Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 91, 92, 93, 94, 95, 96, 97 ... 278  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 okt 2012 22:53 

Hardtraxxer

@ Chronicle Erg vet! zoals al werd aangegeven doet de 2de climax mij ook niks. Voor de rest vind ik de synth lekker en die vocals zijn echt awesome! Waar heb je vandaan als ik vragen mag? Ohja zet je kick eventjes mono :P Blijf doorgaan ben benieuwd naar de rest :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2012 13:03 

Hardtraxxer

@ hidden

Klinkt lekker moet ik zeggen, maar zoals al gezegdis mist je kick nog een beetje power...

update van mijn nieuwe projectje.. Nog niet klaar maar het concept staat er..
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2012 14:27 

Hardtraxxer

Bedankt voor de feedback mensen , alles is nog erg dof en moet nog even kijken wat ik ermee ga doen !

.. moet kwa sound nog flink aangewerkt worden :D

Venice13 schreef:
@ Chronicle Erg vet! zoals al werd aangegeven doet de 2de climax mij ook niks. Voor de rest vind ik de synth lekker en die vocals zijn echt awesome! Waar heb je vandaan als ik vragen mag? Ohja zet je kick eventjes mono :P Blijf doorgaan ben benieuwd naar de rest :thumbsup:

Trance vocals ;) , is een sample break dus moet hem zelf nog onderhanden nemen met eigen sounds.

Ik ondervind het probleem steeds meer dat mijn kick niet mono klinkt , en kan er niets aan doen -.o , jij er een tip voor ?
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2012 23:28 

Hardtraxxer

@Frazyr
Ik vind je synth een beetje apart omdat hij telkens pitch, Vind het een beetje teveel van het goeie zegmaar :p verder zit het wel goed in elkaar, kick kan ik niet over oordelen want heb dit met oortjes in geluisterd :)

Hier nogmaals een projectje van mijn kant :)

Ongelezen bericht Geplaatst op 06 okt 2012 14:10 

Hardtraxx Beheerder

Socializerz schreef:
@DForcer melodie klinkt goed, synth ook vind alleen de punch van je kick wat minder, steekt goed in mekaar verder :thumbup: Je hebt trouwens PM

Van mij :clap: :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 okt 2012 14:33 

Hardtraxxer

@dforcer

volumes kloppen nog niet allemaal, synth is daarintegen wel lekker.
Kick is niet helemaal mijn ding, maar absoluut niet slecht..

Titel zegt genoeg, net gemaakt..:-)
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 okt 2012 16:17 

Hardtraxxer

@ frazyr Klinkt goed!, synth kan iets voller. Kick klinkt wel goed! maar mis met het pitchen beetje de "boing" maar dat is natuurlijk ook smaak. hier een snipper van mij: melody en synth : [zippy]http://www22.zippyshare.com/v/13471201/file.html[/zippy]

Feedback? :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 okt 2012 18:51 

Hardtraxx Addict

Frazyr, limiter op je master ofzo? Op 1:03 als de kick erin komt hoor je hem duidelijk.

De punch is eerst erg luid, en zakt dan meteen weg net als een limiter die erin komt. Jammer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 okt 2012 18:55 

Hardtraxxer

@venice Ik zou die delay die er gelijk achteraan komt weghalen, want nu klinkt het best vals ^^

@frazyr Ik vind de afmix slecht, en het lijkt of de synth teveel lage tonen heeft. De sound van de synth is overigens wel goed, heeft gewoon wat eq nodig.

Ben zelf aan een nieuw projectje begonnen, met een nieuwe kick. Het nummertje zelf is pas in zn eerste fase, dus let niet op de details. :D

[zippy]http://www27.zippyshare.com/v/10952794/file.html[/zippy]

Daarnaast weer eens wat electro gemaakt. Iemand feedback hierover? ^^

[zippy]http://www35.zippyshare.com/v/60768955/file.html[/zippy]
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 okt 2012 19:50 

Hardtraxxer

Hoi Pim,

beide cloudjes erg goed te doen hoor :-)

@Venice

Ik kan moeilijk beoordelen wat ik er van vind.. Ik luister liever naar een geheel :-)

--

Heb jullie tips meegenomen. Er zat geen limitter op mijn master, maar de compressor was een beetje vlugjes toegepast op mijn kicks.. Dit heb ik even gefixed.. Ook heeft mijn synth een kleine tweak gekregen.
Verder heb ik wat nieuwe pads toegevoegd en nog wat kleine dingetjes veranderd...

Ongelezen bericht Geplaatst op 06 okt 2012 20:21 

Hardtraxxer

@ Pim heerlijk kerel! goed bezig!
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 okt 2012 22:07 

Hardtraxx Addict

pim schreef:
@venice Ik zou die delay die er gelijk achteraan komt weghalen, want nu klinkt het best vals ^^

@frazyr Ik vind de afmix slecht, en het lijkt of de synth teveel lage tonen heeft. De sound van de synth is overigens wel goed, heeft gewoon wat eq nodig.

Ben zelf aan een nieuw projectje begonnen, met een nieuwe kick. Het nummertje zelf is pas in zn eerste fase, dus let niet op de details. :D

Nieuwe kick klinkt vet, intro doet mij niet zo veel, klinkt niet erg bijzonder. Die vertraging voegt voor mij ook vrij weinig toe.
Climax daarentegen vind ik echt heerlijk! Erg gaaf :)

Je electro klinkt echt zalig, nog nooit electro geluisterd eigenlijk, maar zeer lekker dit! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 okt 2012 22:11 

Hardtraxx Addict

Frazyr schreef:
Hoi Pim,

beide cloudjes erg goed te doen hoor :-)

@Venice

Ik kan moeilijk beoordelen wat ik er van vind.. Ik luister liever naar een geheel :-)

--

Heb jullie tips meegenomen. Er zat geen limitter op mijn master, maar de compressor was een beetje vlugjes toegepast op mijn kicks.. Dit heb ik even gefixed.. Ook heeft mijn synth een kleine tweak gekregen.
Verder heb ik wat nieuwe pads toegevoegd en nog wat kleine dingetjes veranderd...

Vind je pads en je lead nog wat dun, standaard en gevoelloos. Probeer het fris te laten klinken, geef er een fijne klank aan en zorg dat het wat voller wordt! :)
Kick opzich is niet verkeerd, pitch is alleen niet fijn, en nog vals ook :P
Hoop dat je er wat mee kunt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 okt 2012 22:15 

Hardtraxx Addict

Socializerz schreef:
@pim, goed bezig kerel :thumbup:

@Frazyr, pads klinken goed, synth ook, vind persoonlijk je kick wat minder.

Ik heb vandaag 2 nieuwe leads gemaakt zijn een aantal layers Sylenth 1
[zippy]http://www59.zippyshare.com/v/96113655/file.html[/zippy]
en
[zippy]http://www44.zippyshare.com/v/23351913/file.html[/zippy]
:corn:

Leads klinken beide niet slecht, maar zou ze slechts als layer gebruiken, niet als 'main lead'.
Is namelijk niet erg speciaal en voor mij komen de melodieën niet erg lekker uit de verf zo.
Je zou ze ook nog wel iets beter kunnen EQ-en en stereo-en.

Maar nogmaals, als layer om je lead wat dikker te maken is het niet verkeerd! :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 okt 2012 22:17 

Hardtraxx Addict

[zippy]http://www66.zippyshare.com/v/60250360/file.html[/zippy]
Even verder gegaan aan mijn nieuwe trackje. Had zelf wat twijfels over de tweede climax, vind het zelf wel vet klinken, maar vroeg me af of dit voor anderen misschien wat chaotisch klonk :)

Edit: even downloaden voor normale kwaliteit, klinkt echt nergens naar via de player :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 okt 2012 22:21 

Hardtraxx Beheerder

pim schreef:

Die electro man :worship: ik ben me de laatste tijd steeds aan het verdiepen in electro. erg lekker. ook een hele vette main lead heb je erin :D

Over je hardstyle snippet. Je kick klinkt goed, de rest vind ik wat saai en leeg. en ik zou persooniljk in de climax pitchkicks doen. ze hoeven niet hoog maar het geeft volgens mij heel veel sfeer mee aan de plaat. de sounds zou ik verder gewoon zo houden alleen met pitchkicks.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 okt 2012 17:55 

Hardtraxxer

CosmicDestination schreef:
[zippy]http://www66.zippyshare.com/v/60250360/file.html[/zippy]
Even verder gegaan aan mijn nieuwe trackje. Had zelf wat twijfels over de tweede climax, vind het zelf wel vet klinken, maar vroeg me af of dit voor anderen misschien wat chaotisch klonk :)

Edit: even downloaden voor normale kwaliteit, klinkt echt nergens naar via de player :P

T mag allemaal wat dikker.. Eqen ? stereo processor er op ? Wel echt vet man , strak concept! B-front ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 okt 2012 18:51 

Hardtraxxer

ik vind hem echt geniaal! alleen klinkt he tidd wel wat dun. komt vast wel goed denk ik :D !

nieuwe melody en synth in massive
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 okt 2012 19:09 

Hardtraxxer

Socializerz schreef:
TheArthadox schreef:
ik vind hem echt geniaal! alleen klinkt he tidd wel wat dun. komt vast wel goed denk ik :D !

Klinkt lekker, doet me denken aan frontliner ^^ zou ik nu ook feedback mogen :corn: ? :$

ik zal je is ekkes opzoeken! haha

EDI: hij laat de zippy's niet...
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 okt 2012 19:49 

Hardtraxxer

Thanks voor de reacties!

@socializers eerste lead klinkt veel beter dan de tweede. Mag alleen wel wat meer reverb en delay gebruiken. :thumbup: Over je nieuwe kick; ik vind hem persoonlijk niet zo mooi, mag ook wat beter ge'eqd in de lage tonen!

@cosmic Lekker weer, je hebt inderdaad goed dat sfeertje neergezet! Vind de synth niet zo mooi, mag wat voller. :thumbup:

@case Ik ben me er ook een beetje in aan het verdiepen, heb over 2 weken ook mijn eerste optreden met mijn eletro-alias! Meeste geluiden, zoals de mainlead, zijn gemaakt met massive. :thumbup:
Ik vond het persoonlijk juist gaaf zo zonder pitchkicks in de climax van dat hardstyle nummertje, aangezien dat meer het effect geeft van een anti-climax, maar ik zal het eens proberen! :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 okt 2012 19:50 

Hardtraxxer

probeer het is te pitchen met cool edit pro!

vind je melodie beetje moeilijk te volgen en klinkt nog een beetje leeg. concept is wel leuk imo :) hoor hem wel graag uitgewerkt! vind de leadsynth in de 2de ook een beetje dun. layer hem is met een detuned SAW...
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 okt 2012 20:44 

Hardtraxx Beheerder

TheArthadox schreef:

Echt een heerlijke synth. ik heb me nog niet ver genoeg in massive verdiept om er een supersaw uit te halen maar ik zal ook maar eens met massive gaan werken :D

Melodie is ook goed :D

Hier nog een dingetje van mij. ondanks dat ik brak was vandaag toch dit gefixt.

EDIT: Kicks zijn nieuw en nog niet gepitcht met cool edit pro, dus gewoon in de piano roll :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 okt 2012 22:04 

Hardtraxxer

ik vind je melo echt te gek! vind de lead alleen wat te dun, layer hem is met een saw ofzo dan komt wel goed denk ik :)

ik werk ook nog niet zo lang met massive :P maar krijg er al meer leuke dingen uit. vind het beter klinken dan sylenth.

EDIT: ik heb wel met cool edit pro gewerkt maar merk zelf niet super veel verschil.. ik pitch met sliced notes maar is cool edit echt beter dan ?
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 okt 2012 23:22 

Hardtraxx Addict

Veel te weinig punch Case. Je vorige kick klonk juist zo lekker :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 okt 2012 23:40 

Hardtraxxer

Ik kwam op internet een Remix contest tegen voor "Halo 4".
https://halo4remix.com/
Jullie kunnen er vast ook wel wat mee ;)

Ik heb er even anderhalf uur mee lopen prutsen. :)
Vorige  1 ... 91, 92, 93, 94, 95, 96, 97 ... 278  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Producer's Corner