Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 93, 94, 95, 96, 97, 98, 99 ... 278  Volgende
Bericht Geplaatst op 14 okt 2012 13:47 

Hardtraxxer

Casey schreef:
@Case Je Soundcloud werkt niet? Ik geef je volgende keer wel feedback.

Hier een stukje waar ik mee bezig ben, gaat vooral om de kick. Niet om de lead is even simpele lead uit Nexus.

je kick klinkt nog niet goed, je punch is te hard en de staart lijkt wel alsof die gepitcht is op een hoge f ofzo. de bass zit er ook niet echt in.

Hierbij dan mijn mid intro die ik heb gemaakt deze week!
Bericht Geplaatst op 14 okt 2012 16:14 

Hardtraxxer

Klinkt goed !
Bericht Geplaatst op 14 okt 2012 19:59 

Hardtraxxer

[zippy]http://www43.zippyshare.com/v/62860852/file.html[/zippy]

Hier een beginnetje van de climax. Helaas nog geen kick maar daar word aan gewerkt.

Wat vinden jullie?

;)
Bericht Geplaatst op 14 okt 2012 20:18 

Hardtraxxer

Venice13 schreef:
[zippy]http://www43.zippyshare.com/v/62860852/file.html[/zippy]

Hier een beginnetje van de climax. Helaas nog geen kick maar daar word aan gewerkt.

Wat vinden jullie?

;)

Netjes !

R-shot : lekkere intro !
Casey; Ietsjes meer aandacht aan de kick geven, klinkt namelijk niet heel lekker.

hier iets van mij :

Bericht Geplaatst op 14 okt 2012 23:23 

Hardtraxx Addict

R-shot schreef:
Casey schreef:
@Case Je Soundcloud werkt niet? Ik geef je volgende keer wel feedback.

Hier een stukje waar ik mee bezig ben, gaat vooral om de kick. Niet om de lead is even simpele lead uit Nexus.

je kick klinkt nog niet goed, je punch is te hard en de staart lijkt wel alsof die gepitcht is op een hoge f ofzo. de bass zit er ook niet echt in.

Hierbij dan mijn mid intro die ik heb gemaakt deze week!

Audiofreq presets :P
Bericht Geplaatst op 15 okt 2012 08:41 

Hardtraxxer

CosmicDestination schreef:
Audiofreq presets :P

ik heb de meeste sound eigenlijk gemaakt met synapse dune! ik heb de presets als voorbeeld gebruikt om deze sound te maken. een aantal sounds zijn ook gemaakt in sylenth, zoals de wobble en het 1e geluid in het 2e deel van de mid intro :P
Bericht Geplaatst op 15 okt 2012 18:20 

Hardtraxxer

Bericht Geplaatst op 16 okt 2012 14:46 

Hardtraxxer

@Jarno, ik vind de kick heel erg op hetzelfde volume blijven. Zeg maar dat je niet veel verschil merkt tussen het begin en het eind van de kick. De screech klinkt wel goed, maar de maat klopt niet echt vind ik.

Hier is een opzetje van een intro waar ik atm mee bezig ben.

-Edit- (zaten wat foutjes in :P)

[zippy]http://www4.zippyshare.com/v/5944003/file.html[/zippy]
Bericht Geplaatst op 16 okt 2012 15:11 

Hardtraxxer

@casedj, je melodie en lead zijn echt nice :) werk alleen wat aan je opbouw, duurt wat lang allemaal. ook je 2e melodie is niet zo sterk als de eerste, maar dat is mijn mening..
Bericht Geplaatst op 16 okt 2012 15:26 

Hardtraxxer

@ROD dat klinkt heel goed :)

nu heb ik alles verandert, klinkt dit beter?

Bericht Geplaatst op 16 okt 2012 19:11 

Hardtraxxer

Jarno schreef:

Mooi gedaan :D, , ik heb dit al gepost maar ik wil telkens weten wat nog beter kan aan de remix
Bericht Geplaatst op 16 okt 2012 22:33 

Hardtraxxer

Jarno schreef:

haal die lelijke reverb is heeel snel van je kick ^^ en pitch hem is niet zo laag !
Bericht Geplaatst op 16 okt 2012 22:59 

Hardtraxxer

@Gondrez Beginnetje klinkt leuk, maar dan denk je dat de kick er in knalt. Alleen dan zit er geen kracht in. Dus werk daar vooral aan.

Is beter als die vorige ?

Bericht Geplaatst op 17 okt 2012 02:37 

Hardtraxxer

Jarno schreef:
@Gondrez Beginnetje klinkt leuk, maar dan denk je dat de kick er in knalt. Alleen dan zit er geen kracht in. Dus werk daar vooral aan.

Jarno, lees de feedback die je krijgt!

Citaat:
haal die lelijke reverb is heeel snel van je kick ^^ en pitch hem is niet zo laag !

Probeer dit eerst even te veranderen. Dan klinkt je kick al een stuk beter.

@ROD: Klinkt lekker vooral vanaf 0.44 misschien wat meer effecten daar. (ben zelf fan van een rev kickje hier en daar ^^ ) Kick vind ik overigens wel lekker klinken. Wat heb je gebruikt en op basis van een tut opgebouwd?

@rummeltje: Klinkt zeer goed, misschien de mid-freq en high-freq iets wa boosten voor een wat zuiverder geluid?!

Hier wat van mij, m'n kick klinkt niet lekker alleen ik kom maar niet echt verder. Heeft iemand tips of ideeën om deze wat beter te laten klinken en niet zo dof? En verder is alle comment welkom! :$

EDIT: kort gezegd, hoe krijg ik m in de richting van ROD zn kick. Die vind ik echt super klinken
Bericht Geplaatst op 17 okt 2012 13:14 

Hardtraxxer

jaco0 schreef:
Jarno schreef:

Jarno, lees de feedback die je krijgt!

Citaat:

Probeer dit eerst even te veranderen. Dan klinkt je kick al een stuk beter.

@ROD: Klinkt lekker vooral vanaf 0.44 misschien wat meer effecten daar. (ben zelf fan van een rev kickje hier en daar ^^ ) Kick vind ik overigens wel lekker klinken. Wat heb je gebruikt en op basis van een tut opgebouwd?

@rummeltje: Klinkt zeer goed, misschien de mid-freq en high-freq iets wa boosten voor een wat zuiverder geluid?!

Hier wat van mij, m'n kick klinkt niet lekker alleen ik kom maar niet echt verder. Heeft iemand tips of ideeën om deze wat beter te laten klinken en niet zo dof? En verder is alle comment welkom! :$

EDIT: kort gezegd, hoe krijg ik m in de richting van ROD zn kick. Die vind ik echt super klinken

probeer wat te kloten met distortion rond de 500-600HZ. en EQ. hij is nu al heel dun omdat er geen stevige lage tonen in zitten, en het hoog ook wat mist. probeer dat te fixen. veel mee spelen ;)

hier een remake/dub edit van spectrum (headhunterz remix). dit in voorbereiding op een school opdracht. maar ben benieuwd wat mensen ervan vinden.

Bericht Geplaatst op 17 okt 2012 16:11 

Hardtraxx Elite

Zoals ik al zei vond ik alleen die bovende synth niet geweldig, voor de rest vet gedaan!

[zippy]http://www33.zippyshare.com/v/73290678/file.html[/zippy]

Heb een poging gedaan tot een stukje remake van Sadness. Vond de synth wel aardig, jullie?
Bericht Geplaatst op 17 okt 2012 16:52 

Hardtraxxer

jaco0 schreef:

TY :D. Ik heb de kick gemaakt door met een 909 (in drumazon) te beginnen en iets van 8 mixers vol effecten te gebruiken. Oa. Fabfilter Pro-Q, Fabfilter Saturn, Devastor, Camelphat, Ohmicide en iZotope Ozone 4.

Er zat erg veel tijd (aka prutswerk) in om hem een beetje op dit niveau te krijgen.

Als jij er iig voor zorgt dat je kick wat meer de ruimte krijgt in de mixdown. Door onder andere frequenties van je lead, vooral in het laag, een beetje cutten in het laag enz.. En sowieso alles < 25hz cutten. Dan komt je kick al veel beter naar voren. En voor de rest gewoon de "standaardformule" EQ-Dist-EQ-Dist-EQ. Maar EQ-Dist-Dist-EQ kan soms ook leuk uitpakken.
Bericht Geplaatst op 17 okt 2012 19:57 

Hardtraxxer

D-Ruz schreef:
Zoals ik al zei vond ik alleen die bovende synth niet geweldig, voor de rest vet gedaan!

Heb een poging gedaan tot een stukje remake van Sadness. Vond de synth wel aardig, jullie?

jo! die synth is echt goed gedaan man! waar heb je die mee gemaakt? :innocent:
Bericht Geplaatst op 17 okt 2012 21:46 

Hardtraxxer

Boelie-beatz schreef:
D-Ruz schreef:

jo! die synth is echt goed gedaan man! waar heb je die mee gemaakt? :innocent:

als je hem nou even een leuke EQ beurt geeft doet die denk ik minder zeer aan mijn oren! maar is goed op weg ^^

Hier hebben wij een weekje aan gewerkt HUHU
Bericht Geplaatst op 18 okt 2012 18:45 

Hardtraxxer

@The Arthadox, ben het voornamelijk eens met wat hierboven staat.
Zou het ook even wat anders eq'en, klinkt best alsof je het in echo heb gemaakt.

@Socializersz, ik zou blijven werken aan je kick en proberen je melodie met een andere synth te combineren.
Misschien dat ie dan beter uit de verf komt, want nu klinkt het heel mager en dunnetjes. En de melodie zelf niet echt boeiend.

Heb zelf ook weer geknutseld aan een nieuwe kick en ik ben best wel tevreden eigenlijk.
Synths heb ik al is eerder gebruikt en was nu in combinatie met me nieuwe kick dingen aan het proberen.
Dit heb ik getoverd in een paar uurtjes, fx moeten er nog in en het moet allemaal beter ge-eqt worden en misschien me claps anders.
Graag wat feedback over de rest ;)

Bericht Geplaatst op 18 okt 2012 19:45 

Hardtraxxer

Kick klinkt niet slecht, al vind ik de sounds die je gebruikt een beetje te lang duren en een beetje eentonig. Probeer is wat meer variatie in je sound te brengen.

Hier een intro van mij. Ben bezig met een track van momentum van het forum, wou even kijken wat de reacties waren hier op het forum :P

[zippy]http://www15.zippyshare.com/v/44240080/file.html[/zippy]
Bericht Geplaatst op 18 okt 2012 19:55 

Hardtraxxer

Venice13 schreef:
Kick klinkt niet slecht, al vind ik de sounds die je gebruikt een beetje te lang duren en een beetje eentonig. Probeer is wat meer variatie in je sound te brengen.

Hier een intro van mij. Ben bezig met een track van momentum van het forum, wou even kijken wat de reacties waren hier op het forum :P

waar dan :p
Bericht Geplaatst op 18 okt 2012 19:58 

Hardtraxxer

sorry hij staat er op :P
Bericht Geplaatst op 18 okt 2012 20:26 

Hardtraxxer

@imation: Hoe bedoel je in echo ?

Venice13 schreef:

[zippy]http://www15.zippyshare.com/v/44240080/file.html[/zippy]

vind dat hier een rauwe kick bij hoort! en je screech gaat van hoog naar laag zeer lekker... maar als die lang omlaag blijft vind ik hem saai worden...

Poging 2 van het projectje van gister. Minder 1 tonig en wat beter ge EQed denk ik.

Bericht Geplaatst op 18 okt 2012 23:15 

Donateur

Citaat:
Poging 2 van het projectje van gister. Minder 1 tonig en wat beter ge EQed denk ik.

Vind het wel een vet uitgewerkt nummer. Kicks klinken wat te veel zuivere distortion. Miss de lage tonen een beetje bij de kick. Tof nummer verder! Keep it up:

Iets heel anders, een megamix van allerlei tracks van hhz, (eigen/collabs etc).

Probeer zo veel mogelijk in 5 minuten te verwerken en te laten passen. Nu alles nog bij elkaar zoeken wat mooi is. Dan als de grote lijn er helemaal is wil ik hem gaan afwerken met wat effecten.

[zippy]http://www42.zippyshare.com/v/85974055/file.html[/zippy]
Vorige  1 ... 93, 94, 95, 96, 97, 98, 99 ... 278  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Producer's Corner