Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 84, 85, 86, 87, 88, 89, 90 ... 278  Volgende
Bericht Geplaatst op 08 sep 2012 16:47 

Hardtraxx Addict

@CosmicDestination

Klinkt heel lekker man! goed bezig! uitwerken die zooi! en je zal een hele mooie hebben! ^^

ik zelf heb echt iets fuckking randoms gemaakt. had eigenlijk nooit geoefend met van die filler sounds te werken enzo en nog meer bepaalde effecten dus ik ging ff rommelen met dit als gevolg:

[zippy]http://www3.zippyshare.com/v/44936574/file.html[/zippy]

wordt overigens (denk ik) geen track :p
Bericht Geplaatst op 08 sep 2012 21:11 

Hardtraxxer

@Case Lekkere melodie alweer hoor ;)

@Socializers klinkt allemaal goed alleen ik vind je kick niks, Het heeft wat teveel distortion ofiets imo :p

Ben aan de slag gegaan met een van de melodieen van Case :)
Het is nog lang niet af maar het komt er zo ongeveer uit tezien :D Iemand alvast wat tips? :lol:

Bericht Geplaatst op 08 sep 2012 23:05 

Hardtraxx Elite

@DForcer Melodie klinkt goed, alleen de synth is niet helemaal zuiver en staat te hard tegenover de kick. Kick klinkt ook best goed. Je screech vind ik nog niet zo heel lekker, maar klinkt iig niet slecht. Ik merk ook dat je veel van die gefiltere kicks gebruikt. Misschien wat meer variatie gebruiken. Hoop dat je hier iets aan hebt! :)

[zippy]http://www19.zippyshare.com/v/80601833/file.html[/zippy]

Hier ben ik vandaag mee begonnen. ^^
Bericht Geplaatst op 09 sep 2012 00:26 

Hardtraxx Addict

Cyril, screech is lekker. Kick ook.
In je climax / mid intro weet ik waar het voor bedoeld is is de synth te zacht. Al helemaal vergeleken met je screech.

DForcer, lekkere reverse! Intro kan ook weol wat worden met die aparte sounds alleen is er nu dus inderdaad te weinig variatie. Build met die zachte kick is lekker. Synth is ook lekker. Kick in de climax vind ik dan zelf niet zo lekker. Klank van de punch / tok vind ik niet lekker en hij is te zacht, of de synth te hard idd.
Distortion is ook een lange lijn, er zit geen decay of wat dan ook in. Erg jammer.

Ben zelf met die pianomelodie even wat verder gegaan, andere synth, ook een laddertje lager, en betere afmix / kicks.

Er zit nog een klein foutje in de bassline / pitches trouwens bij 0:57/0:58. Die had ook ''twee laag + twee een hoger" gemoeten.. Hoor het nu net :P

Bericht Geplaatst op 09 sep 2012 00:45 

Hardtraxx Elite

Thund3R schreef:
Cyril, screech is lekker. Kick ook.
In je climax / mid intro weet ik waar het voor bedoeld is is de synth te zacht. Al helemaal vergeleken met je screech.

Thanks! Ik al wat je bedoeld ja, heb het net even aangepast. :)

Over jou stukje : Erg mooie melodie, synths klinken ook erg goed! Kick is niet slecht, maar ik vindt m wat slapjes enz.
Bericht Geplaatst op 09 sep 2012 15:00 

Hardtraxxer

BamiLing schreef:
Sicknez schreef:
BamiLing schreef:
@sicknez sorry, had al wel geluisterd :P maar eehm om heel eerlijk te zijn vind ik 'm niet super, miss met wat extra's erbij

Extra zoals? :)

in je rev bass meer power en in je synth wat meer reverb ofso klinkt allemaal beetje leeg

Thanks, daar ben ik het mee eens :)
Ik ga er aan werken.
Bericht Geplaatst op 09 sep 2012 16:41 

Hardtraxxer

Socializerz schreef:
@Thunder jouw stukkie begint ook al lekker te klinken :D
[zippy]http://www19.zippyshare.com/v/59544555/file.html[/zippy]
Hier een update van mijn snippert :D

Ik vind de synth van je lead een beetje te plat klinken.
Je kick heeft ook meer punch en bass nodig.
Bericht Geplaatst op 09 sep 2012 21:21 

Hardtraxx Addict

Socializerz schreef:
Sicknez schreef:
Socializerz schreef:
@Thunder jouw stukkie begint ook al lekker te klinken :D
[zippy]http://www19.zippyshare.com/v/59544555/file.html[/zippy]
Hier een update van mijn snippert :D

Ik vind de synth van je lead een beetje te plat klinken.
Je kick heeft ook meer punch en bass nodig.

Word aan gewerkt!
Ben nu bezig met een melodie, vinden jullie het wat (niet op de synth/kick letten)
[zippy]http://www10.zippyshare.com/v/62593176/file.html[/zippy]

Melodieeen kunnen wel wat meer werk gebruiken. ze klinken op t moment best vals(misschien door de synth?). en ik vind ze niet pakkend. natuurlijk geven ze alweer een heel ander beeld als de boel een beetje opgefrist is(EQ effecten etc)

maar ik denk dat ze na een beetje werk best potentie kunnen hebben.

had deze al eens eerder geplaatst maar helaas geen reactie:

is gewoon een probeersel had hiervoor nooit filler sounds gemaakt vind het wel geinig klinken.
wat vinden jullie?

en dan deze

mening?
Bericht Geplaatst op 09 sep 2012 22:12 

Hardtraxxer

ik vind het allemaal nog wat leeg klinken enzo.. ook het eq gebeuren mag nog wel wat strakker :)

hier nieuw projectje van ons van vandaag...

Bericht Geplaatst op 10 sep 2012 00:49 

Hardtraxxer

TheArthadox schreef:
ik vind het allemaal nog wat leeg klinken enzo.. ook het eq gebeuren mag nog wel wat strakker :)

hier nieuw projectje van ons van vandaag...

Heeft wel wat.
Er moet nog wel aardig aan gesleuteld worden.
De kick heeft bij de lagere te weinig bass.
Bericht Geplaatst op 10 sep 2012 00:50 

Hardtraxxer

Ik heb vandaag ook een nieuwe melodie inelkaar gezet.
Hier het resultaat:

Let niet op de kick en lead synth, daar ben ik nog mee bezig.
Het gaat om de melodie :P
Feedback is uiteraard welkom :)
Bericht Geplaatst op 11 sep 2012 11:20 

Hardtraxxer

Bericht Geplaatst op 11 sep 2012 11:20 

Hardtraxxer

Bericht Geplaatst op 11 sep 2012 17:17 

Hardtraxxer

sommige mensen denken volgens mij dat ze daar te goed voor zijn...
Bericht Geplaatst op 11 sep 2012 17:22 

Hardtraxx Beheerder

Heerlijk plaatje socializerz :D haha

en je moet zijn posts gewoon negeren. niet naar omkijken en dus ook geen probleem van maken ^^
Bericht Geplaatst op 11 sep 2012 18:34 

Hardtraxxer

Case Dj schreef:
en je moet zijn posts gewoon negeren. ^^

Die van mij niet AUB :P
Bericht Geplaatst op 11 sep 2012 20:11 

Hardtraxxer

CyrilHS: Sounds in de midintro zijn prima, ben alleen niet echt een fan van het pitchen van kicks in de mid-intro. De overgang naar de build-up is vrij abrubt. Je leadsynth is best lekker, maar wel een beetje 'plat'. Kick is goed. KLint in zijn algemeenheid goed.

Thunde3R: Leadsynth is prima. Vind alleen je kick niet zo mooi. Hij klinkt heel hol en staat naar mijn gevoel helemaal los van de lage tonen. Daardoor boet de kick aan kracht in.

Socializerz: Het idee van de opbouw vind ik goed, vind alleen de synth wat dunnetjes. Je kick vind ik te statish, ook mist hij nog behoorlijk wat kracht. Mbt tot je melo een paar posts daaronder: Ik vind hem vrij onnavolgbaar en het lijkt alsof er niet echt een idee achter de melo zit.

Combustion: Vind de eerste kick de minste van de twee. Vind je snippet verder niet echt een geheel vormen. Je tweede snippet is al beter. De clap met daarbij behorende delay vind ik niet echt passend in de break en in de opbouw naar de climax. De melo klinkt verder wel oké.

TheArthadox: Opbouw klint goed! Melodie vind ik wel vrij saai, wellicht dat je daar nog wat variatie in kan aanbrengen. De toksound in je kick is naar mijn mening te hoog en te hol, waardoor hij een beetje vervelend wordt. Wanneer je kick naar beneden pitcht verliest hij kracht.

Sicknez: De melo is best leuk, wel vrij herhalend.
Bericht Geplaatst op 11 sep 2012 21:20 

Hardtraxx Beheerder

@ cruelty piano gedeelte is leuk gedaan maar wat daarna komt vind ik echt niks. synth is lelijk en melodie is een beetje simpel en saai :D ik zou de melodie van de piano verwerken tot melodie voor de lead. als dat lukt.

ik was zelf aan het kloten met een 909 kickdrum en dit kwam eruit xd

[zippy]http://www56.zippyshare.com/v/80431442/file.html[/zippy]

Let niet op de punch dat is een sample xd
Bericht Geplaatst op 11 sep 2012 23:52 

Hardtraxxer

Case Dj schreef:
@ cruelty piano gedeelte is leuk gedaan maar wat daarna komt vind ik echt niks. synth is lelijk en melodie is een beetje simpel en saai :D ik zou de melodie van de piano verwerken tot melodie voor de lead. als dat lukt.

ik was zelf aan het kloten met een 909 kickdrum en dit kwam eruit xd

[zippy]http://www56.zippyshare.com/v/80431442/file.html[/zippy]

Let niet op de punch dat is een sample xd

Ik hoor de kick niet echt duidelijk, maar wat ik er verder van hoor is wel ok.
Bericht Geplaatst op 12 sep 2012 18:35 

Hardtraxx Elite

Leuke melodie case, ik zou alleen kijken of een wat meer trancy synth zeg maar beter klinkt.

Heb heel snel een idee in elkaar geknutseld als idee voor een intro.
Iemand aanmerkingen hierop?

[zippy]http://www11.zippyshare.com/v/62055112/file.html[/zippy]
Bericht Geplaatst op 12 sep 2012 19:49 

Hardtraxx Beheerder

Melodie is: Toneshifterz & Code Black - all about music.
Bericht Geplaatst op 12 sep 2012 21:17 

Hardtraxx Addict

@Case Klinkt niet verkeerd, maar is lastig oordelen, wordt een beetje onderdrukt omdat de lead zo slecht is ge-EQ'ed :P

@D-Ruz Vind het maar vreemd klinken.. spreekt me totaal niet aan. Kick vind ik niet zo fijn, maar zit hem vooral in de sounds. Probeer het wat interessant te maken, wat fijne intro sounds erin gooien. Zorg dat je een lekker energieke en boeiende intro krijgt! :)

----

Net even begonnen aan een nieuwe intro. Nog niet veel aan gedaan, klein schetsje pas :)

Btw, binnenkort komt onze eerste release uit op Hard Music Records! :D
Gratis albumpje komt nog steeds, maar is uitgesteld naar na de release, wegens tactische redenen ^^
Bericht Geplaatst op 13 sep 2012 14:28 

Hardtraxx Newbie

CosmicDestination schreef:
Net even begonnen aan een nieuwe intro. Nog niet veel aan gedaan, klein schetsje pas :)

Gratis albumpje komt nog steeds, maar is uitgesteld naar na de release, wegens tactische redenen ^^

Klinkt heel vet!
Bericht Geplaatst op 13 sep 2012 14:30 

Hardtraxx Newbie

Nieuw introotje gemaakt!
- nog lang niet klaar :(

Bericht Geplaatst op 13 sep 2012 15:29 

Hardtraxx Newbie

Innovators schreef:
CosmicDestination schreef:

Klinkt heel vet!

Effectrix?
Vorige  1 ... 84, 85, 86, 87, 88, 89, 90 ... 278  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Producer's Corner