Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 88, 89, 90, 91, 92, 93, 94 ... 278  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2012 19:03 

Hardtraxxer

hij is een beetje te scherp en wat ruizig ofzo.. maar vind hem wel goeie kant op gaan!

heb wat gekloot met oude track van me :P

Ongelezen bericht Geplaatst op 26 sep 2012 13:34 

Artiest

Klein previewtje van m'n nieuwe track (Zirkum - Reality or Nightmare).

Reality part:

Ongelezen bericht Geplaatst op 26 sep 2012 17:39 

Hardtraxxer

Zirkum schreef:

Reality part:

mooi voor je :) eerst maar is reactie op iemand anders dacht ik zo?
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 sep 2012 19:22 

Artiest

Oke

Klinkt goed, leuke sounds en luistert goed weg. Mixdown is het enige punt waar je aan moet werken denk ik, je beheerst al een goede basis van het producen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 sep 2012 18:20 

Hardtraxxer

TheArthadox schreef:
hij is een beetje te scherp en wat ruizig ofzo.. maar vind hem wel goeie kant op gaan!

heb wat gekloot met oude track van me :P

Er mag wel wat meer Punch in je kick. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 sep 2012 18:21 

Hardtraxxer

Zirkum schreef:

Reality part:

Je kick klinkt wel erg kort.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 sep 2012 18:23 

Hardtraxxer

Ik ben vandaag bezig geweest met een nieuwe Lead sound, en ik heb mijn kick een beetje aangepast.

Wat vinden jullie er tot nu toe van?
De melodie die ik heb gebruikt is van Gevaarlijke Daan - GVD. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 sep 2012 18:34 

Hardtraxx Addict

Socializerz schreef:
@ Cosmic
Hmm, t begin komt me een beetje bekend voor idd, zou niet weten welk nummer
Over me kick, ik vind m idd ook wel redelijk, alleen als ik er meer vst's op zet, verpest ik hem :/

----

Vette vocals, vind je kick echt strak, en je screech zitte ook leuke effecten op + die dubstep elementen
Melodie klinkt vet, maar de anti die er in klapt is goed, zonde dat die 2e anti er ook in klapt, had een leuke climax verwacht :( Lekker bezig!
Waarom staat dit nog niet bij ''Releases''?
EDIT: waar zoek jij je vocals btw?

Danku ^^
Als je wat toelichting wilt wat betreft releases kun je me op msn toevoegen, dan helder ik het even op!
Deze vocals zijn overigens uit Starcraft, zitten veel vette vocals tussen, meeste zijn wel redelijk overused :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 sep 2012 19:18 

Hardtraxxer

Na weken kloten met mijn kick eindelijk een nieuw resultaat...

ben benieuwd wat jullie ervan vinden
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 sep 2012 19:47 

Hardtraxx Beheerder

pff de sound is compleet verwenen uit je kick, hij klinkt nu zo kaal en leeg. jammer dit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 sep 2012 19:59 

Hardtraxxer

Case Dj schreef:
pff de sound is compleet verwenen uit je kick, hij klinkt nu zo kaal en leeg. jammer dit.

Wat een optimisme weer :D ,

Hoor van veel mensen dat hij zo dikker is.. Ik heb ook nog niets afgemixt dat hoor je wel hoop ik ? wat moet ik verstaan onder de ' Sound " ? Begrijp het niet helemaal want het doel is om een snoeiharde kick te maken
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 sep 2012 21:38 

Hardtraxxer

Sicknez schreef:
Ik ben vandaag bezig geweest met een nieuwe Lead sound, en ik heb mijn kick een beetje aangepast.

Wat vinden jullie er tot nu toe van?
De melodie die ik heb gebruikt is van Gevaarlijke Daan - GVD. :)

Iemand?
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 sep 2012 12:16 

Hardtraxx Newbie

Energyzers is een project dat al een aantal jaren loopt. Doordat we tijdens het uitwerken van een idee steeds weer nieuwe, betere ideeën kregen, hebben we tot nu toe nog nooit iets echt afgekregen waar we zelf tevreden over waren. Daarnaast lopen we nu vaak tegen het probleem aan dat de projecten zo groot worden dat onze laptops het niet meer trekken, dit heeft de productiviteit ook niet bevorderd de laatste tijd. Omdat er naar onze mening wel wat redelijk goede dingen tussen zitten waarvan we weten dat we het zelf nooit meer gaan uitwerken hebben we besloten alles maar online te gooien. Productietechnisch stelt het meeste niet zoveel voor, we gebruiken FL en daarin weer veel standaard FL plugins, maar het gaat om de ideeën. De projecten met de meeste potentie hebben we nog achter de hand gehouden in de hoop dat deze ooit nog af zullen komen. Als iemand in deze collectie ideeën iets hoort wat hij echt vet vindt en je wil het graag zelf uitwerken dan mag dat. Omdat waarschijnlijk niet iedereen zin heeft om de hele zip te downloaden en alles te luisteren hier een paar van de naar onze mening betere ideeën:

En de zippylink van de volledige collectie:
http://www35.zippyshare.com/v/48972967/file.html

Groeten,
Energyzers
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 sep 2012 12:40 

Hardtraxx Veteran

264 en 231 hebben echt een héérlijke sfeer, erg jammer dat de kicks niet zo lekker zijn naar mijn mening.
Melodiën zijn vaak wel dik in orde :thumbup:

212 is trouwens ook prima! Had die ff over het hoofd gezien. Heerlijke sfeer tot de anti, jammer dat de kicks weer niet mijn smaak zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 sep 2012 12:40 

Hardtraxx Veteran

Dubbelpost >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 sep 2012 12:48 

Hardtraxx Newbie

Kicks zijn inderdaad één van onze problemen, een écht goede kick hebben we nog nooit kunnen maken. Ben nu met een nieuwe kick aan het werk dus ik hoop dat die uiteindelijk een beetje te pruimen wordt..
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 sep 2012 14:23 

Hardtraxx Beheerder

Daveytl schreef:
Dubbelpost >.<

Hoe komt dat altijd bij jou dat je altijd dubbelposts hebt xd xd >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 sep 2012 15:07 

Hardtraxxer

Casedj ?

Reageer dan op zn minst als je feedback geeft en er response op krijgt , beetje raar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 sep 2012 15:17 

Hardtraxx Beheerder

Chronicle schreef:
Casedj ?

Reageer dan op zn minst als je feedback geeft en er response op krijgt , beetje raar.

Hier heb je je response: oke.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 sep 2012 15:33 

Hardtraxxer

Case Dj schreef:
Chronicle schreef:
Casedj ?

Begrijp niet waar deze attitude vandaan komt , zeg dan niks de volgende keer want zo heb ik er niks aan als feedback.

T'siert je iniedergeval niet
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 sep 2012 16:20 

Hardtraxxer

Chronicle schreef:
Case Dj schreef:
Chronicle schreef:
Casedj ?

Begrijp niet waar deze attitude vandaan komt , zeg dan niks de volgende keer want zo heb ik er niks aan als feedback.

T'siert je iniedergeval niet

Nie zo zeiken...
Jij brengt het respect ook niet op om eerst even feedback aan anderen te geven.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 sep 2012 17:08 

Hardtraxxer

Waar bemoei jij je nou weer mee ?

Ik zeik helemaal niet.Ik geef vaak zat feedback op anderen , voornamelijk als ik zelf niet eens wat upload so?, echter kan ik niet ala minute naar alles luisteren van anderen.

Als je feedback geeft en iemand er op reageert en vraagt om onderbouwing is het wel zo fatsoenlijk te reageren toch ? anders is het nog geen feedback , ipv een beetje intressant te doen als het niet nog kinderachtiger kan.

Dus begrijp niet waarom jij vind dat ik niet moet zeiken? lekker doordacht :thumbdown:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 sep 2012 17:33 

Hardtraxxer

Chronicle schreef:

Ik zeik helemaal niet.Ik geef vaak zat feedback op anderen , voornamelijk als ik zelf niet eens wat upload so?, echter kan ik niet ala minute naar alles luisteren van anderen.

Als je feedback geeft en iemand er op reageert en vraagt om onderbouwing is het wel zo fatsoenlijk te reageren toch ? anders is het nog geen feedback , ipv een beetje intressant te doen als het niet nog kinderachtiger kan.

Dus begrijp niet waarom jij vind dat ik niet moet zeiken? lekker doordacht :thumbdown:

Je lijkt wel ongesteld.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 sep 2012 18:02 

Hardtraxx Addict

VECHTUH HEEEUJ HOOW
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 sep 2012 18:38 

Hardtraxxer

Sicknez schreef:
Chronicle schreef:

Je lijkt wel ongesteld.

wauw :yay: ga zo door jongen wat een ambitie ! Mischien dat je muziek zo nog wat beter word!
Vorige  1 ... 88, 89, 90, 91, 92, 93, 94 ... 278  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Producer's Corner