Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 87, 88, 89, 90, 91, 92, 93 ... 278  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 sep 2012 19:54 

Hardtraxx Beheerder

ReverioMusic schreef:

Dit is het eerste progressive wat ik maak.

Negeer Negeer ^^ :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 sep 2012 20:35 

Hardtraxxer

DForcer schreef:
@Fort Noxious
Vind het wel al lekker klinken, alleen had je kick wat meer kracht mogen hebben :p
En over dat gedeelte vanaf 28 sec. ik vind het wel goed passen, alleen had de vocal/screech wat harder gemogen, alleen de vocal dan wel net ff stukie harder nog dan de screech :)

Projectje waar ik mee bezig ben :)

Heeft nog wel veel afmix nodig is t eerste dat ik merk, geluiden klinken ook vrij bekend. Anti is niet echt overtuigend vooral omdat die reverse veel te zacht staat. Bij de vocals hoor je te veel achtergrondgeluiden, stuk daarna klinkt wel prima, misschien wel een beetje hoog uit de synth eq'en. Leuke melodie alleen duurt de break wel iets te lang. Kicks zijn niet slecht alleen iets te ver op de achtergrond. Kan een prima plaatje worden met wat werk :)

Hier iets van mij waar ik een weekje mee bezig ben geweest. Nog geen eigen kicks want 't wil maar niet lukken, 't worden jumpstyle kicks of hardcore kicks hahaha. Mid-Intro is nog erg leeg maar wordt nog opgevuld. Break verdwijnt misschien compleet maar komen iniedergeval nog vocals in.

:)
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 sep 2012 14:02 

Hardtraxx Newbie

@Dforcer
Wat ricardo-paz zegt. Je rev-bass staat te zacht. Op zich zit het verder wel prima in elkaar. Overgangen enzo zitten wel goed in elkaar. De harde screech aan het begin die steeds terug komt (klinkt als een square iets) vind ik vet! Je kick heeft wel flink werk nodig en je synth klinkt een beetje vlak. Niet zo sprankelend. Melodie is verder prima.

@Ricardo-paz
Die radiobreak en dan dikke kick erachter vind ik vet! (Beetje gestolen van noisecontrollers maar who gives a fuck :)) De lead/break vind ik goed! Ik krijg het zelf maar niet voor elkaar om een fatsoenlijke melodie in elkaar te zetten.. Is deze kick btw geript? Ik vind hem eerlijk gezegd alsnog best poep klinken...

Nieuwe melodie waar ik mee bezig ben. Tell me what you think!
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 sep 2012 18:37 

Hardtraxx Veteran

@Fort Noxious
Beetje G4H, synth is nog wat kaal, mag nog wel layertje extra.
De kick pitch je zo te horen in de piano roll, wat er o.a. voor zorgt dat hij te kort is bij het omhoog pitchen.
Vocals zijn leuk gedaan, melodie is opzich wel netjes, ik zou zeggen werk het verder uit! :thumbup:

Hier een nieuw conceptje van mijn kant, is al weer even geleden dat ik wat gepost heb maar feedback is welkom!

Ongelezen bericht Geplaatst op 19 sep 2012 19:58 

Hardtraxxer

Fort Noxious schreef:
@Dforcer
Wat ricardo-paz zegt. Je rev-bass staat te zacht. Op zich zit het verder wel prima in elkaar. Overgangen enzo zitten wel goed in elkaar. De harde screech aan het begin die steeds terug komt (klinkt als een square iets) vind ik vet! Je kick heeft wel flink werk nodig en je synth klinkt een beetje vlak. Niet zo sprankelend. Melodie is verder prima.

@Ricardo-paz
Die radiobreak en dan dikke kick erachter vind ik vet! (Beetje gestolen van noisecontrollers maar who gives a fuck :)) De lead/break vind ik goed! Ik krijg het zelf maar niet voor elkaar om een fatsoenlijke melodie in elkaar te zetten.. Is deze kick btw geript? Ik vind hem eerlijk gezegd alsnog best poep klinken...

Nieuwe melodie waar ik mee bezig ben. Tell me what you think!

Hahaha wist wel dat die piep teruggeleid zou worden naar NC maar ach. Kick is idd geript, is de kick van Lose My Mind dus misschien klinkt ie poep omdat je 'm al te vaak hebt gehoord :)

Nu even over jou track, Synth mag iets dikker, kick harder en die 2e climax misschien alleen wat screeches ipv die melodie weer?
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 sep 2012 18:56 

Hardtraxxer

sjobie schreef:
@Fort Noxious
Beetje G4H, synth is nog wat kaal, mag nog wel layertje extra.
De kick pitch je zo te horen in de piano roll, wat er o.a. voor zorgt dat hij te kort is bij het omhoog pitchen.
Vocals zijn leuk gedaan, melodie is opzich wel netjes, ik zou zeggen werk het verder uit! :thumbup:

Hier een nieuw conceptje van mijn kant, is al weer even geleden dat ik wat gepost heb maar feedback is welkom!

De kick is niet echt mijn smaak had dit concept graag gezien met een rollende kick.. Vindje sounds erg strak man ! niks op aan te merken!
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 sep 2012 14:13 

Hardtraxxer

@Sjobie: sounds klinken leuk. Kick mag idd wat meer rollen!

Hier iets van mijn kant weer:

Ongelezen bericht Geplaatst op 22 sep 2012 14:26 

Hardtraxx Beheerder

die kick moet niet rollen >.< zo hoort dat. en ik vind het wel vet :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 sep 2012 19:09 

Hardtraxxer

fen0m schreef:
@Sjobie: sounds klinken leuk. Kick mag idd wat meer rollen!

Hier iets van mijn kant weer:

Sommige geluiden zijn iets te plat. Gooi er wat Reverb ofzo in. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 sep 2012 19:12 

Hardtraxxer

Ik ben vandaag ook ff aan het prutsen geweest met de melodie van Gevaarlijke Daan - GVD.

Wat vinden jullie er van? :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 sep 2012 19:19 

Hardtraxxer

@Sicknez: ik heb overal al reverb opzitten. Zal nog wat proberen toe te voegen.
Jouw remake klinkt wel aardig. Je kicks mogen wat meer kracht hebben wat mij betreft.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 sep 2012 19:22 

Hardtraxxer

fen0m schreef:
@Sicknez: ik heb overal al reverb opzitten. Zal nog wat proberen toe te voegen.
Jouw remake klinkt wel aardig. Je kicks mogen wat meer kracht hebben wat mij betreft.

Ik bedoel bij jou track bijvoorbeeld bij 1:40.
Dat geluid tussendoor klinkt een beetje plat vergeleken met de rest. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 sep 2012 13:36 

Hardtraxx Addict

@Sicknez, ah Gevaarlijke Daan :P Die vond ik vroeger echt vet :love:
Over je stukje: Vind dat je lead nog wel wat dikker kan, kicks klinken wel lekker zeg :)

Iets nieuws waar ik mee bezig ben, kick ben ik al een tijdje aan het aanpassen maar vind hem nog niet helemaal af.
Wat vinden jullie ervan ? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 sep 2012 13:36 

Hardtraxx Elite

Sicknez schreef:
Ik ben vandaag ook ff aan het prutsen geweest met de melodie van Gevaarlijke Daan - GVD.

lekkere kick, misschien ietjes meer distortion, de lead kan ook nog wat voller ;)

vandaag aan een intro gewerkt hier het resultaat:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 sep 2012 17:13 

Hardtraxx Addict

tijntjuh120 schreef:
Sicknez schreef:

lekkere kick, misschien ietjes meer distortion, de lead kan ook nog wat voller ;)

vandaag aan een intro gewerkt hier het resultaat:

Ik vind dat je kick wat kracht mist, ook vind ik elke 8 tellen die 'zucht' iets te veel van het goede.

Iets van mijn kant, had net even niks te doen dus is snel in elkaar geflanst.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 sep 2012 21:44 

Hardtraxx Newbie

Kan iemand uitleggen hoe ik de noise uit mijn sound kan krijgen thx :) Want volgens mij zit die noise standaard in een saw lead.

Hallo ik ben pas net 4 weken bezig met producen en dit is mijn test versie.
- let niet op de kick/claps want ik heb die nog niet gemaakt (een tip mag altijd)
- Wat vinden jullie van de sound en de melodie
- Nog andere opmerkingen?? Wil ik graag zien.

Ongelezen bericht Geplaatst op 23 sep 2012 22:18 

Hardtraxx Newbie

Socializerz schreef:
Wat gebruik je voor je synth dat ie een noise geeft? Misschien dat bij sylenth/toxic of wat dan ook je 1 deel aan hebt staan met een Whitenoise Waveform?

Nou aan het einde van mijn saw komt er een noise dat ik niet kan wegkrijgen... ik ben van silenth naar toxic overgestapt
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 sep 2012 22:50 

Hardtraxx Addict

Socializerz schreef:

Luister dit eens op 1.30
Hij heeft de melodie ook gebruikt xD

En wat een geweldige track zet die DJ Cyber hiermee even neer.
Super sfeer, lekkere melo, en mijn favoriete stijl pitchkicks. (Nee, geen sarcasme, dit is nu eenmaal mijn smaak hardstyle)
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 sep 2012 16:26 

Hardtraxxer

@Nijidik .
Kick is beetje hoog gepitched ofzo, en heeft nog een helenhoop werk nodig..Voorderest valt er weinig de beoordelen.
@Tijntjuh120
Sounds zijn wel oke, beetje basic nog en kick mist kracht naar mijn mening.. miss een dikkere punch eronder?
@JoeyVG
Betere shit.. Heldere sounds en een leuke kick. Qua opbouw ook prima voor zover ik kan beoordelen nu.
@Fen0m
Ben er niet zo weg van.. Het mist de x factor naar mijn mening terwijl je sounds in orde zijn.
@Sjobie
Leuke preview zit flink energie in, en je sounds zijn ook in orde.. Zou wel eens iets kunnen worden:-)
@Reveriomusic
LOL, progessive ...
@Dforcer
lol die sample kicks xD verder wel te doen.

Dit is mijn nieuwe projectje...:-)
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 sep 2012 17:29 

Hardtraxxer

Frazyr schreef:
@Nijidik .
Kick is beetje hoog gepitched ofzo, en heeft nog een helenhoop werk nodig..Voorderest valt er weinig de beoordelen.
@Tijntjuh120
Sounds zijn wel oke, beetje basic nog en kick mist kracht naar mijn mening.. miss een dikkere punch eronder?
@JoeyVG
Betere shit.. Heldere sounds en een leuke kick. Qua opbouw ook prima voor zover ik kan beoordelen nu.
@Fen0m
Ben er niet zo weg van.. Het mist de x factor naar mijn mening terwijl je sounds in orde zijn.
@Sjobie
Leuke preview zit flink energie in, en je sounds zijn ook in orde.. Zou wel eens iets kunnen worden:-)
@Reveriomusic
LOL, progessive ...
@Dforcer
lol die sample kicks xD verder wel te doen.

Dit is mijn nieuwe projectje...:-)

De tail van je kick mag wel wat langer :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 sep 2012 21:17 

Hardtraxx Addict

Socializerz schreef:
@ Frazyr, vind je into niet echt boeiend, daarna met de pads en synth vet gedaan, en dan een kick! steekt goed in mekaar, maar zorg ervoor dat je tail van je kick wat langer word en je intro iets interresanter.

Hier een nieuwe melodie + me kick wat aangepast
[zippy]http://www6.zippyshare.com/v/49085507/file.html[/zippy]
Feedback is altijd welkom ^^
EDIT: nieuwe sample, waveform werkt nu wel ^^

Melodie klinkt leuk, maar klinkt me wel enigszins bekend in de oren.
Kick gaat vooruit, blijf eraan werken, klinkt steeds beter zo! :)

------

Snippetje van mijn kant. Nog vrij weinig aan de opbouw gedaan, heb ook nog geen break en outro.
Dus tot nu toe 2 midintro's en 2 anti's :)

Ongelezen bericht Geplaatst op 24 sep 2012 22:16 

Hardtraxxer

Ik heb vandaag een neiuwe melodie inelkaar gezet :)
En ik heb mijn kick nog een beetje aangepast.

Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2012 15:09 

Hardtraxx Elite

Ook weer is wat feedback posten hier!

@Sicknez: Je kick heeft best een goed karakter, t mist echter nog aardig wat diepgang. Je kick zit vrij hoog in het frequentie spectrum, waardoor je flink wat laag en mid mist. De sound is prima, probeer nog wat te EQ'en zodat je wat meer lage tonen hebt

@tijntjuh120: Je kick mist flink wat power. Ik denk dat wat je nu hebt een basis kan zijn voor een goede kick, maar werk het verder uit.. Werk aan je punch zodat hij wat meer klapt, en ook hier wat meer mid in je tail. Overigens vind ik je introsounds bijzonder irritant!

@Joeyvg :thumbsup: Lekker bezig! Zelf zou ik in dit stukje de kick halverwege nog een noot omlaag gooien, vind ik altijd wel tof klinken ;)

@fen0m: waar ik bij andere zeg dat er meer laag en mid bij moet, moet dit bij deze kick juist minder.. Het gaat in de weg van je andere sounds zitten, kan duidelijk horen dat t aan t clippen is! Probeer wat meer aan je mixdown te werken
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2012 17:24 

Hardtraxxer

thx voor je comment Takku. Zal er eens naar kijken. Moet wel toegeven dat ik van mixdown geen kaas gegeten heb...
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2012 17:26 

Hardtraxxer

TakkU schreef:
Ook weer is wat feedback posten hier!

@Sicknez: Je kick heeft best een goed karakter, t mist echter nog aardig wat diepgang. Je kick zit vrij hoog in het frequentie spectrum, waardoor je flink wat laag en mid mist. De sound is prima, probeer nog wat te EQ'en zodat je wat meer lage tonen hebt

@tijntjuh120: Je kick mist flink wat power. Ik denk dat wat je nu hebt een basis kan zijn voor een goede kick, maar werk het verder uit.. Werk aan je punch zodat hij wat meer klapt, en ook hier wat meer mid in je tail. Overigens vind ik je introsounds bijzonder irritant!

@Joeyvg :thumbsup: Lekker bezig! Zelf zou ik in dit stukje de kick halverwege nog een noot omlaag gooien, vind ik altijd wel tof klinken ;)

@fen0m: waar ik bij andere zeg dat er meer laag en mid bij moet, moet dit bij deze kick juist minder.. Het gaat in de weg van je andere sounds zitten, kan duidelijk horen dat t aan t clippen is! Probeer wat meer aan je mixdown te werken

Dank voor je feedback :)
Mijn speakers zijn een beetje naar de tering, dus ik moet binnenkort even nieuwe halen :P
Vorige  1 ... 87, 88, 89, 90, 91, 92, 93 ... 278  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Producer's Corner