Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 90, 91, 92, 93, 94, 95, 96 ... 278  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 okt 2012 01:18 

Hardtraxxer

Hallo,

Vandaag aangemeld op het forum, al wel een tijdje als kijker rond aan het koekeloeren. Na wat gestoei met Studio One v2 is dit het resultaat. Ik weet het, het is m´n eerste probeersel maar toch ben ik benieuwd wat jullie denken.

Hoe klinkt dit, wat zou ik bijvoorbeeld kunnen veranderen aan mn screech? Het gaat hier ook vooral om de intro, screech en melo. De Kick komt uit een samplepack.

@Jorann: Klinkt goed, goede duistere sfeer maar ik vind hem vrij eentonig (kan aan de opname liggen) :)

@CosmicDestination / Stereorockerz: Ik vind dit echt heel goed klinken! Je kick klinkt bij mij echt super en hoe je m er in gooit, vrij onverwacht, toch leuk gedaan! :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 okt 2012 09:45 

Hardtraxx Newbie

Hoi,

Ik ben net nieuw op Hardtraxx en ik ben ook net begonnen met producen.
Ik ben bijna 16 en dus nog jong.
Ik zou graag willen weten wat jullie van mijn nummer vinden. En wat ik eventueel kan verbeteren!

Hieronder staat een linkie van mijn nummer.

Groetjes,
Rick A.K.A. The Moneybeerz
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 okt 2012 10:00 

Hardtraxxer

http://www.youtube.com/watch?v=3tA0oNv0 ... ata_player
Onze nieuwe track!
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 okt 2012 10:28 

Hardtraxxer

@TheMoneyBeers, Het stukje klinkt nog erg saai. Lead en kick kan beter. Gewoon nog ff aan werken.

@TP-Projecct, Klinkt vrij netjes, alleen gaan de kicks in de climax veel te lang veel te snel, dat haalt de hele spanning eruit.

Voor beiden: EERST COMMENTAAR GEVEN OP DE VOLGENDE ALVORENS JE JE EIGEN DING POST!

Hier is mijn huidige projectje:

Moet een Pillars of Creation remix worden. Daarvoor had ik eerst een basis nodig. Dit is ong de basis. Slechte overgangen en geen kickrolls enz. maar wordt aan gewerkt.

[zippy]http://www10.zippyshare.com/v/21448137/file.html[/zippy]
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 okt 2012 15:14 

Hardtraxxer

Even mijn nieuwe kick en melodie testen ^^

Ongelezen bericht Geplaatst op 03 okt 2012 16:36 

Hardtraxx Addict

DirtyNoizeZ schreef:

1 post boven je:
ROD schreef:
EERST COMMENTAAR GEVEN OP DE VOLGENDE ALVORENS JE JE EIGEN DING POST!

:P
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 okt 2012 16:38 

Hardtraxx Beheerder

CosmicDestination schreef:
DirtyNoizeZ schreef:

1 post boven je:
ROD schreef:

Sommige mensen snappen het NOGSTEEDS niet he >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 okt 2012 16:42 

Hardtraxx Addict

Case Dj schreef:
DirtyNoizeZ schreef:

1 post boven je:
ROD schreef:

Je zou inderdaad verwachten dat mensen het wel begrijpen na een aantal maanden... :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 okt 2012 18:02 

Hardtraxxer

Case Dj schreef:
DirtyNoizeZ schreef:

1 post boven je:
ROD schreef:

Je kick vind ik minder, probeer m eens met wat meer dist en gooit er misschien wat sidechain overheen of je melo wat hoger te EQ'en :) De melodie vind ik wel erg goed, niet te lastig, Recht voor zn raap!

Zou iemand op mij kunnen reageren :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 okt 2012 18:24 

Hardtraxx Addict

jaco0 schreef:
Zou iemand op mij kunnen reageren :$

Sorry, had je post over het hoofd gezien :$
Feedback komt eraan :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 okt 2012 18:27 

Hardtraxx Addict

jaco0 schreef:
Hallo,

Vandaag aangemeld op het forum, al wel een tijdje als kijker rond aan het koekeloeren. Na wat gestoei met Studio One v2 is dit het resultaat. Ik weet het, het is m´n eerste probeersel maar toch ben ik benieuwd wat jullie denken.

Hoe klinkt dit, wat zou ik bijvoorbeeld kunnen veranderen aan mn screech? Het gaat hier ook vooral om de intro, screech en melo. De Kick komt uit een samplepack.

@Jorann: Klinkt goed, goede duistere sfeer maar ik vind hem vrij eentonig (kan aan de opname liggen) :)

@CosmicDestination / Stereorockerz: Ik vind dit echt heel goed klinken! Je kick klinkt bij mij echt super en hoe je m er in gooit, vrij onverwacht, toch leuk gedaan! :thumbup:

Je sounds klinken allemaal nog erg dun en dof, probeer meer te EQ-en, layeren, stereo-en, compressen etc :)
Misschien ook wat meer reverb op je screech.
Screech lijkt soms een beetje offbeat te zijn, zit niet echt een fijn ritme in de je intro loop, probeer daaraan te werken!
Zou je screech overigens ook wat viezer maken, lekker veel detune, echt zo'n moddervet ding van maken! :D

Succes ermee :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 okt 2012 18:29 

Hardtraxx Addict

Net begonnen aan een nieuw trackje, vrij duister dit keer, beetje ala B-Front.
Is allemaal nog niet goed uitgewerkt en de kick ga ik nog vervangen, maar heb nu wel een aardig schetsje denk ik.

[zippy]http://www15.zippyshare.com/v/7864131/file.html[/zippy]
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 okt 2012 18:40 

Hardtraxxer

Net begonnen aan een nieuw trackje, vrij duister dit keer, beetje ala B-Front.
Is allemaal nog niet goed uitgewerkt en de kick ga ik nog vervangen, maar heb nu wel een aardig schetsje denk ik.

[zippy]http://www15.zippyshare.com/v/7864131/file.html[/zippy]

Vind em wel netjes man , goeie structuur.. Mag allen wel wat meer diepte in het geluid
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 okt 2012 18:40 

Hardtraxxer

Gister inneens een ideetje gekregen en wat geprobeert kan zijn dat er wat kicks naast liggen :p :P :

Ongelezen bericht Geplaatst op 03 okt 2012 19:01 

Hardtraxx Addict

Cruelty schreef:
@jaco0,
Screech is, zoals hierboven gezegd, soms een beetje offbeat. Nog veel detunen en een beetje distorten. De kick is wel heel lekker :) .

Je weet dat de kick een sample is? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 okt 2012 19:29 

Hardtraxxer

Cruelty schreef:
@jaco0,
Screech is, zoals hierboven gezegd, soms een beetje offbeat. Nog veel detunen en een beetje distorten. De kick is wel heel lekker :) .

Je weet dat de kick een sample is? :P

Haha de kick is inderdaad een sample, bedankt voor de reacties!

@CosmicDestination: persoonlijk vind ik je screech wat 'blikkerig'. Inderdaad goed opgebouwd, goede structuur.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 okt 2012 19:42 

Hardtraxx Addict

Cosmic, ik vind je kicks altijd lekker, op een punt na.
Het klinkt altijd net of heb je een snare, hat of clap ofzo met heel veel hoge EQ op je punch. Er zit echt een irritant scherp hoge toon aan. Verder klinkt het goed.

Chronicle, iets meer hoge tonen in je mixdown. Alles klinkt ietwat dof. Kick is heeeeeeerlijk. Mocht misschien een tikje meer hoog in de punch.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 okt 2012 20:24 

Hardtraxx Addict

Thund3R schreef:
Cosmic, ik vind je kicks altijd lekker, op een punt na.
Het klinkt altijd net of heb je een snare, hat of clap ofzo met heel veel hoge EQ op je punch. Er zit echt een irritant scherp hoge toon aan. Verder klinkt het goed.

Chronicle, iets meer hoge tonen in je mixdown. Alles klinkt ietwat dof. Kick is heeeeeeerlijk. Mocht misschien een tikje meer hoog in de punch.

Thanks, zit hem in de EQ van de punch, zal eraan werken! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 okt 2012 14:23 

Hardtraxxer

DirtyNoizeZ schreef:

1 post boven je:
ROD schreef:

:P[/quote][/quote]

Achtoeeeee :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 okt 2012 17:38 

Hardtraxx Addict

DirtyNoizeZ schreef:
DirtyNoizeZ schreef:

1 post boven je:
ROD schreef:

[/quote]

Achtoeeeee :$[/quote]
Nee.
Boodschap lijkt me vrij duidelijk -.-
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 okt 2012 20:28 

Hardtraxxer

Chronicle schreef:
Gister inneens een ideetje gekregen en wat geprobeert kan zijn dat er wat kicks naast liggen :p :P :

Stuk met die vocals klinkt goed! 1ste gedeelte van de climax ook tot de screech veranderd, klinkt een beetje vals. 2e climax vind ik helemaal niks, klinkt saai en depressief. Kick is wel lekker alleen een beetje dof.

Ben vorige week begonnen met een hardcore track, sommige sounds staan hier en daar nog te hard/ te zacht maar dat fix ik van de week wel. Aangezien dit m'n eerste hardcore track is heb ik geen flauw idee voor een intro, iemand suggesties?
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 okt 2012 20:58 

Hardtraxxer

Citaat:

Ben vorige week begonnen met een hardcore track, sommige sounds staan hier en daar nog te hard/ te zacht maar dat fix ik van de week wel. Aangezien dit m'n eerste hardcore track is heb ik geen flauw idee voor een intro, iemand suggesties?

Ik ben zelf niet zo van de hardcore maar vind dit toch wel heel lekker klinken.
Misschien heeft iemand anders meer feedback voor je! Sorry :/
------------------------------------------------------------------------------

Paar dagen geleden begonnen aan een nieuwe remix, dit maal van Promises van de Noisecontrollers.
Er moet nog een hele hoop aan verbeterd worden maar vond hem toch al lekker klinken.

Feedback?
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 okt 2012 22:02 

Hardtraxx Addict

@Chronicle: Klinkt echt heel tof, ook een vet effect op de synth, kun je zeker iets leuks van maken!

@Ricardo: Bepaalde geluiden staan inderdaad nog te hard, de lead mag een stuk zachter staan. Voor een intro zou ik gewoon heel veel vette sounds en screetches maken. :P

@Casey: Je lead klinkt erg dun, meer synths op elkaar stapelen en wat high-freqs toevoegen, kick heeft ook nog veel werk nodig maar het begin is er! :)

Hier iets van mijn kant:

Ongelezen bericht Geplaatst op 04 okt 2012 22:07 

Hardtraxxer

@Hidden Source

Ik vind je kick lekker klinken al mist hij nog wat kracht. Meer EQ en dist dus :P... Is die screech die van die Hard Driver tutorial?

@Casey

De lead is erg dun en saai. Welke vst gebruik je? Basis tweaken en wat effecten erop.
Kick is niet echt prominent aanwezig, mist veel kracht en de sound is nog niet top. Beter tweaken.

Vergelijk hem eens met the real deal om mee te beginnen.
Of dit van mij :P. 15min werk dus verwacht niet hoogstaande fades enz...

[zippy]http://www41.zippyshare.com/v/50884941/file.html[/zippy]
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 okt 2012 22:19 

Hardtraxx Addict

Thanks! :) Kende die tutorial nog niet lol, heb dit geluid al een half jaar terug een keer gemaakt, maar nu ik die tutorial zie is ie wel deels hetzelfde gemaakt. :p

Ik zou bij jou ook de kick wat meer power geven, en de lead wat meer hoge-freqs in. :)
Vorige  1 ... 90, 91, 92, 93, 94, 95, 96 ... 278  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Producer's Corner