Heeft nog wel veel afmix nodig is t eerste dat ik merk, geluiden klinken ook vrij bekend. Anti is niet echt overtuigend vooral omdat die reverse veel te zacht staat. Bij de vocals hoor je te veel achtergrondgeluiden, stuk daarna klinkt wel prima, misschien wel een beetje hoog uit de synth eq'en. Leuke melodie alleen duurt de break wel iets te lang. Kicks zijn niet slecht alleen iets te ver op de achtergrond. Kan een prima plaatje worden met wat werkDForcer wrote:@Fort Noxious
Vind het wel al lekker klinken, alleen had je kick wat meer kracht mogen hebben :p
En over dat gedeelte vanaf 28 sec. ik vind het wel goed passen, alleen had de vocal/screech wat harder gemogen, alleen de vocal dan wel net ff stukie harder nog dan de screech
Projectje waar ik mee bezig ben
View on SoundCloud
Hier iets van mij waar ik een weekje mee bezig ben geweest. Nog geen eigen kicks want 't wil maar niet lukken, 't worden jumpstyle kicks of hardcore kicks hahaha. Mid-Intro is nog erg leeg maar wordt nog opgevuld. Break verdwijnt misschien compleet maar komen iniedergeval nog vocals in.
View on SoundCloud