xypes wrote:Euhm klinkt wel lekker maar laat die screech langer dure tot het 'rustige trage' stukje
gr
mmmm dat zou wel es kunnen werken, wel wat met die screech rommelen dan anders word 't zo saai, maar dat kan indd een goed idee zijn
xypes wrote:Euhm klinkt wel lekker maar laat die screech langer dure tot het 'rustige trage' stukje
gr
Kick nog te dof en de screech teveel hoog, probeer daar aan te werken. voor de rest een leuk idee!BamiLing wrote:Dus ik heb eindelijk toestemming om een preview van onze nieuwe track te showenik ben meestal van heel veel previews omdat ik graag tips krijg ( echt een min punt eigenlijk )
maargoed, ik doe een soort van collab met The Distorterz en hier is dan onze "zo uniek mogelijke" intro sneak-peak
elke tip word gewaardeerd en gelezen
View on SoundCloud
volgens mij niet vals, maar het klinkt gewoon niet lekker die notenCruelty wrote:Ligt het aan mij of is het gewoon ernstig vals? Kick klinkt wel goed juist imo.
Ben normaal echt geen fan van melodieën ergens vandaan halen, maar dit is heerlijk!Thund3R wrote:Lol. Ik zat wat random op youtube kom ik ineens een bazenbpianomelodie tegen die degene weggaf als FLP.
Ik hoorde er wel iets hardstyles in als je hem aanpast alleen is te laat. Ik heb geen inspiratie
Horen jullie er wat in?
http://www10.zippyshare.com/v/23206329/file.html
CosmicDestination wrote:Ben normaal echt geen fan van melodieën ergens vandaan halen, maar dit is heerlijk!Thund3R wrote:Lol. Ik zat wat random op youtube kom ik ineens een bazenbpianomelodie tegen die degene weggaf als FLP.
Ik hoorde er wel iets hardstyles in als je hem aanpast alleen is te laat. Ik heb geen inspiratie
Horen jullie er wat in?
http://www10.zippyshare.com/v/23206329/file.html![]()
Zou hier graag iets mee doen! Waar heb je deze vandaan?
Socializerz wrote:Haha waarom niet? het defqon anthem is ook gekopieerdBamiLing wrote:ik had 'm een paar weken terug gevonden, ik zat te denken om samen met een vriend ( als ik mijn microfoon heb ) er misschien vocals mee te doen, maar ga toch maar proberen zelf wat te verzinnen denk 'k
heb wel een hardstyle melodie voor deze klaar liggen, maarja 't is wel een beetje copy vind k
Wat niet weet wat niet deert
Ik wel, want ze hebben wel hun eigen draai eraan gegevenBamiLing wrote:vind 't anthem opeens niet meer zo pro... :S
Iemand?Sicknez wrote:Ik ben vandaag weer even bezig geweest met een pitched reverse bass.
En ik heb een melodie nagemaakt van een oud nummer.
Wat vinden jullie er tot nu toe van?
Feedback is welkom
View on SoundCloud
Mooi nietSocializerz wrote:Nice, en dan een gruwelijke in the face of danger climax er achterCosmicDestination wrote:Even snel aan de slag geweest met dat piano deuntje, heb een klein breakje uitgewerkt
View on SoundCloud
Nog vrij weinig aan gedaan, maar vind het idee wel leuk klinken tot nu toe
MAAAAAN wat klinkt dit tof. Uitwerken die meuk! Heerlijke melodie. Gief MIDI!Thund3R wrote:Lol. Ik zat wat random op youtube kom ik ineens een bazenbpianomelodie tegen die degene weggaf als FLP.
Horen jullie er wat in?
http://www10.zippyshare.com/v/23206329/file.html
Extra zoals?BamiLing wrote:@sicknez sorry, had al wel geluisterdmaar eehm om heel eerlijk te zijn vind ik 'm niet super, miss met wat extra's erbij
in je rev bass meer power en in je synth wat meer reverb ofso klinkt allemaal beetje leegSicknez wrote:Extra zoals?BamiLing wrote:@sicknez sorry, had al wel geluisterdmaar eehm om heel eerlijk te zijn vind ik 'm niet super, miss met wat extra's erbij
Nuracore wrote:
- @Thund3r
Je hebt een goede punch en tok, je Bass moet je wat beter EQen en anders meer lagen en distortie toevoegen, Synts klinken ook nais maar wat meer lead zou niet verkeerd zijn. Probeer ook je pitch wat beter op te zetten.
Hier is mijn hardcore remix van Dana & the Prophet - Pump DizzzFeedback graag ! ben er nog mee bezig verder
Als je niet van hardcore houd, probeer het dan kwalitatief feedback te geven
View on SoundCloud