productie (alleen een test).
Zouden er misschien ook mensen even wat zeggen over alias/titel?

[zippy]http://www36.zippyshare.com/v/18633844/file.html[/zippy]
Bericht Geplaatst op 12 okt 2012 13:59 

Hardtraxxer

@Arthadox lekkere plaat keep it up !
@deniax : WOOOOOOW hele lekkere drive in! wil het eindresultaat graag horen !!!

iets van mij :

Bericht Geplaatst op 12 okt 2012 21:32 

Hardtraxx Addict

@rummeltje leuke melo! ^^
Lead is nog heel dun, probeer daar aan te werken.
Lijkt ook alsof er in de opbouw de hele tijd een soort lage dreun doorheen zit, is erg storend.

Je kick vind ik echt niks. Ten eerste pitcht hij vals.
Ten tweede vind ik je kick opzich ook niet mooi. Hij heeft geen lekkere krachtige punch en de tail vind ik een irritant karakter hebben.
Gewoon nog even tweaken en oefenen dus :thumbup:

----

update van mijn nieuwe projectje. Ik heb in de break wat monster FX toegevoegd, twijfel er zelf alleen een beetje over..
[zippy]http://www44.zippyshare.com/v/28514441/file.html[/zippy]
Iemand nog wat feedback? :$

Edit: even downloaden voor goede kwaliteit :)

Edit2: ik hoor al dat de lead nog wat harder en voller mag dus dat ga ik sowieso nog even fixen :D
Bericht Geplaatst op 13 okt 2012 13:34 

Hardtraxxer

CosmicDestination schreef:
@rummeltje leuke melo! ^^
Lead is nog heel dun, probeer daar aan te werken.
Lijkt ook alsof er in de opbouw de hele tijd een soort lage dreun doorheen zit, is erg storend.

Je kick vind ik echt niks. Ten eerste pitcht hij vals.
Ten tweede vind ik je kick opzich ook niet mooi. Hij heeft geen lekkere krachtige punch en de tail vind ik een irritant karakter hebben.
Gewoon nog even tweaken en oefenen dus :thumbup:

----

update van mijn nieuwe projectje. Ik heb in de break wat monster FX toegevoegd, twijfel er zelf alleen een beetje over..

Edit2: ik hoor al dat de lead nog wat harder en voller mag dus dat ga ik sowieso nog even fixen :D

Mooi gedaan, alleen is de melo niet echt mijn ding maar dat is kwestie van smaak natuurlijk :), doe zo verder ;)

Ik ga nu even een remix posten waar ik aan bezig ben (nog niet af dus), wil al weten wat jullie er voorlopig van vinden.
Bericht Geplaatst op 13 okt 2012 15:21 

Hardtraxxer

----

lekkere track man, en blij dat je dat zelf van die lead al doorhad maar het geeft me een beetje het gevoel wat E-force ook vaak in zn tracks heeft :clap:
Bericht Geplaatst op 13 okt 2012 15:50 

Hardtraxx Beheerder

Boelie-beatz schreef:

----

lekkere track man, en blij dat je dat zelf van die lead al doorhad maar het geeft me een beetje het gevoel wat E-force ook vaak in zn tracks heeft :clap:

Mij doet het gewoon deken aan B-Front hoor :P
Klinkt verder goed alleen zou ik een andere punch op je kick zetten. of hem eq'en. is me net iets te scherp.

=====

iets van mij waar ik mee bezig was. heb de kicks en leads wat bijgeschaafd.

[zippy]http://www16.zippyshare.com/v/19780912/file.html[/zippy]
Bericht Geplaatst op 14 okt 2012 12:24 

Hardtraxxer

@Case Je Soundcloud werkt niet? Ik geef je volgende keer wel feedback.

Hier een stukje waar ik mee bezig ben, gaat vooral om de kick. Niet om de lead is even simpele lead uit Nexus.
Vorige  1 ... 92, 93, 94, 95, 96, 97, 98 ... 278  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Producer's Corner