Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 83, 84, 85, 86, 87, 88, 89 ... 278  Volgende
Bericht Geplaatst op 06 sep 2012 22:02 

Hardtraxxer

xypes schreef:
Euhm klinkt wel lekker maar laat die screech langer dure tot het 'rustige trage' stukje :)

gr

mmmm dat zou wel es kunnen werken, wel wat met die screech rommelen dan anders word 't zo saai, maar dat kan indd een goed idee zijn :)
Bericht Geplaatst op 07 sep 2012 13:00 

Hardtraxxer

Sinds een tijdje weer wat hardstyle, wat vinden jullie ervan?

Bericht Geplaatst op 07 sep 2012 14:29 

Hardtraxx Beheerder

Leuke uplifting melodie :D

kicks is ook wel goed alleen lijkt het alsof hij de 1ste 2 beats vals staat tov de melodie.
Bericht Geplaatst op 07 sep 2012 15:41 

Hardtraxxer

BamiLing schreef:
Dus ik heb eindelijk toestemming om een preview van onze nieuwe track te showen :D ik ben meestal van heel veel previews omdat ik graag tips krijg ( echt een min punt eigenlijk )

maargoed, ik doe een soort van collab met The Distorterz en hier is dan onze "zo uniek mogelijke" intro sneak-peak :D

elke tip word gewaardeerd en gelezen :D

Kick nog te dof en de screech teveel hoog, probeer daar aan te werken. voor de rest een leuk idee! :thumbup:
Bericht Geplaatst op 07 sep 2012 15:43 

Hardtraxxer

Cruelty schreef:
Ligt het aan mij of is het gewoon ernstig vals? Kick klinkt wel goed juist imo.

volgens mij niet vals, maar het klinkt gewoon niet lekker die noten :P
Kick is wel netjes!
Bericht Geplaatst op 07 sep 2012 18:49 

Hardtraxx Addict

Thund3R schreef:
Lol. Ik zat wat random op youtube kom ik ineens een bazenbpianomelodie tegen die degene weggaf als FLP.

Ik hoorde er wel iets hardstyles in als je hem aanpast alleen is te laat. Ik heb geen inspiratie :P

Horen jullie er wat in?

[zippy]http://www10.zippyshare.com/v/23206329/file.html[/zippy]

Ben normaal echt geen fan van melodieën ergens vandaan halen, maar dit is heerlijk! :loving:
Zou hier graag iets mee doen! Waar heb je deze vandaan? :whistle:
Bericht Geplaatst op 07 sep 2012 19:16 

Hardtraxxer

CosmicDestination schreef:
Thund3R schreef:
Lol. Ik zat wat random op youtube kom ik ineens een bazenbpianomelodie tegen die degene weggaf als FLP.

Ik hoorde er wel iets hardstyles in als je hem aanpast alleen is te laat. Ik heb geen inspiratie :P

Horen jullie er wat in?

Ben normaal echt geen fan van melodieën ergens vandaan halen, maar dit is heerlijk! :loving:
Zou hier graag iets mee doen! Waar heb je deze vandaan? :whistle:

moest weer ff zoeken, maar door al die reacties toch maar ff opgezocht, hij was indd van beats4beets en hier is de vid :D

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=-PUlTzficds&feature=relmfu[/youtube]
Bericht Geplaatst op 07 sep 2012 19:46 

Hardtraxxer

ik had 'm een paar weken terug gevonden, ik zat te denken om samen met een vriend ( als ik mijn microfoon heb ) er misschien vocals mee te doen, maar ga toch maar proberen zelf wat te verzinnen denk 'k xd

heb wel een hardstyle melodie voor deze klaar liggen, maarja 't is wel een beetje copy vind k
Bericht Geplaatst op 07 sep 2012 19:57 

Hardtraxxer

Socializerz schreef:
BamiLing schreef:
ik had 'm een paar weken terug gevonden, ik zat te denken om samen met een vriend ( als ik mijn microfoon heb ) er misschien vocals mee te doen, maar ga toch maar proberen zelf wat te verzinnen denk 'k xd

heb wel een hardstyle melodie voor deze klaar liggen, maarja 't is wel een beetje copy vind k

Haha waarom niet? het defqon anthem is ook gekopieerd >.<
Wat niet weet wat niet deert :whistle:

dat meen je niet :O en btw, als ik 't doe ga ik wel credits geven xd was voor mij meer een track dan om goed te oefenen met vocals die ZINGEN en gwn puur om de noten te zoeken die bij elkaar horen, heb wel muziekles maar ben heel slecht met toonsoorten enzo...
Bericht Geplaatst op 07 sep 2012 20:10 

Hardtraxxer

vind 't anthem opeens niet meer zo pro... :S
Bericht Geplaatst op 07 sep 2012 20:26 

Hardtraxx Beheerder

BamiLing schreef:
vind 't anthem opeens niet meer zo pro... :S

Ik wel, want ze hebben wel hun eigen draai eraan gegeven :D en hij blijft toch gewoon baas. doe je niks aan xd
Bericht Geplaatst op 07 sep 2012 20:37 

Hardtraxxer

Sicknez schreef:
Ik ben vandaag weer even bezig geweest met een pitched reverse bass.
En ik heb een melodie nagemaakt van een oud nummer.
Wat vinden jullie er tot nu toe van?
Feedback is welkom :)

Iemand? :)
Bericht Geplaatst op 07 sep 2012 20:55 

Hardtraxxer

@sicknez sorry, had al wel geluisterd :P maar eehm om heel eerlijk te zijn vind ik 'm niet super, miss met wat extra's erbij
Bericht Geplaatst op 07 sep 2012 21:08 

Hardtraxx Addict

Even snel aan de slag geweest met dat piano deuntje, heb een klein breakje uitgewerkt :D

Nog vrij weinig aan gedaan, maar vind het idee wel leuk klinken tot nu toe :)
Bericht Geplaatst op 07 sep 2012 21:15 

Hardtraxx Addict

Socializerz schreef:
CosmicDestination schreef:
Even snel aan de slag geweest met dat piano deuntje, heb een klein breakje uitgewerkt :D

Nog vrij weinig aan gedaan, maar vind het idee wel leuk klinken tot nu toe :)

Nice, en dan een gruwelijke in the face of danger climax er achter :worship:

Mooi niet :P dit wordt een lekker melodisch een emotioneel trackje :D
Bericht Geplaatst op 07 sep 2012 21:27 

Hardtraxxer

dat klinkt best wel ziek, ik heb net melodie voor 't refrein gemaakt :P maar ben slecht met al die choir's & violins xd
Bericht Geplaatst op 07 sep 2012 21:52 

Hardtraxxer

Thund3R schreef:

Horen jullie er wat in?

MAAAAAN wat klinkt dit tof. Uitwerken die meuk! Heerlijke melodie. Gief MIDI!
Bericht Geplaatst op 07 sep 2012 21:59 

Hardtraxx Beheerder

@ Thund3r

Ik heb die melodie ook eens gevonden op youtube. vond het echt geen geweldige melodie maar hij klinkt wel beter bij die piano synth :)

Hier een melodietje 2008/2009 style ofso.

[zippy]http://www10.zippyshare.com/v/58965327/file.html[/zippy]
Bericht Geplaatst op 07 sep 2012 23:37 

Hardtraxx Elite

@Socializerz
Klinkt goed man, denk dat dit nog vet gaat worden als je hem nog meer uitwerkt! :)

[zippy]http://www5.zippyshare.com/v/88362837/file.html[/zippy]

Heb intro wat ik laatst had gepost meer uitgewerkt en ben nu eens benieuwd wat jullie ervan vinden. Ook wil ik weten of ik hem zo moet laten, of dat ik een melodie erin moet gooien.
Bericht Geplaatst op 08 sep 2012 00:17 

Hardtraxx Addict

Lekkere kick Cyril! Zit lekker wat power achter.
Screech is wat standaard qua sound maar het melodietje is wel weer erg leuk.

Case, wederom heerlijke melo maar waar zijn de midis van die 4 die je een tijd terug postte met de mededeling wie ze wou hebben kon ze krijgen. :drool:

Ik ben zelf ook even met die piano melo aan het prutsen geweest en moet zeggen dat ik wel blij ben met de melodie enz die ik erbij heb gemaakt :) Baseline zal wel niet kloppen qua noot plaatsing in de melodie. Afmix is ook niet geweldig. Synth staat iets te luid / iets te veel hoog denk ik en ik vind em nog wat droog, te korte noten. Maar verlengen klinkt niet lekker en NOG meer reverb / delay ook niet ben ik bang :(

Kick vind ik dan wel weer goed gelukt. Leuke pitches zitten er in die baseline!

.MIDI van de piano melodie:
http://www8.zippyshare.com/v/54628039/file.html

Mijn versie op SC:
Bericht Geplaatst op 08 sep 2012 00:44 

Hardtraxxer

BamiLing schreef:
@sicknez sorry, had al wel geluisterd :P maar eehm om heel eerlijk te zijn vind ik 'm niet super, miss met wat extra's erbij

Extra zoals? :)
Bericht Geplaatst op 08 sep 2012 06:32 

Hardtraxxer

Sicknez schreef:
BamiLing schreef:

Extra zoals? :)

in je rev bass meer power en in je synth wat meer reverb ofso klinkt allemaal beetje leeg
Bericht Geplaatst op 08 sep 2012 13:41 

Hardtraxx Veteran

@Thund3r
    Je hebt een goede punch en tok, je Bass moet je wat beter EQen en anders meer lagen en distortie toevoegen, Synts klinken ook nais maar wat meer lead zou niet verkeerd zijn. Probeer ook je pitch wat beter op te zetten.

Hier is mijn hardcore remix van Dana & the Prophet - Pump Dizzz :) Feedback graag ! ben er nog mee bezig verder :) Als je niet van hardcore houd, probeer het dan kwalitatief feedback te geven

Bericht Geplaatst op 08 sep 2012 14:06 

Hardtraxxer

Nuracore schreef:
    @Thund3r
    Je hebt een goede punch en tok, je Bass moet je wat beter EQen en anders meer lagen en distortie toevoegen, Synts klinken ook nais maar wat meer lead zou niet verkeerd zijn. Probeer ook je pitch wat beter op te zetten.

Hier is mijn hardcore remix van Dana & the Prophet - Pump Dizzz :) Feedback graag ! ben er nog mee bezig verder :) Als je niet van hardcore houd, probeer het dan kwalitatief feedback te geven

ik heb het begin gehoord, heb niet super veel met hardcore maar van wat ik heb gehoord zou ik zeggen iets meer tok/punch idk wat het is, maar de tok idee iets meer naar boven, leuke drops en verder gwn goed toch?
Bericht Geplaatst op 08 sep 2012 16:08 

Hardtraxx Addict

@Thund3R Lijkt aardig veel op de melodie die ik eruit heb gehaald! :D Wat ook vrij logisch is natuurlijk :P
Piano klinkt mooi, het geheel van de break en climax mist alleen nog wat gevoel imo. Lead is nog wat dun en standaard, klinkt nu als een paar Nexus leadjes bij elkaar, probeer daar wat aan te doen! :)
Je kick mist een fijne punch, probeer hem er echt in te laten knallen! Mag verder ook nog wat beter ge-EQ'ed worden.

Hoop dat je hier wat mee kunt :)

-----

Ik ben ook even aan de slag geweest, heb de break wat verder uitgewerkt en ben begonnen aan een climaxje :)

Laat maar horen :D
Vorige  1 ... 83, 84, 85, 86, 87, 88, 89 ... 278  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Producer's Corner