Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 85, 86, 87, 88, 89, 90, 91 ... 278  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 sep 2012 19:22 

Hardtraxx Addict

ik zat wat piano melodieën te bekijken op youtube en deze kwam voorbij, luister is vanaf 1:01, dacht toen ik dit hoorde dat hier misschie wel een vette hardstyle melodie uit voort kon komen! mischien wat inspiratie ofzo?
kijk maar of iemand hier wat in ziet haha :P dacht ik post het toch maar even waarom niet!

Ongelezen bericht Geplaatst op 13 sep 2012 19:31 

Hardtraxx Addict

deze is eigenlijk nog beter! :$ (sorry voor dubbelpost)

[youtube]http://www.youtube.com/watch?feature=player_detailpage&list=UU4XVA51Q2avCUgLHX35GJqw&v=-hJsjCSfVHk[/youtube]
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 sep 2012 12:43 

Hardtraxxer

Analoxx schreef:
ik zat wat piano melodieën te bekijken op youtube en deze kwam voorbij, luister is vanaf 1:01, dacht toen ik dit hoorde dat hier misschie wel een vette hardstyle melodie uit voort kon komen! mischien wat inspiratie ofzo?
kijk maar of iemand hier wat in ziet haha :P dacht ik post het toch maar even waarom niet!

persoonlijk vind ik het hele pianostuk MEESTERLIJK!! ik wou dat ik zo kon spelen zeg :P ik had net een beetje het gevoel dat ik wel redelijk kan pianospelen, die illussie is ook meteen weg :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 sep 2012 13:25 

Hardtraxx Beheerder

Analoxx schreef:

:worship: :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 sep 2012 18:11 

Hardtraxx Addict

Case Dj schreef:
Analoxx schreef:

:worship: :worship:

Haha dacht wel dat mensen dit vet vonden :$ is echt meesterlijk! dit kunnen in mijn opzicht best mooie inspiratiebronnen zijn voor hardstyle melodieen, net zoals bij de Defqon 2012 anthem is gedaan!
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 sep 2012 18:13 

Hardtraxx Addict

Boelie-beatz schreef:
Analoxx schreef:

persoonlijk vind ik het hele pianostuk MEESTERLIJK!! ik wou dat ik zo kon spelen zeg :P ik had net een beetje het gevoel dat ik wel redelijk kan pianospelen, die illussie is ook meteen weg :P

wou dat ik idd ook zo kon spelen! :P prachtig stukje muziek!

Kijk ook deze link is; Hier kan je echt een dikke melodie uit halen als het mij vraagt :P ik zie hier wel echt iets in wat zo vet in hardstyle erwerkt zou kunnen worden! :)

http://www.youtube.com/watch?feature=pl ... hJsjCSfVHk
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 sep 2012 18:29 

Hardtraxxer

Ik ben de afgelopen 3 dagen non-stop bezig gegaan met een nieuwe kick en Lead synths.
Hier is een klein voorbeeldje daarvan.

Wat vinden jullie er van?
Feedback is erg welkom :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 sep 2012 18:41 

Hardtraxx Addict

sorry mensen voor de vele reacties :$ maar deze kan ik jullie echt niet onthouden! :$
vanaf nu hou ik me even stil hahaha

http://www.youtube.com/watch?feature=pl ... db3vBBPpRs

vanaf 2:00 :worship: :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 sep 2012 18:52 

Hardtraxxer

artic raw schreef:
Nieuw introotje gemaakt!
- nog lang niet klaar :(

Ik zou je soundclips er iets beter in proberen te verwerken.
Daarnaast heeft je kick ook meer punch nodig.
Verder klinkt het wel goed :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 sep 2012 18:57 

Hardtraxxer

@Sicknez: Sounds klinken goed. Melodietje is wel erg 'springerig'. Ga zo door zou ik zeggen.

@Artic Raw: Lekkere kick. Idd zoals Sicknez zegt je sounds beter verwerken. Meer 1 geheel maken.

Hieronder een projectje waar ik mee bezig ben. Melodie uit midi pack van iemand van hardtraxx btw.

Ongelezen bericht Geplaatst op 14 sep 2012 19:40 

Hardtraxxer

fen0m schreef:
@Sicknez: Sounds klinken goed. Melodietje is wel erg 'springerig'. Ga zo door zou ik zeggen.

@Artic Raw: Lekkere kick. Idd zoals Sicknez zegt je sounds beter verwerken. Meer 1 geheel maken.

Hieronder een projectje waar ik mee bezig ben. Melodie uit midi pack van iemand van hardtraxx btw.

Je kick klinkt vrij kort. Geef het een langere sub-bass.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 sep 2012 20:55 

Hardtraxxer

Zal ik eens naar kijken!
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 sep 2012 21:01 

Hardtraxxer

fen0m schreef:

Ik vond de atmosfeer en de sounds verbazend goed tot je drop.. mischien zou je die sounds uit de opbouw kunnen doortrekken ?

Want met enkel die synth valt de power weg.. als dat lukt kun je wel in je handjes knijpen denk ik ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 sep 2012 21:10 

Hardtraxxer

Ik zal proberen de synth wat meer kracht mee te geven. Mn eigen soundsystem hier is niet zo goed dat het afstellen van kick en synth lekker gaat. Maar iig bedankt voor je opmerkingen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 sep 2012 21:28 

Hardtraxxer

fen0m schreef:

werk nog wat meer aan je kick(ben zelf nog niet zo goed in kicks :p), voor de rest vind ik het redelijk goed

Ik ben al een tijdje aan een track bezig (is nog zeker niet af), maar zou graag willen weten wat jullie er al van vinden :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 sep 2012 21:56 

Hardtraxxer

@Gondrez: het klinkt nogal chaotisch allemaal. Probeer wat rustigere sounds te gebruiken. Nu springt het in het rond. Je 'screech' is nogal schreeuwerig ;). Verder zie ik dat je je best doet om een mooie opbouw in je track aan te brengen. Je bent goed op weg. Probeer gewoon veel naar tracks van echte artiesten te luisteren en daarvan te leren. Je kick is niet mijn ding, maar klinkt wel aardig.

Succes ermee!
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 sep 2012 21:58 

Hardtraxxer

fen0m schreef:

Thanks, ik ga hem morgen nog even uitbreiden. ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2012 11:51 

Hardtraxxer

@ fenom: work your kick man ;) voor de rest wel lekkere synths/melodielijnen

@ gondrez, ik zou je geluiden nog wat meer aanpassen ;) die screech is een beetje eentonig (is het een sample dat zou namelijk een heleboel verklaren :P )
Die melodie komt ineens uit het niets, naar mijn mening past die totaal niet bij de intro en nu ik dit zo typ bedenk ik me ineens dat ik dit al een keer eerder tegen je heb gezegd ;) wel lekkere melo hoor, maar die kick die eronder zit vind ik echt bout! xd ik vind pitchkicks zelf ook altijd supermoeilijk hoor maar dat zal wel oefenen zijn denk ik :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2012 11:56 

Hardtraxxer

en dan ben ik zelf ook nog bezig met iets :D
de eerste 4x4 tellen komt niks (behalve een filterkick) en daarna moet een tekst komen tot aan de screeches xd maar daar moet ik nog eventjes tijd voor maken.

Al het commentaar is natuurlijk van harte welkom en tips over het maken van een pitchkick zijn ook welkom (en dat terwijl ik ECHT een gruwelijke hekel heb aan pitchkicks maar ben gek op reverse basses :D )
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2012 12:05 

Hardtraxxer

@Boelie-beatz: Je intro vind ik lekker. Screech is leuk! Je kick klinkt erg zacht en mist kracht. Net zoals je bij mij zegt. Werken ;). Je melodie is leuk maar wordt pas echt lekker als de kick er ook in knalt.

Succes!
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2012 14:24 

Hardtraxxer

Boelie-beatz schreef:
@ fenom: work your kick man ;) voor de rest wel lekkere synths/melodielijnen

@ gondrez, ik zou je geluiden nog wat meer aanpassen ;) die screech is een beetje eentonig (is het een sample dat zou namelijk een heleboel verklaren :P )
Die melodie komt ineens uit het niets, naar mijn mening past die totaal niet bij de intro en nu ik dit zo typ bedenk ik me ineens dat ik dit al een keer eerder tegen je heb gezegd ;) wel lekkere melo hoor, maar die kick die eronder zit vind ik echt bout! xd ik vind pitchkicks zelf ook altijd supermoeilijk hoor maar dat zal wel oefenen zijn denk ik :P

die screech heb ik zelf gemaakt(heb gezien naar tutorial van hard driver :p)
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2012 15:30 

Hardtraxxer

[/quote=Gondrez]
die screech heb ik zelf gemaakt(heb gezien naar tutorial van hard driver :p)[/quote]

daar hoor ik wel meer mensen over, ben ik dan de enige die gewoon net zolang aankut tot ik een lekker geluidje heb xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2012 18:04 

Hardtraxxer

Ik heb nog even verder gewerkte aan het stukje dat ik gisteren gaat gepost.

Wat vinden vinden jullie er tot zover van?
Feedback is erg welkom ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2012 18:37 

Hardtraxxer

@Boelie-beatz k vind je intro lekker klinken.
lekkere reverse bass :)

@Sicknez
klinkt opzich wel ok maar je kick is veels te kort.

hier een nieuw project van mij
ik heb het meest aan de melodie besteed.
ik heb de 1e en de 2e qlimax even achter elkaar gezet
opbouw,kick is nog weinig van terecht gekomen

Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2012 19:09 

Hardtraxxer

The_Trial schreef:

@Sicknez
klinkt opzich wel ok maar je kick is veels te kort.

Te kort? Hoe bedoel je?
Vorige  1 ... 85, 86, 87, 88, 89, 90, 91 ... 278  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Producer's Corner